Nee dat viel wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Mijn oude panda maakt echt teveel herrie en dat is ook de grootste reden waarom ik twijfel om een nieuwe panda te nemen. Ik had gehoord dat die Kia juist een beetje 'zwabberde' bij hoge snelheid, maar daar hadden jullie geen last van?
klok en klepel verhaal, de tijd dat Fiat slechte auto's maakte ligt al ver achter ons, heel verquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef raimen het volgende:
Ik zou in ieder geval geen fiatsco nemen
Ik weet niet of je een jaar geleden ver achter je vind liggen maar mijn vriendin had een fiat (een nieuwe wel te verstaan) en alleen maar ellende met dat dingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
klok en klepel verhaal, de tijd dat Fiat slechte auto's maakte ligt al ver achter ons, heel ver![]()
Over fiat zelf ben ik niet zo tevreden. Bij elke Fiat gaat namelijk hetzelfde stuk: electrische ramen, centrale deurvergrendeling, sloten en voorlicht. Mijn vriend heeft een fiat bus en zijn vader ook en die hebben dat dus ook iedere keer. Elke keuring moeten ze vervangen worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
klok en klepel verhaal, de tijd dat Fiat slechte auto's maakte ligt al ver achter ons, heel ver![]()
dat is natuurlijk ook een gevalletje van smaakverschillen. Want de Kia vind ik er beter uitzien dan de Panda. Maarja, panda is weer goedkoper...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:02 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja de Kia Picanto is een gedrocht om te zien qua uiterlijk en interieur...
De Fiat Panda ziet er al heel wat beter uit, en als je er in aan komt rijden denken mensen niet meteen van je dat je een cheapass bent die in Maleisische rommel rijdt.
de keuze is fiat of kiaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef Klonk het volgende:
tja, ik rij al jaren tevreden fiat, tuurlijk er gaat wel eens iets stuk, mocht je dat niet willen, een enkeltje naar de toyota dealer en niet eens nadenken over Fiat laat staan Kia
rijden vrouwen graag naar garages dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Picanto rockt de pan uit als vrouwenauto zijnde
vrouwen geven graag geld uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef Inorbit het volgende:
[..]
rijden vrouwen graag naar garages dan?
volgens kassa zuipt de kia ook nogal
je doet maar alsof er "Gucci" staat ipv "Berts Garage"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aan andere dingen dan de garage!
Polo is veel duurder. De Fox verbruikt absurd veel voor zo'n autootje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Stuart het volgende:
Eigeniljk vind ik beide auto's zonde geld. Kijk dan naar een VW Polo of eventueel een Fox![]()
"Ken ik bes doen mevrâwhtje, maar rèdt dat nie môeiluk dan?"quote:
Het zou eerst een Aygo of C1 worden, maar die hebben totaal geen opbergruimtequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:10 schreef Threepio het volgende:
[..]
Polo is veel duurder. De Fox verbruikt absurd veel voor zo'n autootje.
Panda![]()
Aygo![]()
C1![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |