En taida was nog wel een lekker wijfquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.quote:Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die pseudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze is weggepest, een vies spelletje van een kudde hypocriete lafbekken.
Maar goed, ik maak me kwaad om niks. Eén flinke vloedgolf en dit groen-groene knollenland bestaat alleen nog in oude atlassen.
Soms ben je echt goed. Doel je op Wiegel?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die speudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.
Een grotere belediging voor de kleinen van geest en geslacht is nauwelijks denkbaar.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
Je hebt gelijk, ik pleit weer voor het oude immigratiesysteem. Waarbij asielzoekers veel makkelijker binnenkomen, geen regels.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Das wel een verschil hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier nog wat meer helden van hetzelfde kaliber.
Toen het allemaal voorbij was, nog eens even laten zien wat ze allemaal durfden.
![]()
En dat keur jij goed of wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
Die is gebaseerd op leugens, met terugwerkende kracht heeft ze dus nooit het Nederlanderschap mogen krijgen. Dit gebeurd waarschijnlijk veel vaker dan jij ooit hoort, alleen betreft het nu een "Bekende illegaal".quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef klez het volgende:
[..]
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.
Ik vind het gewoon idioot, zij is een van de weinigen die het toegeeft dat ze heeft gelogen terwijl iedereen weet dat er hele verhalen worden verzonnen om binnen te komen.quote:
Ik vind dat precies hetzelfde.quote:
Kijk, misschien vindt men Nawijn een enge man, omdat hij bepaalde standpunten heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
Mee eens, maar ja, zo gaat het nou eenmaal tegenwoordig, het uitzetten van Taïda sloeg ook nergens op... Verdonk kan het nou natuurlijk niet om niks te doen, dan wordt ze meteen gewipt door de 2e kamer en zitten we met een heuse kabinetscrisis waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand die nu goed ingeburgerd is, en eerlijk is over vroegere zonde moet je niet op zo'n manier straffen.
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik pleit weer voor het oude immigratiesysteem. Waarbij asielzoekers veel makkelijker binnenkomen, geen regels.
Nee. Ik zal niet eens over de voor de hand liggende voorbeelden reppen (Fortuyn, van Gogh).quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Monidique het volgende:
Wat een gelul dat iedereen met z'n hoofd boven het maaiveld in Nederland wordt verketterd...
een ieder die zich aangesproken voeltquote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef klez het volgende:
[..]
Soms ben je echt goed. Doel je op Wiegel?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?
Waarschijnlijk was ze dan ook geen publiek figuur (in dit geval dus neutraal) die haar leugens voor de camera zou toegeven. Misschien, hoor. Maar het zal het maaiveld-verhaal wel zijn... kan niet anders.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
Inpaksters uit Ede beuren geen dik salaris van ons belastinggeld.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.
De werkelijke reden voor dit alles is haar onverwachte succes geweest, en het boven het maaiveld uit durven te steken. Verder niets. Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
O, ok. Een vingertopjesgevoel dus? Een openbaring? In ieder geval niets concreets of rationeels wat jou tot die conclusie deed komen. Ook goed.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.![]()
Je bent dan ook altijd subjectief wanneer het om dit soort zaken gaan die je niet aan staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.![]()
Volgens een enkele user geef je er zo een "negatieve twist " aan.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
indd een hele minne streek van de VVD, tjakka mes in d'r rugquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Alulu het volgende:
Tsjah, gelijkheid he, een democratisch goed.![]()
Als de ene voor een leugentje zo eruit wordt gezet, Ayaantje ook, ookal is ze politica (of nu ex-politica).
Overigens vindt ik VVD helemaal smerig, eerst met open armen binnen halen, en ach 'dat leugentje', daar doen we niet zo moeilijk over, om vervolgens in de rug te steken en uit te zwaaien door ijzeren Rita![]()
VS is veilig genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef Chadi het volgende:
Maar ik vind wel dat Nederland haar naar een veilig land moet sturen en alsnog moet bekijken of haar weg sturen niet levensbedreigend kan zijn voor haar aangezien ze bepaalde uitspraken heeft gedaan.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Inpaksters uit Ede beuren geen dik salaris van ons belastinggeld.
Zo hey, hoe bedoel je verdraaien van woordenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Volgens een enkele user geef je er zo een "negatieve twist " aan.
![]()
Vond deze persoon vreemd. Ik niet.![]()
Middelmatigheid loont in dit land.![]()
Nou, dom wil ik haar niet noemen. Eerder uitgekookt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een dom wijf is die hirsi ali
Gast,quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een mooie uit de duim zuig verhaal.
Van Gogh werd niet door kleinburgerlijkheid verketterd en geostraciseerd -nu de juiste vorm haha-, maar door een fanaticus vermoord. Hetzelfde geldt voor Fortuyn, die helaas een smerige politiek campagne tegen zich kreeg en natuurlijk ook zelf voerde. En Karel Appel, Gerard Reve, Anouk? Huh?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Ik zal niet eens over de voor de hand liggende voorbeelden reppen (Fortuyn, van Gogh).
Karel Appel, Gerard Reve, enz. Anouk.![]()
En nu Hirsi Ali.
De kleinburgerlijkheid straalt er vanaf. Je zult de buitenlandse media er nog wel op na kunnen slaan de komende maanden. "What happened with holland?"
Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast,
Leg jij dan ens uit op welke manier een asielzoeker met een net zo fout vluchtverhaal tegen de lamp loopt, als'ie ergens 6 hoog 4 achter woont en bijstand trekt
Denk je dat de VARA voor hem ook het Zembla redactie team op pad stuurt naar verweggistan om z'n verhaal na te trekken soms?
Ja, noem dan Willem Oltmansquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Monidique het volgende:
En Karel Appel, Gerard Reve, Anouk? Huh?
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, het afpakken van een paspoort die de persoon verkregen heeft op basis van leugens en fraude is precies hetzelfde als het doden van 6 miljoen onschuldige joden.
Om beide natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het zo is!
Maar gaat het nu om dat dikke salaris van ons belastinggeld, of om die leugens van twaalf jaar geleden?
Zeker 1 Joint Strike Fighterquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
En mensen, please, hou nou eens op over dat geld wat zij gekost zou hebben.
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dom wil ik haar niet noemen. Eerder uitgekookt.
Ayaan zal worden vergast? De manier waarop.....lol, doe normaal man met dat soort achterlijke vergelijkingen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.
En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.
Slim: Leugenachtige economische vluchteling in een riant appartement dat door de Nederlanders wordt bekostigd + een ok-loontje d'rbij.
Ik zou ook in m'n vuistje lachen.
Jij snapt precies wat ik bedoelde!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.
Tsjah, ik heb die balletjes bij de VVD nooit gemogen, ben heel benieuwd hoe Rita dit weer gaat goed praten met der 'rechte rug'quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd een hele minne streek van de VVD, tjakka mes in d'r rug
Net op NOVA deed die ene man wel een mooie uitspraak:
"Mohammed B heeft gewonnen, Ayan is monddood"
die moh zit nu waarschijnlijk te juigen in z'n celletje
Ja, ook dat nog, over een modderfiguur slaan gesprokenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef klez het volgende:
..........Je zult de buitenlandse media er nog wel op na kunnen slaan de komende maanden. "What happened with holland?"
AYAAN WORDT VERRADEN. 30 ZILVERLINGEN. DAT IS DE OVEREENKOMST!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ayaan zal worden vergast? De manier waarop.....lol, doe normaal man met dat soort achterlijke vergelijkingen.
Zero-tolerance is sowieso bull shit, zeker wat asielbeleid betreft.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Zero-tolerance geldt niet voor Ayaan, kennelijk, hier.
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?
Denk je dat het leven daar om draait?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.
Slim: Leugenachtige economische vluchteling in een riant appartement dat door de Nederlanders wordt bekostigd + een ok-loontje d'rbij.
Ik zou ook in m'n vuistje lachen.
Ach ik vind het niet treurig hoor. Er is een mooi gezegde hierop van toepassing. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die pseudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.
Een grotere belediging voor de kleinen van geest en geslacht is nauwelijks denkbaar.
![]()
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij snapt precies wat ik bedoelde!![]()
Én het gaat me nog niet eens om de uitzetting an sich, als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn. Waar ik me het meest aan irriteer is de manier waarop iedereen haar zo snel mogelijk laat vallen.
Ben jij het type "regels zijn regels"? Zo nee, wat zit je hier dan te triomferen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is. De mensen die nu zo liggen te huilebalken over haar vertrek kunnen het beste bij zichzelf te rade gaan.
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef basilisk het volgende:
[..]
En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?
Illegalen ja, ze zijn illegaal geworden nadat ze door de falende molen van het trage systeem zijn gesleurd. Moeilijk uit elkaar te houden he die verschillenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.
En jij hebt het over dat illegalen opgepakt worden, dat is heel wat anders dan dat je vluchtverhaal van 14 jaar geleden nog een keer tegen het licht gehouden wordt
Maar al die verschillen, ook allemaal zo moeilijk uit elkaar te houden
het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naamquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze vliegt over New York
Ja, en dat was ook echt hun insteek hey?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is.
Ze sloeg het aanbod van twee verschillende denktanks af die stukken meer bij haar 'idealen' (of was het een leugen?) passen, bij die andere waar ze nu voor gaat werken kreeg ze meer geld.quote:
Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.
Dat het haar om de centen gaat was allang duidelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze sloeg het aanbod van twee verschillende denktanks af die stukken meer bij haar 'idealen' (of was het een leugen?) passen, bij die andere waar ze nu voor gaat werken kreeg ze meer geld.
Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Doe ik dat ? De situatie toont enkel aan hoe emotieloos Nederland is geworden en vooral wat voor partij de VVD eigenlijk is. Ali mag van mij best blijven, evenals een Taida of willekeurig welke andere immigrant die wat kan betekenen voor dit land.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij het type "regels zijn regels"? Zo nee, wat zit je hier dan te triomferen?
Ik stel 'em gewoon nog een keer wat kennlijk begreep je het niet: En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Geez. Ik hoop voor je dat je later heel erg rijk word. Kan je eens een brein kopen. De vergelijking draait niet om de deportatie. Maar goed, je wil kennelijk bepaalde dingen niet begrijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje op kosten van ons?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Ja LAF omdat wij voor een systeem gekozen hebben waarbij asielzoekers nou niet erg fantastisch behandeld worden. Ondertussen stemt heer nikk bijvoorbeeld wel op 1 van de huidige regeringspartijen, waarschijnlijk zelfs rechtser.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!
Terecht werd ook door Smit-Kroes de vraag gesteld hoe de vraagstelling bijquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
tjah, waarschijnlijk heeft het voor haar inderdaad minder gevolgen dan voor de gemiddelde vluchteling uit Afrika. Ze heeft immers geld, macht en aanzien genoeg om ergens anders aan de bak te komen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is. De mensen die nu zo liggen te huilebalken over haar vertrek kunnen het beste bij zichzelf te rade gaan.
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat van die deportaties met Joden had niets met deporteren te maken, maar met hoe ontzettend LAF het Nederlandse volk kan zijn!
Wat zit je dan de belegen diplomaat uit te hangen? Aan de hoogste boom met de bureaucratenterreur in dit tyfusland.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef gelly het volgende:
Doe ik dat ? De situatie toont enkel aan hoe emotieloos Nederland is geworden en vooral wat voor partij de VVD eigenlijk is. Ali mag van mij best blijven, evenals een Taida of willekeurig welke andere immigrant die wat kan betekenen voor dit land.
Inderdaad iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Regels moet je gewoon volgen anders krijg je willekeur. Eigenlijk hadden we gewoon niet zo veel asielzoekers moeten binnenlaten dan hadden we die problemen niet gehad. Maar ja dat is mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)
Aparte vergelijking.
Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze sloeg het aanbod van twee verschillende denktanks af die stukken meer bij haar 'idealen' (of was het een leugen?) passen, bij die andere waar ze nu voor gaat werken kreeg ze meer geld.
Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Tsjah, dit systeem hebben Nederlanders zelf voor gekozen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
En jij hebt het over dat illegalen opgepakt worden, dat is heel wat anders dan dat je vluchtverhaal van 14 jaar geleden nog een keer tegen het licht gehouden wordt
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje pastquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Terecht werd ook door Smit-Kroes de vraag gesteld hoe de vraagstelling bij
die enquette geweest is.
Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ik stel 'em gewoon nog een keer wat kennlijk begreep je het niet: En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?
Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat zit je dan de belegen diplomaat uit te hangen? Aan de hoogste boom met de bureaucratenterreur in dit tyfusland.
Misschien dat deze gebeurtenis de gelegenheid biedt om alle dossiers vanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Regels moet je gewoon volgen anders krijg je willekeur. Eigenlijk hadden we gewoon niet zo veel asielzoekers moeten binnenlaten dan hadden we die problemen niet gehad. Maar ja dat is mosterd na de maaltijd
Dat moet je je inderdaad bij alle enquettes afvragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje past![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef doesss het volgende:
[..]
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje op kosten van ons?
Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.quote:
Ik vertrouw enquette's om die reden ook nooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je je dan wel bij alle enquetes afvragen he, en niet alleen de enquetes waarbij de uitkomst toevallig niet in je straatje past![]()
Dat een groot deel van de politiek eerst wegloopt met AHA, om vervolgens haar kei-hard een mes in de rug te steken. Dat is lafheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Monidique het volgende:
Lafheid, lafheid, what the fuck heeft dit met lafheid te maken?
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naam
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)
Aparte vergelijking.
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Alulu het volgende:
ze heeft gelogen en wordt uitgezet want ze is illegaal, punt.
Nogmaals, misschien heb je het druk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, deze vergelijking wordt gemaakt om de situatie een extra dimensie te geven, pogen om het dramatischer te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Hopelijk staan de mensen dan ook zo te juichen als de sanctie, paspoort weg en land uit, voor
alle liegende asielzoekers opgaat.
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.
Hmm, in háár situatie en met háár drijfveer/motivatie: ja.
Was dit een meer verhelderend antwoord?
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.
Laf excuus. Het kan je gewoon geen ene donder schelen wat Ayaan betreft. Eigenlijk ben je blij dat ze optieft. Hypocriet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.
Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.
Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Calvinistische letterneukerij.Links, rechts, het zal me zooi zijn.
Inderdaad. Hier komt het oer-Hollandse Calvinisme weer om de hoek kijken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef basilisk het volgende:
[..]
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
Je zou er bijna voor gaan demonsteren idd. Links Nederland dat voor Ali opkomt. Helaas doet de PvdA ook mee aan lijkenpikkerij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
Dat kan je beter aan je opa overlaten die is daar beter in.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
lol gefrustreerd?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Wat mij betreft met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.
Maar dat was het punt helemaal niet
Hij is het alweer kwijt![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
Tjah, ik snap sowieso niet waarom verdonk zich zo mengt met dit soort zaken. Is zij niet om het beleid op te stellen en dit uit te laten voeren door haar ambtenaren?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
![]()
Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Moet je eens aan anne frank vragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
He wie was er nou zo'n voorstander van een politiestaat? Wie was er nou zo'n voorstander van een extreem streng asielbeleid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Stali het volgende:
Je betaalt dan een wel beetje belasting maar daar krijg je in Nederland ook wel héél érg véél voor terug hoor..
Met een beetje pech behaalt Eucalypta hier nog politieke winst uit ook.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.
Dus Taida Pasic zou eigenlijk ook binnengelaten moeten worden?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.
Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
kern van de zaak.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.
Vooringenomenheid edelachtbare.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe geloofwaardig is AHA dan ook nog m.b.t eerdere politieke uitspraken van haar bijvoorbeeld? Ze zal vast wel over meerdere zaken hebben gelogen dan.
Ze ging 'onderduiken' toen ze verschillende bedreigingen aan haar adres kreeg. Het bleek dat ze in Amerika was ondergedoken, zelfs bij kennissen van Leon de Winter (die geen goed woord voor de reportage van Zembla over had), wat een toeval!! Of juist niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef doesss het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien heb je het druk.
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje naar de VS op kosten van ons.
Zelfs op FOK! stond het!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff zeggen waar je dat gelezen hebt![]()
Ik geloof je best hoor, maar zou het graag zelf ff rustig lezen ipv in deze razendsnelle treath.
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
Ze is inderdaad een professionele leugenaar.. moet ik je toegeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
We hebben in Nederland eind jaren 80 gewoon besloten dat de grens dicht gaat voor economische vluchtelingen. Alleen politieke vluchtelingen komen er nog in. Met die beslissing kan je het eens zijn of niet maar zo is de procedure nu. En als je dat met elkaar afspreekt dan moet je daar ook naar handelen klaar. En niet gaan lopen zeuren op het moment dat het je even niet uitkomt. En dat geldt wat mij betreft voor die Taida en nu ook voor mevrouw Ali. Het zijn economische vluchtelingen en dus geen verblijfsvergunning. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Donder een eind op met je smakeloze en onterechte vergelijkingenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Over de persoonlijke verdienste van AHA voor de maatschappij is lang niet iedereen positief.quote:Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, niet gewoon heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.quote:Calvinistische letterneukerij.Links, rechts, het zal me zooi zijn.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
Gatverdamme, dat is echt van die nazi-taal man, flikker toch op - wat ongepast om zo te gaan lullen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Inderdaad dan zou die hele wetgeving zichzelf buitenspel gezet hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
Er worden dagelijks mensen zonder pas terug gestuurd naar vermoedelijk land van herkomst. Het grootste deel zelfs.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.
Ik was ook zeker geen AHA-adept, maar nu zo velen haar aanvallen, krijg ik de behoefte om aan haar kant te gaan staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.
Ik vind echt dat Verdonk er een zootje van maakt op deze manier.
Volgens mij is voor Verdonk momenteel niks een brug te ver. Die zit aan het lijntje van Kay die roept: doorbijten nu.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.
Met alle respect maar dat doen deze mensen voor een deel toch echt zelf. Als je d'r voor kiest om te liegen dan moet je dat zelf weten. Maar je weet wel dat je het risico loopt om tegen de lamp te lopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.
Ik vind echt dat Verdonk er een zootje van maakt op deze manier.
Denk je eens in wat voor precedentwerking er zou uitgaan van het maken van een uitzondering voor AHA.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Yup, naar mijn mening wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Taida Pasic zou eigenlijk ook binnengelaten moeten worden?
Ja, dát is de VVD's pakkie an. Maar dat kan ik wel begrijpen. Kijk, zij waren vanaf meet af aan al tegen het opnemen van asielzoekers, ze hebben het niet zo graag, tenzij het niet anders kan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
ok, Ayan wordt niet vermoord, vergast of gemarteld maar wel verraden door haar land/partij etc. genoten. Mensen die eerder aangaven (verdonk) dat ze niet bang hoefde te zijn voor haar paspoort. Mensen die haar gebruikten vanwege haar grote mond, een politieke partij die haar maar wat graag in de armen sloot.
Ze maakt dagelijks uitzonderingen... Het probleem in deze is alleen dat de beschikking die haar naturalisatie regelt ongeldig is en geacht wordt nooit te hebben bestaan. Verdonk kan haar altijd nog een verblijgsverguning geven. Net zoals ze bij een heel grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers heeft gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
Dat is me veel te gemakkelijk. Het gaat wel om vluchtelingen die vaak met niks en niemandal hier aankomen en wanhopig zijn en alles doen om hier te mogen blijven. Ik vind dat logisch en ik vind dat liegen helemaal geen criterium.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat doen deze mensen voor een deel toch echt zelf. Als je d'r voor kiest om te liegen dan moet je dat zelf weten. Maar je weet wel dat je het risico loopt om tegen de lamp te lopen.
Nu maar hopen dat morgen de pofmais niet is uitverkocht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Chadi het volgende:
We hebben pas een groot probleem als de VS haar niet accepteert en wij haar niet naar Kenya kunnen sturen omdat we haar veiligheid niet kunnen garanderen.
Boos. Gewoon boos.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Alulu het volgende:
lol gefrustreerd?
Jij bent toch ook onderdeel van de Nederlandse bevolking? Dus heb JIJ ook voor dit beleid gestemd. En als je het er niet mee eens bent, achteraf, is het je plicht tegen dat beleid in opstand te komen.quote:Is niet mijn bevel, daar heeft de Nederlandse bevolking voor gekozen dit beleid, de Nederlandse bevolking was het toch zo zat? Ik ben het nooit ermee eens geweest, maar het was zo populair om dat soort kreten te schreeuwen, het was zo populair om een streng maar rechtvaardig asiel beleid als deze te hebben?
Een generaal pardon kan, een individueel pardon kan niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze maakt dagelijks uitzonderingen... Het probleem in deze is alleen dat de beschikking die haar naturalisatie regelt ongeldig is en geacht wordt nooit te hebben bestaan. Verdonk kan haar altijd nog een verblijgsverguning geven. Net zoals ze bij een heel grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers heeft gedaan.
Nee maar dat is het land waar ze een vluchtelingen status heeft en het eerste in aanmerking komt. Somalie is net zo goed een steniging uitschrijven.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
Huh, komt ze uit Kenya?
Heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Denk je eens in wat voor precedentwerking er zou uitgaan van het maken van een uitzondering voor AHA.
Ja, maar die mensen zijn niet statenloos. Men heeft op dat moment alleen geen geldige reisdocumenten. Het terugsturen is meer praktische noodzaak eigenlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Er worden dagelijks mensen zonder pas terug gestuurd naar vermoedelijk land van herkomst. Het grootste deel zelfs.
Waarom gaan die klote grenzen dan open voor de Pooltjes?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar we met immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een generaal pardon kan, een individueel pardon kan niet.
wederom.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat morgen de pofmais niet is uitverkocht.
Nee, dat was het punt niet. Laat me je even helpen herinneren:quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
De werkelijke reden voor dit alles is haar onverwachte succes geweest, en het boven het maaiveld uit durven te steken. Verder niets. Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef ExTec het volgende:
Gast,
Leg jij dan ens uit op welke manier een asielzoeker met een net zo fout vluchtverhaal tegen de lamp loopt, als'ie ergens 6 hoog 4 achter woont en bijstand trekt
Denk je dat de VARA voor hem ook het Zembla redactie team op pad stuurt naar verweggistan om z'n verhaal na te trekken soms?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
Illegalen ja, ze zijn illegaal geworden nadat ze door de falende molen van het trage systeem zijn gesleurd. Moeilijk uit elkaar te houden he die verschillenNet als Ayaan nu illegaal is. Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
Ik heb het allemaal even keurig voor je op een rijtje gezet, mss dat je dan de draad niet kwijt raaktquote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.
Maar dat was het punt helemaal niet
Hij is het alweer kwijt![]()
Ach, wat een hypocriet geleuter van Neelie. Kwam ze ook maar zo voor andere vluchtelingen op.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef Napalm het volgende:
Kroes schaamt zich voor Nederland
Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht. Dat liet Kroes maandagavond weten in een reactie op het vertrek van het Kamerlid naar Amerika.
"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".
Kroes was een van de drijvende krachten achter de overstap van Hirsi Ali van de PvdA naar de VVD. Zij prijst Hirsi Ali voor de moed die ze de afgelopen jaren heeft getoond. "Zij heeft alles gedaan met grote consequenties voor haar persoonlijk leven. Ze wist vele malen niet of ze de dag van morgen zou halen."
Daar gaan we later dan ook spijt van krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom gaan die klote grenzen dan open voor de Pooltjes?
Ze zou zich moeten schamen die hangtiet van een ouwe tang dat ze isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, wat een hypocriet geleuter van Neelie. Kwam ze ook maar zo voor andere vluchtelingen op.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is voor Verdonk momenteel niks een brug te ver. Die zit aan het lijntje van Kay die roept: doorbijten nu.![]()
Jawel hoor, gebeurt zelfs aan de lopende band.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een generaal pardon kan, een individueel pardon kan niet.
Blaat. Ze heeft het over AHA, niet over het asielbeleid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, wat een hypocriet geleuter van Neelie. Kwam ze ook maar zo voor andere vluchtelingen op.
Door Verdonk inderdaad.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, gebeurt zelfs aan de lopende band.
Neelie hoort bij Europa.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Het gaat toch over het politiek correcte schrikbewind hier in 'ons' Nederland?
Het is onzin om te stellen dat ïemand die er totaal niet toe doet, na 14 jaar niet tegen de lamp loopt. Je deponeert het als een feit, maar is in feite nergens op gebaseerd. Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij hun paspoort alsnog ingetrokken word, jaren nadat deze gegeven is, op grond van het feit dat ze gelogen hebben over de toenmalige situatie. Hoe is er dan sprake van rechtsongelijkheid als ook Ayaan weggestuurd wordt?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat was het punt niet. Laat me je even helpen herinneren:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het allemaal even keurig voor je op een rijtje gezet, mss dat je dan de draad niet kwijt raakt![]()
En, ja, in beginsel mag AHA als dat volgens de regels zo hoort prima weg, ware het niet dat dat rechtsongelijkheid is.
Iemand die er totaal niet toe doet, gemiddelde baan heeft, ook 14 jaar geleden gelogen heeft over z'n vluchtverhaal, loopt niet tegen de lamp.
tjah, nu kan ze helemaal niet meer terug.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Door Verdonk inderdaad.
Maar dat gaat nu ophouden.
Kroes probeert de aandacht op Nederlanders te richten en met een verwijtend vingertje naar ze te wijzen, hopend dat men haar uitspraken vergeet en dat zíj, ongeloofwaardig Neelie, een behoorlijke vinger in de pap heeft gehad bij de overgang van PvdA naar VVD door AHM.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef Napalm het volgende:
Kroes schaamt zich voor Nederland
Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd".
Dat maakt het zo hypocriet ook. Echt walgelijke taal. Ayaan was geweldig maar de rest moeten we blijven uitzetten. Zum kotzen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Blaat. Ze heeft het over AHA, niet over het asielbeleid.
Ze kan best terug hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, nu kan ze helemaal niet meer terug.
Je hebt helemaal gelijk Kozzmic.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
bisquote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte maar allochtonen.
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
Neelie fur bondskansler.quote:
Ten eerste was AHA geen vluchtelin die met niks en niemendal hier aankomt, ten tweede, als dat zo is, dan zou de waarheid voldoende moeten zijn voor een (al dan niet permanente) verblijfstitel.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is me veel te gemakkelijk. Het gaat wel om vluchtelingen die vaak met niks en niemandal hier aankomen en wanhopig zijn en alles doen om hier te mogen blijven. Ik vind dat logisch en ik vind dat liegen helemaal geen criterium.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Donder een eind op met je smakeloze en onterechte vergelijkingen
Is ook helemaal niet nodig.quote:Over de persoonlijke verdienste van AHA voor de maatschappij is lang niet iedereen positief.
quote:Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Mee eens, ware het niet dat een bepaald aantal rechtse users nooit van zich laat horen als het over andere asielzoekers gaat. Nu het om hun "prinsesje" gaat die het slachtoffer word van de wanpraktijken van Verdonk, staan ze te huilen. Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.
Europeese liberalen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.
bronquote:'Weggejaagd door schrikbewind'
Uitgegeven: 15 mei 2006 23:03
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 23:32
HILVERSUM - Hirsi Ali voelt zich "weggejaagd door het politiek correcte schrikbewind" in Nederland. Het kamerlid heeft dat op 6 mei gezegd in een interview met het televisieprogramma Nova. Dat was kort na de uitspraak van de rechter, dat ze haar appartement in Den Haag moest verlaten. Buurtbewoners hadden daarop aangedrongen uit angst voor aanslagen.
Hirsi Ali was er toen ook al van op de hoogte dat het tv-programma Zembla met een uitzending zou komen over leugens in haar verhaal op grond waarvan ze tot Nederland werd toegelaten.
Roddelrubriek
Hirsi Ali zei dat de "documentaire zou passen in een roddelrubriek." Ze zei ook dat ze het plan had haar termijn in de Tweede Kamer af te maken, voor ze uit ons land zou vertrekken, maar dat de uitspraak van de rechter haar deed besluiten om eerder naar de Verenigde Staten te gaan.
Verder verklaarde Hirsi Ali dat ze in Nederland veel "agressie op straat" heeft ontmoet en dat mensen haar uitscholden voor hoer. Zij voelde zich soms "verbaal gestenigd."
Ja, en dat vind ik ook weer zo hypocriet van velen in Nederland.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Daar gaan we later dan ook spijt van krijgen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Het is karaktermoord met een hoger doel voor sommige politici (stemmen trekken), dat maakt het wel een beetje wrang. Maar we zijn toch niets anders gewend van dit soort politici? Er moet gescoord worden, over wiens lijk dat gaat maakt verder niet uit.
Mij zou het niet verbazen als eea in onderling overleg is gegaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.
Daar heb ik dan weer minder mee, veel mensen voelden zich ook daar haar enorm gekwetst en uitgevloekt.quote:
Het zou me niet verwonderen als deze actie van Verdonk in samenspraak met Hirsi is gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
iemand die hier nog durft te posten: Stelling: rechtse mensen zijn iha minder hypocriet dan links
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het zou me niet verwonderen als deze actie van Verdonk in samenspraak met Hirsi is gedaan.
Dat is toch je reinste bullshit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Is dat laatste zo? ik heb eigenlijk nog weinig reacties van het linkse hok uit de kamer gezien.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.
Zowel haar eigen partijgenoten, die haar nu een dolk in de rug stoten, als links wat nu opeens staat op een correcte uitvoering van het asielbeleid.
Mooi he, die inconsequentie.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.
Zowel haar eigen partijgenoten, die haar nu een dolk in de rug stoten, als links wat nu opeens staat op een correcte uitvoering van het asielbeleid.
Zembla startte de hele zaak.quote:
je kunt je ook achter grenzen blijven verschuilen in een Europese markt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar men, vooral rechts die het liefst zo min mogelijk asielzoekers/allochtonen ziet, staat hier wel met open armen om de Pooltjes te ontvangen en kan niet wachten tot de grenzen opengaan.
Nergens goed voor.
Inderdaad als je vrijheid van meningsuiting zo voorstaat moet je niet ouwehoeren als je daar verbaal zelf slachtoffer van wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder mee, veel mensen voelden zich ook daar haar enorm gekwetst en uitgevloekt.
Mag het ook lichten zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]ligt jezelf eens nader toe.
Wat lul je nou over links. Wat de VVD nu doet is terecht, maar dat hadden ze al veel eerder moeten doen, sterker nog, ze hadden die marionet nooit moeten toelaten in hun partij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over links in de kamer, maar links in het algemeen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? ik heb eigenlijk nog weinig reacties van het linkse hok uit de kamer gezien.
fuckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Mag het ook lichten zijn?
Met maar liefst een volle minuut.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zendgemachtigden zijn vaak sneller.![]()
A) Waar beweer ik rechts te zijn? (Al ben ik dat in het algemeen wel)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat lul je nou over links. Wat de VVD nu doet is terecht, maar dat hadden ze al veel eerder moeten doen, sterker nog, ze hadden die marionet nooit moeten toelaten in hun partij.
Als je echt rechts was dan zou je zeggen: 'Goedzo, het beleid uitvoeren, gelijke monikken gelijke kappen, dus nu ook'.
Je zou je moeten schamen als je beweert dat jij rechts bent, bah, vuile neppert.
Kill the messenger...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zembla startte de hele zaak.
Zo je bent wel erg van de nazi vergelijkingen vandaagquote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar we met immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Daar had ze geen beslissingsbevoegdheid op landelijk niveau. Wiardi Beckmanstichting is ongeveer het werk wat ze nu weer gaat doen in de USA. Als ze daar nog binnen komt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
AHA zat jarenlang bij de PvdA. Hoe zit het daar eigenlijk mee die lijken er nu mee weg te komen.
Niet zoals bij VVD actief.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
AHA zat jarenlang bij de PvdA. Hoe zit het daar eigenlijk mee die lijken er nu mee weg te komen.
Een goed en scherp punt. Als Verdonk idd niet zo star was geweest in casu casi Taïda of Kalou, dan had zij dit keer ook gemakkelijker een uitzondering kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik blijf erbij als Verdonk zich menselijk had opgesteld voor Taida dat men t dan ook voor AHA had opgenomen.
Ayaan begon haar carriere bij WBS.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kill the messenger...
Ayaan startte de zaak, de VVD kneep een oogje dicht.
Die zijn ook steeds harder nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef du_ke het volgende:
Zo je bent wel erg van de nazi vergelijkingen vandaag.
Dat is dezelfde soort achterlijke alles-is-gelijk-denken dat tot deze absurde situatie heeft geleid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad als je vrijheid van meningsuiting zo voorstaat moet je niet ouwehoeren als je daar verbaal zelf slachtoffer van wordt.
Idd. Dat denk ik ook de hele tijd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik blijf erbij als Verdonk zich menselijk had opgesteld voor Taida dat men t dan ook voor AHA had opgenomen.
Kareltje, m'n jongen, schrijf dit op:quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]ligt jezelf eens nader toe.
Je bent dan misschien niet zo'n publiekelijk figuur maar wel een werknemer van de PvdA. Antecedenten onderzoek is bij de PvdA blijkbaar onbekend. Het is duidelijk een geval van meten met twee maten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef Ericr het volgende:
Daar had ze geen beslissingsbevoegdheid op landelijk niveau. Wiardi Beckmanstichting is ongeveer het werk wat ze nu weer gaat doen in de USA. Als ze daar nog binnen komt.
Strategie om mensen ten onrechte meer schuldgevoel aan te praten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo je bent wel erg van de nazi vergelijkingen vandaag.
Ik heb Uw hulp niet echt nodig hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kareltje, m'n jongen, schrijf dit op:
Boodschappenlijstje
Woordenboek
Kranten
Laten we beginnen met het vluchtverhaal van Karimi.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef Napalm het volgende:
1 eruit, nu nog 149 andere profiteurs dumpen
Dus elke politieke partij die, op welk niveau en in welke functie dan ook, iemand in dienst neemt met asielverleden moet maar even die gehele procedure doorlichten en onderzoek gaan doen in het land van herkomst?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent dan misschien niet zo'n publiekelijk figuur maar wel een werknemer van de PvdA. Antecedenten onderzoek is bij de PvdA blijkbaar onbekend. Het is duidelijk een geval van meten met twee maten.
Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ayaan begon haar carriere bij WBS.
Die knepen helemaal niet, zeker.
Dat is zeker waar, slordig van de P.V.D.A. in die tijd. Net zo goed als Nawijn de hand in eigen boezem steekt en aangeeft dat in zijn tijd dat hij de IND leidde er ook fouten zijn gemaakt bij de toelating van AHM.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent dan misschien niet zo'n publiekelijk figuur maar wel een werknemer van de PvdA. Antecedenten onderzoek is bij de PvdA blijkbaar onbekend. Het is duidelijk een geval van meten met twee maten.
Hè ja, of het nazi-verleden van Van Baalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het vluchtverhaal van Karimi.![]()
Kromme vergelijking van je overigens. Want vrijheid van mening staat zij duidelijk voor en in het andere is zij meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is dezelfde soort achterlijke alles-is-gelijk-denken dat tot deze absurde situatie heeft geleid.
Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hè ja, of het nazi-verleden van Van Baalen.![]()
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Ericr het volgende:
Dat is zeker waar, slordig van de P.V.D.A. in die tijd. Net zo goed als Nawijn de hand in eigen boezem steekt en aangeeft dat in zijn tijd dat hij de IND leidde er ook fouten zijn gemaakt bij de toelating van AHM.
Bijzonder?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
A) Waar beweer ik rechts te zijn? (Al ben ik dat in het algemeen wel)
B) Waarom zou je niet én rechts kunnen zijn, én een voorstander van het maken van uitzonderingen op grond van bijzondere omstandigheden? Ik was ook tegen het uitzetten van Taïda.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.
Morgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.
Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.
Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeinsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:dat zou helemaal een leuke rel zijn
Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoi, wil je ook wat zeggen, trollo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb Uw hulp niet echt nodig hoor.
Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hè ja, of het nazi-verleden van Van Baalen.![]()
Ik ben het in grote lijnen met je eens maar niet iedere asielzoeker gaat naar een land met een missie die niet zo speelt in dat land. Tot nog toe zijn er bij mijn weten geen concrete feiten dat Ayaan het land is uitgezet behalve haar eigen woorden, nl. dat haar huur niet wordt verlengd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Verdonk zegt: Gelogen? Dan er uit!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.
Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.
Je gaat volgende keer SP stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeins.
Dat zou dus suggereren dat de IND actief, oude dossiers napluist op onwaarheden.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij hun paspoort alsnog ingetrokken word, jaren nadat deze gegeven is, op grond van het feit dat ze gelogen hebben over de toenmalige situatie. Hoe is er dan sprake van rechtsongelijkheid als ook Ayaan weggestuurd wordt?
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.
Zeg er eens wat van OllieA!quote:
Ze vertrekt nu naar de VS. Ik denk dat het vanzelf wegebt. Perfecte (politieke) timing. Straks bereikt Zembla het tegenovergestelde van wat hun intentie was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.
Hij zat waarschijnlijk bij het Corps, met z'n bolle drankhoofd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...
Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.
Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!![]()
(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)
Prima. Jij je zin. Alle uitgeprocedeerde asielzoekers die van Verdonk een verblijfsvergunning hebben gekregen omdat ze een uitzondering wilde maken moeten per direct hun verblijfsvergunning inleveren. Honderd procent gelijkheid voor iedereen toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kromme vergelijking van je overigens. Want vrijheid van mening staat zij duidelijk voor en in het andere is zij meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp.
En wetten zijn er om gelijkheid te scheppen. DUs niemand voortrekken vanwege diens positie of vriendenkring.
Met vreugde zal ik de Mekibokaal aan U overhandigen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
We houden geen intellectueel meer over hier.![]()
Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer niet![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...
Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.
Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!![]()
(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Morgen.
Eik vandaag dus.
16 mei 2006.
Persconferentie van Ayaan.
Zal ze beschaafd zijn of zal ze uithalen/
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.
Das AHA-erlebnis had beter met Willem kunnen trouwen dan de kamer in kunnen gaan!![]()
Just wait and Cquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.
De door jou gequoote post was dan ook ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.
Blablabla, vervolging, blabla, toegeven aan fascisme, blabla, teleurgesteld...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.
Ik wel. Ongelijkheid moet er zijn. Leve de elite.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef LXIV het volgende:
De door jou gequoote post was dan ook ironisch bedoeld.
Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wel. Ongelijkheid moet er zijn. Leve de elite.![]()
En jij bent? Een of andere pauper met emotionele problemen die nu plotseling naar buiten komen? Was deze gebeurtenis de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
We houden geen intellectueel meer over hier.![]()
Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede ontwikkeling voor Nederland, nu nog Verdonk en Geertje wegschoppen, en we kunnen weer naar een Cohenstaat waar mensen daadwerkelijk naar elkaar luisteren en koffie thee drinken samen.²
Die rel komt er niet. Ook niet na een dag als vandaag. Je mag namelijk uitzonderingen maken als minister zijnde, ik begrijp in dat opzicht een deel van deze discussie ook niet. Het probleem in dit geval is alleen dat de beschikking die AHA's naturalisatie bekrachtigd in feite nooit heeft bestaan, na tussenkomst van de rechter uiteraard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]dat zou helemaal een leuke rel zijn
Sterker nog, ongelijkheid is zelfs nodig. Iedereen heeft zo zijn of haar sterke en zwakke punten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.
Wie werkt er indirect niet voor Bush?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Mikrosoft het volgende:
Ze loog om Nederlander te worden en gaat indirect werken voor massamoordenaar Bush. Nou, dieper kan je niet zinken Ali....euh Magan??? Winst voor Nederland inderdaad als we die griezel kwijt zijn.
Ongelijkheid is er, & het is goed dat zij er is. Aldus moet zij er zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.
Yep... zo merk ik ineens weer dat het laat wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Mikrosoft het volgende:
Ze loog om Nederlander te worden en gaat indirect werken voor massamoordenaar Bush. Nou, dieper kan je niet zinken Ali....euh Magan??? Winst voor Nederland inderdaad als we die griezel kwijt zijn.
Koffie? Wijn natuurlijk, godendrank.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede ontwikkeling voor Nederland, nu nog Verdonk en Geertje wegschoppen, en we kunnen weer naar een Cohenstaat waar mensen daadwerkelijk naar elkaar luisteren en koffie drinken samen.²
Als God gewild had dat de mensheid gelijk was, had hij haar wel gelijk geschapen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ongelijkheid is er, & het is goed dat zij er is. Aldus moet zij er zijn.
Ik adem elite.
Terug naar het poltiek correcte gelul.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:
Ach, in elk geval is het debat in Nederland dood. Pim vermoord, Theo vermoord, en AHA weggepest.
ROOIBOS!?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
THEE! THEE zeg ik je!
Bij voorkeur Rooibos!
![]()
Nee natuurlijk heeft hij van dit alles niks geleerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij dan helemaal niets geleerd van dit alles!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |