En taida was nog wel een lekker wijfquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.quote:Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die pseudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze is weggepest, een vies spelletje van een kudde hypocriete lafbekken.
Maar goed, ik maak me kwaad om niks. Eén flinke vloedgolf en dit groen-groene knollenland bestaat alleen nog in oude atlassen.
Soms ben je echt goed. Doel je op Wiegel?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die speudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.
Een grotere belediging voor de kleinen van geest en geslacht is nauwelijks denkbaar.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
Je hebt gelijk, ik pleit weer voor het oude immigratiesysteem. Waarbij asielzoekers veel makkelijker binnenkomen, geen regels.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Das wel een verschil hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier nog wat meer helden van hetzelfde kaliber.
Toen het allemaal voorbij was, nog eens even laten zien wat ze allemaal durfden.
![]()
En dat keur jij goed of wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
Die is gebaseerd op leugens, met terugwerkende kracht heeft ze dus nooit het Nederlanderschap mogen krijgen. Dit gebeurd waarschijnlijk veel vaker dan jij ooit hoort, alleen betreft het nu een "Bekende illegaal".quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef klez het volgende:
[..]
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.
Ik vind het gewoon idioot, zij is een van de weinigen die het toegeeft dat ze heeft gelogen terwijl iedereen weet dat er hele verhalen worden verzonnen om binnen te komen.quote:
Ik vind dat precies hetzelfde.quote:
Kijk, misschien vindt men Nawijn een enge man, omdat hij bepaalde standpunten heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |