Maar wie zit er op dat geluid te wachten eigenlijk? De moslimvrouwen niet, de Nederlanders niet.quote:[b]Op maandag 15 mei 2006 22:49 Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
consequent, of gewoon domweg de regeltjes naleven en niet verder durven te kijken/denken.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor verdonk eerlijk gezegd. Consequent zijn, ook als het haar eigen partijgenote betreft.
Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |