Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
...... ze neemt het op voor vrouwenrechten, homorechten en stelt misstanden in de islam aan de kaak
......
ze is inderdaad een held, die met vrees voor eigen leven tegen onrechtvaardigheid strijd
Je hebt dus niks te zeggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet zoveel zin in. Bovendien begint Nova over een paar minuten. Waarin meer over die brief van Verdonk. Kijk ze.
NSB-bureaucratie, dat is het. Een grove schande dat een dwarse intellectueel als Hirsi Ali tot op het hoogste niveau zo achternagezeten wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Monidique het volgende:
Ja. Want een asielzoeker heeft gelogen.
Een dwarse intellectueel? Een voormalige asielzoeker die gelogen heeft. Wat heeft het er nou mee te maken dat ze zogenaamd intellectueel bezig is geweest?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
NSB-bureaucratie, dat is het. Een grove schande dat een dwarse intellectueel als Hirsi Ali tot op het hoogste niveau zo achternagezeten wordt.
Slachtoffer van haar eigen beleid en overtuiging, dat is het. Ze heeft meegelift op een klimaat waar elke allochtoon d'r 1 teveel was en kreeg sympathie vanwege haar anti-islam houding. Datzelfde rechtse klimaat is nu haar ondergang. Hoe ironisch.quote:
Ga je met Ayaan mee naar Amerika?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Ringo het volgende:
Je doet hier je muil open, en ze pissen over je heen. Laffe kaasboeren zijn we. Verkankerd grafland.
Typische reactie van een kaaskop.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Monidique het volgende:
Nounou... wat overdreven.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Ga je met Ayaan mee naar Amerika?
Ja, euh, ze heeft zelf gelogen, niet die laffe kaasboeren. Ze wordt ook niet vanwege haar mening gedeporteerd dramaticus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Ringo het volgende:
Je doet hier je muil open, en ze pissen over je heen. Laffe kaasboeren zijn we. Verkankerd grafland.
Idd, ik hoop voor haar dat ze in Amerika ook meer succes heeft dan Kalou hierquote:Op maandag 15 mei 2006 22:41 schreef SunChaser het volgende:
Maar dat met Ayaan gaat een stuk sneller dan Taida.
Dat heeft hij niet door, door die tranen heeft hij een vertekend beeld op de werkelijkheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, euh, ze heeft zelf gelogen, niet die laffe kaasboeren. Ze wordt ook niet vanwege haar mening gedeporteerd dramaticus.
Zonder paspoort komt ze Amerika niet in zei Charles Groenhuijzen netquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, ik hoop voor haar dat ze in Amerika ook meer succes heeft dan Kalou hier![]()
Stel dat ze ook hem heeft voorgelogen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vergeten we voor het gemak maar even dat Theo om de film van Ayan vermoord is?
Ze is weggepest, een vies spelletje van een kudde hypocriete lafbekken.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, euh, ze heeft zelf gelogen, niet die laffe kaasboeren. Ze wordt ook niet vanwege haar mening gedeporteerd dramaticus.
Verre vanquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat willen we Nederlanders nou
Eerst allemaal verbolgen over de moord op Theo van Gogh, en nu moet Ayan het land maar uit omdat ze gelogen heeft? We verbannen haar (soort van), wat toch ook in zekere mate in de buurt van moord komt.
Je hoorde ik net, het wordt dus echt een Kalou 2quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zonder paspoort komt ze Amerika niet in zei Charles Groenhuijzen net
Jazeker!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag ALLES zeggen. Dat geldt dan ook voor moslims toch? Geldt dat ook over Joden en/of Israel? Of andere gevoelige zaken?
Slimme allochtonen doen niet dergelijke uitspraken en gebruiken hun politieke positie niet voor de verwerking van hun persoonlijke trauma's.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat willen we Nederlanders nou
Eerst allemaal verbolgen over de moord op Theo van Gogh, en nu moet Ayan het land maar uit omdat ze gelogen heeft? We verbannen haar (soort van), wat toch ook in zekere mate in de buurt van moord komt.
Vergeten we voor het gemak maar even dat Theo om de film van Ayan vermoord is?
De helft van de vluchtelingen liegt om een Nederlands paspoort te krijgen, en dat is wat mij betreft soms best door de vingers te zien.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben alles behalve een fan van Ayaan, en vind haar submission films veel te ver gaan. Die zijn naar mijn idee alleen maar onnodig provocerend.
Maar waar Nederland nu weer mee bezig is, zullen we alle slimme allochtonen er maar uit gaan gooien dan? Die zijn veel ste bij de hand, en spannen rechtzaken aan of komen in de politiek terecht.![]()
Dan heeft Ayaan eigenlijk indirect onze liefe, onschuldige Theo vermoordquote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel dat ze ook hem heeft voorgelogen.
Ik zie niet helemaal in wat dat met de film te maken heeft. Ik neem ook aan dat Theo van Gogh een film met haar gemaakt heeft vanwege de film en haar mening en niet om haar paspoort.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel dat ze ook hem heeft voorgelogen.
Daarom zeg ik ook in zekere zin, ik kon ff niets beters bedenken.quote:
Met verre van bedoel ik dat het er niet bij in de buurt komt, dus het tegenovergestelde van "in zekere zin".quote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook in zekere zin, ik kon ff niets beters bedenken.
Klopt. Even een minuutje rustig zitten, neem een glaasje water, en je zult zien dat je een beetje overdreef.quote:
Inderdaad. Zodra puntje bij paaltje kwam, wistt het Nederlandse volk niet hoe snel ze een mes in haar rug moest steken. Terwijl dat zelfde volk, toen het haar nog goed ging, ook niet wist hoezeer het haar prijzen moest.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Ringo het volgende:
Toch schat ik Ayan in als een zeer slimme en gewiekste vrouw.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slimme allochtonen doen niet dergelijke uitspraken en gebruiken hun politieke positie niet voor de verwerking van hun persoonlijke trauma's.
Als je trolt of dingen zegt die geen anderen zeggen, maakt dat je nog niet slim, Zjak.
Als ik VVD-lid was had ze nu al helemaal mijn stem gekregenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Overigens vind ik Verdonk met de dag weerzinwekkender worden. Over de rug van Ali populair doen, haar afdanken als oud vuil..
Dat is nou ironie, ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Slachtoffer van haar eigen beleid en overtuiging, dat is het. Ze heeft meegelift op een klimaat waar elke allochtoon d'r 1 teveel was en kreeg sympathie vanwege haar anti-islam houding. Datzelfde rechtse klimaat is nu haar ondergang. Hoe ironisch.
De massa vindt het geweldig, stemt verdonk tot premier en over 2 jaar snakken we weer naar Jan Peter.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Overigens vind ik Verdonk met de dag weerzinwekkender worden. Over de rug van Ali populair doen, haar afdanken als oud vuil..
Ik krijg steeds meer respect voor verdonk eerlijk gezegd. Consequent zijn, ook als het haar eigen partijgenote betreft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat Ali bij die denktank gaat werken is vanwege het geld.. 2 Andere progressieve organisaties konden haar simpelweg niet betalen. Dus hoe idealistisch is ze eigenlijk ?
Is Ayaan Hirsi Ali Joods?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Zodra puntje bij paaltje kwam, wistt het Nederlandse volk niet hoe snel ze een mes in haar rug moest steken. Terwijl dat zelfde volk, toen het haar nog goed ging, ook niet wist hoezeer het haar prijzen moest.
Het is niet voor niets dat Nederland het hoogste percentage vergaste joden in de Tweede Wereldoorlog kent (Inclusief Duitsland!)
Zowaar een intelligent geluid.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Maar wie zit er op dat geluid te wachten eigenlijk? De moslimvrouwen niet, de Nederlanders niet.quote:[b]Op maandag 15 mei 2006 22:49 Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
consequent, of gewoon domweg de regeltjes naleven en niet verder durven te kijken/denken.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor verdonk eerlijk gezegd. Consequent zijn, ook als het haar eigen partijgenote betreft.
Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |