En taida was nog wel een lekker wijfquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.quote:Ik hoorde je niet huilen toen Taida werd verbannen?
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die pseudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze is weggepest, een vies spelletje van een kudde hypocriete lafbekken.
Maar goed, ik maak me kwaad om niks. Eén flinke vloedgolf en dit groen-groene knollenland bestaat alleen nog in oude atlassen.
Soms ben je echt goed. Doel je op Wiegel?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die speudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.
Een grotere belediging voor de kleinen van geest en geslacht is nauwelijks denkbaar.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
Je hebt gelijk, ik pleit weer voor het oude immigratiesysteem. Waarbij asielzoekers veel makkelijker binnenkomen, geen regels.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Das wel een verschil hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier nog wat meer helden van hetzelfde kaliber.
Toen het allemaal voorbij was, nog eens even laten zien wat ze allemaal durfden.
![]()
En dat keur jij goed of wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
Die is gebaseerd op leugens, met terugwerkende kracht heeft ze dus nooit het Nederlanderschap mogen krijgen. Dit gebeurd waarschijnlijk veel vaker dan jij ooit hoort, alleen betreft het nu een "Bekende illegaal".quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef klez het volgende:
[..]
Had die ook een Nederlands paspoort dan? Ik ben niet voor het afpakken van paspoorten, ook niet van asielzoekers die gelogen hebben.
Ik vind het gewoon idioot, zij is een van de weinigen die het toegeeft dat ze heeft gelogen terwijl iedereen weet dat er hele verhalen worden verzonnen om binnen te komen.quote:
Ik vind dat precies hetzelfde.quote:
Kijk, misschien vindt men Nawijn een enge man, omdat hij bepaalde standpunten heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, die Nawijn trapt haar even de grond in zeg.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden AHA bij haar inburgeringscursus moeten leren dat iedere kop die in Nederland boven het maaiveld uit probeert te steken genadeloos afgehakt wordt.
En dat het meest gewaardeerde Nederlandse gezegde is: "Middelmaat siert de straat."
Wat wat zijn we toch een ontzettend klein pestlandje. In alle mogelijke opzichten.
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef klez het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat erom dat jij en Monidique staan te juichen dat er weer een geluid uit Nederland verbannen is.
Gaat goed. 3 down, not so many to go...![]()
Mee eens, maar ja, zo gaat het nou eenmaal tegenwoordig, het uitzetten van Taïda sloeg ook nergens op... Verdonk kan het nou natuurlijk niet om niks te doen, dan wordt ze meteen gewipt door de 2e kamer en zitten we met een heuse kabinetscrisis waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand die nu goed ingeburgerd is, en eerlijk is over vroegere zonde moet je niet op zo'n manier straffen.
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik pleit weer voor het oude immigratiesysteem. Waarbij asielzoekers veel makkelijker binnenkomen, geen regels.
Nee. Ik zal niet eens over de voor de hand liggende voorbeelden reppen (Fortuyn, van Gogh).quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Monidique het volgende:
Wat een gelul dat iedereen met z'n hoofd boven het maaiveld in Nederland wordt verketterd...
een ieder die zich aangesproken voeltquote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef klez het volgende:
[..]
Soms ben je echt goed. Doel je op Wiegel?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry. Wat. Kun jij even citeren dat ik blij ben dat er iemand om zijn mening het land uit is gezet? Of, zoals ik al zei, is het fantasie-uurtje weer aangebroken?
Waarschijnlijk was ze dan ook geen publiek figuur (in dit geval dus neutraal) die haar leugens voor de camera zou toegeven. Misschien, hoor. Maar het zal het maaiveld-verhaal wel zijn... kan niet anders.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
Inpaksters uit Ede beuren geen dik salaris van ons belastinggeld.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.
De werkelijke reden voor dit alles is haar onverwachte succes geweest, en het boven het maaiveld uit durven te steken. Verder niets. Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
O, ok. Een vingertopjesgevoel dus? Een openbaring? In ieder geval niets concreets of rationeels wat jou tot die conclusie deed komen. Ook goed.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.![]()
Je bent dan ook altijd subjectief wanneer het om dit soort zaken gaan die je niet aan staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Ach ja, dat vind ik. Dat jij dat uitstraalt.![]()
Volgens een enkele user geef je er zo een "negatieve twist " aan.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
indd een hele minne streek van de VVD, tjakka mes in d'r rugquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Alulu het volgende:
Tsjah, gelijkheid he, een democratisch goed.![]()
Als de ene voor een leugentje zo eruit wordt gezet, Ayaantje ook, ookal is ze politica (of nu ex-politica).
Overigens vindt ik VVD helemaal smerig, eerst met open armen binnen halen, en ach 'dat leugentje', daar doen we niet zo moeilijk over, om vervolgens in de rug te steken en uit te zwaaien door ijzeren Rita![]()
VS is veilig genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef Chadi het volgende:
Maar ik vind wel dat Nederland haar naar een veilig land moet sturen en alsnog moet bekijken of haar weg sturen niet levensbedreigend kan zijn voor haar aangezien ze bepaalde uitspraken heeft gedaan.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Inpaksters uit Ede beuren geen dik salaris van ons belastinggeld.
Zo hey, hoe bedoel je verdraaien van woordenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Volgens een enkele user geef je er zo een "negatieve twist " aan.
![]()
Vond deze persoon vreemd. Ik niet.![]()
Middelmatigheid loont in dit land.![]()
Nou, dom wil ik haar niet noemen. Eerder uitgekookt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een dom wijf is die hirsi ali
Gast,quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een mooie uit de duim zuig verhaal.
Van Gogh werd niet door kleinburgerlijkheid verketterd en geostraciseerd -nu de juiste vorm haha-, maar door een fanaticus vermoord. Hetzelfde geldt voor Fortuyn, die helaas een smerige politiek campagne tegen zich kreeg en natuurlijk ook zelf voerde. En Karel Appel, Gerard Reve, Anouk? Huh?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Ik zal niet eens over de voor de hand liggende voorbeelden reppen (Fortuyn, van Gogh).
Karel Appel, Gerard Reve, enz. Anouk.![]()
En nu Hirsi Ali.
De kleinburgerlijkheid straalt er vanaf. Je zult de buitenlandse media er nog wel op na kunnen slaan de komende maanden. "What happened with holland?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |