Ja, en dat vind ik ook weer zo hypocriet van velen in Nederland.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Daar gaan we later dan ook spijt van krijgen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Het is karaktermoord met een hoger doel voor sommige politici (stemmen trekken), dat maakt het wel een beetje wrang. Maar we zijn toch niets anders gewend van dit soort politici? Er moet gescoord worden, over wiens lijk dat gaat maakt verder niet uit.
Mij zou het niet verbazen als eea in onderling overleg is gegaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.
Daar heb ik dan weer minder mee, veel mensen voelden zich ook daar haar enorm gekwetst en uitgevloekt.quote:
Het zou me niet verwonderen als deze actie van Verdonk in samenspraak met Hirsi is gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
iemand die hier nog durft te posten: Stelling: rechtse mensen zijn iha minder hypocriet dan links
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het zou me niet verwonderen als deze actie van Verdonk in samenspraak met Hirsi is gedaan.
Dat is toch je reinste bullshit.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Is dat laatste zo? ik heb eigenlijk nog weinig reacties van het linkse hok uit de kamer gezien.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.
Zowel haar eigen partijgenoten, die haar nu een dolk in de rug stoten, als links wat nu opeens staat op een correcte uitvoering van het asielbeleid.
Mooi he, die inconsequentie.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet gedrag in dit geval in gelijke mate over het politieke spectrum verdeeld is.
Zowel haar eigen partijgenoten, die haar nu een dolk in de rug stoten, als links wat nu opeens staat op een correcte uitvoering van het asielbeleid.
Zembla startte de hele zaak.quote:
je kunt je ook achter grenzen blijven verschuilen in een Europese markt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar men, vooral rechts die het liefst zo min mogelijk asielzoekers/allochtonen ziet, staat hier wel met open armen om de Pooltjes te ontvangen en kan niet wachten tot de grenzen opengaan.
Nergens goed voor.
Inderdaad als je vrijheid van meningsuiting zo voorstaat moet je niet ouwehoeren als je daar verbaal zelf slachtoffer van wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder mee, veel mensen voelden zich ook daar haar enorm gekwetst en uitgevloekt.
Mag het ook lichten zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]ligt jezelf eens nader toe.
Wat lul je nou over links. Wat de VVD nu doet is terecht, maar dat hadden ze al veel eerder moeten doen, sterker nog, ze hadden die marionet nooit moeten toelaten in hun partij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over links in de kamer, maar links in het algemeen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? ik heb eigenlijk nog weinig reacties van het linkse hok uit de kamer gezien.
fuckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Mag het ook lichten zijn?
Met maar liefst een volle minuut.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zendgemachtigden zijn vaak sneller.![]()
A) Waar beweer ik rechts te zijn? (Al ben ik dat in het algemeen wel)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat lul je nou over links. Wat de VVD nu doet is terecht, maar dat hadden ze al veel eerder moeten doen, sterker nog, ze hadden die marionet nooit moeten toelaten in hun partij.
Als je echt rechts was dan zou je zeggen: 'Goedzo, het beleid uitvoeren, gelijke monikken gelijke kappen, dus nu ook'.
Je zou je moeten schamen als je beweert dat jij rechts bent, bah, vuile neppert.
Kill the messenger...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zembla startte de hele zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |