Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef LXIV het volgende:
De door jou gequoote post was dan ook ironisch bedoeld.

Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wel. Ongelijkheid moet er zijn. Leve de elite.![]()

En jij bent? Een of andere pauper met emotionele problemen die nu plotseling naar buiten komen? Was deze gebeurtenis de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
We houden geen intellectueel meer over hier.![]()
Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.![]()

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede ontwikkeling voor Nederland, nu nog Verdonk en Geertje wegschoppen, en we kunnen weer naar een Cohenstaat waar mensen daadwerkelijk naar elkaar luisteren en koffie thee drinken samen.²

Die rel komt er niet. Ook niet na een dag als vandaag. Je mag namelijk uitzonderingen maken als minister zijnde, ik begrijp in dat opzicht een deel van deze discussie ook niet. Het probleem in dit geval is alleen dat de beschikking die AHA's naturalisatie bekrachtigd in feite nooit heeft bestaan, na tussenkomst van de rechter uiteraard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]dat zou helemaal een leuke rel zijn

Sterker nog, ongelijkheid is zelfs nodig. Iedereen heeft zo zijn of haar sterke en zwakke punten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.

Wie werkt er indirect niet voor Bush?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Mikrosoft het volgende:
Ze loog om Nederlander te worden en gaat indirect werken voor massamoordenaar Bush. Nou, dieper kan je niet zinken Ali....euh Magan??? Winst voor Nederland inderdaad als we die griezel kwijt zijn.

Ongelijkheid is er, & het is goed dat zij er is. Aldus moet zij er zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ongelijkheid moet er niet zijn, ongelijkheid is er. Als je dat niet in de gaten hebt hoor je niet bij de elite.

Yep... zo merk ik ineens weer dat het laat wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Mikrosoft het volgende:
Ze loog om Nederlander te worden en gaat indirect werken voor massamoordenaar Bush. Nou, dieper kan je niet zinken Ali....euh Magan??? Winst voor Nederland inderdaad als we die griezel kwijt zijn.

Koffie? Wijn natuurlijk, godendrank.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede ontwikkeling voor Nederland, nu nog Verdonk en Geertje wegschoppen, en we kunnen weer naar een Cohenstaat waar mensen daadwerkelijk naar elkaar luisteren en koffie drinken samen.²

Als God gewild had dat de mensheid gelijk was, had hij haar wel gelijk geschapen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ongelijkheid is er, & het is goed dat zij er is. Aldus moet zij er zijn.
Ik adem elite.

Terug naar het poltiek correcte gelul.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:
Ach, in elk geval is het debat in Nederland dood. Pim vermoord, Theo vermoord, en AHA weggepest.

ROOIBOS!?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
THEE! THEE zeg ik je!
Bij voorkeur Rooibos!
![]()

Nee natuurlijk heeft hij van dit alles niks geleerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij dan helemaal niets geleerd van dit alles!
![]()

Gelukkig hebben we in ons nationale sprookjesboek nog ergens het woord tolerant staan mja mensen houden zichzelf graag voor de gek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:
Ach, in elk geval is het debat in Nederland dood. Pim vermoord, Theo vermoord, en AHA weggepest.

Ja kut ik ga morgen drie passen achter R3 met een hoofddoek naar mijn werk. Je kan het niet weten allemaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:

Ik word er niet ongelukkiger van echt niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:

Ach, volgens Hans Dijkstal wordt het er een stuk gezelliger op. En over 5 jaar kan Wiegel weer ongestoord een gooi doen naar het premierschap.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef nikk het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |