Bijzonder?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
A) Waar beweer ik rechts te zijn? (Al ben ik dat in het algemeen wel)
B) Waarom zou je niet én rechts kunnen zijn, én een voorstander van het maken van uitzonderingen op grond van bijzondere omstandigheden? Ik was ook tegen het uitzetten van Taïda.

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.

Morgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.
Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.

Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeinsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:dat zou helemaal een leuke rel zijn

Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent dan misschien niet zo'n publiekelijk figuur maar wel een werknemer van de PvdA. Antecedenten onderzoek is bij de PvdA blijkbaar onbekend. Het is duidelijk een geval van meten met twee maten.

Hoi, wil je ook wat zeggen, trollo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb Uw hulp niet echt nodig hoor.

Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hè ja, of het nazi-verleden van Van Baalen.![]()

Ik ben het in grote lijnen met je eens maar niet iedere asielzoeker gaat naar een land met een missie die niet zo speelt in dat land. Tot nog toe zijn er bij mijn weten geen concrete feiten dat Ayaan het land is uitgezet behalve haar eigen woorden, nl. dat haar huur niet wordt verlengd.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.

Verdonk zegt: Gelogen? Dan er uit!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.
Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.

Je gaat volgende keer SP stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeins.

Dat zou dus suggereren dat de IND actief, oude dossiers napluist op onwaarheden.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij hun paspoort alsnog ingetrokken word, jaren nadat deze gegeven is, op grond van het feit dat ze gelogen hebben over de toenmalige situatie. Hoe is er dan sprake van rechtsongelijkheid als ook Ayaan weggestuurd wordt?

Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.

Zeg er eens wat van OllieA!quote:

Ze vertrekt nu naar de VS. Ik denk dat het vanzelf wegebt. Perfecte (politieke) timing. Straks bereikt Zembla het tegenovergestelde van wat hun intentie was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.

Hij zat waarschijnlijk bij het Corps, met z'n bolle drankhoofd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...
Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.
Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!![]()
(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)

Prima. Jij je zin. Alle uitgeprocedeerde asielzoekers die van Verdonk een verblijfsvergunning hebben gekregen omdat ze een uitzondering wilde maken moeten per direct hun verblijfsvergunning inleveren. Honderd procent gelijkheid voor iedereen toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kromme vergelijking van je overigens. Want vrijheid van mening staat zij duidelijk voor en in het andere is zij meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp.
En wetten zijn er om gelijkheid te scheppen. DUs niemand voortrekken vanwege diens positie of vriendenkring.

Met vreugde zal ik de Mekibokaal aan U overhandigen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
We houden geen intellectueel meer over hier.![]()
Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.![]()

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer niet![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...
Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.
Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!![]()
(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)

Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Morgen.
Eik vandaag dus.
16 mei 2006.
Persconferentie van Ayaan.
Zal ze beschaafd zijn of zal ze uithalen/

Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.
Das AHA-erlebnis had beter met Willem kunnen trouwen dan de kamer in kunnen gaan!![]()

Just wait and Cquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.

De door jou gequoote post was dan ook ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.

Blablabla, vervolging, blabla, toegeven aan fascisme, blabla, teleurgesteld...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.

Ik wel. Ongelijkheid moet er zijn. Leve de elite.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |