abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37865021
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

A) Waar beweer ik rechts te zijn? (Al ben ik dat in het algemeen wel)
B) Waarom zou je niet én rechts kunnen zijn, én een voorstander van het maken van uitzonderingen op grond van bijzondere omstandigheden? Ik was ook tegen het uitzetten van Taïda.
Bijzonder?
Een andere HELE familie was er ook weer uitgezet, terwijl ze de Nederlandse nationaliteit hadden, maar dat later aan het licht kwam dat hun verhaal tijdens hun asielintakegesprek (deels) verzonnen was.
Consequent zijn, we zijn geen suikeroom.

Betreft dat Kosovaarse meisje: ze had van mij in ieder geval gewoon nog die 4 weken in Nederland mogen blijven om haar examens af te leggen. Een dergelijke uitzondering zou gepast zijn.
pi_37865028
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.
dat zou helemaal een leuke rel zijn
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37865032
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.

Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.
Morgen.
Eik vandaag dus.
16 mei 2006.
Persconferentie van Ayaan.

Zal ze beschaafd zijn of zal ze uithalen/
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_37865059
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
dat zou helemaal een leuke rel zijn
Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeins .
pi_37865060
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je bent dan misschien niet zo'n publiekelijk figuur maar wel een werknemer van de PvdA. Antecedenten onderzoek is bij de PvdA blijkbaar onbekend. Het is duidelijk een geval van meten met twee maten.
Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.
pi_37865062
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Ik heb Uw hulp niet echt nodig hoor.
Hoi, wil je ook wat zeggen, trollo?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:13:18 #257
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37865080
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hè ja, of het nazi-verleden van Van Baalen.
Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer niet
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_37865082
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.

Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
Ik ben het in grote lijnen met je eens maar niet iedere asielzoeker gaat naar een land met een missie die niet zo speelt in dat land. Tot nog toe zijn er bij mijn weten geen concrete feiten dat Ayaan het land is uitgezet behalve haar eigen woorden, nl. dat haar huur niet wordt verlengd.
Sinds 9/11 is de bombastiek in de politiek en in vele geesten toch wel zo toegetreden dat ik het allemaal als tragikomisch vermaak zie. .
pi_37865093
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze bij de WBS wisten. Weet jij het wel?
Blijft staan dat het enige dat Zembla gedaan heeft is de knuppel in het hoenderhok gooien. En nu stuift Verdonk rond als een stoere kip zonder kop.

Overigens verkast Ayaan naar Amerika vanwege die huisvestingsaffaire, niet vanwege Zembla. Vanwege haar buren en de rechterlijke uitspraak, dus.
Verdonk zegt: Gelogen? Dan er uit!
Heerlijk!
Zembla maakt school.
pi_37865098
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Alleen durft niemand daar zijn handen aan te branden. Hoewel de SP is redelijk republikeins .
Je gaat volgende keer SP stemmen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:13:59 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37865108
We houden geen intellectueel meer over hier.

Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:14:07 #262
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37865114
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij hun paspoort alsnog ingetrokken word, jaren nadat deze gegeven is, op grond van het feit dat ze gelogen hebben over de toenmalige situatie. Hoe is er dan sprake van rechtsongelijkheid als ook Ayaan weggestuurd wordt?
Dat zou dus suggereren dat de IND actief, oude dossiers napluist op onwaarheden.

Dat kun je vergeten. Het is algemeen bekend dat ze verse aanvragen al amper bol kunnen werken.

Je kunt de IND vertienvoudigen als je alle vluchtverhalen zo ver terug als 14 jaar(!) wilt gaan screnen.

En dat er genoeg mensen zijn, sorry dat ik weer ff de botte bijl der realiteit moet hanteren, ja criminelen, die lopen idd tegen de lamp.

En bv. iemand die een klus voor defensie aanneemt, daarom gescreend wordt, etc.

Iemand die 4 x een nobody is wordt niet gepakt.

En echte hoogvliegers als AHA, die lopen ook tegen de lamp.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:14:21 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37865122
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsvergunning van Maxima.
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.

Das AHA-erlebnis had beter met Willem kunnen trouwen dan de kamer in kunnen gaan!
The End Times are wild
pi_37865129
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hoi, wil je ook wat zeggen, trollo?
Zeg er eens wat van OllieA!
pi_37865134
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Uit antecedentenonderzoek zal wel gebleken zijn dat ze een tot Nederlander genaturalisuurde asielzoeker was, niet? Zo niet, maar daar zijn geen bewijzen of aanwijzingen voor, dan is het even fout als de VVD-zaak.
Ze vertrekt nu naar de VS. Ik denk dat het vanzelf wegebt. Perfecte (politieke) timing. Straks bereikt Zembla het tegenovergestelde van wat hun intentie was.
pi_37865137
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...

Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.

Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!

(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)
Hij zat waarschijnlijk bij het Corps, met z'n bolle drankhoofd.
pi_37865140
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kromme vergelijking van je overigens. Want vrijheid van mening staat zij duidelijk voor en in het andere is zij meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp.

En wetten zijn er om gelijkheid te scheppen. DUs niemand voortrekken vanwege diens positie of vriendenkring.
Prima. Jij je zin. Alle uitgeprocedeerde asielzoekers die van Verdonk een verblijfsvergunning hebben gekregen omdat ze een uitzondering wilde maken moeten per direct hun verblijfsvergunning inleveren. Honderd procent gelijkheid voor iedereen toch?
pi_37865167
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
We houden geen intellectueel meer over hier.

Zeker niet nu zelfs ik emigratie overweeg.
Met vreugde zal ik de Mekibokaal aan U overhandigen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:16:27 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37865181
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, zo oud is ie nou ook weer niet
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ach, het in je studententijd in een dronken bui het Horst-Wessellied zingen...

Dat is toch bezwaarlijk een nazi-verleden te noemen.

Dan kunnen we beter het koninklijk huis eens onder de loep nemen!

(Overigens vindt Google niets bij "Juliana bruiloft Hitlergroet". Heeft de RVD dat geregeld?)
The End Times are wild
pi_37865189
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Morgen.
Eik vandaag dus.
16 mei 2006.
Persconferentie van Ayaan.

Zal ze beschaafd zijn of zal ze uithalen/
Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_37865223
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Zeker voor toekomstige leden van het Koninklijk Huis.

Das AHA-erlebnis had beter met Willem kunnen trouwen dan de kamer in kunnen gaan!
Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.
pi_37865235
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze wat hele en halve leugentjes om bestwil zal verkondigen, vermengd met wat halve waarheden en emotionele betoogjes.
Just wait and C
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:18:48 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37865255
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Uitzonderingen moeten zeker gemaakt kunnen worden maar ben het er niet mee eens dat toekomstige leden van het Koninklijk Huis voorrang krijgen of een betere kans maken alleen omdat ze het geluk hebben een prins aan de haak te hebben geslagen maar dat is een andere discussie.
De door jou gequoote post was dan ook ironisch bedoeld.
The End Times are wild
pi_37865260
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Blablabla, vervolging, blabla, toegeven aan fascisme, blabla, teleurgesteld...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:18:59 #275
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37865261
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik wel. Ongelijkheid moet er zijn. Leve de elite.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')