Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
Moet je eens aan anne frank vragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
He wie was er nou zo'n voorstander van een politiestaat? Wie was er nou zo'n voorstander van een extreem streng asielbeleid.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Stali het volgende:
Je betaalt dan een wel beetje belasting maar daar krijg je in Nederland ook wel héél érg véél voor terug hoor..
Met een beetje pech behaalt Eucalypta hier nog politieke winst uit ook.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.
Dus Taida Pasic zou eigenlijk ook binnengelaten moeten worden?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.
Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
kern van de zaak.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.
Vooringenomenheid edelachtbare.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe geloofwaardig is AHA dan ook nog m.b.t eerdere politieke uitspraken van haar bijvoorbeeld? Ze zal vast wel over meerdere zaken hebben gelogen dan.
Ze ging 'onderduiken' toen ze verschillende bedreigingen aan haar adres kreeg. Het bleek dat ze in Amerika was ondergedoken, zelfs bij kennissen van Leon de Winter (die geen goed woord voor de reportage van Zembla over had), wat een toeval!! Of juist niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef doesss het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien heb je het druk.
Hoezo een boottochtje en een vliegreisje naar de VS op kosten van ons.
Zelfs op FOK! stond het!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff zeggen waar je dat gelezen hebt![]()
Ik geloof je best hoor, maar zou het graag zelf ff rustig lezen ipv in deze razendsnelle treath.
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
Ze is inderdaad een professionele leugenaar.. moet ik je toegeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
We hebben in Nederland eind jaren 80 gewoon besloten dat de grens dicht gaat voor economische vluchtelingen. Alleen politieke vluchtelingen komen er nog in. Met die beslissing kan je het eens zijn of niet maar zo is de procedure nu. En als je dat met elkaar afspreekt dan moet je daar ook naar handelen klaar. En niet gaan lopen zeuren op het moment dat het je even niet uitkomt. En dat geldt wat mij betreft voor die Taida en nu ook voor mevrouw Ali. Het zijn economische vluchtelingen en dus geen verblijfsvergunning. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Donder een eind op met je smakeloze en onterechte vergelijkingenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.
Over de persoonlijke verdienste van AHA voor de maatschappij is lang niet iedereen positief.quote:Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, niet gewoon heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.quote:Calvinistische letterneukerij.Links, rechts, het zal me zooi zijn.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
Gatverdamme, dat is echt van die nazi-taal man, flikker toch op - wat ongepast om zo te gaan lullen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Inderdaad dan zou die hele wetgeving zichzelf buitenspel gezet hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
Er worden dagelijks mensen zonder pas terug gestuurd naar vermoedelijk land van herkomst. Het grootste deel zelfs.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.
Ik was ook zeker geen AHA-adept, maar nu zo velen haar aanvallen, krijg ik de behoefte om aan haar kant te gaan staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.
Ik vind echt dat Verdonk er een zootje van maakt op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |