abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37863316
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naam
Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
pi_37863335
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het deporteren van onschuldigen ten tijde van WOII is vergelijkbaar met de kritiek die Nederland nu op AHM uit en haar het liefst het land uit wil hebben/ziet af treden? (Wat nu dus niet meer nodig is)

Aparte vergelijking.
En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
ok, Ayan wordt niet vermoord, vergast of gemarteld maar wel verraden door haar land/partij etc. genoten. Mensen die eerder aangaven (verdonk) dat ze niet bang hoefde te zijn voor haar paspoort. Mensen die haar gebruikten vanwege haar grote mond, een politieke partij die haar maar wat graag in de armen sloot.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 15 mei 2006 @ 23:26:33 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37863340
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Alulu het volgende:
ze heeft gelogen en wordt uitgezet want ze is illegaal, punt.
Befehl ist Befehl, Ordnung muss sein. Bruinhemd.

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, niet gewoon heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

Calvinistische letterneukerij. Links, rechts, het zal me zooi zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:26:44 #104
144250 doesss
Show me the money
pi_37863347
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.
Ik denk dat niet veel mensen daar problemen mee zouden hebben als ze zelf die mogelijkheid kregen, en dan niet meer in het vuistje lachen maar gewoon keihard tijdens je reisjes.
Nogmaals, misschien heb je het druk.

Hoezo een boottochtje en een vliegreisje naar de VS op kosten van ons.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37863374
Tvp
pi_37863381
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, het geeft een goed inzicht in de lafheid van de Nederlandse psyche.
Nee, deze vergelijking wordt gemaakt om de situatie een extra dimensie te geven, pogen om het dramatischer te maken.

Maar gelukkig hebben we Verdonk, die haar werk goed doet en haar rug recht houdt!
Iedereen is gelijk, in dergelijke situatie zijn al eens mensen uitgezet, dus AHM nu ook.
Je probleem?
Wees blij dat in Nederland iedereen gelijk wordt behandeld, stel je voor hey, als dat anders zou zijn?!
pi_37863386
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
pi_37863405
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Hopelijk staan de mensen dan ook zo te juichen als de sanctie, paspoort weg en land uit, voor
alle liegende asielzoekers opgaat.
Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
pi_37863406
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En toch vind ik deze actie (van met name de VVD) overeenkomen met het verraden van Joden ten tijden van de 2e wereldoorlog.
Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
pi_37863408
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je krijgt doorbetaald, je ziet even op de marinebasis bij de Marine Inlichtingendienst, je kan doorgaan met het schrijven van columns en andere kul voor je persoonlijke kruistocht.

Hmm, in háár situatie en met háár drijfveer/motivatie: ja.
Was dit een meer verhelderend antwoord?
En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:28:07 #111
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37863409
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:

Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
Neehoor, wie hier niet mag blijven, mag hier niet blijven, ik ben consequent.

Maar dat was het punt helemaal niet

Hij is het alweer kwijt
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_37863428
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Hoi, anders gaan jullie samen lekker eens op pad om diverse kranten te kopen en die flink door te spitten.

Je kan toch gewoon ff zeggen waar je dat gelezen hebt
Ik geloof je best hoor, maar zou het graag zelf ff rustig lezen ipv in deze razendsnelle treath.
Fiets
  maandag 15 mei 2006 @ 23:28:37 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37863429
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, ik heb nou niet bepaald voor deze regering gekozen.
Laf excuus. Het kan je gewoon geen ene donder schelen wat Ayaan betreft. Eigenlijk ben je blij dat ze optieft. Hypocriet.
pi_37863438
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:30:00 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863469
quote:

Inderdaad. Hier komt het oer-Hollandse Calvinisme weer om de hoek kijken.

De letter in plaats van de geest van de wet!

In een katholiek land was dit nooit zo gebeurt.

Een van de redenen dat AHA-erlebnis zo vrij was met het rondvertellen van haar vluchtverhaal is ongetwijfeld geweest, dat zij zich niet voorstellen kon, dat hier nog een punt over gemaakt zou gaan worden.
'Middelmaat siert de straat, Ali, Kop => maaiveld'
The End Times are wild
pi_37863471
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef basilisk het volgende:

[..]

En je loopt elke dag het risico om vermoord te worden. Maar een mongool die in z'n vuistje lacht als ie moet onderduiken zal dat wel niet begrijpen.
Als je 'ondergedoken' zit, loop je niet dat gevaar.
Lul niet zo, dramaprinses.
pi_37863495
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een idiote beslissing om iemand die hier al zo lang woont en werkt ineens als illegaal te beschouwen. Krankjorum.
Je zou er bijna voor gaan demonsteren idd. Links Nederland dat voor Ali opkomt. Helaas doet de PvdA ook mee aan lijkenpikkerij.
pi_37863501
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Jij behoord, gezien een opmerking als deze, tot het soort dat in oorlogstijd vooraan in de rij staat om de meisjes vrouwen van de vijand te verkrachten, te vernederen. En helaas ben je niet de enige hier op Fok.
Dat kan je beter aan je opa overlaten die is daar beter in. En je mag gelijk wat aan je spelling gaan doen
pi_37863508

Ik zwaai deze mevrouw met alle liefde uit. Heerlijk toch dat het op dit punt geen flikker uit maakt of je wel of niet in de politiek zit. Je hebt verdorie gewoon geen recht op een Nederlands paspoort als je jezelf het land binnen gelogen hebt.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  maandag 15 mei 2006 @ 23:31:04 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863516
quote:
SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!
The End Times are wild
pi_37863520
quote:

[..]

Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?

lol gefrustreerd?

Is niet mijn bevel, daar heeft de Nederlandse bevolking voor gekozen dit beleid, de Nederlandse bevolking was het toch zo zat? Ik ben het nooit ermee eens geweest, maar het was zo populair om dat soort kreten te schreeuwen, het was zo populair om een streng maar rechtvaardig asiel beleid als deze te hebben?

Nou koekje van eigen deeg dus nu, en ik heb nooit VVD en consorten gestemd of gemogen.
Gelijkheid, ook in deze was zo mooie kreet, prachtig, iedereen prees Rita erom, ook de mensen die aan Ayaans bil hingen, en nu opeens gaan ze huilen (algemene termen gesproken).

Dan moet je ook consequent zijn natuurlijk als vent.

En ja ik heb haar nooit gemogen dus zwaai haar uit, misschien nog n kaartje van mij naar haar in Amerika in de toekomst? who knows.. enige wat ik niet hoop is dat haar niets overkomt, dus daar moet men echt een uitzondering voor maken (maar dat hoop/verwacht ik ook)
X
pi_37863528
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Uh, die stemming heerst al een paar jaar in dit land hoor. Misschien dat je het gemist hebt..
Wat mij betreft met terugwerkende kracht.
Als we een waardevol iemand als AHA het land uit zetten kan ik er
nog wel een paar bedenken die ook in aanmerking komen.

Er schijnt nogal wat afgelogen te worden tegenover de IND. Gelijke monniken gelijke kappen niet waar.
pi_37863541
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hij is het alweer kwijt
Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 23:31:44 #124
144250 doesss
Show me the money
pi_37863548
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is juist de reden van het onderduiken.
Life is just a ride!
pi_37863549
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Hoe denk je dat er gereageerd zou worden als Verdonk een uitzondering maakt?
Tjah, ik snap sowieso niet waarom verdonk zich zo mengt met dit soort zaken. Is zij niet om het beleid op te stellen en dit uit te laten voeren door haar ambtenaren?

Maar ik ben het met je eens dat Verdonk ook ten dele met haar rug tegen de muur staat, aan de andere kant vind ik dat ze het nooit zo ver had moeten laten komen.
Fiets
pi_37863559
quote:
Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:32:32 #127
144250 doesss
Show me the money
pi_37863583
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Moet je eens aan anne frank vragen.
Life is just a ride!
pi_37863609
Je betaalt dan een wel beetje belasting maar daar krijg je in Nederland ook wel héél érg véél voor terug hoor. .
pi_37863625
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

He wie was er nou zo'n voorstander van een politiestaat? Wie was er nou zo'n voorstander van een extreem streng asielbeleid.

Nou niet gaan janken als het achteraf eventjes niet zo goed uitkomt.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:34:06 #130
144250 doesss
Show me the money
pi_37863641
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Stali het volgende:
Je betaalt dan een wel beetje belasting maar daar krijg je in Nederland ook wel héél érg véél voor terug hoor. .
Life is just a ride!
  maandag 15 mei 2006 @ 23:34:29 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37863658
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
Tja, dat hadden ze eerder moeten bedenken bij de VVD en vooral in het brein van Verdonk. Ze is de dupe geworden van haar eigen starheid en kortzichtigheid.
Met een beetje pech behaalt Eucalypta hier nog politieke winst uit ook.

Ik had trouwens meer tegengeluiden uit de VVD verwacht. Alleen Kroes is op haar strepen blijven staan. Rutte speelde voor Wouter Bos.

O ja, Hans van Baalen, die nam het ook voor haar op. Nog zo iemand die ooit door het overijverig journaille met ouwe koeien om de oren is geslagen.
pi_37863662
Waar we met immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.

Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
pi_37863663
Hoe geloofwaardig is AHA dan ook nog m.b.t eerdere politieke uitspraken van haar bijvoorbeeld? Ze zal vast wel over meerdere zaken hebben gelogen dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37863673
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef nikk het volgende:

[..]

Juridisch gezien een zuivere handeling. Ik heb het in het Taida topics ook al gezegd, er iets niets onrechtvaardigers dan volledige gelijkheid.
Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
pi_37863697
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Maar in Nederland doen we het liever precies andersom, en nu krijgen de VS een vrouw in de schoot geworpen die bewezen heeft over een goed stel hersenen te beschikken.

Dat roept herinneringen op aan de tijd dat bv Einstein en vrijwel alle (echte) intellectuelen zich gedwongen zagen Duitsland te verlaten. Europa heeft zich van de braindrain van WO2 nooit volledig weten te herstellen, en de gevolgen zijn klaarblijkelijk nog dagelijks merkbaar.
Dus Taida Pasic zou eigenlijk ook binnengelaten moeten worden?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 23:36:16 #136
144250 doesss
Show me the money
pi_37863726
quote:
Waar me wat immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
kern van de zaak.
Life is just a ride!
  maandag 15 mei 2006 @ 23:37:15 #137
144250 doesss
Show me the money
pi_37863751
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe geloofwaardig is AHA dan ook nog m.b.t eerdere politieke uitspraken van haar bijvoorbeeld? Ze zal vast wel over meerdere zaken hebben gelogen dan.
Vooringenomenheid edelachtbare.
Life is just a ride!
pi_37863765
Vooruit dan maar, omdat ik zo barmhartig ben en jullie mijn kleine vriendjes zijn.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef doesss het volgende:

[..]

Nogmaals, misschien heb je het druk.

Hoezo een boottochtje en een vliegreisje naar de VS op kosten van ons.
Ze ging 'onderduiken' toen ze verschillende bedreigingen aan haar adres kreeg. Het bleek dat ze in Amerika was ondergedoken, zelfs bij kennissen van Leon de Winter (die geen goed woord voor de reportage van Zembla over had), wat een toeval!! Of juist niet? Begrijp je zijn columns in de Elsevier ook weer direct!
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon ff zeggen waar je dat gelezen hebt
Ik geloof je best hoor, maar zou het graag zelf ff rustig lezen ipv in deze razendsnelle treath.
Zelfs op FOK! stond het!
pi_37863776
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

SCH, je mag links zijn, in dezen vind ik je eerlijk, consequent en oprecht. Hulde!
Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.

Ik vind echt dat Verdonk er een zootje van maakt op deze manier.
pi_37863797
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Juridisch gezien een volstrekt discutabele beslissing. Het is al heel lang bekend maar doordat het ineens in de media is, wordt het een zaak. Heel erg arbitrair.
Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.
pi_37863799
quote:

Ze is inderdaad een professionele leugenaar.. moet ik je toegeven.
pi_37863818
quote:

We hebben in Nederland eind jaren 80 gewoon besloten dat de grens dicht gaat voor economische vluchtelingen. Alleen politieke vluchtelingen komen er nog in. Met die beslissing kan je het eens zijn of niet maar zo is de procedure nu. En als je dat met elkaar afspreekt dan moet je daar ook naar handelen klaar. En niet gaan lopen zeuren op het moment dat het je even niet uitkomt. En dat geldt wat mij betreft voor die Taida en nu ook voor mevrouw Ali. Het zijn economische vluchtelingen en dus geen verblijfsvergunning. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
  maandag 15 mei 2006 @ 23:39:18 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863825
In het Derde Rijk kende men nog het begrip 'Ere-ariër'. Joden die zich bijzonder verdienstelijk gemaakt hadden voor Het Rijk konden, ongeacht het aantal Joodse voorouders, tóch nog hun Ausweis krijgen!
Is dat geen aardig idee voor Rita?
The End Times are wild
pi_37863833
quote:

[..]

Donder een eind op met je smakeloze en onterechte vergelijkingen
quote:
Het is godverdomme geen ambtelijke rekensom, nu niet, nooit niet. Waarom zou een leugen van 14 jaar oud, en dan met name het bureaucratische gevolg daarvan, niet gewoon heroverwogen kunnen worden op basis van iemand persoonlijke verdienste voor de maatschappij?
Over de persoonlijke verdienste van AHA voor de maatschappij is lang niet iedereen positief.
quote:
Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:39:51 #145
144250 doesss
Show me the money
pi_37863843
quote:

[..]

Inderdaad.
AHA is weg daar doen we niks meer aan.
Maar de rol van de media daar zou ik wel eens iets meer over willen weten.
Life is just a ride!
pi_37863847
quote:
Gatverdamme, dat is echt van die nazi-taal man, flikker toch op - wat ongepast om zo te gaan lullen.
pi_37863870
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Huh? Wat is daar calvinistisch aan ? En letterneukerij is het al helemaal niet. Stel je eens voor wat de precedentwerking zou zijn als Verdonk in het geval AHA een uitzondering zou maken. Dan kan die hele wetgeving linea recta de prullenbak in.
Inderdaad dan zou die hele wetgeving zichzelf buitenspel gezet hebben.
pi_37863887
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is de politieke hijgerigheid om te scoren, en van de media ook trouwens. Juridisch gezien is er niets discutabel aan. Het enige probleem, en dat zou de praktische redding voor AHA zijn, is dat zij over geen enkel ander paspoort beschikt. Haar statenloos verklaren is een brug te ver.
Er worden dagelijks mensen zonder pas terug gestuurd naar vermoedelijk land van herkomst. Het grootste deel zelfs.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:41:11 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37863892
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, het is toch krankzinnig om op deze manier met mensen om te gaan. Ik heb ook helemaal geen hekel aan haar, ik vereer haar ook niet, zoals anderen. Doet er ook allemaal niet toe, dit is volstrekt idioot en ik moet nog zien of het allemaal houdbaar is. Straks maak je haar statenloos, schijnt ook al niet te kunnen.

Ik was ook zeker geen AHA-adept, maar nu zo velen haar aanvallen, krijg ik de behoefte om aan haar kant te gaan staan.
The End Times are wild
pi_37863911
We hebben pas een groot probleem als de VS haar niet accepteert en wij haar niet naar Kenya kunnen sturen omdat we haar veiligheid niet kunnen garanderen.
pi_37863914
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Volgens mij is voor Verdonk momenteel niks een brug te ver. Die zit aan het lijntje van Kay die roept: doorbijten nu.
pi_37863920
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Met alle respect maar dat doen deze mensen voor een deel toch echt zelf. Als je d'r voor kiest om te liegen dan moet je dat zelf weten. Maar je weet wel dat je het risico loopt om tegen de lamp te lopen.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:41:58 #153
40566 Ericr
Livewrong
pi_37863922
In sllechte tijden leer je je vrienden kennen, AHM heeft in ieder geval weinig vrienden in eigen gelederen. Leve het opportunisme.

Vind het overigens zelf terecht dat ze op een zelfde manier behandeld wordt als ieder ander, verkeerd signaal als er voor haar een uitzondering wordt gemaakt. Alleen had de VVD wel een antecendenten onderzoek mogen uitvoeren, meestal wordt je bij dit soort functies volledig doorgelicht.
pi_37863932
quote:

[..]

Denk je eens in wat voor precedentwerking er zou uitgaan van het maken van een uitzondering voor AHA.
pi_37863956
Huh, komt ze uit Kenya?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37863961
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus Taida Pasic zou eigenlijk ook binnengelaten moeten worden?
Yup, naar mijn mening wel.
We kunnen hier genoeg jonge mensen met hersens gebruiken om de vergrijzing tegen te gaan.

Het is toch van de zotte dat mensen die perfect geintegreerd zijn, zich (toekomstig igv Taida) in zetten voor de maatschappij (alhoewel daar in Ayan's geval over te discuseren valt) eruit worden gemiept vanwege een leugentje voor eigen bestwil?
Fiets
pi_37863968
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ok, Ayan wordt niet vermoord, vergast of gemarteld maar wel verraden door haar land/partij etc. genoten. Mensen die eerder aangaven (verdonk) dat ze niet bang hoefde te zijn voor haar paspoort. Mensen die haar gebruikten vanwege haar grote mond, een politieke partij die haar maar wat graag in de armen sloot.
Ja, dát is de VVD's pakkie an. Maar dat kan ik wel begrijpen. Kijk, zij waren vanaf meet af aan al tegen het opnemen van asielzoekers, ze hebben het niet zo graag, tenzij het niet anders kan.
Dan komt AHM die een succesvolle asielzoeker scheen te zijn en die namen ze op in hun partij. Allochtoon, (ex)moslim, negatief over de Islam.. kan toch niet beter voor hen?

Dan blijkt dat ze fraude heeft gepleegd en eigenlijk volgens de procedure, zoals met andere mensen is gebeurd, het land zou moeten worden uitgezet. Iedereen heeft kritiek.
En dat in die partij die zó tegen asielzoekers is, met Rita-recht-door-zee.
Gezichtsverlies.

Wat doe je dan? Je geeft AHM een voorkeursbehandeling en ze mag blijven (kon toch niet, want de pleuris brak al uit) of ben je consequent en houdt je je geloofwaardigheid en behandel je in deze situatie op de dezelfde manier als in alle andere gevallen?
Ja, dat doe je.
pi_37863969
quote:

[..]

Ze maakt dagelijks uitzonderingen... Het probleem in deze is alleen dat de beschikking die haar naturalisatie regelt ongeldig is en geacht wordt nooit te hebben bestaan. Verdonk kan haar altijd nog een verblijgsverguning geven. Net zoals ze bij een heel grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers heeft gedaan.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:44:01 #159
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37863987
Kroes schaamt zich voor Nederland

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht. Dat liet Kroes maandagavond weten in een reactie op het vertrek van het Kamerlid naar Amerika.

"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".

Kroes was een van de drijvende krachten achter de overstap van Hirsi Ali van de PvdA naar de VVD. Zij prijst Hirsi Ali voor de moed die ze de afgelopen jaren heeft getoond. "Zij heeft alles gedaan met grote consequenties voor haar persoonlijk leven. Ze wist vele malen niet of ze de dag van morgen zou halen."
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37863988
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Met alle respect maar dat doen deze mensen voor een deel toch echt zelf. Als je d'r voor kiest om te liegen dan moet je dat zelf weten. Maar je weet wel dat je het risico loopt om tegen de lamp te lopen.
Dat is me veel te gemakkelijk. Het gaat wel om vluchtelingen die vaak met niks en niemandal hier aankomen en wanhopig zijn en alles doen om hier te mogen blijven. Ik vind dat logisch en ik vind dat liegen helemaal geen criterium.
pi_37863998
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Chadi het volgende:
We hebben pas een groot probleem als de VS haar niet accepteert en wij haar niet naar Kenya kunnen sturen omdat we haar veiligheid niet kunnen garanderen.
Nu maar hopen dat morgen de pofmais niet is uitverkocht.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:44:24 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37864002
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Alulu het volgende:
lol gefrustreerd?
Boos. Gewoon boos.
quote:
Is niet mijn bevel, daar heeft de Nederlandse bevolking voor gekozen dit beleid, de Nederlandse bevolking was het toch zo zat? Ik ben het nooit ermee eens geweest, maar het was zo populair om dat soort kreten te schreeuwen, het was zo populair om een streng maar rechtvaardig asiel beleid als deze te hebben?
Jij bent toch ook onderdeel van de Nederlandse bevolking? Dus heb JIJ ook voor dit beleid gestemd. En als je het er niet mee eens bent, achteraf, is het je plicht tegen dat beleid in opstand te komen.

Wat jij doet, is opportunistisch meehuilen met de wolven in het bos, je sluit zachtjes je ogen omdat het huidige slachtoffer van het verfoeide asielbeleid een politiek tegenstander is, een non-held van jou.

Als je echt stáát voor je mening, laat je óók NU je afkeuring blijken. En ga je niet zitten nananana-en vanaf de zijlijn omdat je "toch al een hekel aan Hirsi Ali had". Dat is namelijk wel een beetje NSB'erig.
pi_37864004
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Ze maakt dagelijks uitzonderingen... Het probleem in deze is alleen dat de beschikking die haar naturalisatie regelt ongeldig is en geacht wordt nooit te hebben bestaan. Verdonk kan haar altijd nog een verblijgsverguning geven. Net zoals ze bij een heel grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers heeft gedaan.
Een generaal pardon kan, een individueel pardon kan niet.
pi_37864006
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
Huh, komt ze uit Kenya?
Nee maar dat is het land waar ze een vluchtelingen status heeft en het eerste in aanmerking komt. Somalie is net zo goed een steniging uitschrijven.
pi_37864010
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Denk je eens in wat voor precedentwerking er zou uitgaan van het maken van een uitzondering voor AHA.
Heb ik geen problemen mee hoor.
pi_37864013
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Er worden dagelijks mensen zonder pas terug gestuurd naar vermoedelijk land van herkomst. Het grootste deel zelfs.
Ja, maar die mensen zijn niet statenloos. Men heeft op dat moment alleen geen geldige reisdocumenten. Het terugsturen is meer praktische noodzaak eigenlijk.
pi_37864016
quote:
Waar we met immigratie naar toe moeten is dat we alleen die mensen toe laten die wat in hun mars hebben, intelligent zijn. Schoonmakers en dombo's hebben we in Nederland al in overvloed.
Waarom gaan die klote grenzen dan open voor de Pooltjes?
pi_37864034
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Hoe verklaar je anders de 'schrijnende gevallen'. Die vallen niet over een generaal pardon hoor. De Minister heeft wat vrije bevoegdheden op dat gebied. Maxima anyone?
  maandag 15 mei 2006 @ 23:45:33 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37864042
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee hoor.
The End Times are wild
  maandag 15 mei 2006 @ 23:45:35 #170
144250 doesss
Show me the money
pi_37864044
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat morgen de pofmais niet is uitverkocht.
wederom.
Life is just a ride!
  maandag 15 mei 2006 @ 23:45:47 #171
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37864049
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was het punt wel. Of ben jij ook voor uitzetting van Ayaan? Net als dat bij elke andere asielzoeker zou zijn gebeurd?
Nee, dat was het punt niet. Laat me je even helpen herinneren:
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
Het ironische is dat het 'gelijke monikken, gelijke kappen'-idee juist helemaal niet opgaat in dezen. Want de meeste andere asielzoekers, die soortgelijke leugens verteld hebben om Luilekkerland binnen te komen, worden helemaal niet aangepakt of vervolgd.
De werkelijke reden voor dit alles is haar onverwachte succes geweest, en het boven het maaiveld uit durven te steken. Verder niets. Wanneer zij inpakster in Ede gebleven was, had niemand ooit haar gangen nagetrokken en had ze mogen blijven.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een mooie uit de duim zuig verhaal.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef ExTec het volgende:
Gast,

Leg jij dan ens uit op welke manier een asielzoeker met een net zo fout vluchtverhaal tegen de lamp loopt, als'ie ergens 6 hoog 4 achter woont en bijstand trekt

Denk je dat de VARA voor hem ook het Zembla redactie team op pad stuurt naar verweggistan om z'n verhaal na te trekken soms?
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.

En jij hebt het over dat illegalen opgepakt worden, dat is heel wat anders dan dat je vluchtverhaal van 14 jaar geleden nog een keer tegen het licht gehouden wordt

Maar al die verschillen, ook allemaal zo moeilijk uit elkaar te houden
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
Illegalen ja, ze zijn illegaal geworden nadat ze door de falende molen van het trage systeem zijn gesleurd. Moeilijk uit elkaar te houden he die verschillen Net als Ayaan nu illegaal is. Maar als het een persoon van de straat is die jij niet kent, een Ali die gelogen heeft en een paspoort heeft weten te bemachtigen, en dan na 10 jaar ofzo eruit wordt geschopt, dan hoor ik je niet. Regels zijn regels toch?
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef ExTec het volgende:

Hij is het alweer kwijt
Ik heb het allemaal even keurig voor je op een rijtje gezet, mss dat je dan de draad niet kwijt raakt

En, ja, in beginsel mag AHA als dat volgens de regels zo hoort prima weg, ware het niet dat dat rechtsongelijkheid is.

Iemand die er totaal niet toe doet, gemiddelde baan heeft, ook 14 jaar geleden gelogen heeft over z'n vluchtverhaal, loopt niet tegen de lamp.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_37864059
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef Napalm het volgende:

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht. Dat liet Kroes maandagavond weten in een reactie op het vertrek van het Kamerlid naar Amerika.

"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".

Kroes was een van de drijvende krachten achter de overstap van Hirsi Ali van de PvdA naar de VVD. Zij prijst Hirsi Ali voor de moed die ze de afgelopen jaren heeft getoond. "Zij heeft alles gedaan met grote consequenties voor haar persoonlijk leven. Ze wist vele malen niet of ze de dag van morgen zou halen."
Ach, wat een hypocriet geleuter van Neelie. Kwam ze ook maar zo voor andere vluchtelingen op.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:46:29 #173
144250 doesss
Show me the money
pi_37864069
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom gaan die klote grenzen dan open voor de Pooltjes?
Daar gaan we later dan ook spijt van krijgen.
Life is just a ride!
pi_37864078
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, wat een hypocriet geleuter van Neelie. Kwam ze ook maar zo voor andere vluchtelingen op.
Ze zou zich moeten schamen die hangtiet van een ouwe tang dat ze is
pi_37864084
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is voor Verdonk momenteel niks een brug te ver. Die zit aan het lijntje van Kay die roept: doorbijten nu.
Dat denk ik ook.
En daar zal De Linkse Kerk niet echt blij mee zijn
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_37864086
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jawel hoor, gebeurt zelfs aan de lopende band.
pi_37864103
quote:
Het gaat toch over het politiek correcte schrikbewind hier in 'ons' Nederland?
pi_37864112
quote:

[..]

Blaat. Ze heeft het over AHA, niet over het asielbeleid.
pi_37864139
quote:

[..]

Jawel hoor, gebeurt zelfs aan de lopende band.
Door Verdonk inderdaad.
Maar dat gaat nu ophouden.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:48:41 #180
144250 doesss
Show me the money
pi_37864155
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Stali het volgende:

[..]

Het gaat toch over het politiek correcte schrikbewind hier in 'ons' Nederland?
Neelie hoort bij Europa.
Life is just a ride!
pi_37864182
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, dat was het punt niet. Laat me je even helpen herinneren:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb het allemaal even keurig voor je op een rijtje gezet, mss dat je dan de draad niet kwijt raakt

En, ja, in beginsel mag AHA als dat volgens de regels zo hoort prima weg, ware het niet dat dat rechtsongelijkheid is.

Iemand die er totaal niet toe doet, gemiddelde baan heeft, ook 14 jaar geleden gelogen heeft over z'n vluchtverhaal, loopt niet tegen de lamp.
Het is onzin om te stellen dat ïemand die er totaal niet toe doet, na 14 jaar niet tegen de lamp loopt. Je deponeert het als een feit, maar is in feite nergens op gebaseerd. Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij hun paspoort alsnog ingetrokken word, jaren nadat deze gegeven is, op grond van het feit dat ze gelogen hebben over de toenmalige situatie. Hoe is er dan sprake van rechtsongelijkheid als ook Ayaan weggestuurd wordt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37864185
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Door Verdonk inderdaad.
Maar dat gaat nu ophouden.
tjah, nu kan ze helemaal niet meer terug.
Fiets
pi_37864194
quote:

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd".
Kroes probeert de aandacht op Nederlanders te richten en met een verwijtend vingertje naar ze te wijzen, hopend dat men haar uitspraken vergeet en dat zíj, ongeloofwaardig Neelie, een behoorlijke vinger in de pap heeft gehad bij de overgang van PvdA naar VVD door AHM.
Dus bij haar ligt een aanzienlijk portie schuld m.b.t. het opnemen van een illegale in je partij. Zullen de écht rechtsingestelde mensen haar kwalijk nemen.

Maar goed, Neelie was toch allang genoeg full of shit, dus niemand kan zich hier druk om maken.
pi_37864195
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Blaat. Ze heeft het over AHA, niet over het asielbeleid.
Dat maakt het zo hypocriet ook. Echt walgelijke taal. Ayaan was geweldig maar de rest moeten we blijven uitzetten. Zum kotzen.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:49:35 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37864197
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef doesss het volgende:

[..]

Neelie hoort bij Europa.
Nein.
Europa gehört Neelie!
The End Times are wild
pi_37864214
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.

Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:50:27 #187
144250 doesss
Show me the money
pi_37864230
Man wat gaat deze thread hard.

Keurig.
Life is just a ride!
pi_37864250
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

tjah, nu kan ze helemaal niet meer terug.
Ze kan best terug hoor.
12 jaar zelfs!
Zegt de Hoge Raad.
pi_37864261
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
Het is wmb niet Hirsi Ali die hier de fout in gaat, het is Verdonk die opnieuw haar meest duivelse kant toont. Ze walst over mensen heen, en het doet haar geen zak. Rita 'Recht Door Zee' 'Ayaan, je hebt niets te vrezen' 'Judas' Verdonk. Dat is degene naar wie de pijlen moeten worden gericht. Niet Hirsi Ali, niet de voormalige asielzoekers die al jaren in Nederland wonen.
Je hebt helemaal gelijk Kozzmic.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:51:01 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37864264
quote:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte maar allochtonen.

bis
The End Times are wild
  maandag 15 mei 2006 @ 23:52:11 #191
144250 doesss
Show me the money
pi_37864316
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nein.
Europa gehört Neelie!
Neelie fur bondskansler.

Oeps foutje bedankt
Life is just a ride!
pi_37864317
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is me veel te gemakkelijk. Het gaat wel om vluchtelingen die vaak met niks en niemandal hier aankomen en wanhopig zijn en alles doen om hier te mogen blijven. Ik vind dat logisch en ik vind dat liegen helemaal geen criterium.
Ten eerste was AHA geen vluchtelin die met niks en niemendal hier aankomt, ten tweede, als dat zo is, dan zou de waarheid voldoende moeten zijn voor een (al dan niet permanente) verblijfstitel.

Als we het criterium gaan aanhouden wat jij nu beschrijft, dan gaat het er dus om dat je een verhaal in elkaar sleutelt dat voldoende is voor het verkrijgen van een verblijfstitel. Aan de waarheid wordt dan helemaal geen waarde meer gehecht.

In geval van AHA vind ik dat persoonlijk ook best een paar opmerkingen waard. We hebben het hier over iemand die een van de hoogste bestuurlijke ambten in dit land vervult. Ze is notabene volksvertegenwoordiging. De eerste de beste ambtenaar krijgt voorafgaand aan zijn aanstelling een uitgebreid antecedentenonderzoek en wat mij betreft is dat niet onterecht.

Als vaststaat dat AHA, indien zij bij haar aankomst de waarheid had verteld, geen verblijfsvergunning zou hebben gekregen dan bestaat er dus een direct causaal verband tussen haar leugens en haar verblijfstitel. Dat verdient toch zeker een paar vraagtekens.

En we zijn het stadium van de vraagtekens nog niet eens voorbij, of men valt al weer van collectieve verontwaardiging over elkaar heen. Let wel: er is nog niemand naar de rechter gestapt met een poging AHA haar verblijfstitel te ontnemen en dat terwijl het in juridisch opzicht bepaald geen onhaalbare kaart hoeft te zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:52:19 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37864320
quote:
Donder een eind op met je smakeloze en onterechte vergelijkingen
Voel je je aangesproken?
quote:
Over de persoonlijke verdienste van AHA voor de maatschappij is lang niet iedereen positief.
Is ook helemaal niet nodig.
quote:
dat laatste zou een goeie zaak zijn. t was een mooi moment van introspectie geweest.

Het is starheid ten top. De letter in plaats van de geest, zoals iemand anders al schreef. Pennenlikkersmentaliteit, de NSB waardig.

Maar goed, ik geloof dat jij als Mussert-adept zo'n vergelijking niet echt kan waarderen.
pi_37864335
quote:

[..]

Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:52:41 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_37864342
Goed gesproken Kozzmic.
pi_37864379
quote:
Ik schrik enerzijds van de juichreacties, de personen die het wel tof vinden dat AHA het Nederlanderschap wordt ontnomen. Anderzijds doen ook reacties als 'AHA weg, nahja, dan willen we ook alle asielzoekers die we ooit hebben toegelaten opnieuw onder de loep' mij walgen. Volgens mij hebben de personen die dat soort reacties uiten geen enkele compassie met AHA, maar komt ze deze hele kwestie wel goed uit om nog meer onmenselijkheid te prediken. Zo van laten we iedereen die al eens helemaal binnenstebuiten is gekeerd nog weer eens van top tot teen onderzoeken, laten we bij deze grote groep mensen opnieuw grote onzekerheid kweken. Asielzoekers zijn tenslotte 'maar' allochtonen.

Mee eens, ware het niet dat een bepaald aantal rechtse users nooit van zich laat horen als het over andere asielzoekers gaat. Nu het om hun "prinsesje" gaat die het slachtoffer word van de wanpraktijken van Verdonk, staan ze te huilen. Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 23:54:02 #197
144250 doesss
Show me the money
pi_37864397
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Precies. Ze moet zich ook niet schamen voor Nederland, maar voor die walgelijke kutpartij van haar.
Europeese liberalen?
Life is just a ride!
pi_37864404
Fiets
  maandag 15 mei 2006 @ 23:54:49 #199
40566 Ericr
Livewrong
pi_37864427
Het is karaktermoord met een hoger doel voor sommige politici (stemmen trekken), dat maakt het wel een beetje wrang. Maar we zijn toch niets anders gewend van dit soort politici? Er moet gescoord worden, over wiens lijk dat gaat maakt verder niet uit.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:55:20 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_37864447
quote:
'Weggejaagd door schrikbewind'

Uitgegeven: 15 mei 2006 23:03
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 23:32
HILVERSUM - Hirsi Ali voelt zich "weggejaagd door het politiek correcte schrikbewind" in Nederland. Het kamerlid heeft dat op 6 mei gezegd in een interview met het televisieprogramma Nova. Dat was kort na de uitspraak van de rechter, dat ze haar appartement in Den Haag moest verlaten. Buurtbewoners hadden daarop aangedrongen uit angst voor aanslagen.

Hirsi Ali was er toen ook al van op de hoogte dat het tv-programma Zembla met een uitzending zou komen over leugens in haar verhaal op grond waarvan ze tot Nederland werd toegelaten.

Roddelrubriek

Hirsi Ali zei dat de "documentaire zou passen in een roddelrubriek." Ze zei ook dat ze het plan had haar termijn in de Tweede Kamer af te maken, voor ze uit ons land zou vertrekken, maar dat de uitspraak van de rechter haar deed besluiten om eerder naar de Verenigde Staten te gaan.

Verder verklaarde Hirsi Ali dat ze in Nederland veel "agressie op straat" heeft ontmoet en dat mensen haar uitscholden voor hoer. Zij voelde zich soms "verbaal gestenigd."
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')