Pfoe, hij houdt de spanning er nog wel even in. Maar die opmerking over een verdediger minder mee zal hij toch ook niet voor niks maken?quote:Van Basten kent geen twijfels: 'Ik ben er uit'
11/5/2006 22:20
Het doelpuntloze oefenduel tegen Jong Oranje heeft bij bondscoach Marco van Basten de laatste twijfels weggenomen over zijn WK-selectie.
'Ik ben er uit. Ik weet welke 23 spelers mee naar het WK in Duitsland gaan', was de aan duidelijkheid niets te wensen overlatende conclusie van Van Basten. 'Deze oefenwedstrijd heeft mij niet op andere gedachten gebracht. Ik zag eerder dingen bevestigd die ik allang vermoedde.'
Toch zal een ieder nog geduld moeten betrachten. De bondscoach houdt zich aan de afspraak pas maandag zijn 23 namen bekend te maken. Hij zette de deur wel op een kier voor een extra spits in zijn selectie. 'Het is niet zeker dat er drie centrumspitsen mee naar Duitsland gaan. Ik kan ook een verdediger minder meenemen.'
Van Basten, die Ruud van Nistelrooy niet gebruikte, liet Klaas-Jan Huntelaar beginnen aan de wedstrijd teegen Jong Oranje. Dirk Kuijt, en later ook Jan Vennegoor of Hesselink, mocht in de tweede helft zijn opwachting maken. Maar geen van de drie spitsen wist het doel te vinden in Katwijk.
Omdat dat ook gold voor alle gebruikte internationals waren er op het veld van Quick Boys geen treffers te aanschouwen. Met een afgekeurde goal van Marvin Emnes en een bal op de paal van Demy de Zeeuw was Jong Oranje nog het dichtste bij een treffer geweest.
Dat kan ook maar al te goed op Landzaat slaan of Jaliens of Castelen, ook mensen die ik niet verwachtte onder de startende spelers. We zijn niet allemaal zo gefocust op KJHquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Pfoe, hij houdt de spanning er nog wel even in. Maar die opmerking over een verdediger minder mee zal hij toch ook niet voor niks maken?
Aan de andere kant hoorde ik dat Huntelaar geen beste wedstrijd speelde, en van Basten zegt dat hij dingen die hij al eerder dacht bevestigt ziet. Dat zou weer kunnen terugslaan op wat hij eerder zei, namelijk dat Huntelaar alleen functioneert in de 16. Vragen vragen, nog 3 dagen en we weten het
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat kan ook maar al te goed op Landzaat slaan of Jaliens of Castelen, ook mensen die ik niet verwachtte onder de startende spelers. We zijn niet allemaal zo gefocust op KJH
Dit zijn de 23 waarschijnlijke spelers die mee gaan. Welke verdedigger zou er af moeten van dan?quote:Edwin van der Sar
Maarten Stekelenburg
Henk Timmer
Khalid Boulahrouz
Giovanni van Bronckhorst
Tim de Cler
Johnny Heitinga
Jan Kromkamp
Joris Mathijsen
André Ooijer
Barry Opdam
Mark van Bommel
Phillip Cocu
Denny Landzaat
Hedwiges Maduro
Wesley Sneijder
Rafael van der Vaart
George Boateng
Dirk Kuyt
Ruud van Nistelrooy
Robin van Persie
Arjen Robben
Jan Vennegoor of Hesselink
Opdam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit zijn de 23 waarschijnlijke spelers die mee gaan. Welke verdedigger zou er af moeten van dan?
Naja, ik vond van Basten nou niet echt positief praten over Heitinga na de wedstrijd (itt de verslaggevers) Dus denk dat die af zal gaan vallen, hoewel hij best goed bezig is de laatste tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit zijn de 23 waarschijnlijke spelers die mee gaan. Welke verdedigger zou er af moeten van dan?
Barry Opdamquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
VoH wordt Huntelaar, duhuhquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Rhapsody het volgende:
Hopelijk gaat VoH niet mee. Die heeft in dit elftal geen echte meerwaarde
Die enige oranje speler die goed speelde.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan Heitinga als enige vervanger centraal achterin.... Nou nee![]()
Tegen Feyenoord had Klaas-Jan weer geen moeite met Vlaarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat ben jij dom man. Dat zei ik voor de gein, of had je dat niet door
![]()
Achteraf gebleken was het nog waar ook want hoeveel heeft 't konijntje er gister gescoord![]()
Boateng, waarop is dat gebasseerdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je valt al snel op als de spelers om je heen zwaar kut spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die enige oranje speler die goed speelde.
Boulahrouz - Mathijsenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar mensen denk nou eens reëel na. Denk je nou werkelijk dat van Basten 4 centrum spitsen mee gaat nemen, en maar 7 verdediggers zodat de plek centraal achterin niet dubbel bezet is?
Hopelijk laat hij de palingboer thuis, een spits die ook rechtsback loopt zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar mensen denk nou eens reëel na. Denk je nou werkelijk dat van Basten 4 centrum spitsen mee gaat nemen, en maar 7 verdediggers zodat de plek centraal achterin niet dubbel bezet is?
Rechtsback?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Boulahrouz - Mathijsen
Ooijer - Heitinga
Is toch dubbel bezet of niet![]()
Kromkamp - Ooijer - Heitinga -> Het voordeel van multi inzetbaar zijnquote:
Wat betreft Huntelaar lag het dus aan de aanvoer.quote:Van de KNVB-site:
Een sfeervol duel, waar weinig conclusies uit getrokken mogen worden. Zo valt het donderdagavond gespeelde, vriendschappelijke treffen tussen Oranje en Jong Oranje misschien wel het best te omschrijven. Het ‘grote’ en het kleinere Oranje sloten het in Katwijk gespeelde duel doelpuntloos af: 0-0. Opvallend detail: vooral na rust waren de grootste kansen voor Jong Oranje.
Marvin Emnes was nog het dichtst een verrassing. In duel met Oranje-doelman Maarten Stekelenburg (de Ajacied verving in de tweede helft AZ’er Henk Timmer) werkte de Spartaan de bal pardoes tegen de touwen. Tot ontzetting van de kleine en jonge, frivool spelende spits, werd de ‘treffer’ afgekeurd. Buitenspel. ,,Buitenspel was het volgens mij niet’’, mokte Ron Vlaar –gestoken in het witte Nederland-shirt– na afloop. De teleurstelling van de Feyenoorder was begrijpelijk. Het gelijkspel is al niet verkeerd; maar met een beetje meer geluk hadden de internationals van De Haan onverwachts een nog beter resultaat geboekt. Jong Oranje kan in elk geval met opgeheven hoofd afreizen naar het jeugd-EK in Portugal, later deze maand.
Dat het ‘grote’ Oranje wat rommelig speelde, viel te verklaren. De wedstrijd (eigenlijk hét officieuze startschot voor de WK-campagne) was ook vooral bedoeld om enkele potentiële WK-gangers aan het werk te zien. Misschien wel de meest opvallende ‘potentiële WK-ganger’ speelde de onopvallendste rol. Klaas-Jan Huntelaar speelde zijn eerste wedstrijd als spits van Oranje. De Ajacied zal zich er meer van hebben voorgesteld. De ongelukkig spelende topschutter werd nauwelijks in stelling gebracht door zijn ploeggenoten. In de ploeg van Huntelaar speelden vooral Wesley Sneijder en John Heitinga allebei een redelijk duel.
,,Een moeizaam duel’’, typeerde Sneijder het bijzondere onderonsje. ,,Ook omdat we op sommige momenten niet scherp genoeg waren.’’ Zijn clubgenoot Heitinga wilde naderhand niets weten van welke druk dan ook. De centrale verdediger had niet het idee dat hij de bondscoach expliciet in Katwijk moest overtuigen. ,,Het was vanavond gewoon een kwestie van lekker voetballen’’, liet Heitinga het laconiek klinken. De Ajacied speelde wat dat betreft zoals hij (naderhand) sprak: weinig frivool en robuust. Betrouwbaar ook. Bij het ‘grote’ Oranje bleven Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben de hele wedstrijd op de bank.
Met Dirk Kuijt als invaller voor Phillip Cocu kreeg Oranje er een speerpunt bij. De Katwijker –Kuyt speelde een onvervalste thuiswedstrijd– bereidde een reeks kansjes voor, of nam Jong Oranje-goalie Kenneth Vermeer zelf onder vuur. Namens Jong Oranje maakten ook Demy de Zeeuw (één van de negen AZ-spelers die in actie kwam) en Julian Jenner het Stekelenburg nog aardig lastig. Doelpunten bleven dus uit.
Met de 0-0 op zak waren het naderhand vooral de beloften van Jong Oranje die breed lachend de spelersbus weer opzochten. ,,Dit smaakt zeker naar meer’’, stelde Vermeer na zijn ruim 45 minuten durende invalbeurt. De Ajacied maakte zijn eerste minuten bij Jong Oranje. Feyenoorder Vlaar keek alvast vooruit richting jeugd-EK: ,,In Portugal wacht ons hopelijk een fantastisch toernooi. Wat dat betreft bekijk ik het realistisch en zie ik het vooral als een mooie ervaring.’’
Oranje – Jong Oranje 0-0. Sportpark Nieuw Zuid, Katwijk. Scheidsrechter: Liesveld.
Oranje: Timmer (46. Stekelenburg); Jaliens (77. Mathijsen), Heitinga, Opdam (68. Vennegoor of Hesselink) en De Cler; Landzaat, Sneijder en Cocu (46. Kuijt); Castelen, Huntelaar en Babel. Jong Oranje: Vorm (46. Vermeer); Tiendalli, Vlaar (60. Kruiswijk), Luirink en Braafheid; Aissati (60. Schilder), Hofs (46. De Zeeuw) en Schaars; Jenner, Emnes en Bouaouzan (46. Medunjanin).
Of dat je hem niet begrijpt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet reeel is wat hij uitlegt.
Huntelaar is geen verkeerde voetballer, maar je moet de posities wel goed bezet hebben. Zoals jij redeneert dan zou je ook Makaay mee moeten nemen, want die is beter dan Kromkamp....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:27 schreef PyTh het volgende:
Ik zou altijd Opdam of Boateng thuis laten ten faveure van Huntelaar.
In die 2 zie ik niet de meerwaarde die ik in Huntelaar wel zie.
Marco wil een stromram. Dan kan je kiezen uit v Hooydonk of Vennegoor. In die zin kan hij best nuttig zijn voor Oranje, ondanks zijn gebrek aan voetbalkwaliteiten.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zag net van Basten in een interview op de NOS, en daarin zei hij dat Huntelaar goed speelde, maar gewoon geen kansen kreeg.
Oftewel, er is weer hoopquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zag net van Basten in een interview op de NOS, en daarin zei hij dat Huntelaar goed speelde, maar gewoon geen kansen kreeg.
EDIT:
"Hij heeft op zich zijn werk gedaan, maar hij kreeg gewoon niet veel kansen, en als er dan al kansen kwamen zaten er een paar die hem te snel af waren, zijn medespelers notabene. Dat was jammer opzich. Al met al is hij nuttig geweest"
Kijk dat is al iets heel anders. Hij was blijkbaar niet scherp genoeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef Me_Wesley het volgende:
EDIT:
"Hij heeft op zich zijn werk gedaan, maar hij kreeg gewoon niet veel kansen, en als er dan al kansen kwamen zaten er een paar die hem te snel af waren, zijn medespelers notabene. Dat was jammer opzich. Al met al is hij nuttig geweest"
Als je tegenstanders je in de weg lopen ben je niet scherp genoeg?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kijk dat is al iets heel anders. Hij was blijkbaar niet scherp genoeg.
Hij zegt toch niet "in de weg lopen"? Hij zegt dat ze hem te snel af waren (dus eerder bij de bal).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als je tegenstanders je in de weg lopen ben je niet scherp genoeg?
Daarbij vond van Basten hem nuttig en hij heeft zijn werk gedaan.
Je moet anders ff het fragment kijken, gaat erom hoe hij het precies zegt. Hij klonk positief over Klaas.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet "in de weg lopen"? Hij zegt dat ze hem te snel af waren (dus eerder bij de bal).
Zeg, verwijder die reactie van mij dan gelijk. Nu lijkt het net of ik zit te geilen op die konijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef Suijk het volgende:
En weer open.
Een paar mensen (ze weten zelf wel wie) hebben een waarschuwing. Als een post je niet bevalt, word dan niet persoonlijk, maar negeer hem gewoon.
Dit gaat over Huntelaar, houd het daar ook bij.
die konijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeg, verwijder die reactie van mij dan gelijk. Nu lijkt het net of ik zit te geilen op die konijn.
Die was wel ontopic en vond hem vrij apart voor jou.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeg, verwijder die reactie van mij dan gelijk. Nu lijkt het net of ik zit te geilen op die konijn.
quote:WK-selectie al zondag bekend
Uitgegeven: 12 mei 2006 12:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 12:19
KATWIJK - Marco van Basten maakt zondag om 11.30 uur tijdens een persconferentie in Zeist bekend welke 23 spelers hij meeneemt naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. De bondscoach zou aanvankelijk pas maandag om 17.00 uur openheid van zaken geven.
Hij verklaarde donderdagavond na afloop van de oefenwedstrijd tegen Jong Oranje al dat hij geen twijfels meer kent. Na overleg met de voetbalbond KNVB is besloten de Oranje-selectie een dag eerder prijs te geven.
bron: nu.nl
quote:Van Basten maakt WK-selectie zondag al bekend
12/5/2006 12:23
VI.nl
Marco van Basten en John van 't Schip willen blijkbaar niet langer wachten met het bekendmaken van hun WK-selectie. Komende zondagochtend vertellen zij wie er mee mogen naar het WK.
Aanvankelijk zouden de bondscoaches maandagmiddag om 17.00 uur wereldkundig maken welke 23 spelers uitverkoren zijn voor de eindronde in Duitsland. Maar de KNVB liet vrijdagmiddag weten dat Van Basten al aanstaande zondag om 11.30 uur in Zeist tekst en uitleg zal geven.
Na het oefenduel dat Oranje donderdagavond afwerkte tegen Jong Oranje (0-0) verklaarde Van Basten al dat hij 'er uit' was. 'Ik weet welke 23 spelers mee naar het WK in Duitsland gaan. Deze oefenwedstrijd heeft mij niet op andere gedachten gebracht. Ik zag eerder dingen, die ik allang vermoedde, bevestigd.'
Vooral tegen Vlaar... Toch Vlaar maar mee nemen naar het WKquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:04 schreef thewishmaster het volgende:
Maar Huntelaar had het ook lastig tegen de "toppers"van jong oranje.
De Jong gaat zowiezo niet mee. Die heeft echt niets laten zien bij HSV.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef Zwagger het volgende:
Boateng boven Davids...wordt ik verdrietig van
Ik twijfel erg over Maduro, matig seizoen en weer gebleseerd,
Huntelaar moet echt mee.
Verder kan je met ooijer, heitinga, boula, mathijsen en heleboel kanten op omdat de 1e twee ook rechtsback kunnen spelen. Dus laat kromkamp of de jong maar thuis
Het lag vooral aan de aanvoer, niet dat Huntelaar moeite zou hebben met Vlaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vooral tegen Vlaar... Toch Vlaar maar mee nemen naar het WK![]()
wel iets hoor. alleen wel in negatieve zin dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Jong gaat zowiezo niet mee. Die heeft echt niets laten zien bij HSV.
wat heeft het inderdaad voor zin Vlaar voorbij te sprinten als je niet eens een bruikbare bal krijgt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het lag vooral aan de aanvoer, niet dat Huntelaar moeite zou hebben met Vlaar.
Ik denk dat hij dan nog meer boven zichzelf uitstijgt, de drang om te presteren en het zelfvertrouwen is erg groot. Hij wil al die topverdedigers een loer draaien als hij de kans krijgt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef thewishmaster het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat Huntelaar het allerhoogste niveau nog niet aankan.
Inderdaad, dat 'lange bal hanteren' gezeik is niks voor Nederland, daar hebben ze nog nooit wat mee bereikt. Huntelaar heeft aangetoond wel het karakter te hebben om bij een 0-1 achterstand en 1 minuut te spelen gewoon aanvallend, dreigend voetbal te kunnen spelen. Veel waardevoller dan zo'n doldrieste sprintjestrekker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef -Wolf- het volgende:
VoH daarentegen vind ik gewoon pertinent helemaal prut. En dat slappe breekijzer-gelul moet maar eens afgelopen zijn.
Tegen sterke verdedigers, zoals Alex, Materazzi en Sankoh kwam Huntelaar er anders niet aan te pas. Juist met dat soort verdedigers krijg je te maken op een WK.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan nog meer boven zichzelf uitstijgt, de drang om te presteren en het zelfvertrouwen is erg groot. Hij wil al die topverdedigers een loer draaien als hij de kans krijgt.
Volgens mij speelt Nederland tegen Argentinie. En tegen Samuel deed hij het best aardig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Tegen sterke verdedigers, zoals Alex, Materazzi en Sankoh kwam Huntelaar er anders niet aan te pas. Juist met dat soort verdedigers krijg je te maken op een WK.
Huntelaar scoorde fijn tegen Inter, en in de return was de aanvoer naadje. En daarbij, heb jij een alternatief dat bewezen beter uit de voeten kan tegen dat soort spelers?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Tegen sterke verdedigers, zoals Alex, Materazzi en Sankoh kwam Huntelaar er anders niet aan te pas. Juist met dat soort verdedigers krijg je te maken op een WK.
Ook tegen de beste verdedigers van de wereld? Kom op zeg...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat 'lange bal hanteren' gezeik is niks voor Nederland, daar hebben ze nog nooit wat mee bereikt. Huntelaar heeft aangetoond wel het karakter te hebben om bij een 0-1 achterstand en 1 minuut te spelen gewoon aanvallend, dreigend voetbal te kunnen spelen. Veel waardevoller dan zo'n doldrieste sprintjestrekker.
Roy.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde fijn tegen Inter, en in de return was de aanvoer naadje. En daarbij, heb jij een alternatief dat bewezen beter uit de voeten kan tegen dat soort spelers?
Nee, daarom moet je het ook niet ten koste van alles voetballend willen oplossen. Een keer een lange bal is vaak veel dreigender dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde fijn tegen Inter, en in de return was de aanvoer naadje. En daarbij, heb jij een alternatief dat bewezen beter uit de voeten kan tegen dat soort spelers?
Ron Vlaar, als je het toch over konijnen hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vooral tegen Vlaar... Toch Vlaar maar mee nemen naar het WK![]()
Dan denk ik aan spelers als Roy Makaay en Ruud van Nistelrooy. Dan heb je al twee centrumspitsen, of eigenlijk drie als je Kuyt meerekent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ga eens na hoe oud Huntelaar is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook tegen de beste verdedigers van de wereld? Kom op zeg...
Daar heb je inderdaad een punt, maar sowieso denk ik dat het spelersmateriaal geschikter is voor een systeem met 2 spitsen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Rhapsody het volgende:
Makaay past niet in de gewenste speelstijl....
Wie wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Rhapsody het volgende:
Makaay past niet in de gewenste speelstijl....
Denk dat dat wel het beste is voor KJ zelf. HIj heeft dit jaar al zo'n enorme vooruitgang geboekt. Eerst al bij Heerenveen, toen bij Ajax, toen bij Ajax in de CL.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens wel voor VoH meenemen, KJ kan Foppe goed helpen in Portugal. En zijn tijd komt nog wel.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef opinionr het volgende:
Van nu.nl:
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Door dat spelletje zal hij wel mee mogen denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef opinionr het volgende:
Van nu.nl:
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Het is wel leuk om te lezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door dat spelletje zal hij wel mee mogen denk ik![]()
quote:Van Basten maakt WK-selectie zondag al bekend
12/5/2006 12:23
Marco van Basten en John van 't Schip willen blijkbaar niet langer wachten met het bekendmaken van hun WK-selectie. Komende zondagochtend vertellen zij wie er mee mogen naar het WK.
Aanvankelijk zouden de bondscoaches maandagmiddag om 17.00 uur wereldkundig maken welke 23 spelers uitverkoren zijn voor de eindronde in Duitsland. Maar de KNVB liet vrijdagmiddag weten dat Van Basten al aanstaande zondag om 11.30 uur in Zeist tekst en uitleg zal geven.
Na het oefenduel dat Oranje donderdagavond afwerkte tegen Jong Oranje (0-0) verklaarde Van Basten al dat hij 'er uit' was. 'Ik weet welke 23 spelers mee naar het WK in Duitsland gaan. Deze oefenwedstrijd heeft mij niet op andere gedachten gebracht. Ik zag eerder dingen, die ik allang vermoedde, bevestigd.'
quote:Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'
25/4/2006 9 :35
Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.
'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'
Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.
quote:Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de deklat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondje ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Grote verliezer Babel was samen met Landzaat na een half uur nog bezig. ,,Vergeet je niet dat we moeten eten,’’ lachte de bondscoach hen toe.
Gezien de uitlatingen van Van Basten verwacht ik dat ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Marco hem niet mee gaat nemen, afgaande op zijn verdekte boodschappen. Al weet je het met Marco nooit, maar ik vrees dat Jan de voorkeur krijgt boven Klaas Jan.
Haha, het lijkt er dan verdacht veel op dat de andere spitsen KJ aan het dekken waren uit eigenbelangquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef opinionr het volgende:
Zo slecht speelde hij gisteren ook niet. Het was vooral elke keer net te hoog, net te kort, net te hard.
En dan bedoel ik niet zijn schoten, maar de passen op hem.
Ik stond vlak achter het doel van Vermeer in de tweede helft en ik heb huntelaar bijna constant in de gaten lopen houden.
Op een gegeven moment gaf Babel een voorzet.. Eerst presteerde snijder het om mis te kopen, toen kwam de bal recht op Huntelaar af, die zich helemaal vrij had gelopen, maar kuyt komt opeens inlopen en kopt de bal voor huntelaars hoofd weg.. over.
Even later staat huntelaar weer vrij, maar Kuyt vind het nodig om de bal niet af te spelen, maar om hem het "stadion" uit te knallen, de duinen in.
Vlak voor tijd deed Vennegoor het zelfde nog eens.
Jezus man, overdrijf alles niet zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:30 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar kan goed met alle situaties omgaan.
Wat een karakter heeft die kerel.
quote:Huntelaar
En wat doet Van Basten met Klaas-Jan Huntelaar? Gaat de topschutter van de eredivisie mee als vierde centrumspits of neemt de bondscoach alleen Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en stormram Jan Vennegoor of Hesselink mee. De bondscoach is er uit, zondag om half twaalf weet iedereen het.
Huntelaar
Huntelaar, twee jaar geleden nog spits van AGOVV, wordt bijna elke training beter. De 22-jarige spits leidde Ajax naar de voorronde van de Champions League. Met twee treffers in de finale tegen landskampioen PSV (2-1) bezorgde hij zijn nieuwe club bovendien voor de zestiende keer de nationale beker.
Ruiken
Huntelaar is nog niet klaar. De beloning voor het beste seizoen uit zijn loopbaan moet nog komen. De spits wil met het Nederlands elftal mee naar Duitsland. Een plaatsje in het keurkorps van Jong Oranje, dat eind deze maand het EK in Portugal speelt, zal als een teleurstelling voelen. "Natuurlijk wil ik nu naar Duitsland", stelt Huntelaar. "Dat lijkt mij logisch. In het begin van het seizoen durfde ik niet over het WK te dromen. Ik mag er nu aan ruiken, maar wil ook meer."
Bondscoach Marco van Basten heeft ook oog voor de kwaliteiten van Huntelaar. Hij heeft de topschutter van Ajax in tegenstelling tot Roy Makaay in zijn voorlopige selectie voor het WK opgenomen.
Jij doet hetzelfde met Kuijt.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met Kuijt.
Maargoed van mij hoeft die keuze niet gemaakt te worden. Kuijt moet mee, Klaas-Jan moet mee..
.uit
KJH in de basis zorgt er gewoon voor dat er helemaal geen breekijzer hoeft te komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Maar alles wat Huntelaar doet is slecht en volgens Meneertje Kuyt is VoH nuttiger. Je kan toch beter een goedscorende spits in topvorm hebben in plaats van een zogenaamd "breekijzer"
Dat is echt kant en klare onzin.
En over dat stukje op Nu.nl kom op zeg, daar van v. Basten echt niet onderuit hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Hij heeft vandaag de zeskamp gewonnen op de training![]()
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef opinionr het volgende:
[afbeelding]
Ik was mijn foto's van gisteren even aan het bekijken.
Maar ik vraag me toch af wat Huntelaar hier aan het doen is.
Heeft hij ogen in zijn achterhoofd zitten ofzo?
Hij is zo druk met de buitenspelval dat hij vergeet naar de bal te kijken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Verander de TT ff in Klaas-Jan God fantopic.
Als je hem zo haat... wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
niet zo zielig doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
Ik denk dat hij hem ook niet meeneemt, maar het blijft speculeren....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
En toch denk ik dat van Basten Huntelaar gaat passeren. Of hij laat een verdediger thuis en neemt een extra aanvaller mee...
Hij is niet zomaar een pins-hitturt, hij is een pins-hitturt die anderen laat scoren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef Chadi het volgende:
VOH storm ram??? die scoren toch meestal???
Tenzij het hartfilmpje niet goed is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:48 schreef Badabingea het volgende:
De PSV'ers Cocu, Vennegoor of Hesselink en Ooijer lieten verplicht een hartfilmpje maken, hetgeen kan duiden op een plaats in de selectie van v. Basten.
Volgens mij klopt je goalmeter niet.quote:
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef marsu het volgende:
Het zou volslagen belachelijk zijn wanneer Huntelaar niet meegaat.
Ja, dat dacht Makaay ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.
Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.
Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
Kuyt vind ik ook niet echt een goeie indruk maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.
Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.
Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Hij kan gewoon niet onder Huntelaar heen.
Mocht die niet meegaan, dan ga ik het WK boycotten
Als je in de slotfase de lange bal moet gaan hanteren heb je meer aan Vennegoor dan aan Huntelaar.quote:
Dan ben ik voor Braziliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Je bedoelt door zijn benen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.
Persoonlijk zou ik Huntelaar meenemen, maar aan de andere kant, Huntelaar kan ook prima met Jong Oranje mee. Zijn kans komt nog wel met het EK 2008 en het WK 2010.
Als ie nu een WK speelt gaan er nog meer clubs aan hem trekken en zo'n enorme stap is misschien net iets teveel voor hem. Vergeet niet dat hij dit seizoen al ontzettend vooruit is gegaan.
Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"quote:Daarbij hoop ik natuurlijk dat ie nog een paar seizoenen bij Ajax blijft schitteren.
De vergelijking met Makaay vind ik een beetje krom. Makaay is een heel ander type spits dan Huntelaar.
Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?
[..]
Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"
Niet overdrijven hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.
Dat snapte ik ook allemaal wel, ik denk alleen dat KJH niet het soort jongen is dat op een wolkje wegzweeft van deez' aard en dan keihard neerstort zo rond Milanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.
Wat ik bedoelde; ineens zo'n stormachtige ontwikkeling kan ook te stormachtig zijn. Dan komt zo'n jongen in een dip terecht en daar heeft niemand wat aan. De druk op hem is al groter sinds die bij Ajax zit.
Toch zie ik hem erg graag spelen in DuitslandMaar ik kan er ook goed inkomen als ie gewoon met Foppe meegaat.
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Daar kan ik ook wel inkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.
Diep triest dat jij met argumenten aankomt die totaal niet relevant zijn!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Toen werd er al door een aantal Ajacieden geroepen dat Hunterlaar mss ook is een kans moest krijgen, jij bent overigens heel triest bezig. Moeilijk he reageren zoals mensen zoals SCH enzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
Als hij op deze manier was doorgegaan bij Heerenveen en overduidelijk topscorer had geworden (was ook wel gebeurd) had hij van mij ook mee gemogen. Nu gebeurt het niet, maakt het me ook niet zo veel uit, zijn tijd komt nog wel. Hij heeft natuurlijk geen enkele ervaring op dat niveau.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
OH, dat heb ik nooit gelezen maar kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?
Ik verheug me nu al op het breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Dat weet je niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.
Dat weet je wel.quote:
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement isquote:
Van Basten had beter zichzelf kunnen selecteren als breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement is![]()
nee met kjh niet zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Eensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Terecht dat die is aangevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.
Wel sneu voor Nigel de Jong.
Hopen niet. Weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
Daar hoeven we niet voor te hopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Eigen schuld, had ie zich niet moeten laten opereren.quote:
Zo triest zijn de meesten hier wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, ik heb gister nog ergens gezegd dat als KJH mee zou gaan ik net zo hard zou juichen voor hem als voor een PSV'er.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Ja..het scheelt dat we niet ver zullen komen. Maar ach, KJH zou geen verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
Zet die ajaxbril af en ga eens nadenken heren. Het is best te begrijpen dat van Basten hem niet meeneemt.
Zie nu alweer uit naar het moment dat Nederland wordt uitgeschakeld en het volk Marco verketterd, omdat hij klaas-jan niet heeft meegenomen.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?
Laten we hopen dat Marco hiermee zijn foute wissel al heeft gemaakt.
Liever niet. Laat maar op de bank, dan kan hij ook niet over dat paard heen vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.
Persie kan ook op rechts hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha wat een selectie, 3 linksbuitens kan wel maar 3 spitsen niet.... Ook maar een die op rechts kan en dat is ook een spits.... Ze mogen al blij zijn als ze door de eerste ronde komen.
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Dat is te hopen idd. Het is niets persoonlijks tegen VoH ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!
Misschien kan hij gewoon heel goed klaverjassen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had Jaliens gewoon thuis moeten laten, die heeft helemaal niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Waarom zie ik jou nu in gedachten met een moker door het donker trippelen met een kaartje van het trainingshome?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
Dat zeker wetenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
hij speelt toch een ek?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
Een voordeel is wel dat Huntelaar volgend seizoen zo fris als een hoentje is, terwijl de rest nog het WK in de benen heeft.
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig zeg, die zogenaamde hetze tegen VoH.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een debiele beslissing van van Basten weer. Lijkt bijna met opzet, omdat de rest van Nederland van mening was dat hij mee moest.
Iss dat zo? Oh, nou dan vergis ik me.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:18 schreef DrDentz het volgende:
Huntelaar zou zich niet meer beschikbaar moeten stellen voor oranje zolang Marco bondscoach is, dit is gewoon een egotripje
Ja dat zal vast gebeuren jaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
of hij krijgt een mentale dreun en raakt geen bal meer
tis maar afwachten
Ben je nou zo dom, of wil je alleen zo overkomen?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef bergkampf het volgende:
NogmaalsEen eerdere discussie hier op Fok over wie nou beter is Kuyt of KJH heeft van Basten bij deze ook beantwoord !
3 spitsen: Ruud, Dirk en Jan, bye bye Klaas Jan, duidelijk toch? of voor jou nog steeds nietquote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, of wil je alleen zo overkomen?
Die van mij ook erwtensoepquote:Op zondag 14 mei 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn vraag is nu duidelijk beantwoord ja
Tuurlijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
t'is een schande.. van Basten is bang zijn helden status kwijt te raken.. meer niet...
dacht ut niet.. dan was een een aardige spits maar niet goed genoeg voor een Wk..quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Precies, dat dacht ik ook net in de auto. Die jongen scoort bijna 50 doelpunten in een seizoen en dan neem je hem nog niet mee...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
t'is een schande.. van Basten is bang zijn helden status kwijt te raken.. meer niet...
Wel realistisch blijven. Nederland heeft op dit moment nog betere spitsen. Huntelaar heeft zeer veel potentie maar kan nog veel leren. Nistelrooy heeft internationaal meer ervaring.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook net in de auto. Die jongen scoort bijna 50 doelpunten in een seizoen en dan neem je hem nog niet mee...![]()
Tuurlijk moet van Nistelrooy gewoon in de basis staan. Maar je gaat mij niet vertellen dat VoH de 2de spits van Nederland is (aangezien Kuyt normaalgesproken de rechtsbuiten is)quote:Op zondag 14 mei 2006 13:57 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven. Nederland heeft op dit moment nog betere spitsen. Huntelaar heeft zeer veel potentie maar kan nog veel leren. Nistelrooy heeft internationaal meer ervaring.
ben je verliefd op hem? Je reactie op de fp is nl ook al zo overtrokken..quote:Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef Stefkuh het volgende:
De moederdagen in nederland zullen vrolijk zijnHoeveel kk smsjes ik al niet heb gekregen
*nog steeds beduusd is..*
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:35 schreef Woffel het volgende:
[..]
ben je verliefd op hem? Je reactie op de fp is nl ook al zo overtrokken..
quote:
Speaking ofquote:Op zondag 14 mei 2006 @ 12:53 schreef Stefkuh het volgende:
Van Basten is gewoon bang zijn 88 status te zien verdwijnen wanneer KJH ons naar de wereldtitel had geschoten... dat is alles... t'is gewoon een bange drol die VB.
Idd. Ik ga dus lekker kijken naar hoe hij met optie twee laat zien wat een ongelooflijke fout dit is van VB.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:06 schreef jna het volgende:
Of Huntelaar heeft nu zoiets van: "ja leuk hoor dat jeugd ek, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in"
OF: "Wacht maar, ik zal ff laten zien dat ik wel gewoon mee moest"
Huntelaar een beetje kennende zal het optie 2 zijn.
Mocht ie de sterren van de hemel spelen bij Jong Oranje, dan is het nog steeds geen ongelooflijke fout van Van Basten. Jij vindt het een fout, maar van Basten niet. Nu ga ik toch twijfelen wie er een betere kijk op het spelletje heeft.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik ga dus lekker kijken naar hoe hij met optie twee laat zien wat een ongelooflijke fout dit is van VB.
Sankoh..quote:Op zondag 14 mei 2006 15:56 schreef Trancelocator het volgende:
Straks een heel seizoen bij Ajax.
[afbeelding]
Kwam met name door de beroerde aanvoer.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sankoh..![]()
Jaja, huntelaar heeft geen kans gehad in die wedstrijd.![]()
Nee dat is hij niet. Dat is Luca Toniquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Smeich het volgende:
Ik snap t ook niet hoor dat deze jongen niet is meegenomen..
is hij ook niet topscorer van Europa?
Ja ok, op die fiets...Gewoon weer gescoord vandaag hequote:Op zondag 14 mei 2006 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Dat is Luca Toni.
Nee, dat is de nieuwe lijn van Adidas. Het Ajax-logo zit op de voorzijde van de broek, en het Adidas-logo op de achterzijde. Raar maar waar.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
KJH (of The hunt) heeft zijn broek verkeerd aan op die foto..
Ik mag hopen Marco van Basten, anders word ik hopeloos onderbetaaldquote:Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Mocht ie de sterren van de hemel spelen bij Jong Oranje, dan is het nog steeds geen ongelooflijke fout van Van Basten. Jij vindt het een fout, maar van Basten niet. Nu ga ik toch twijfelen wie er een betere kijk op het spelletje heeft.
Natuurlijk hd ik wel gehoopt dat Huntelaar er bij zou zitten, maar van Basten denkt daar anders over en daar heeft hij zijn argumenten voor, nou das prima. Huntelaar is nog jong en komt met het EK 2008 zeker aan spelen toe. Dit WK is nog net iets te vroeg
idd.. misschien issie gek... misschien niet... heeft wel lef idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:47 schreef magic_dreamer het volgende:
Ach jah je kunt zeggen dat de BC van Engeland meer lef heeft dan VB![]()
Ontopic graagquote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat? Dirk Kuijt weg uit Rotterdam?![]()
Van Basten heeft Klaas Jan opgebeld en verteld dat drie keer scoren tegen Feyenoord niet goed genoeg is. Hij weet wat hem te doen staat.quote:
Het gaat me er meer om dat die users "alle vertrouwen hadden" in "coachingwonder" Van Basten.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een heel ander verhaal, van bommel kreeg toen genoeg kansen maar liep het zelf te verkutten door slecht te spelen.
Boeiuhhhhhquote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Ilmagnifico het volgende:
hoeveel goals van de maand scoorde Klaas-Jan?????
Het toch echt het Huntelaar topic hoor, pauper.quote:
KJH ook afgelopen wedstrijd.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een heel ander verhaal, van bommel kreeg toen genoeg kansen maar liep het zelf te verkutten door slecht te spelen.
Je caps-lock zit vast.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef hayder het volgende:
DAT VAN BASTEN >>KLAAS JAN HUNTELAAR NIET MEENEEMT NAAR HET WK>.>DAAR ZAL MARCO SPIJT VAN KRIJGEN!
WAAROM DIE PRUTSER VENGEOOR OF HESSELINK?????????????
Die wedstrijd waarin VoH liet zien wat voor geweldige pinch-hitter hij wel niet is bedoel jequote:
VoH had al eerder meegespeeld. Als KJH wat had gewild, had hij ten minste die wedstrijd moeten uitblinken. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin VoH liet zien wat voor geweldige pinch-hitter hij wel niet is bedoel je
Nou ja, alleen mij danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
Als KJH bij SCH was gebleven, had je niemand gehoord. Heerlijk Ajax-gehuil![]()
Vengeoor xDquote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef hayder het volgende:
DAT VAN BASTEN >>KLAAS JAN HUNTELAAR NIET MEENEEMT NAAR HET WK>.>DAAR ZAL MARCO SPIJT VAN KRIJGEN!
WAAROM DIE PRUTSER VENGEOOR OF HESSELINK?????????????
Ja, hij heeft al eens gewonnen van Samuel.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Vengeoor xD
Huntelaar red 't niet internationaal, zie je hem al tegenover Materazzi of Puyol staan?
Volgens mij pakt VoH haast geen kaarten laat staan een rode.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
met zijn techniek zal rammen de enige optie zijn inderdaad, en dan vervolgens met rood eraf gaan.
CL uit bij Veen&Bagger staat me bij ...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Volgens mij pakt VoH haast geen kaarten laat staan een rode.
Nope, ik denk het niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
Als KJH bij SCH was gebleven, had je niemand gehoord. Heerlijk Ajax-gehuil![]()
P'cies.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef patrickt38 het volgende:
Ik ben er niet rouwig om dat KJH niet meegaat.
Stel dat hij wel had meegegaan, en had geschitterd op het WK, dan was ie zo weg bij AJAX.
Dus laten we nog ff genieten van hem bij AJAX
Het is ook jouw Wk (-edit-)quote:
Bij wie kopte Klaasie de 1-0 binnen?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Vengeoor xD
Huntelaar red 't niet internationaal, zie je hem al tegenover Materazzi of Puyol staan? Ik niet.
Vennegoor of Hesselink ramt zich er wel 'n weg doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |