Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Daar kan ik ook wel inkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.
Diep triest dat jij met argumenten aankomt die totaal niet relevant zijn!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Toen werd er al door een aantal Ajacieden geroepen dat Hunterlaar mss ook is een kans moest krijgen, jij bent overigens heel triest bezig. Moeilijk he reageren zoals mensen zoals SCH enzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
Als hij op deze manier was doorgegaan bij Heerenveen en overduidelijk topscorer had geworden (was ook wel gebeurd) had hij van mij ook mee gemogen. Nu gebeurt het niet, maakt het me ook niet zo veel uit, zijn tijd komt nog wel. Hij heeft natuurlijk geen enkele ervaring op dat niveau.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
OH, dat heb ik nooit gelezen maar kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?
Ik verheug me nu al op het breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Dat weet je niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.
Dat weet je wel.quote:
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement isquote:
Van Basten had beter zichzelf kunnen selecteren als breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement is![]()
nee met kjh niet zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Eensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Terecht dat die is aangevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.
Wel sneu voor Nigel de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |