nee met kjh niet zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Eensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Terecht dat die is aangevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.
Wel sneu voor Nigel de Jong.
Hopen niet. Weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
Daar hoeven we niet voor te hopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Eigen schuld, had ie zich niet moeten laten opereren.quote:
Zo triest zijn de meesten hier wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, ik heb gister nog ergens gezegd dat als KJH mee zou gaan ik net zo hard zou juichen voor hem als voor een PSV'er.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Ja..het scheelt dat we niet ver zullen komen. Maar ach, KJH zou geen verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
Zet die ajaxbril af en ga eens nadenken heren. Het is best te begrijpen dat van Basten hem niet meeneemt.
Zie nu alweer uit naar het moment dat Nederland wordt uitgeschakeld en het volk Marco verketterd, omdat hij klaas-jan niet heeft meegenomen.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?
Laten we hopen dat Marco hiermee zijn foute wissel al heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |