quote:Huntelaar
En wat doet Van Basten met Klaas-Jan Huntelaar? Gaat de topschutter van de eredivisie mee als vierde centrumspits of neemt de bondscoach alleen Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en stormram Jan Vennegoor of Hesselink mee. De bondscoach is er uit, zondag om half twaalf weet iedereen het.
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Huntelaar
Huntelaar, twee jaar geleden nog spits van AGOVV, wordt bijna elke training beter. De 22-jarige spits leidde Ajax naar de voorronde van de Champions League. Met twee treffers in de finale tegen landskampioen PSV (2-1) bezorgde hij zijn nieuwe club bovendien voor de zestiende keer de nationale beker.
Ruiken
Huntelaar is nog niet klaar. De beloning voor het beste seizoen uit zijn loopbaan moet nog komen. De spits wil met het Nederlands elftal mee naar Duitsland. Een plaatsje in het keurkorps van Jong Oranje, dat eind deze maand het EK in Portugal speelt, zal als een teleurstelling voelen. "Natuurlijk wil ik nu naar Duitsland", stelt Huntelaar. "Dat lijkt mij logisch. In het begin van het seizoen durfde ik niet over het WK te dromen. Ik mag er nu aan ruiken, maar wil ook meer."
Bondscoach Marco van Basten heeft ook oog voor de kwaliteiten van Huntelaar. Hij heeft de topschutter van Ajax in tegenstelling tot Roy Makaay in zijn voorlopige selectie voor het WK opgenomen.
Jij doet hetzelfde met Kuijt.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met Kuijt.
Maargoed van mij hoeft die keuze niet gemaakt te worden. Kuijt moet mee, Klaas-Jan moet mee..
.uit
KJH in de basis zorgt er gewoon voor dat er helemaal geen breekijzer hoeft te komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Maar alles wat Huntelaar doet is slecht en volgens Meneertje Kuyt is VoH nuttiger. Je kan toch beter een goedscorende spits in topvorm hebben in plaats van een zogenaamd "breekijzer"
Dat is echt kant en klare onzin.
En over dat stukje op Nu.nl kom op zeg, daar van v. Basten echt niet onderuit hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Hij heeft vandaag de zeskamp gewonnen op de training![]()
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef opinionr het volgende:
[afbeelding]
Ik was mijn foto's van gisteren even aan het bekijken.
Maar ik vraag me toch af wat Huntelaar hier aan het doen is.
Heeft hij ogen in zijn achterhoofd zitten ofzo?
Hij is zo druk met de buitenspelval dat hij vergeet naar de bal te kijken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Verander de TT ff in Klaas-Jan God fantopic.
Als je hem zo haat... wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
niet zo zielig doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
Ik denk dat hij hem ook niet meeneemt, maar het blijft speculeren....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
En toch denk ik dat van Basten Huntelaar gaat passeren. Of hij laat een verdediger thuis en neemt een extra aanvaller mee...
Hij is niet zomaar een pins-hitturt, hij is een pins-hitturt die anderen laat scoren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef Chadi het volgende:
VOH storm ram??? die scoren toch meestal???
Tenzij het hartfilmpje niet goed is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:48 schreef Badabingea het volgende:
De PSV'ers Cocu, Vennegoor of Hesselink en Ooijer lieten verplicht een hartfilmpje maken, hetgeen kan duiden op een plaats in de selectie van v. Basten.
Volgens mij klopt je goalmeter niet.quote:
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef marsu het volgende:
Het zou volslagen belachelijk zijn wanneer Huntelaar niet meegaat.
Ja, dat dacht Makaay ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.
Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.
Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
Kuyt vind ik ook niet echt een goeie indruk maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.
Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.
Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Hij kan gewoon niet onder Huntelaar heen.
Mocht die niet meegaan, dan ga ik het WK boycotten
Als je in de slotfase de lange bal moet gaan hanteren heb je meer aan Vennegoor dan aan Huntelaar.quote:
Dan ben ik voor Braziliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Je bedoelt door zijn benen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.
Persoonlijk zou ik Huntelaar meenemen, maar aan de andere kant, Huntelaar kan ook prima met Jong Oranje mee. Zijn kans komt nog wel met het EK 2008 en het WK 2010.
Als ie nu een WK speelt gaan er nog meer clubs aan hem trekken en zo'n enorme stap is misschien net iets teveel voor hem. Vergeet niet dat hij dit seizoen al ontzettend vooruit is gegaan.
Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"quote:Daarbij hoop ik natuurlijk dat ie nog een paar seizoenen bij Ajax blijft schitteren.
De vergelijking met Makaay vind ik een beetje krom. Makaay is een heel ander type spits dan Huntelaar.
Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:
Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?
[..]
Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"
Niet overdrijven hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.
Dat snapte ik ook allemaal wel, ik denk alleen dat KJH niet het soort jongen is dat op een wolkje wegzweeft van deez' aard en dan keihard neerstort zo rond Milanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.
Wat ik bedoelde; ineens zo'n stormachtige ontwikkeling kan ook te stormachtig zijn. Dan komt zo'n jongen in een dip terecht en daar heeft niemand wat aan. De druk op hem is al groter sinds die bij Ajax zit.
Toch zie ik hem erg graag spelen in DuitslandMaar ik kan er ook goed inkomen als ie gewoon met Foppe meegaat.
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Daar kan ik ook wel inkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.
Diep triest dat jij met argumenten aankomt die totaal niet relevant zijn!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Toen werd er al door een aantal Ajacieden geroepen dat Hunterlaar mss ook is een kans moest krijgen, jij bent overigens heel triest bezig. Moeilijk he reageren zoals mensen zoals SCH enzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
Als hij op deze manier was doorgegaan bij Heerenveen en overduidelijk topscorer had geworden (was ook wel gebeurd) had hij van mij ook mee gemogen. Nu gebeurt het niet, maakt het me ook niet zo veel uit, zijn tijd komt nog wel. Hij heeft natuurlijk geen enkele ervaring op dat niveau.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
OH, dat heb ik nooit gelezen maar kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?
Ik verheug me nu al op het breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Dat weet je niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.
Dat weet je wel.quote:
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement isquote:
Van Basten had beter zichzelf kunnen selecteren als breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement is![]()
nee met kjh niet zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Eensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Terecht dat die is aangevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.
Wel sneu voor Nigel de Jong.
Hopen niet. Weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
Daar hoeven we niet voor te hopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Eigen schuld, had ie zich niet moeten laten opereren.quote:
Zo triest zijn de meesten hier wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, ik heb gister nog ergens gezegd dat als KJH mee zou gaan ik net zo hard zou juichen voor hem als voor een PSV'er.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Ja..het scheelt dat we niet ver zullen komen. Maar ach, KJH zou geen verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
Zet die ajaxbril af en ga eens nadenken heren. Het is best te begrijpen dat van Basten hem niet meeneemt.
Zie nu alweer uit naar het moment dat Nederland wordt uitgeschakeld en het volk Marco verketterd, omdat hij klaas-jan niet heeft meegenomen.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?
Laten we hopen dat Marco hiermee zijn foute wissel al heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |