quote:Huntelaar
En wat doet Van Basten met Klaas-Jan Huntelaar? Gaat de topschutter van de eredivisie mee als vierde centrumspits of neemt de bondscoach alleen Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en stormram Jan Vennegoor of Hesselink mee. De bondscoach is er uit, zondag om half twaalf weet iedereen het.
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Huntelaar
Huntelaar, twee jaar geleden nog spits van AGOVV, wordt bijna elke training beter. De 22-jarige spits leidde Ajax naar de voorronde van de Champions League. Met twee treffers in de finale tegen landskampioen PSV (2-1) bezorgde hij zijn nieuwe club bovendien voor de zestiende keer de nationale beker.
Ruiken
Huntelaar is nog niet klaar. De beloning voor het beste seizoen uit zijn loopbaan moet nog komen. De spits wil met het Nederlands elftal mee naar Duitsland. Een plaatsje in het keurkorps van Jong Oranje, dat eind deze maand het EK in Portugal speelt, zal als een teleurstelling voelen. "Natuurlijk wil ik nu naar Duitsland", stelt Huntelaar. "Dat lijkt mij logisch. In het begin van het seizoen durfde ik niet over het WK te dromen. Ik mag er nu aan ruiken, maar wil ook meer."
Bondscoach Marco van Basten heeft ook oog voor de kwaliteiten van Huntelaar. Hij heeft de topschutter van Ajax in tegenstelling tot Roy Makaay in zijn voorlopige selectie voor het WK opgenomen.
Jij doet hetzelfde met Kuijt.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met Kuijt.
Maargoed van mij hoeft die keuze niet gemaakt te worden. Kuijt moet mee, Klaas-Jan moet mee..
.uit
KJH in de basis zorgt er gewoon voor dat er helemaal geen breekijzer hoeft te komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Maar alles wat Huntelaar doet is slecht en volgens Meneertje Kuyt is VoH nuttiger. Je kan toch beter een goedscorende spits in topvorm hebben in plaats van een zogenaamd "breekijzer"
Dat is echt kant en klare onzin.
En over dat stukje op Nu.nl kom op zeg, daar van v. Basten echt niet onderuit hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Hij heeft vandaag de zeskamp gewonnen op de training![]()
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef opinionr het volgende:
[afbeelding]
Ik was mijn foto's van gisteren even aan het bekijken.
Maar ik vraag me toch af wat Huntelaar hier aan het doen is.
Heeft hij ogen in zijn achterhoofd zitten ofzo?
Hij is zo druk met de buitenspelval dat hij vergeet naar de bal te kijken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Verander de TT ff in Klaas-Jan God fantopic.
Als je hem zo haat... wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
niet zo zielig doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zag een vrouwtjes konijn over het veld rennen ofzo![]()
Ik denk dat hij hem ook niet meeneemt, maar het blijft speculeren....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
En toch denk ik dat van Basten Huntelaar gaat passeren. Of hij laat een verdediger thuis en neemt een extra aanvaller mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |