Ga eens na hoe oud Huntelaar is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook tegen de beste verdedigers van de wereld? Kom op zeg...
Daar heb je inderdaad een punt, maar sowieso denk ik dat het spelersmateriaal geschikter is voor een systeem met 2 spitsen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Rhapsody het volgende:
Makaay past niet in de gewenste speelstijl....
Wie wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Rhapsody het volgende:
Makaay past niet in de gewenste speelstijl....
Denk dat dat wel het beste is voor KJ zelf. HIj heeft dit jaar al zo'n enorme vooruitgang geboekt. Eerst al bij Heerenveen, toen bij Ajax, toen bij Ajax in de CL.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens wel voor VoH meenemen, KJ kan Foppe goed helpen in Portugal. En zijn tijd komt nog wel.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef opinionr het volgende:
Van nu.nl:
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Door dat spelletje zal hij wel mee mogen denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef opinionr het volgende:
Van nu.nl:
Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de de lat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondjes ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Het is wel leuk om te lezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door dat spelletje zal hij wel mee mogen denk ik![]()
quote:Van Basten maakt WK-selectie zondag al bekend
12/5/2006 12:23
Marco van Basten en John van 't Schip willen blijkbaar niet langer wachten met het bekendmaken van hun WK-selectie. Komende zondagochtend vertellen zij wie er mee mogen naar het WK.
Aanvankelijk zouden de bondscoaches maandagmiddag om 17.00 uur wereldkundig maken welke 23 spelers uitverkoren zijn voor de eindronde in Duitsland. Maar de KNVB liet vrijdagmiddag weten dat Van Basten al aanstaande zondag om 11.30 uur in Zeist tekst en uitleg zal geven.
Na het oefenduel dat Oranje donderdagavond afwerkte tegen Jong Oranje (0-0) verklaarde Van Basten al dat hij 'er uit' was. 'Ik weet welke 23 spelers mee naar het WK in Duitsland gaan. Deze oefenwedstrijd heeft mij niet op andere gedachten gebracht. Ik zag eerder dingen, die ik allang vermoedde, bevestigd.'
quote:Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'
25/4/2006 9 :35
Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.
'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'
Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.
quote:Huntelaar toonde vrijdag op de afsluitende training nog eenmaal wat hij kan. De zestien internationals - Jaliens bleef met een diepe wond in zijn bovenbeen achter in het hotel en Castelen had last van zijn voet - moesten een parcours afwerken: Eerst de bal van grote afstand rechtstreeks in een klein doel schieten, vervolgens een kratje raken dat in een goal was opgehangen. Daarna nog de deklat treffen en de bal in een cirkel schieten. De spits van Ajax was na twee rondje ruim voor de anderen als eerste klaar en mocht onder daverend applaus naar de kant.
Grote verliezer Babel was samen met Landzaat na een half uur nog bezig. ,,Vergeet je niet dat we moeten eten,’’ lachte de bondscoach hen toe.
Gezien de uitlatingen van Van Basten verwacht ik dat ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Marco hem niet mee gaat nemen, afgaande op zijn verdekte boodschappen. Al weet je het met Marco nooit, maar ik vrees dat Jan de voorkeur krijgt boven Klaas Jan.
Haha, het lijkt er dan verdacht veel op dat de andere spitsen KJ aan het dekken waren uit eigenbelangquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef opinionr het volgende:
Zo slecht speelde hij gisteren ook niet. Het was vooral elke keer net te hoog, net te kort, net te hard.
En dan bedoel ik niet zijn schoten, maar de passen op hem.
Ik stond vlak achter het doel van Vermeer in de tweede helft en ik heb huntelaar bijna constant in de gaten lopen houden.
Op een gegeven moment gaf Babel een voorzet.. Eerst presteerde snijder het om mis te kopen, toen kwam de bal recht op Huntelaar af, die zich helemaal vrij had gelopen, maar kuyt komt opeens inlopen en kopt de bal voor huntelaars hoofd weg.. over.
Even later staat huntelaar weer vrij, maar Kuyt vind het nodig om de bal niet af te spelen, maar om hem het "stadion" uit te knallen, de duinen in.
Vlak voor tijd deed Vennegoor het zelfde nog eens.
Jezus man, overdrijf alles niet zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:30 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar kan goed met alle situaties omgaan.
Wat een karakter heeft die kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |