abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37785892
VOH storm ram??? die scoren toch meestal???
pi_37785961
ik wacht rustig af, morgen weten we het zeker
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:36:50 #128
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37786218
Morgen weten we of Oranje een kansje heeft op een goed WK
Houd van een lijntje.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:39:24 #129
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37786287
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef Chadi het volgende:
VOH storm ram??? die scoren toch meestal???
Hij is niet zomaar een pins-hitturt, hij is een pins-hitturt die anderen laat scoren.
pi_37786291
Haha, dat denk ik sowieso wel. Oranje zit in een sterke poule en ze spelen het beste tegen sterke tegenstanders.

Heb je kunnen zien bij de kwalificatie, al die kleine kutlandjes die met veel pijn en moeite nog net 11 voetballers hebben weten te vinden.... En als ze dan ook nog eens allemaal voor de goal blijven hangen weet je zeker dat het een saaie wedstrijd wordt.
pi_37786779
Het zou volslagen belachelijk zijn wanneer Huntelaar niet meegaat. Maar San Marco doet wel vaker rare dingen: Davids en Bommel etc. Maar wanneer we Wereldkampioen worden, hoor je er natuurlijk niemand meer over
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:18:41 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37787365
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 07:48 schreef Badabingea het volgende:
De PSV'ers Cocu, Vennegoor of Hesselink en Ooijer lieten verplicht een hartfilmpje maken, hetgeen kan duiden op een plaats in de selectie van v. Basten.
Tenzij het hartfilmpje niet goed is.
pi_37788370
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Tenzij het hartfilmpje niet goed is.
Volgens mij klopt je goalmeter niet.
33+1+2+5+2 = 43
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:55:55 #134
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37789611
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef marsu het volgende:
Het zou volslagen belachelijk zijn wanneer Huntelaar niet meegaat.
Ik vind het helemaal niet zo gek hoor.

Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.

Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37790697
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van Nistelrooy en Kuyt zijn gewoon zeker van hun plaats, en als breekijzer is Vennegoor nuttiger dan Huntelaar.

Klaas-Jan heeft gewoon de pech dat we in Nederland zoveel goede spitsen hebben. Een beetje het Makaay verhaal. Maar zijn kans komt nog wel.
Ja, dat dacht Makaay ook
En we hebben misschien wel een overschot aan goede spitsen, maar van VoH ligt niemand wakker in dat kader...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37790720
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kuyt vind ik ook niet echt een goeie indruk maken.

Voh zie ik het nut echt niet van in.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37791047
Hij kan gewoon niet onder Huntelaar heen.

Mocht die niet meegaan, dan ga ik het WK boycotten
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37791094
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Badabingea het volgende:

Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.
Persoonlijk zou ik Huntelaar meenemen, maar aan de andere kant, Huntelaar kan ook prima met Jong Oranje mee. Zijn kans komt nog wel met het EK 2008 en het WK 2010.
Als ie nu een WK speelt gaan er nog meer clubs aan hem trekken en zo'n enorme stap is misschien net iets teveel voor hem. Vergeet niet dat hij dit seizoen al ontzettend vooruit is gegaan.

Daarbij hoop ik natuurlijk dat ie nog een paar seizoenen bij Ajax blijft schitteren.

De vergelijking met Makaay vind ik een beetje krom. Makaay is een heel ander type spits dan Huntelaar.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:03:23 #139
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37791127
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Badabingea het volgende:

Voh zie ik het nut echt niet van in.
Als je in de slotfase de lange bal moet gaan hanteren heb je meer aan Vennegoor dan aan Huntelaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37791198
Huntelaar heeft anders het patent op scoren in de slotfase.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:15:05 #141
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37791436
quote:

Dan ben ik voor Brazilie
Jawel, je keek.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:17:25 #142
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37791490
quote:

Je bedoelt door zijn benen?

Het valt me op dat veel mensen zeggen dat ze gaan afhaken als Huntelaar niet meegaat. Het is niet het einde van de wereld of zo hoor. Zijn tijd bij Oranje komt dan nog wel.
pi_37791919
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Hahaha dat red je toch niet, en niemand zal er van wakker liggen.
Persoonlijk zou ik Huntelaar meenemen, maar aan de andere kant, Huntelaar kan ook prima met Jong Oranje mee. Zijn kans komt nog wel met het EK 2008 en het WK 2010.
Als ie nu een WK speelt gaan er nog meer clubs aan hem trekken en zo'n enorme stap is misschien net iets teveel voor hem. Vergeet niet dat hij dit seizoen al ontzettend vooruit is gegaan.
Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?
quote:
Daarbij hoop ik natuurlijk dat ie nog een paar seizoenen bij Ajax blijft schitteren.

De vergelijking met Makaay vind ik een beetje krom. Makaay is een heel ander type spits dan Huntelaar.
Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:53:28 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37792351
quote:

Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.
pi_37792479
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje een non-argument voor het wel of niet selecteren voor een WK. "Misschien trekt hij dan wel de aandacht". Het is te hopen van wel, anders doet hij zijn werk niet goed toch?
[..]

Ik bedoelde hem ook niet te vergelijken qua stijl en functie, maar eerder in het straatje van "duidelijk kwaliteiten hebben maar geen kans krijgen"
Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.
Wat ik bedoelde; ineens zo'n stormachtige ontwikkeling kan ook te stormachtig zijn. Dan komt zo'n jongen in een dip terecht en daar heeft niemand wat aan. De druk op hem is al groter sinds die bij Ajax zit.
Toch zie ik hem erg graag spelen in Duitsland Maar ik kan er ook goed inkomen als ie gewoon met Foppe meegaat.
pi_37792521
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nou, zulke 'fans' hebben we dan ook niet nodig. Al moet Lothar Mattheus de winnende voor Nederland maken, interesseert me niets. Ik hoop dat VoH meegaat ten koste van KJH, maar mocht KJH meegaan dan zal ik net zo hard voor hem juichen als voor een PSV'er.
Niet overdrijven he Mattheus....

Alhoewel, zolang ie in een Duits shirt speelt dan.
pi_37793233
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Vanuit Ajax gezien is het misschien beter dat ie nog even lekker gaat spelen op het EK met Jong Oranje.
Wat ik bedoelde; ineens zo'n stormachtige ontwikkeling kan ook te stormachtig zijn. Dan komt zo'n jongen in een dip terecht en daar heeft niemand wat aan. De druk op hem is al groter sinds die bij Ajax zit.
Toch zie ik hem erg graag spelen in Duitsland Maar ik kan er ook goed inkomen als ie gewoon met Foppe meegaat.
Dat snapte ik ook allemaal wel, ik denk alleen dat KJH niet het soort jongen is dat op een wolkje wegzweeft van deez' aard en dan keihard neerstort zo rond Milan
pi_37793442
Nee daar heb jij gelijk in. Gelukkig niet.

Er zijn er daar maar weinig van.
pi_37809980
Helaas
pi_37810204
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')