Waarom zie ik jou nu in gedachten met een moker door het donker trippelen met een kaartje van het trainingshome?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
Dat zeker wetenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
hij speelt toch een ek?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
Een voordeel is wel dat Huntelaar volgend seizoen zo fris als een hoentje is, terwijl de rest nog het WK in de benen heeft.
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig zeg, die zogenaamde hetze tegen VoH.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een debiele beslissing van van Basten weer. Lijkt bijna met opzet, omdat de rest van Nederland van mening was dat hij mee moest.
Iss dat zo? Oh, nou dan vergis ik me.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:18 schreef DrDentz het volgende:
Huntelaar zou zich niet meer beschikbaar moeten stellen voor oranje zolang Marco bondscoach is, dit is gewoon een egotripje
Ja dat zal vast gebeuren jaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
of hij krijgt een mentale dreun en raakt geen bal meer
tis maar afwachten
Ben je nou zo dom, of wil je alleen zo overkomen?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef bergkampf het volgende:
NogmaalsEen eerdere discussie hier op Fok over wie nou beter is Kuyt of KJH heeft van Basten bij deze ook beantwoord !
3 spitsen: Ruud, Dirk en Jan, bye bye Klaas Jan, duidelijk toch? of voor jou nog steeds nietquote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, of wil je alleen zo overkomen?
Die van mij ook erwtensoepquote:Op zondag 14 mei 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn vraag is nu duidelijk beantwoord ja
Tuurlijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
t'is een schande.. van Basten is bang zijn helden status kwijt te raken.. meer niet...
dacht ut niet.. dan was een een aardige spits maar niet goed genoeg voor een Wk..quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Precies, dat dacht ik ook net in de auto. Die jongen scoort bijna 50 doelpunten in een seizoen en dan neem je hem nog niet mee...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
t'is een schande.. van Basten is bang zijn helden status kwijt te raken.. meer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |