Liever niet. Laat maar op de bank, dan kan hij ook niet over dat paard heen vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.
Persie kan ook op rechts hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha wat een selectie, 3 linksbuitens kan wel maar 3 spitsen niet.... Ook maar een die op rechts kan en dat is ook een spits.... Ze mogen al blij zijn als ze door de eerste ronde komen.
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
Dat is te hopen idd. Het is niets persoonlijks tegen VoH ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!
Misschien kan hij gewoon heel goed klaverjassen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had Jaliens gewoon thuis moeten laten, die heeft helemaal niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Waarom zie ik jou nu in gedachten met een moker door het donker trippelen met een kaartje van het trainingshome?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
Dat zeker wetenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
hij speelt toch een ek?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
Een voordeel is wel dat Huntelaar volgend seizoen zo fris als een hoentje is, terwijl de rest nog het WK in de benen heeft.
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig zeg, die zogenaamde hetze tegen VoH.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een debiele beslissing van van Basten weer. Lijkt bijna met opzet, omdat de rest van Nederland van mening was dat hij mee moest.
Iss dat zo? Oh, nou dan vergis ik me.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |