Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Daar kan ik ook wel inkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Babel gaat mee ten faveure van Castelen, NIET van Huntelaar.
Diep triest dat jij met argumenten aankomt die totaal niet relevant zijn!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
On-be-grij-pe-lijk. Babel wel, iemand die niet laat zien wat er van hem verwacht wordt, en iemand die alle verwachtingen consequent overtreft niet. Echt diep triest.
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Zouden al die Ajacieden dit ook hebben geroepen als Huntelaar het seizoen bij Heerenveen had afgemaakt en net zo veel of meer doelpunten had gemaakt.
Toen werd er al door een aantal Ajacieden geroepen dat Hunterlaar mss ook is een kans moest krijgen, jij bent overigens heel triest bezig. Moeilijk he reageren zoals mensen zoals SCH enzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
Als hij op deze manier was doorgegaan bij Heerenveen en overduidelijk topscorer had geworden (was ook wel gebeurd) had hij van mij ook mee gemogen. Nu gebeurt het niet, maakt het me ook niet zo veel uit, zijn tijd komt nog wel. Hij heeft natuurlijk geen enkele ervaring op dat niveau.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook al weken. Maar dat snappen ze niet. Hij is echt niet zoveel beter dan een maand of 6 geleden.
OH, dat heb ik nooit gelezen maar kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, want de topscoorder van Nederland, ongeacht welke club hoort gewoon mee te gaan
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je er mee zeggen, dat hij maar niet mee moet?
Ik verheug me nu al op het breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Dat weet je niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Als ie mee zou gaan zou ik het niet zo heel vreemd vinden, maar hij moet niet ten koste van alles mee. Speler met een marginale inbreng in het toernooi omdat ie toch weinig speeltijd krijgt.
Dat weet je wel.quote:
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement isquote:
Van Basten had beter zichzelf kunnen selecteren als breekijzerquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al hoe hij erin komt om te breekijzeren en dat er dan 0.0 rendement is![]()
nee met kjh niet zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze afhankelijk zijn van v. Nistelrooij kunnen ze het helemaal schudden.... Oh nee wacht ze hebben VoH achter de hand!!
Eensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi mee met Foppe, Huntelaars tijd komt nog wel inderdaad en Jan kan ook van grote waarde zijn.
Terecht dat die is aangevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een keuze, voor beide valt wat te zeggen.
Wel sneu voor Nigel de Jong.
Hopen niet. Weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
Daar hoeven we niet voor te hopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu tijdens het WK áls VoH speelt allemaal mensen krijgen die hopen dat ie faalt?
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Eigen schuld, had ie zich niet moeten laten opereren.quote:
Zo triest zijn de meesten hier wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, ik heb gister nog ergens gezegd dat als KJH mee zou gaan ik net zo hard zou juichen voor hem als voor een PSV'er.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAAR word dat gezegd? Ik krijg van jouw eerder de indruk dat je hoopte dat KJH faalt als ie mee zou zijn gegaan...
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Ja..het scheelt dat we niet ver zullen komen. Maar ach, KJH zou geen verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan zit ik alleen met soppende bilnaad op de bank.
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
Zet die ajaxbril af en ga eens nadenken heren. Het is best te begrijpen dat van Basten hem niet meeneemt.
Zie nu alweer uit naar het moment dat Nederland wordt uitgeschakeld en het volk Marco verketterd, omdat hij klaas-jan niet heeft meegenomen.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik ben het erme eens dat Castelen niet meegaat (of Greene for that matter). Maar Bábel?
Laten we hopen dat Marco hiermee zijn foute wissel al heeft gemaakt.
Liever niet. Laat maar op de bank, dan kan hij ook niet over dat paard heen vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens. Babel is een gok. Eens zien hoe dat uitpakt.
Persie kan ook op rechts hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha wat een selectie, 3 linksbuitens kan wel maar 3 spitsen niet.... Ook maar een die op rechts kan en dat is ook een spits.... Ze mogen al blij zijn als ze door de eerste ronde komen.
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
Dat is te hopen idd. Het is niets persoonlijks tegen VoH ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jan kan er niks aan veranderen en zal doen waarvoor hij meegenomen wordt!
Misschien kan hij gewoon heel goed klaverjassen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had Jaliens gewoon thuis moeten laten, die heeft helemaal niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Waarom zie ik jou nu in gedachten met een moker door het donker trippelen met een kaartje van het trainingshome?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
Dat zeker wetenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef thewishmaster het volgende:
Als Vennegoor scoort tijdens het WK zal iedereen hier heel hard juichen, dus laten we niet overdrijven.
hij speelt toch een ek?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
Een voordeel is wel dat Huntelaar volgend seizoen zo fris als een hoentje is, terwijl de rest nog het WK in de benen heeft.
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig zeg, die zogenaamde hetze tegen VoH.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een debiele beslissing van van Basten weer. Lijkt bijna met opzet, omdat de rest van Nederland van mening was dat hij mee moest.
Iss dat zo? Oh, nou dan vergis ik me.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh jij ziet dingen die er niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |