idd.. misschien issie gek... misschien niet... heeft wel lef idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:47 schreef magic_dreamer het volgende:
Ach jah je kunt zeggen dat de BC van Engeland meer lef heeft dan VB![]()
Ontopic graagquote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat? Dirk Kuijt weg uit Rotterdam?![]()
Van Basten heeft Klaas Jan opgebeld en verteld dat drie keer scoren tegen Feyenoord niet goed genoeg is. Hij weet wat hem te doen staat.quote:
Het gaat me er meer om dat die users "alle vertrouwen hadden" in "coachingwonder" Van Basten.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een heel ander verhaal, van bommel kreeg toen genoeg kansen maar liep het zelf te verkutten door slecht te spelen.
Boeiuhhhhhquote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Ilmagnifico het volgende:
hoeveel goals van de maand scoorde Klaas-Jan?????
Het toch echt het Huntelaar topic hoor, pauper.quote:
KJH ook afgelopen wedstrijd.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een heel ander verhaal, van bommel kreeg toen genoeg kansen maar liep het zelf te verkutten door slecht te spelen.
Je caps-lock zit vast.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef hayder het volgende:
DAT VAN BASTEN >>KLAAS JAN HUNTELAAR NIET MEENEEMT NAAR HET WK>.>DAAR ZAL MARCO SPIJT VAN KRIJGEN!
WAAROM DIE PRUTSER VENGEOOR OF HESSELINK?????????????
Die wedstrijd waarin VoH liet zien wat voor geweldige pinch-hitter hij wel niet is bedoel jequote:
VoH had al eerder meegespeeld. Als KJH wat had gewild, had hij ten minste die wedstrijd moeten uitblinken. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin VoH liet zien wat voor geweldige pinch-hitter hij wel niet is bedoel je
Nou ja, alleen mij danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
Als KJH bij SCH was gebleven, had je niemand gehoord. Heerlijk Ajax-gehuil![]()
Vengeoor xDquote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef hayder het volgende:
DAT VAN BASTEN >>KLAAS JAN HUNTELAAR NIET MEENEEMT NAAR HET WK>.>DAAR ZAL MARCO SPIJT VAN KRIJGEN!
WAAROM DIE PRUTSER VENGEOOR OF HESSELINK?????????????
Ja, hij heeft al eens gewonnen van Samuel.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Vengeoor xD
Huntelaar red 't niet internationaal, zie je hem al tegenover Materazzi of Puyol staan?
Volgens mij pakt VoH haast geen kaarten laat staan een rode.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
met zijn techniek zal rammen de enige optie zijn inderdaad, en dan vervolgens met rood eraf gaan.
CL uit bij Veen&Bagger staat me bij ...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Volgens mij pakt VoH haast geen kaarten laat staan een rode.
Nope, ik denk het niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
Als KJH bij SCH was gebleven, had je niemand gehoord. Heerlijk Ajax-gehuil![]()
P'cies.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef patrickt38 het volgende:
Ik ben er niet rouwig om dat KJH niet meegaat.
Stel dat hij wel had meegegaan, en had geschitterd op het WK, dan was ie zo weg bij AJAX.
Dus laten we nog ff genieten van hem bij AJAX
Het is ook jouw Wk (-edit-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |