zo als MMM al zegt, idd alleen maar een ä, dat is tot nog toe steeds zo geweest, dus zal nu ook wel weer zijn, daarbij is de naam die uit ontstaat behoorlijk Fins, tenminste, zo komt het op mij overquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef Muck het volgende:
Leiviskätie
dat is de straat van het finse meisje waar ik mijn nieuwe kaart naartoe moet sturen, maar wat moet er op de plaats van dat rare tekentje staan?
kan het toch moeilijk zo op de kaart zetten....
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het maar spannend, wanneer krijg ik mijn eerste kaartje?
weer iemand met een leuke locatie, en weer ben ik het nietquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...
Finland
Maar wel erg leuk, jammer genoeg geen sneeuwlandschap![]()
Ik ga dalijk een kaart naar USA en Japan sturen (Leuk Japan!!!)
das dan toch weer jammer...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
Ik mag er een sturen naar Ghana![]()
![]()
![]()
![]()
heeft die gast erop geschreven
more info: no![]()
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the card![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the card![]()
Heej Troel,quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
Mijn notebook loopt als een storm! Binnen een dag alle 12 mensen
Nu nog wachten op 2 adressen en mijn boekje kan gaan reizen (oja, eerst nog een leuke halen)
Ik heb van het weekend van die stickers besteld en dacht net hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef Allan24 het volgende:
Ik doe tegenwoordig standaard op elke verzonden kaart een label met mijn naam en adres, misschien is er wel iemand zo gek om er een terug te sturen
Leukquote:Op maandag 8 mei 2006 18:23 schreef JacMar het volgende:
Hier ook niets![]()
Maar wel een swap afgesproken met Elliot...Ik krijg ook zo'n mooie tekening
![]()
![]()
Een travelling notebook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heej Troel,
ik heb het niet helemaal gevolgd, wat voor boekje is dat waar je het over hebt?
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:44 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist het kaartje gekregen van Muck!Dankjewel Muck voor je mooie kaartje!
Hij is 7 dagen onderweg geweest.
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Een travelling notebook.
Die gaat langs verschillende mensen en iedereen schrijft er wat in over een thema.
Als je op het forum van Postcrossing kijkt en je klikt in plaats van het subforum tags op travveling notebooks en round robins dan kun je daar alles terugvinden (daar staat mijn topic ook)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!
Heb je meer info/site voor mij?
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
7 dagen maar! Dat valt me echt heel erg mee!
wat raar....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!![]()
Nou, maar doen danquote:If you would like to get a thank-you-card from me, just write your address down on the card or send me your address per private message! =)
Oja! Dat topic, ik ben vandaag in de stad gaan kijken wat ze hier verkopen aan NL dingen die ik op kan sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef JacMar het volgende:
Die tags zijn best leukIk mag Deventer koek naar Hawaï sturen
![]()
![]()
En ik krijg een rendiersleutelhanger uit Finland![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:07 schreef Allan24 het volgende:
Een van de kaarten uit de VS is van een 'ad card' tag - krijg ik een kaart van mijn eigen werkgever maar dan in de Verenigde Staten![]()
![]()
Ja, ik vind het wel een van de leukste topics daar, ik ben vandaag in de stad gaan kijken wat er hier voor kleinigheidjes te koop zijn zodat ik weet wat ik aan kan biedenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
Wow...die Country Speciality Tag is wel leuk. Gaat wat verder dan alleen kaartjes. Ik heb al eens een doos vol chocola uit Finland gehad dankzij Gmailswap, dit spreekt me ook wel aan
Misschien maar eens registreren voor het forum aldaar
Ik kan het vragen maar dat kan ff duren aangezien ik niet weet hoe laat mijn Finse buren wakker worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef DuchessX het volgende:
Help!
Ik moet een kaartje naar Finland sturen maar de naam van de stad is niet leesbaar
Er staat:
Lemp䤬伯DIV>
Finland
Weet iemand welke stad hier bedoeld wordt?
Ik denk misschien Lempäälä?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef DuchessX het volgende:
Help!
Ik moet een kaartje naar Finland sturen maar de naam van de stad is niet leesbaar
Er staat:
Lemp䤬伯DIV>
Finland
Weet iemand welke stad hier bedoeld wordt?
Whehequote:
Even via de link 'Stats' op de Postcrossing homepage zoeken naar 'United States' en vervolgens Maryland brengt ons bij...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:02 schreef QTPi het volgende:
Meestal is het Finse adres niet leesbaar in het bestandje address.png dat wordt meegestuurd, maar in het mailtje zelfs wordt het adres meestal ook genoemd. En dat is dan wel goed leesbaar.
Ik had gisteren weer een kaartje in de busvanuit USA. Het andere kaartje USA kan ik nog steeds niet registreren. Iemand bekend met de naam Debbie of Rainwolfe uit Maryland 21114 USA??
Geen dank.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:00 schreef Troel het volgende:
Een kaartje van Jaguarized gisteren in de bus
Hij is er
Dank je wel! Hij's leuk!
Vertalingquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen dank.Hoe staat het met de vertaling?
Oh ik had er wat Maori woorden ingegooid.quote:
Ow, je hoi enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik had er wat Maori woorden ingegooid.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, je hoi enzoJa, dat snapte ik alwel. Ik dacht eigenlijk dat je doelde op je handschrift
Dat is nog prima te lezen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, je hoi enzoJa, dat snapte ik alwel. Ik dacht eigenlijk dat je doelde op je handschrift
Ik heb nog geen tijd gehad vandaag om Deventer koek te halenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef Vava het volgende:
Hier weer een kaartje binnen, uit Beieren in Duitslandzo even registreren. En ik heb net een zakje Zeeuwse Babbelaars gekocht voor het Country Speciality topic
Ja, ik ben net op weg van het station naar huis even snel naar Jamin gegaan. Ik heb nu een hele zak vol met Zeeuwse babbelaars in leuke blauwe papiertjes met een boerinnejte er opquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad vandaag om Deventer koek te halen![]()
![]()
Hmm ja, Australie en NZ zijn erg moeilijk met die quarantaineregels, helaasquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Jaguarized het volgende:
Toch maar weer even een pm gestuurd. Ze zijn er allebei helaas nog niet. Leuk dat jullie dat doen met dat eten? Daar moet ik hier niet aan denken, je mag hier nauwelijks tot geen etenswaren in en uitvoeren.
Ah Superquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Even via de link 'Stats' op de Postcrossing homepage zoeken naar 'United States' en vervolgens Maryland brengt ons bij...
http://www.postcrossing.com/user/rain_wolfe
met de mogelijkheid om vanuit daar een PM te sturenSucces!
inderdaad stil...quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef QTPi het volgende:
Zo die PM is gestuurd, verder is het stil hierNiets te verzenden en niet ontvangen.
![]()
Dat doe je goedquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
nog een paar en ik sta denk ik ook bij de most active users
tja, als mijn kaartjes er nou niet een fucking maand over zouden doen om geregged te worden dan zou ik het ook wel kunnen halen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
nog een paar en ik sta denk ik ook bij de most active users
Leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef Muck het volgende:
dat is inderdaad zonde!
Ik kon het niet laten... ik heb aan 2 tags meegedaan
een you-choose-tag en een self-made-tagquote:
quote:miia on lähettänyt sinulle U2U viestin Postcrossing Official Forum foorumista.
Estääksesi nämä tiedotukset, ole hyvä ja kirjaudu jäsenhallinta paneliisi.
Voit lukea U2U viestit siirtymällä
Keejquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:12 schreef Jaguarized het volgende:
Als je de postcode hebt.Dan kan je het wel opzoeken. Anders is het Lempaala met puntjes op de a.
Ja ben ik het helemaal eens...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:41 schreef Muck het volgende:
die jongen uit Israël heeft helemaal geen extra informatie...
Dan ben ik altijd vrij makkelijk: als je niet de moeite neemt om iets neer te zetten, neem ik niet de moeite om een mooie zelfgemaakte kaart naar je op te sturen. Dan wordt het gewoon een standaard-kaartje![]()
ja ,dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ja ben ik het helemaal eens...
Alleen, soms kijk ik even hoeveel kaarten hij/zij heeft gekregen als het er maar heel weinig zijn, doe ik toch nog wel wat moeite om wat leuks te doen...
Ik heb zo'n zelfde mail in het Portugees gehadquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kreeg overigens een mailtje van postcrossing. In het Fins!
Ik gok dat er staat dat iemand me een U2U heeft gestuurd, maar het is wel gek!
[..]
quote:Você recebeu uma nova mensagem u2u
judamore enviou uma mensagem u2u para você em Postcrossing Official Forum.
Para parar de receber esses avisos, favor acessar o seu painel de controle de usuário.
Ja daar zal ik ze op zetten. Ik heb nogal een drukke week achter de rug, maar dit weekend kom ik er denk ik wel aan toe. Ik kan nu geen foto's maken omdat dat in het licht moet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
O dat is wel heel erg leuk p-etr-akomen de foto's ook op je site? Of staan ze er al? Ben wel heel benieuwd namelijk
Zo te zien heeft ze in februari voor het laatst ingelogd, dus ik vrees dat de kaart naar de 90 dagen zal gaan en dan op expire...quote:Hi there...
43 days ago, I have sent you a postcard through the Postcrossing website. Unfortunately, it may not have reached you or you may have not registered it yet (the card ID is NL-6361). Could you please check if it maybe got lost in the mail or something? I would really be glad if you found it after all and registered it on the website...
Thanks, and best regards,
Marcel from the Netherlands (Allan24)
Tijd- en lichtprobleem heb ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja daar zal ik ze op zetten. Ik heb nogal een drukke week achter de rug, maar dit weekend kom ik er denk ik wel aan toe. Ik kan nu geen foto's maken omdat dat in het licht moet.
Na 90 dagen pas expired? Ik dacht na 60 al?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:59 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb de ene user in de Verenigde Staten, waarnaar al bijna anderhalve maand een kaart naar onderweg is, een pm gestuurd.
[..]
Zo te zien heeft ze in februari voor het laatst ingelogd, dus ik vrees dat de kaart naar de 90 dagen zal gaan en dan op expire...maar enfin, dan heb ik het in elk geval geprobeerd.
Jij hebt ook een tag terug!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef inkie1010 het volgende:
Tis stil vandaag, niets te versturen, niets ontvangen dus ik mocht wel ff taggen
Ik zie het nu ook!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Na 90 dagen pas expired? Ik dacht na 60 al?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook!!scheelt een maand! Ik ben door mijn werk geïndoctrineerd met "90 dagen" denk ik
En het kost ook zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
O echt zo lomp is dat, een kaart krijgen en dan vergeten te registreren
Ja preciesquote:
maar dat lijstje lijkt natuurlijk helemaal nergens op vergeleken bij dit:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:58 schreef Jaguarized het volgende:
Hier ook niet hoor. Op een paar tag kaartjes na dan. Nederland en Duitsland zijn nog steeds niet aangekomen.
Germany 23 Apr, 2006 19 Travelling
Netherlands 24 Apr, 2006 18 Travelling
Finland 3 May, 2006 9 Travelling
United States of America 4 May, 2006 8 Travelling
Netherlands 6 May, 2006 6 Travelling
hij kan er ook als ie eenmaal onderweg is nog 24 dagen over doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:03 schreef Jaguarized het volgende:
Niet zo zeuren over Duitsland dus.Die had er allang kunnen zijn.
bij mij dus niet, sta al eeuwen lang op 16-15quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:17 schreef Jaguarized het volgende:
Naja bij jullie gaat het alsnog harder met de aantallen.
ja das, waar, maar het is je eigen schuldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:22 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is pech hebben.Duitsland zal normaliter niet meer dan een week duren. Hier duurt bijna alles minimaal 10-12 dagen.
in een vlaag van verstandsverbijstering bedacht ik me betreffende postcrosser wel een ongeschonden kaartje zou willen en dat Deutsache Post samen met TPG daar toch wel binnen redelijke tijd voor zouden kunnen zorgen...quote:
volgende keer doe ik dat ook welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:34 schreef Jaguarized het volgende:
Carpe diem en had hem zelf langsgebracht als het zo dichtbij was. Weet je zeker dat ie er snel is.
ik zat het net al door te kijken....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:22 schreef Jaguarized het volgende:
Als je nog meer Finnen wil zien....
[Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zat het net al door te kijken....
maar lezen zal ik waarschijnlijk niet doen, van al dat soort verhalen krijg ik veel te veel zin om alles te laten vallen en op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan te stappen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:19 schreef Jaguarized het volgende:
Net een tagkaartje van Elliot binnen gekregen.Mooie kaart met de Petronas Twin Towers uit Kuala Lumpur!
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas is hij nu gestopt met Postcrossing, dus je bent een van de laatste denk ik!
Waarom dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas is hij nu gestopt met Postcrossing, dus je bent een van de laatste denk ik!
Haha, die heb ik 8 mei ook een kaart gestuurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
NL-9438 Llewellyn Germany 8 May, 2006 4 Travelling
die laatste ff vergeten, die ligt nog thuisdadelijk ff op de bus doen
![]()
quote:The phrase "hi y'all" is in our native language. Basically, y'all is short for "you all" and is een southern way to address "you" plural
quote:Haha, stuurde iemand een U2U met daarin de naam Dick Bruna, wordt Dick gecensureerd tot <b>****</b>
Heel apart inderdaad, ik vind het ook zo vriendelijk daar.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef Muck het volgende:
ik had bij mijn verhaaltje gezet dat ik het leuk zou vinden als ze iets in hun eigen taal zouden schrijven (+vertaling natuurlijk). Ik kreeg uit amerika een kaartje met de tekst "hi y'all" voorop. Het meisje had achterop geschreven:
[..]
Voor wat ik heb gemerkt is hij heel eerlijk en zal dat zeker nog wel goed gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef Sonja27 het volgende:
Wat jammer dat Elliot stopt. Heb hem getagged en hij mij. Hopenlijk gaan die nog goed!
Wie is dat? Misschien een idee om via de officiële site een berichtje te sturen. Ik heb trouwens ook buitensporig lang moeten wachten op een kaartje van iemand, ik dacht als dat het helemaal in de post kwijt was geraakt. Toen ik het kreeg, bleek dat diegene gewoon een maand had gewacht om op de post te gooien.quote:Ik zie trouwens dat iemand Woodlandscribe een kaartje verzonden heeft via de off. weg. die heb ik getagged en zit nu al een maand te wachten op zijn/haar kaartjes....... Hij/zij is al een maand niet meer actief op het forum.....
Ik moet ook een pakketje Deventer koek postenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef brighton het volgende:
En m'n eerste twee tag-kaartjes gaan straks op de busEn een pakketje met Deventer koek
Hoop vandaag ook weer eens iets te ontvangen
nou ja, hij is inmiddels onderweg, dus ik wacht afquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Haha, die heb ik 8 mei ook een kaart gestuurd.![]()
Deze is op 10 mei al weer geregistreerd, dus je had al weer een nieuw adres kunnen hebben
Ja! Volgens mij is hij wel te vertrouwen, alle beloofde kaarten heeft hij naar me gestuurd.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mijn derde kaart ontvangen! Enne...allemaal zijn ze uit Finland![]()
Taggen is duurquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:53 schreef Vava het volgende:
[..]nog geen enkel ander land? Taggen een ideetje
Ik had een week geleden nog 10 postzegels voor buiten Europa, daar is er nu nog een van overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Taggen is duurbetaal me scheel aan postzegels
* Allan24 heeft moeite met zelfregulering
Maar je krijgt wel kaarten uit leuke landenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:23 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb nog steeds niet getagged, daar krijg je geen lijntjes van dus het interesseert me ook niet![]()
tja, ik heb geen kaarten waar ik per se snel van af moet, dus daar hoef ik het ook niet voor te doenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel kaarten uit leuke landen![]()
Ik krijg nu een kaart uit Israel, in ruil voor een kaart van de Chinese muurnooit gedacht dat mijn overschot aan Chinese kaarten (gekocht voor een paar cent
) ooit nog eens allemaal verstuurd zouden worden
Oja, nou gezien de hoeveelheid kaarten en de vraag op PC naar de betreffende kaarten vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, ik heb geen kaarten waar ik per se snel van af moet, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen
en een kaart uit een exotische locatie is wel leuk, maar er mist toch iets als er geen lijntje bijkomt
Woon niet in Deventer, maar m'n moeder was daar toevallig en had het meegenomen. Ze waren verpakt als aparte tussendoortjes dus kon er wel een paar versturenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik moet ook een pakketje Deventer koek postenIk dacht alleen dat ze dat wel bij de supermarkt zouden hebben (vroeger tenminste wel), maar nee hoor
![]()
Heb jij het gewoon in de stad gekocht?![]()
Die van NZ naar Brazillie lijkt net 1 lange lijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef Muck het volgende:
ook even een update...
mijn map:
[afbeelding]
en mijn kaartjes die onderweg zijn:
NL-8114 Helga Brazil 21 Apr, 2006 21 Travelling
NL-9462 gingerbread Finland 8 May, 2006 4 Travelling
NL-9521 Bryan New Zealand 9 May, 2006 3 Travelling
NL-9631 Ake Finland 10 May, 2006 2 Travelling
NL-9689 elpel Israel 11 May, 2006 1 Travelling
Finland 1 May, 2006 12 Travellingquote:You have sent 24 postcards, received 18 and have 5 travelling (sent).
Jawel maar het schiet ook niet op als je alleen naar "niet-zo-interessante" adressen iets mag sturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:30 schreef inkie1010 het volgende:
Nee goed, maar ik heb wel graag dat ze aankomen
Natuurlijk wel, want als ze aankomen krijg je er weer iets moois voor terug!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het schiet ook niet op als je alleen naar "niet-zo-interessante" adressen iets mag sturen.
Par Avion Air is een luchtpoststicker. Bij de koala zit ook nog een randje aan met International Post meende ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want als ze aankomen krijg je er weer iets moois voor terug!
Ik heb vandaag trouwens jouw kaart ontvangen. Erg mooi, dankjewel! Is die Par Avion sticker een postzegel?
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized, ik heb je kaart van Auckland ontvangen! Zat vandaag in de brievenbusthanks!!
dat heb ik ook ge-PMd. Nou ja, in heel belefde bewoordingen, dat het heel vriendelijk bedoeld is enzo, en dat ik haar zéker geen nieuwe kaart ga sturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
PM haar terug en zeg dat ze kan ophoeren met haar wensen. Tis graag of niet.Debiel wijf zeg.
Dat soort ondankbare figuren mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je haar eens vragen om een kaart te sturen van een driekoppige olifant met een hondenstaart. En owee als ze hem niet kan vinden!Al moet ze het hele land door!
![]()
![]()
ik ben ook helemaal verbaasd!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:05 schreef inkie1010 het volgende:
Wat achterlijk zeg!!! Ik zou juist blij zijn als iemand zoveel aandacht aan mijn kaart besteed heeft!!!!!
oeh, die getekende kaartjes willen we wel zien natuurlijkquote:Ik heb nu trouwens "lege ansichtkaarten" gekocht bij de bruna! Nu kan ik ook eigen kaarten maken (ik teken namelijk het liefst) op z'n inkies
dat soort gekken bederven de lol behoorlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Ik had een meisje (of vrouw, er stond geen leeftijd bij) uit Brazilië, die vroeg om kaarten met stadsgezichten. Die had ik niet, maar wel een heel leuk zelfgemaakt kaartje waar je iets in kan stoppen. Het is een soort van rugzakje, heel erg leuk vind ik ze.
Ik dacht, laat ik er wat nederlands van maken, ik stop er een zakje thee in en vertel wat leuks over de Pickwick (onderdeel van douwe egberts).
Kreeg ik net een verontwaardigd mailtje dat ze dit niet accepteert en dat ze een echt kaart wil!![]()
Mooi dat dat niet gaat gebeuren zeg! All tijd en liefde in een leuk kaartje gestoken, harstikke leuk verhaaltje erbij, krijg je zoiets terug.![]()
denk dat ik dat ook maar doe... ik heb een pm, een mailtje én een u2u van haar waarin ze zit te zeiken. Kom op zeg.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat soort gekken bederven de lol behoorlijkik zou er wel ff melding van maken bij postcrossing zelf.
Ik hoop het ook, ben echt heel benieuwdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me eerste zelfgetekende kaart naar iemand gestuurd die ook zijn ontvangen kaarten inscand! Ik hoop alleen dat ie heel aankomt en niet nat geworden is ofzo
nicequote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me icon aangepast, dat is een beetje mijn tekenstijlhihihihihi
Dat kan wel ff duren. Ik heb na 4 weken nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik heb overigens de webmaster een mailtje gestuurd inmiddels. ik ben benieuwd!
oh joy....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan wel ff duren. Ik heb na 4 weken nog geen antwoord.
Er zit niks met een koala op, daarom vroeg ik ook of dat Par Avion bij jullie telt als postzegel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Par Avion Air is een luchtpoststicker. Bij de koala zit ook nog een randje aan met International Post meende ik.Goed dat ie toch is aangekomen.
Wat ontzettend onbeleefd! Ik krijg ook weleens een kaartje wat ik zelf niet mooi vind, maar ik ben er verder wel blij mee en hij gaat gewoon in mijn kaarten mapje. Heeft ze hem ook niet geregistreerd?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Ik had een meisje (of vrouw, er stond geen leeftijd bij) uit Brazilië, die vroeg om kaarten met stadsgezichten. Die had ik niet, maar wel een heel leuk zelfgemaakt kaartje waar je iets in kan stoppen. Het is een soort van rugzakje, heel erg leuk vind ik ze.
Ik dacht, laat ik er wat nederlands van maken, ik stop er een zakje thee in en vertel wat leuks over de Pickwick (onderdeel van douwe egberts).
Kreeg ik net een verontwaardigd mailtje dat ze dit niet accepteert en dat ze een echt kaart wil!![]()
Mooi dat dat niet gaat gebeuren zeg! All tijd en liefde in een leuk kaartje gestoken, harstikke leuk verhaaltje erbij, krijg je zoiets terug.![]()
Er zat geen postzegel op?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Er zit niks met een koala op, daarom vroeg ik ook of dat Par Avion bij jullie telt als postzegel.
Er staat ook onder de streepjescode "postage stamp required". Dus misschien hebben ze hem eraf gehaald omdat het geen NZ postzegel was?!
En Muck ik vind dat ook echt belachelijk. Ik zou haar een pakket stront sturen, ondankbaar wicht.
Sjezus zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Helga...quote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef Troel het volgende:
Muck, vergeet niet de accountnaam even te vermelden, zodat als we kaartjes naar Brazilie moeten sturen, we even kunnen checken dat we stadsgezichten moeten sturen
Ik zweer het je, ze is gek! Dat is het 4e berichtje dat ik krijg!quote:Floripa Chat
Geplaatst door Anonymous op 12/5/2006 10:13 PM - Link
Dear Muck
I hope to receive a postcard from you Ok
Thanks for the kidness like you I love posts not tea
Helga from Brazil
dat zou wel een grappige actie zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef brighton het volgende:
Ah, ze heeft wel haar adres op haar Postcrossing profiel...nu kunnen we haar gaan bestoken met theezakjes![]()
Wat een mutsquote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
kijk eens wat ze op mijn weblog heeft gezet!
[..]
Ik zweer het je, ze is gek! Dat is het 4e berichtje dat ik krijg!
ik vond het doosje met stront wat iemand anders opperde ook wel een goed ideequote:
ik zweer het je, ik hou van jullie, jullie zijn eeeeeeevilquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
of allemaal kaartjes sturen zonder postzegel en afzender![]()
Die is echt raar jaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
[..]
Jezus wat een triest geval zeg. Laat d'r even lekker ophoeren zeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
[..]
Wat dacht je van een heel groot theepakketquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
of allemaal kaartjes sturen zonder postzegel en afzender![]()
gewéldigquote:
Namens ons allemaalquote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een heel groot theepakket![]()
![]()
Zullen we met zijn allen theeswaps aan gaan biedenquote:Looking forward to more postcards! (SWAPS)!
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen theeswaps aan gaan bieden![]()
![]()
Ik ga het nog doen ook denk ikquote:Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
Laten we haar allemaal een theezakje sturen met een fake ID nummer zodat ze ook nog de boel gaat uitzoeken. Of zonder dat ID.
"Because we heard you like tea so much! Hereby a lovely bag of fantastic delicious tea from New Zealand. Don't ever again complain about a card or something else you receive via Postcrossing. Be happy with what you receive and don't complain when you're not happy. Cheers!"
Ik wacht ook nog even af.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ga het nog doen ook denk ikmaar wil wel de toestemming van Muck... dus Muck, your call!
![]()
dat dacht ik trouwens ook al ja...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is ze ook Duits door haar voor en achternaam.![]()
Mooi, wie doen er nog meer mee behalve Allan en mij?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:20 schreef Muck het volgende:
Wat mij betreft mogen jullie hoor.![]()
Ik zat gewoon te grinniken achter decomputer om al jullie evil ideeën![]()
Ja die hebben ze er dan inderdaad af gehaald. Heel maf, maar goed hij is aangekomen en daar gaat het om.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zat geen postzegel op?Alleen een blauwe luchtpoststicker?
Ik had er een Australische postzegel op gedaan maar die zit er dus niet meer op.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op zondag 14 mei 2006 15:33 schreef Vava het volgende:
Ik wil ook best een theepakketje opsturen naar Brazilie, maar zou ze dan niet gaan zeuren bij Muck? Dat zou ik dan weer minder leuk vinden
![]()
Ik krijg uit Finland chocola met chili ofzo...ben echt benieuwdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk topic!![]()
Ik krijg ook wat uit Finland![]()
O daar zal ze je vast erg dankbaar voor zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Mag een gebruikt theezakje ook naar Helga?
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Mag een gebruikt theezakje ook naar Helga?
ja inderdaad, ik moest soms zó lachen om jullie reactiesquote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef Klonk het volgende:
soms is denken over wraak nog leuker dan wraak nemen zelf
ja inderdaad!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ja echt stom hoe je op een gegeven moment haast het ID vergeet! (Of niet haast, maar helemaal zoals in jouw geval.)
Ja! Ik ben ook al aan het verzinnen..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef Saphira200 het volgende:
In de volgende topicnaam moet echt iets over Helga staan..
Ik had gelukquote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in die Country Speciality Tag zo ontzettend veel Nederlanders meedoen, het is echt snel taggen geblazen als iemand uit een ander land komt lijkt het wel!
Jawel alleen dan lopen er twee topics, bij die you choose topics heb je dan iig meer kans om iemand uit een ander land te treffen dus met Country Speciality misschien ook wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef p-etr-a het volgende:
Huh wat bedoel je daarmee? Als iemand uit Nederland daarin zou taggen, is het toch alsnog wachten op iemand uit een ander land?
Oh op die manier, ja lijkt mij een prima idee.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel alleen dan lopen er twee topics, bij die you choose topics heb je dan iig meer kans om iemand uit een ander land te treffen dus met Country Speciality misschien ook wel.
Ok de koelkastmagneet tag is gestart sinds nuquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef p-etr-a het volgende:
En QTPi ik vind dat erg leuk!
Ik kijk het nog even aanquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja lijkt mij een prima idee.
En QTPi ik vind dat erg leuk!
De 1e tag is binnen, iemand uit Finlandquote:Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef Vava het volgende:
QTPI, leuk topicik hoop dat er snel wat mensen in andere delen van de wereld wakker worden en mee gaan doen
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen
Je hebt wel gelijk. Dat is alles wat ik hierover kan zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen
VVVquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
Ja, nu moet ik dus een koelkastmagneet kopenwaar haal je die dingen
beetje leuke dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |