ja inderdaad, ik moest soms zó lachen om jullie reactiesquote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef Klonk het volgende:
soms is denken over wraak nog leuker dan wraak nemen zelf
ja inderdaad!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ja echt stom hoe je op een gegeven moment haast het ID vergeet! (Of niet haast, maar helemaal zoals in jouw geval.)
Ja! Ik ben ook al aan het verzinnen..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef Saphira200 het volgende:
In de volgende topicnaam moet echt iets over Helga staan..
Ik had gelukquote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het wel jammer dat in die Country Speciality Tag zo ontzettend veel Nederlanders meedoen, het is echt snel taggen geblazen als iemand uit een ander land komt lijkt het wel!
Jawel alleen dan lopen er twee topics, bij die you choose topics heb je dan iig meer kans om iemand uit een ander land te treffen dus met Country Speciality misschien ook wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef p-etr-a het volgende:
Huh wat bedoel je daarmee? Als iemand uit Nederland daarin zou taggen, is het toch alsnog wachten op iemand uit een ander land?
Oh op die manier, ja lijkt mij een prima idee.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel alleen dan lopen er twee topics, bij die you choose topics heb je dan iig meer kans om iemand uit een ander land te treffen dus met Country Speciality misschien ook wel.
Ok de koelkastmagneet tag is gestart sinds nuquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef p-etr-a het volgende:
En QTPi ik vind dat erg leuk!
Ik kijk het nog even aanquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja lijkt mij een prima idee.
En QTPi ik vind dat erg leuk!
De 1e tag is binnen, iemand uit Finlandquote:Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef Vava het volgende:
QTPI, leuk topicik hoop dat er snel wat mensen in andere delen van de wereld wakker worden en mee gaan doen
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen
Je hebt wel gelijk. Dat is alles wat ik hierover kan zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen, dat gaat dan echt uit de klauwen lopen, ik ga niet taggen dat gaan dan echt uit de klauwen lopen
VVVquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
Ja, nu moet ik dus een koelkastmagneet kopenwaar haal je die dingen
beetje leuke dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |