Wij klokken de kluis ook iedere avond zelf.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Die termen zijn geen geheime info lijkt me?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:42 schreef Weemz het volgende:
Ik vraag me weleens af: Is het wel zo slim om al die termen en regels van de AH zo in de OP te zetten? Je weet maar nooit....
Dat soort periodes schijn je eens in de zoveel tijd te hebben. Wij kregen onlangs een nieuwe SM. Hij let wat meer op de productiviteit van mensen en heeft in 2 weken 15 nieuwe mensen aangenomen, om de druk op de schouders van de 'allrounders' wat te verlagen.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef kmaestro het volgende:
Het is de laatste tijd nogal een zootje bij ons. Mensen krijgen vrij, maar er wordt vervolgens geen vervanging geregelt. Contracten worden niet verlengd, terecht of onterecht, maar vervolgens heb je wel te weinig (goede) mensen.
bij ons al maanden last vanquote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef kmaestro het volgende:
Het is de laatste tijd nogal een zootje bij ons. Mensen krijgen vrij, maar er wordt vervolgens geen vervanging geregelt. Contracten worden niet verlengd, terecht of onterecht, maar vervolgens heb je wel te weinig (goede) mensen.
beslist niet: de verse sappenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:03 schreef jonnie81 het volgende:
Beste AH-experts,
Wat is jullie mening? (ik heb wat info nodig ter voorbereiding van een sollicitatie):
Welk specifiek product van AH eigen merk mag beslist niet uit het schap verdwijnen?
En welk specifiek product van tevens het eigen AH merk mag volgens jullie wel uit het schap verdwijnen?
Zelf heb ik wel ideetjes maar, aan vorige reacties op dit forum te zien, heb ik hier te maken met de echte experts.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie deelname.
Groet,
van een potentiële? collega
Sum en Camoth AH 1066, een nrtje 5quote:Op maandag 8 mei 2006 06:47 schreef SHERMAN het volgende:
De lijst is tot hier bijgewerkt.
Geef de wijzigingen maar aan dan pas ik het aan.
Dat het zo lang duurde komt omdat ik het gewoon ontiegelijk druk heb, maar zal vanaf nu mijn best weer doen.
Gedaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Sum en Camoth AH 1066, een nrtje 5kassa
ow sorry wij zitten dus allebei bij de ah 1066 in hilversumquote:
Mijn fout, ik versleepte de data in excel waardoor er een getal bij kwam.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow sorry wij zitten dus allebei bij de ah 1066 in hilversum![]()
wat een rare nummering dat het zo door elkaar loopt? geeft dat de leeftijd van het filliaal aan als je een laag nrtje hebt?
PS: die nieuwe hamsterreclame'van mij mag de biefstuk in de aanbieding'
Perla??quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Ringhio het volgende:
Een huismerkartikel wat natuurlijk nooit weg mag is de Perla koffie he![]()
En toch is Perla het 2e merk op de Nederlandse markt. Het komt direct na Douwe Egberts.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Perla??Gatverdamme, ik vind dat echt niet te slurpen!
![]()
Nederlanders hebben geen smaakquote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En toch is Perla het 2e merk op de Nederlandse markt. Het komt direct na Douwe Egberts.
Daar gaat het toch niet om... AH verkoopt al zolang Perla, dat mag toch niet verdwijnen danquote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Perla??Gatverdamme, ik vind dat echt niet te slurpen!
![]()
Ja? En? Dus omdat ze iets heel lang verkopen mag het niet weg? Waar is de logica daarvan te vinden dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om... AH verkoopt al zolang Perla, dat mag toch niet verdwijnen dan
ik wil niet in amsterdam werkenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef Camoth het volgende:
Heb je het al gezien sum? Ik werk lekker in een AH 6![]()
Verder werken we ook in Amsterdam![]()
![]()
Sum en Camoth --> 1066 Hilversum AH 5
Volgens mij bestaat 6 niet eensquote:Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik wil niet in amsterdam werkenwe hebben al genoeg schorriemorrie in ons luxe dorp AH
Hoe groot is een 6 dan wel niet btw?
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH isquote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja? En? Dus omdat ze iets heel lang verkopen mag het niet weg? Waar is de logica daarvan te vinden dan?![]()
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH is![]()
de perla hoeft niet weg, maar wel die achterhaalde perla-zegels. er zijn echt tig verschillende boekjes in omloop, soms krijg je nog zegelboekjes uit de jaren 80 ofzo die niet meer scannen en moet je eerst een nieuwe (laten) pakken om verder te kunnen werken... maar goed, zo lang DE spaarpunten heeft, zal perla ook wel met die zooi aan de gang blijven...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH is![]()
hipquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef CryptoKnight het volgende:
Ehm, nieuwe?
129 plu werkt als een gek hoor
ja hoe berekenen ze dat nou precies?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Webgangster het volgende:
Ze doen het gemiddelde van 15 en 16 jarig salaris. en dat is voor 1 periode je uurloon, daarna je 16 jarig.
ja denk t niet hequote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
Volgens mij krijg je bij AH altijd gewoon 'een gewogen gemiddeld salaris'. Dus stel dat je op dag 4 van periode 8 jarig ben, dan krijg je als salaris 3/28 * oud salaris + 25/28 nieuw salaris. Anders zou het wel erg lullig zijn als je op de eerste dag van de nieuwe periode jarig bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
bananen. die maken de grootste omzetquote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
Delicata chocolade.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bananen. die maken de grootste omzet
Nou... bij ons zitten we op 0.8% van de totaal omzet. ik zou zo geen artikel kunnen noemen die meer haalt. Wij zitten niet in een speciaal biergebied (veel van het zelfde dus niet), dus in bier zit het ook niet echt. Misschien melk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jawel, dat was trowuens een serieuze vraag bij de Winkelwedstrijd in de 2de rondequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jah ik baal ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
ja man. Ik had 1205 bruto, netto 907... stelletje graaiers bij de lage-inkomens...
Komt vanmiddag, als ik weer terug ben van stage.quote:
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
sum en camoth moet ah5 HILVERSUM zijn en niet AMSTERDAM
Weggegooid.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:54 schreef CryptoKnight het volgende:
2446 euro
Vraagje; heeft iemand het adres voor de personeelsenquete (tevredenheid) ben de antwoordenvelop kwijt...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:00 schreef CryptoKnight het volgende:
Heb ik waarschijnlijk inderdaad, maar wil hem toch wel graag opsturen... jij niet dan?
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
misschien omdat er bijvoorbeeld tijdens de kwartfinale ongeveer 9 miljoen mensen kijken .. dan kost het waarschijnlijk meer om de winkel open te houden tijdens de wedstrijd dan dat ze hem dicht gooien..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?
3 mans kassaploeg?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit hoe dat duurder zou zijn
wat maak je nou voor kosten? ja kassa-ploeg maar meer niet toch
althans bij ons dan, wij hebben altijd s avonds pas vers levering dus er is zowiezo personeel op de vloer. en de kosten voor een 3-mans (vrouws) kassaploeg haal je er heus wel uit
en daarnaast vindt ik het een stomme reden. er zijn zat mensen die niks om voetbal geven en gewoon boodschappen doen en die service zal je toch echt moeten leveren vind ik
Bij ons was de winkel gewoon open, was wel superrustig op de speelavonden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
Zijn ze zo traag bij de counter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 mans kassaploeg?
Wij staan op drukke avonden met 6/7 op de vloer.
Dinsdags met 3 kassa 2 counter
Nee, bloemen, sigaretten enzo.quote:
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, bloemen, sigaretten enzo.
Wij zijn echt een buurtwinkel met veel mensen die eemkes veur un sigaretje komen
idd als er maar 3 mensen bij de kassa zitten is het echt belachelijk om met zn 2en op de balie te staan. alleen op zaterdag, als alle kassa's volzitten krijgen we een 2e persoon op counter. en dan komen er pas veel mensen ffkes een sigaretje halenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.
nee ik bestel vaak bloemen als mijn VS er niet is. (counter dus)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef highway101 het volgende:
Zit bij iedereen bloemen bij de Groente-afdeling? Wij vergeten ze altijd te bestellen
Nope, kassa bestelt bloemen bij ons.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef highway101 het volgende:
Zit bij iedereen bloemen bij de Groente-afdeling? Wij vergeten ze altijd te bestellen
Bij ons is het bij de sigaretten altijd druk savonds, ondertussen rammen we de sigaretten er in en 3 karren bloemen tussen 7 en 8..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.
als je zorgt dat je kassa bezetting goed is, kan degene die op de balie staat die klusjes van sigaretten en bloemen delegeren aan een kassa persoon die tussen 7 en 8 vaak wel wat anders kan doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons is het bij de sigaretten altijd druk savonds, ondertussen rammen we de sigaretten er in en 3 karren bloemen tussen 7 en 8..
uhuh
3 kassa 2 counter,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef -Sum- het volgende:
[..]
als je zorgt dat je kassa bezetting goed is, kan degene die op de balie staat die klusjes van sigaretten en bloemen delegeren aan een kassa persoon die tussen 7 en 8 vaak wel wat anders kan doen
En daarom besteed albert heijn het uit aan andere bedrijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef tazman89 het volgende:
onze verswagen heeft gister 1 auto geschept, laatste bocht.
1 auto total-loss en 2 beschadigd, kunnen ook niet rijden die polen![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef Brammie1 het volgende:
zwarte fusten zijn toch iets van ¤3,65 per stuk?
Voorburg toevallig?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef tazman89 het volgende:
onze verswagen heeft gister 1 auto geschept, laatste bocht.
1 auto total-loss en 2 beschadigd, kunnen ook niet rijden die polen![]()
Dat wordt momenteel nog angstvallig geheim gehouden. Concurrentie enzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:23 schreef waterreus23 het volgende:
De bekende Panini Voetbalplaatjes worden erg goed verkocht![]()
Weet trouwens iemand wat Albert Heyn gaat doen omtrend het WK voetbal. Tijdens het EK 2004 kwam AH met de bekende Koppiez en Lijffies. Maar dit jaar![]()
Terwijl Super de Boer al uitgebreidt bezig is![]()
ORLY?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel nog angstvallig geheim gehouden. Concurrentie enzo.
Ik heb zo'n idee dat ze na volgende week (=de laatste hamsterweek) van start zullen gaan.
ow bij ons is het zo dat de kassa gewoon geen bier krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef kmaestro het volgende:
Gisteren tot half 12 bezig geweest....
Beetje jammer altijd: wij komen de hele dag / avond bij draaien bij kassa, wat vooral savonds als gevolg heeft dat Kassa een beetje op tijd klaar is. Het gevolg hiervan is dat we vaak we een half uur / 3 kwartier langer bezig zijn. Dan komen de mensen van Kassa niet even helpen, maar gaan ze of aan de kant zitten wachten tot we klaar zijn om bier te drinken, of na het vragen hoe lang het nog wel niet gaat duren voor ze aan het bier kunnen haken ze af en gaan ze maar weg
Dan is het aan de VSK/VM om die uren over te boeken naar de afdeling waar je hebt geholpen natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow bij ons is het zo dat de kassa gewoon geen bier krijgtdus dan staan ze helemaal 20/25 minuten na sluit buiten. denk ook niet dat er anders veel zouden blijven hoor...
maar bij houdbaar krijg je toch doorbetaald wat je aan het werk bent? bij kassa dus niet. als we 8 uur dicht gaan, krijgen we tot kwart over 8 uitbetaald ook al ben je elke avond tot half 9 bezig. dat motiveert ook niet echt, om als je zelf al in je eigen tijd door moet werken, daarna ook nog andere afdelingen te helpen
gebeurt niet. maar het moet gewoon een natuurlijke wisselwerking zijn. wij hadden gister 2 kapotte kassa's. heel slecht ivm met de rijen klanten maar je hebt wel 2 cassieres over dus die sturen we dan naar vers, die hadden mensen te kort.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan is het aan de VSK/VM om die uren over te boeken naar de afdeling waar je hebt geholpen natuurlijk.
die roze moederdagtaart zag er ook wel echt HEUL erg chemisch uitquote:Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben gister zo'n beetje de hele dag al het gebak met 35% korting verkocht.
Ik moest om 12 uur beginnen en heb om 11.55 nog een doos merci gekocht.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die roze moederdagtaart zag er ook wel echt HEUL erg chemisch uit![]()
maar ik heb wel mn steentje bijgedragen, ik heb een chocolademousetaartje voor mn moeder gekocht
herkenbaarquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef kmaestro het volgende:
Gisteren tot half 12 bezig geweest....
Beetje jammer altijd: wij komen de hele dag / avond bij draaien bij kassa, wat vooral savonds als gevolg heeft dat Kassa een beetje op tijd klaar is. Het gevolg hiervan is dat we vaak we een half uur / 3 kwartier langer bezig zijn. Dan komen de mensen van Kassa niet even helpen, maar gaan ze of aan de kant zitten wachten tot we klaar zijn om bier te drinken, of na het vragen hoe lang het nog wel niet gaat duren voor ze aan het bier kunnen haken ze af en gaan ze maar weg
True.quote:
ligt eraan of je normaal wel op zaterdag werkt, dan krijg je die uren doorbetaaldquote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef SHERMAN het volgende:
Toen ik heb ik niet gewerkt... hoe kom ik dan aan dei uren?
daar geloof ik niks van. dan zit er gewoon iets mis bij jullie want de VM/SM moet die uren gewoon invoeren dat jullie nog werkenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Maar wij krijgen(kassa) geen cent meer als we helpen of om half 9 de deur uit gaan (of half 11)
Moet ik wachten op Houdbaar zowiezo wil ik wel eens helpen, maar als ze vragen "Help je mee tot half 10" en het is 20 over 8 dan loop ik net zo lief naar buiten
het is toch echt zoquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van. dan zit er gewoon iets mis bij jullie want de VM/SM moet die uren gewoon invoeren dat jullie nog werken
oftewel doe je mond open![]()
Juist!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
het is toch echt zokassa krijgt maar tot een kwartiertje na sluit doorbetaald
![]()
we hebben er nog wel eens wat van gezegd dat je dat bijna nooit red binnen die tijd en dan zeggen ze dat je per geval een briefje moet schrijven dat je langer hebt gewerkt :S dus per persoon per avond, dus dat doet niemand.
Op ma tot wo en op za niet te doen...quote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef CryptoKnight het volgende:
De BCD uren van 29 april kun je nog niet op je loonstrook hebben staan, die perops volgt nog.
Wat wel kan, is volgens bij BCD van pasen.. als je van de 12 weken 4 maandagen gewerkt hebt, krijg je dus bcd.
Of een VM heeft je uren als bd gezet om een gunstigere loonsom te krijgen
En over het langer blijven, als het bij ons later wordt dat 21.15 gaan we de uren aanpassen, zowel voor kassa als voor houdbaar.
Wel zitten we eraan te denken pas iedereen de deur uit te laten gaan, als iedereen klaar is. Oftwel kassa helpt HB/vers tot het af is. Vele handen maken immers licht werk
mja mij boeit het niet genoeg om voor elk kwartiertje een briefje te schrijven, omdat ik haast niet meer sluit tegenwoordig.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist!
En het leuke is.
We mogen 15 min overwerken onbetaald.
zit jullie kassa afdeling dan niet vol met 16jarigen waarvan de ouders gaan zeuren dat ze veeeeel te laat thuis komen??quote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons ligt het even anders. Houdbaar wordt normaliter zo gepland dat ze ook om 21.00/21.15 wegkunnen, echter wil het wel eens uitlopen.
Idee is dus om elkaar te helpen zodat het uiterlijk 21.30 wordt voor iedereen en niet 22.00 voor een aantal.
Velen werken op mijn afdeling al 17-21 dus die pauze hebben ze toch al.
Maar we zijn er nog niet uit wat we gaan doen, opzich sta ik er niet negatief tegenover, HB helpt ons ook als er rijen zijn dus mogen we wat voor terug doen. Alleen vind ik niet dat deze regel gebruikt moet worden als iets stuctureels..
No problemo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons ligt het even anders. Houdbaar wordt normaliter zo gepland dat ze ook om 21.00/21.15 wegkunnen, echter wil het wel eens uitlopen.
Idee is dus om elkaar te helpen zodat het uiterlijk 21.30 wordt voor iedereen en niet 22.00 voor een aantal.
Velen werken op mijn afdeling al 17-21 dus die pauze hebben ze toch al.
Maar we zijn er nog niet uit wat we gaan doen, opzich sta ik er niet negatief tegenover, HB helpt ons ook als er rijen zijn dus mogen we wat voor terug doen. Alleen vind ik niet dat deze regel gebruikt moet worden als iets stuctureels..
groot gelijk heeft ze, ik laat me geen 20 euro aannaaien door AHOLDquote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mja mij boeit het niet genoeg om voor elk kwartiertje een briefje te schrijven, omdat ik haast niet meer sluit tegenwoordig.
maar toen ik 1 a 2 keer per week sloot was er altijd zown zeikmens van bijna 40 die wel wilde dat ik elke avond een briefje ging schrijven.
zij werkte dan 3 keer per week van 18u tot 20u15 en als het dan 3 keer per week 20u25 werd, schoot ze er 3x10 minuten dus 30 minuten per week bij in.
en omdat zij dan meer verdiende (omdat ze ouder is dan wij dus bijna 10 euro per uur) moest IK maar steeds een briefje gaan schrijven omdat het voor haar bijna 5 euro in de week scheelde...
*zucht*... en dat verhaal moest je dan elke week aanhoren...
dan zeg je vanzelf wel 'jaaaaaaaaaaaa hoorrrr'
terwijl je doeeeeeeeeeeeeeibedoelt
260 euro per jaar, kom opquote:Op zondag 14 mei 2006 20:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
groot gelijk heeft ze, ik laat me geen 20 euro aannaaien door AHOLD![]()
maar als je een kwartier onbetaald mag overwerken (hoe kom je daar eigenlijk aan? ) dan heeft t dus geen nut om een briefje te schrijven toch?quote:
Klopt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maar als je een kwartier onbetaald mag overwerken (hoe kom je daar eigenlijk aan? ) dan heeft t dus geen nut om een briefje te schrijven toch?
Valt heel erg mee, de jonkies laat ik altijd tussen 16-19 werken, op de avond werken de oudere jongeren zeg maar. Maar in ieder geval nog nooit problemen met ouders gehad.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
zit jullie kassa afdeling dan niet vol met 16jarigen waarvan de ouders gaan zeuren dat ze veeeeel te laat thuis komen??
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:14 schreef o-fiel het volgende:
Voor het eerst sinds 4 jaar ben ik door iemand anders uitbetaald dan mijn VM. Mijn (nieuwe) SM heeft mij uitbetaald volgens contracturen. Dat houd dus in dat ik exact 48 uur krijg in plaats van de 104 die ik heb gewerkt.
"Ja, ik weet de afspraak tussen jou en je vorige manager en de OM niet, maar ik mag niet meer dan je contracturen uitkeren"
Wat een naaistreek zeg...
Nu moet ik er weer bij mijn VM achteraan om die uren alsnog uitbetaald te krijgen.
Wij ook in principe, maar die nieuwe SM was even de weg kwijt en heeft een aantal mensen enkel hun contracturen gegeven. Vaag verhaal, volgende maand wordt alles alsnog netjes uitbetaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef CryptoKnight het volgende:
huh? wij betalen 19 jarigen gewoon nog volledig uit hoor...
Okayquote:Op maandag 15 mei 2006 23:32 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij ook in principe, maar die nieuwe SM was even de weg kwijt en heeft een aantal mensen enkel hun contracturen gegeven. Vaag verhaal, volgende maand wordt alles alsnog netjes uitbetaald.
4 weken wachten op 64 uur is best lang. Best een redelijk bedrag ook nog wat ik zou moeten krijgen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Er zijn filialen die door te hoge loonsom ook 19-jarige niet meer uitbetalen, kan zijn dat hij uit zo'n filiaal kwam en daardoor de weg wat kwijt was.
Alleen jammer dat je zo lang op je geld moet wachten...
Ik was afgelopen zondag niet aanwezig, toen heeft het aanwezige MT-lid dus zegmaar vergeten dat er ook nog AGF en deli besteld moest worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef highway101 het volgende:
Afgelopen 1000+ ananassen verkocht. En dan te bedenken dat we die de hele zaterdag niet hadden. 10% hogere omzet dan normaal ook![]()
Best wel, de rest van de winkel ook. Maar komende zondag ga ik dat weer helemaal goedmakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef tazman89 het volgende:
Tering O-Fiel dat is slordig ook !
Wij kregen 2 containers 's ochtends daarvan binnen, en 's middags nog 1. Ik denk; dat verkopen we nóóít! Wel dus, voor 3 uur 3 containers ananassen erdoorheen (allerhande merken en herkomsten, zelfs Chiquita Ananassen, die heb ik nog nooit gezien)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hadden gister avond nog 2/3 container.
volgens mij is er zaterdag een complete container verkocht als ik goed heb opgelet.
Naaldwijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:58 schreef GotC het volgende:
De AH in Naaldwijk is helemaal verbouwdHeb het zelf nog niet gezien (ARGH! frustration! damn Scotland haha), maar mn collega's zeggen dat het er net zo uitziet als een XL, maar het er geen is
ONWIJS veel nieuwe producten, winkel lijkt 4x groter etc etc..ik ben benieuwd. Wie gaat er even langs?
![]()
En zodra ik foto's heb post ik ze
Nog geen tijd gehad, maar ik ga het zeker daar ff checkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef highway101 het volgende:
hmmm 170km. Das me toch nét wat te ver
ik ga binnenkort wel kijken bij die nieuwe Jumbo in Euroborg (Groningen).
dat is zeker interessant jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:10 schreef CryptoKnight het volgende:
Misschien intressant voor _Sum:
Wij zijn in onze regio begonnen met het werven van "toppers"
Parttimers die 8 uur werken (en 2 keer per week) van HBO of universitairnivo.
Zij kunnen zich opgeven voor een cv te sturen en moeten ook een opdracht maken. Als je wordt "aangenomen" wordt je direct benoemd tot VS/VSK. Misschien dat jouw sm hier ook iets van weet maar zo kan je wellicht wel meer gaan verdienen en gaan plannen als je dat leuk lijkt.
heel interessant jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:10 schreef CryptoKnight het volgende:
Misschien intressant voor _Sum:
Wij zijn in onze regio begonnen met het werven van "toppers"
Parttimers die 8 uur werken (en 2 keer per week) van HBO of universitairnivo.
Zij kunnen zich opgeven voor een cv te sturen en moeten ook een opdracht maken. Als je wordt "aangenomen" wordt je direct benoemd tot VS/VSK. Misschien dat jouw sm hier ook iets van weet maar zo kan je wellicht wel meer gaan verdienen en gaan plannen als je dat leuk lijkt.
Zelfde vraagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
heel interessant ja
zou het in Leidschendam ook gelden? of moet je afgestudeerd zijn
Ooh maak foto's als t magquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Naaldwijk?
ff kijken naar m'n reistijd..
-edit-
20 minuutjes.
Misschien dat ik binnenkort wel ff langs ga.
Ehm nee, we hebben denk ik zelf folders aangemaakt en die liggen in de kantine. Maar ik neem aan dat wij niet de enige regio zijn die dit hebben, gister zijn de folders pas verspreid...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat is zeker interessant ja
heb je daar misschien een url van of een tekstbestandje?
*2e jaars HBO Facility Management studente isquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
En je hoeft trouwens niet afgestudeerd te zijn, de opleiding is voor AH alleen maar een nivo eis. Wordt overigens wel getest.. Dus HBO eerste jaar zou al kunnen.
Interessant, laat het ons alstublieft weten als je meer informatie hebt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
En je hoeft trouwens niet afgestudeerd te zijn, de opleiding is voor AH alleen maar een nivo eis. Wordt overigens wel getest.. Dus HBO eerste jaar zou al kunnen.
*4e jaars Commercieel Econoom is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
Ja klasse I, maar erg slechte kwaliteit. Dat is al zo sinds een paar maand. Ik adviseer de klanten dan ook om Hollandse Aardbeien te kopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Radjesh het volgende:
omg... Spaanse aardbeien waren echt verrot... Groter deel moeten weggooien, zondag ook al .
Tevens sherry tomaten enzo ook, 8 bakkies van de 12 rot ofzo :S
1e jaars CEquote:
lolquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je CE doet.
Nope.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
lol
op InHolland
Nog nooit verteld in de bus dan?
Teamleider komt qua niveau toch tussen VS en VM in te liggen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef CryptoKnight het volgende:
Kan, maar de functie teamleider wordt straks een officiele, vergelijkbaar aan het VS nivo.
Als je VS bent, ga je zo over naar die functie, ben je dat niet, moet je worden getest.
Partime teamleider wel toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Teamleider kun je ook worden als je geen VS bent......
*ook inholland slachtoffers isquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
lol
op InHolland
Nog nooit verteld in de bus dan?
Haha, en gisteren ging ik die Spaanse aardbeien proeven, maar ze waren vet zuurquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja klasse I, maar erg slechte kwaliteit. Dat is al zo sinds een paar maand. Ik adviseer de klanten dan ook om Hollandse Aardbeien te kopen.
Cherry tomaten zijn idd ook vaak slecht. Misschien een slechte oogst ofzo, ik weet het niet.
Die Max Havelaarbananen zijn vaak ook van bedenkelijke kwaliteit (komen geel-met-zwart binnen). Gelukkig verkopen we ze nog wel een beetje, anders konden we zeker alles weggooien.
Zoete Puntaardappelen zijn ook vaak snel verrot.
Buiten de cell gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef highway101 het volgende:
staan ze op de tocht? Of heb je ze in de koelcel bewaard. [afbeelding]
In principe is het mogelijk... wij hebben ook mensen uit andere filialen overgenomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Ok, het kan dus wel, das mooi. Vanavond ff vragen dan maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.
Ja toch.quote:
dus over 4 weken begint de wk actie pas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Nee, over 2 weken. Dat staat er tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dus over 4 weken begint de wk actie pas?
dan is Nederland misschien al uitgeschakeld
-Sum- wordt ook wakker hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ooowja![]()
NA deze 2 wekenniet 2 weken daarna
![]()
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK aktiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Onze acties zijn toch beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK akties![]()
Zijn ze wel heel laat mee, en ze hebben veel uit te leggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:14 schreef o-fiel het volgende:
Krijg ik na 4 maanden ooknogeenstehoren dat mijn vakantieplanning toch wel is afgekeurd, terwijl mijn vriendin met exact dezelfde planning wel is goedgekeurd...
Ik ben vandaag dan ook langsgeweest voor 'n gesprek, op m'n vrije zaterdag,,,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef frederik het volgende:
[..]
Zijn ze wel heel laat mee, en ze hebben veel uit te leggen.
citaat: "2. Voorzover in de vaststelling van de vakantie niet is voorzien bij schriftelijke overeenkomst dan wel bij of krachtens collectieve arbeidsovereenkomst of regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan of de wet, stelt de werkgever de tijdstippen van aanvang en einde van de vakantie vast overeenkomstig de wensen van de werknemer tenzij gewichtige redenen zich daartegen verzetten. Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer." einde citaat (artikel 638 lid 2 Burgerlijk wetboek boek 7)
citaat "5. De werkgever kan, indien daartoe gewichtige redenen zijn, na overleg met de werknemer, het vastgestelde tijdvak van de vakantie wijzigen. De schade die de werknemer lijdt ten gevolge van de wijziging van het tijdvak van de vakantie, wordt door de werkgever vergoed." einde citaat (zelfde artikel)
Ik zou je baas eens vriendelijk vragen wat voor gewichtige redenen er zijn (die er 3 en half maand geleden niet waren) waardoor je nu een andere datum zou krijgen, en waarom dat een overleg was in de vorm van ja akkoord, of ja akkoord
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag dan ook langsgeweest voor 'n gesprek, op m'n vrije zaterdag,,,
Het komt er volgens hem op neer dat er slecht is gecommuniceerd, en dat ik dus medeschuldig ben![]()
Feit is wel dat mn planning nu WEL is goedgekeurd![]()
ja een vriendin en ik waren een keer allebei vrij op zaterdag (zij werkt ook bij de AH) en toen hadden we vrijdagnacht het leuke idee om de hele nacht door te halen en dan smorgens voor de deur te gaan staan als ze open gingenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig
En ik kom constant in mijn AH? Ook op vrije dagen? M'n record is 7 of 8 keer op 1 dag
of echte Toppers zijn in jouw regio gewoon veel schaarserquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik had vroeger een collega die werkte op vrijdagavond --> door naar A'dam en die stond 's morgens om 7.00 weer voor de deur om een ochtend te werken... Het zal je hobby maar zijn.
Voor geintresseerden voor het "toppers" verhaal (part-time teamleider), blijkt dat het iets is uit onze regio. Folders etc zijn ook alleen voor onze regio bestemd.
Lijkt me alleen stug dat als je bij je SM gaat vragen dat die er niets van weet. Als ze in onze regio al 35 mensen zoeken, zal dat in bijvoorbeeld randstad nog veel meer zijn.
3 karren bananen weggegooid vandaag omdat het gewoon niet goed wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:47 schreef vanBnaarC het volgende:
weer is 1000 prijsverlagingen volgende week!
Ohja bananen waren om 14.00 alweer op en krijgen vanavond pas weer nieuwe
En ik maar hopen dat ik morgen een beetje goede dag heb. Tot nu toe ziet het er niet zo uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:03 schreef Radjesh het volgende:
[..]
3 karren bananen weggegooid vandaag omdat het gewoon niet goed was![]()
ik van 8:30 tot 13:00, daarna weer me nest inquote:Op zondag 21 mei 2006 01:12 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat ik morgen een beetje goede dag heb. Tot nu toe ziet het er niet zo uit.
Uiteindelijk heb ik het de laatste weken wel goed kunnen regelen, maar allemaal net niet helemaal door onderbezetting en ziekteverzuim.
Morgen dus maar weer werken van 12 tot 19, lekker de boel regelen![]()
Dat ga ik na 19 uur niet meer doenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
ik van 8:30 tot 13:00, daarna weer me nest in![]()
Watvoor beeld heb jij van de Hoogvliet?quote:Deze winkel behoort tot de grootste van Nederland, en kan concurreren met AH XL's, Konmars en Hoogvliet.
Je hebt toch lokale superstore daar in het westen? Ik meende dat dat hoogvliet was, maar kan ook een ander zijn, ik kom weinig in die contreien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Watvoor beeld heb jij van de Hoogvliet?
Had je trouwens niet wat foto's kunnen maken?
Hoogvliet is inderdaad een lokale supermarktketen, maar de winkels zijn gewoon middelmatige winkels qua oppervlak. Konmar is de superstore uit het westen.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je hebt toch lokale superstore daar in het westen? Ik meende dat dat hoogvliet was, maar kan ook een ander zijn, ik kom weinig in die contreien.
quote:Nee, geen fototoestel mee. Je had zeker graag fotos gezien van een rij van 50m voor de kassa![]()
Wacht nou eerst maar op de actie van appie zelf.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Is er al bekend, of hoe kom ik er achter wat de weektoppers zullen zijn tijdens het WK? Als ik dat weet, kan ik misschien iets leuks verzinnen...
Maar dat doel met Pringles 2 jaar(?) geleden hadden we ook zelf geregeld. Dus er valt zelf wel wat te regelen...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar op de actie van appie zelf.
Ach gossie; Voorburg.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag gehad in de AH in Voorburg. Beviel me goed
ooh collega?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag gehad in de AH in Voorburg. Beviel me goed
wat is er nou toch mis met Voorburg? het is hier chill werken, je kan WEL dingen vinden, in plaats van Leids waar je echt niks vindt!quote:
Je moet de gemiddelde cassière in Voorburg is vergelijken met die in Leidschendam.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef tazman89 het volgende:
[..]
wat is er nou toch mis met Voorburg? het is hier chill werken, je kan WEL dingen vinden, in plaats van Leids waar je echt niks vindt!
Het gemiddelde IQ lag (zeker een jaar of 3 geleden) ook iets anders.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef tazman89 het volgende:
mja, deels waar...maar er zitten een paar erg leuke tussen![]()
ik geef toe dat het ouwe taart gehalten vrij hoog lig, maar er zijn zeker een aantal leuke jonge dames![]()
Hehe, toeval. Ik was er van 14:00 tot 19:00 en heb Bart (of Bas) geholpen bij het vlees en groente. Deze week ga ik op vakantie, dus ben er maandag pas weerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef tazman89 het volgende:
[..]
ooh collega?
waar gewerkt? en hoelaat tot hoelaat?
ik was er vanavond van 18:00 tot 20:30
ik houdbaar vullul, maar doe ook kassa en vers af en toe(als het moet)
Ik zou oorspronkelijk ook bij Leids solliciteren, maar voor die vriend waarmee ik samen heb gesolliciteerd kwam het beter uit om bij Voorburg te werken. Dus helaasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ik wou dat ze bij ons eens (zoveel) nieuwe mensen aannamen![]()
idd....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
goh dat herken ik hahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:54 schreef kmaestro het volgende:
[..]
idd....![]()
Bij ons gaan er zoveel ervaren krachten weg bij deli/kaas, wat mij betreft mogen ze die hele afdeling weg halen....
Heb je het weer gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef kitjuh het volgende:
[..]
goh dat herken ik haha
wie gaan er trouwens naar het AH feest in scheveningen morgenavond?
is ook niet altijd zown feest hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Weet je toevallig wie er vanmiddag op Houdbaar stonden? 1 kwam me heel bekend voor.....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:36 schreef tazman89 het volgende:
weet ik![]()
1) dat is een fout die gister gemaakt is, normaal staan ze ook rechts om de hoek.
2) dit is overdag idd het geval, helaas, maar vanaf een uur of 1 komen er jongere dames.
3) tja goed punt
3)jaja kies en kook eunt![]()
Oeh die heb ik gevuldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
3) Jullie wel kies-en-kook hebben, en wij nog niet.
Coca Cola, zowiezo. 100% zeker, maar welke variant/soortquote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Is er al bekend, of hoe kom ik er achter wat de weektoppers zullen zijn tijdens het WK? Als ik dat weet, kan ik misschien iets leuks verzinnen...
Die bulkkoppen zijn, behalve bij bier en papierwaren, altijd lelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef Mip1988 het volgende:
Die pringels bulk-kop is idd erg lelijk
Whehehehequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef stevenp het volgende:
@Flem, oh god ja bij ons ookWe hebben nog nooit zo lang over het lossen gedaan zeg, tering jantje. Het is zo sloom ook :/
En maandag kassacursus o// Om wat extra kassauren te gaan draaien als het druk is, gewoon naast het vullen.
Kassa is grapzigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Flem het volgende:
Ik liep vanmorgen nog te prutsen achter de kassa met een Amstel krat, had een andere PLU-code dan wat er op de lijst stond, dat was namelijk een krat van 16 flesjes ofzo. Allemaal zeikende opaatjes natuurlijk.
Geef mij maar vullen en lossen! :>.
euh, Ian(VM) Peter(verkoper 2, werkt er al best lang) voor de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er vanmiddag op Houdbaar stonden? 1 kwam me heel bekend voor.....
Wel ingespoten dat hij tegen regen kan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, in de regen lossen gister met van die soort stoffen puma schoenen.
Dat heeft geen zin als je een centimeter water staat en met een regenjack dat niet meer dicht kan zodat je met een stuk touw om je middel door de winkel heen loopt om hem dicht te houden terwijl de winkel nog open is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel ingespuit dat hij tegen regen kan?
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin als je een centimeter water staat en met een regenjack dat niet meer dicht kan zodat je met een stuk touw om je middel door de winkel heen loopt om hem dicht te houden terwijl de winkel nog open is.![]()
OMGquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:19 schreef Webgangster het volgende:
Ligt er ook
Leuk filmpje, weet neit of mensen hem kunnen zien:
http://jarno87.hyves.nl/fotos/18074916/0/SDRP/
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, zo'n overdekt laad- en losterrein.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, in de regen lossen gister met van die soort stoffen puma schoenen.
Geen idee bij welke afdeling ik moet. Ik moest maandag alleen ff inlopen en dat was toevallig bij groente en vlees (vers toch?) Maandag als ik weer moet werken zal ik vast meer te horen krijgen. Ik werk trouwens op maandag, woensdag, en zaterdag en in de vakantie wat meer dagen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef tazman89 het volgende:
[..]
Dries; Officieel werk ik maandag en woensdag 6-8, meestal komt daar nog zo'n 4 tot 8 uur kassa bij, op vrijdag.
werk ook vaak op Dinsdag.
jij dus bij vers aangenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |