Je hebt toch lokale superstore daar in het westen? Ik meende dat dat hoogvliet was, maar kan ook een ander zijn, ik kom weinig in die contreien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Watvoor beeld heb jij van de Hoogvliet?
Had je trouwens niet wat foto's kunnen maken?
Hoogvliet is inderdaad een lokale supermarktketen, maar de winkels zijn gewoon middelmatige winkels qua oppervlak. Konmar is de superstore uit het westen.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je hebt toch lokale superstore daar in het westen? Ik meende dat dat hoogvliet was, maar kan ook een ander zijn, ik kom weinig in die contreien.
quote:Nee, geen fototoestel mee. Je had zeker graag fotos gezien van een rij van 50m voor de kassa![]()
Wacht nou eerst maar op de actie van appie zelf.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Is er al bekend, of hoe kom ik er achter wat de weektoppers zullen zijn tijdens het WK? Als ik dat weet, kan ik misschien iets leuks verzinnen...
Maar dat doel met Pringles 2 jaar(?) geleden hadden we ook zelf geregeld. Dus er valt zelf wel wat te regelen...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar op de actie van appie zelf.
Ach gossie; Voorburg.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag gehad in de AH in Voorburg. Beviel me goed
ooh collega?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag gehad in de AH in Voorburg. Beviel me goed
wat is er nou toch mis met Voorburg? het is hier chill werken, je kan WEL dingen vinden, in plaats van Leids waar je echt niks vindt!quote:
Je moet de gemiddelde cassière in Voorburg is vergelijken met die in Leidschendam.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef tazman89 het volgende:
[..]
wat is er nou toch mis met Voorburg? het is hier chill werken, je kan WEL dingen vinden, in plaats van Leids waar je echt niks vindt!
Het gemiddelde IQ lag (zeker een jaar of 3 geleden) ook iets anders.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef tazman89 het volgende:
mja, deels waar...maar er zitten een paar erg leuke tussen![]()
ik geef toe dat het ouwe taart gehalten vrij hoog lig, maar er zijn zeker een aantal leuke jonge dames![]()
Hehe, toeval. Ik was er van 14:00 tot 19:00 en heb Bart (of Bas) geholpen bij het vlees en groente. Deze week ga ik op vakantie, dus ben er maandag pas weerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef tazman89 het volgende:
[..]
ooh collega?
waar gewerkt? en hoelaat tot hoelaat?
ik was er vanavond van 18:00 tot 20:30
ik houdbaar vullul, maar doe ook kassa en vers af en toe(als het moet)
Ik zou oorspronkelijk ook bij Leids solliciteren, maar voor die vriend waarmee ik samen heb gesolliciteerd kwam het beter uit om bij Voorburg te werken. Dus helaasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ik wou dat ze bij ons eens (zoveel) nieuwe mensen aannamen![]()
idd....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
goh dat herken ik hahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:54 schreef kmaestro het volgende:
[..]
idd....![]()
Bij ons gaan er zoveel ervaren krachten weg bij deli/kaas, wat mij betreft mogen ze die hele afdeling weg halen....
Heb je het weer gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef kitjuh het volgende:
[..]
goh dat herken ik haha
wie gaan er trouwens naar het AH feest in scheveningen morgenavond?
is ook niet altijd zown feest hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Weet je toevallig wie er vanmiddag op Houdbaar stonden? 1 kwam me heel bekend voor.....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:36 schreef tazman89 het volgende:
weet ik![]()
1) dat is een fout die gister gemaakt is, normaal staan ze ook rechts om de hoek.
2) dit is overdag idd het geval, helaas, maar vanaf een uur of 1 komen er jongere dames.
3) tja goed punt
3)jaja kies en kook eunt![]()
Oeh die heb ik gevuldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
3) Jullie wel kies-en-kook hebben, en wij nog niet.
Coca Cola, zowiezo. 100% zeker, maar welke variant/soortquote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Is er al bekend, of hoe kom ik er achter wat de weektoppers zullen zijn tijdens het WK? Als ik dat weet, kan ik misschien iets leuks verzinnen...
Die bulkkoppen zijn, behalve bij bier en papierwaren, altijd lelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef Mip1988 het volgende:
Die pringels bulk-kop is idd erg lelijk
Whehehehequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef stevenp het volgende:
@Flem, oh god ja bij ons ookWe hebben nog nooit zo lang over het lossen gedaan zeg, tering jantje. Het is zo sloom ook :/
En maandag kassacursus o// Om wat extra kassauren te gaan draaien als het druk is, gewoon naast het vullen.
Kassa is grapzigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Flem het volgende:
Ik liep vanmorgen nog te prutsen achter de kassa met een Amstel krat, had een andere PLU-code dan wat er op de lijst stond, dat was namelijk een krat van 16 flesjes ofzo. Allemaal zeikende opaatjes natuurlijk.
Geef mij maar vullen en lossen! :>.
euh, Ian(VM) Peter(verkoper 2, werkt er al best lang) voor de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er vanmiddag op Houdbaar stonden? 1 kwam me heel bekend voor.....
Wel ingespoten dat hij tegen regen kan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, in de regen lossen gister met van die soort stoffen puma schoenen.
Dat heeft geen zin als je een centimeter water staat en met een regenjack dat niet meer dicht kan zodat je met een stuk touw om je middel door de winkel heen loopt om hem dicht te houden terwijl de winkel nog open is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel ingespuit dat hij tegen regen kan?
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin als je een centimeter water staat en met een regenjack dat niet meer dicht kan zodat je met een stuk touw om je middel door de winkel heen loopt om hem dicht te houden terwijl de winkel nog open is.![]()
OMGquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:19 schreef Webgangster het volgende:
Ligt er ook
Leuk filmpje, weet neit of mensen hem kunnen zien:
http://jarno87.hyves.nl/fotos/18074916/0/SDRP/
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, zo'n overdekt laad- en losterrein.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, in de regen lossen gister met van die soort stoffen puma schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |