Teamleider komt qua niveau toch tussen VS en VM in te liggen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef CryptoKnight het volgende:
Kan, maar de functie teamleider wordt straks een officiele, vergelijkbaar aan het VS nivo.
Als je VS bent, ga je zo over naar die functie, ben je dat niet, moet je worden getest.
Partime teamleider wel toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Teamleider kun je ook worden als je geen VS bent......
*ook inholland slachtoffers isquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
lol
op InHolland
Nog nooit verteld in de bus dan?
Haha, en gisteren ging ik die Spaanse aardbeien proeven, maar ze waren vet zuurquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja klasse I, maar erg slechte kwaliteit. Dat is al zo sinds een paar maand. Ik adviseer de klanten dan ook om Hollandse Aardbeien te kopen.
Cherry tomaten zijn idd ook vaak slecht. Misschien een slechte oogst ofzo, ik weet het niet.
Die Max Havelaarbananen zijn vaak ook van bedenkelijke kwaliteit (komen geel-met-zwart binnen). Gelukkig verkopen we ze nog wel een beetje, anders konden we zeker alles weggooien.
Zoete Puntaardappelen zijn ook vaak snel verrot.
Buiten de cell gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef highway101 het volgende:
staan ze op de tocht? Of heb je ze in de koelcel bewaard. [afbeelding]
In principe is het mogelijk... wij hebben ook mensen uit andere filialen overgenomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Ok, het kan dus wel, das mooi. Vanavond ff vragen dan maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.
Ja toch.quote:
dus over 4 weken begint de wk actie pas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Nee, over 2 weken. Dat staat er tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dus over 4 weken begint de wk actie pas?
dan is Nederland misschien al uitgeschakeld
-Sum- wordt ook wakker hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ooowja![]()
NA deze 2 wekenniet 2 weken daarna
![]()
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK aktiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Onze acties zijn toch beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK akties![]()
Zijn ze wel heel laat mee, en ze hebben veel uit te leggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:14 schreef o-fiel het volgende:
Krijg ik na 4 maanden ooknogeenstehoren dat mijn vakantieplanning toch wel is afgekeurd, terwijl mijn vriendin met exact dezelfde planning wel is goedgekeurd...
Ik ben vandaag dan ook langsgeweest voor 'n gesprek, op m'n vrije zaterdag,,,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef frederik het volgende:
[..]
Zijn ze wel heel laat mee, en ze hebben veel uit te leggen.
citaat: "2. Voorzover in de vaststelling van de vakantie niet is voorzien bij schriftelijke overeenkomst dan wel bij of krachtens collectieve arbeidsovereenkomst of regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan of de wet, stelt de werkgever de tijdstippen van aanvang en einde van de vakantie vast overeenkomstig de wensen van de werknemer tenzij gewichtige redenen zich daartegen verzetten. Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer." einde citaat (artikel 638 lid 2 Burgerlijk wetboek boek 7)
citaat "5. De werkgever kan, indien daartoe gewichtige redenen zijn, na overleg met de werknemer, het vastgestelde tijdvak van de vakantie wijzigen. De schade die de werknemer lijdt ten gevolge van de wijziging van het tijdvak van de vakantie, wordt door de werkgever vergoed." einde citaat (zelfde artikel)
Ik zou je baas eens vriendelijk vragen wat voor gewichtige redenen er zijn (die er 3 en half maand geleden niet waren) waardoor je nu een andere datum zou krijgen, en waarom dat een overleg was in de vorm van ja akkoord, of ja akkoord
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag dan ook langsgeweest voor 'n gesprek, op m'n vrije zaterdag,,,
Het komt er volgens hem op neer dat er slecht is gecommuniceerd, en dat ik dus medeschuldig ben![]()
Feit is wel dat mn planning nu WEL is goedgekeurd![]()
ja een vriendin en ik waren een keer allebei vrij op zaterdag (zij werkt ook bij de AH) en toen hadden we vrijdagnacht het leuke idee om de hele nacht door te halen en dan smorgens voor de deur te gaan staan als ze open gingenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig
En ik kom constant in mijn AH? Ook op vrije dagen? M'n record is 7 of 8 keer op 1 dag
of echte Toppers zijn in jouw regio gewoon veel schaarserquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik had vroeger een collega die werkte op vrijdagavond --> door naar A'dam en die stond 's morgens om 7.00 weer voor de deur om een ochtend te werken... Het zal je hobby maar zijn.
Voor geintresseerden voor het "toppers" verhaal (part-time teamleider), blijkt dat het iets is uit onze regio. Folders etc zijn ook alleen voor onze regio bestemd.
Lijkt me alleen stug dat als je bij je SM gaat vragen dat die er niets van weet. Als ze in onze regio al 35 mensen zoeken, zal dat in bijvoorbeeld randstad nog veel meer zijn.
3 karren bananen weggegooid vandaag omdat het gewoon niet goed wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:47 schreef vanBnaarC het volgende:
weer is 1000 prijsverlagingen volgende week!
Ohja bananen waren om 14.00 alweer op en krijgen vanavond pas weer nieuwe
En ik maar hopen dat ik morgen een beetje goede dag heb. Tot nu toe ziet het er niet zo uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:03 schreef Radjesh het volgende:
[..]
3 karren bananen weggegooid vandaag omdat het gewoon niet goed was![]()
ik van 8:30 tot 13:00, daarna weer me nest inquote:Op zondag 21 mei 2006 01:12 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat ik morgen een beetje goede dag heb. Tot nu toe ziet het er niet zo uit.
Uiteindelijk heb ik het de laatste weken wel goed kunnen regelen, maar allemaal net niet helemaal door onderbezetting en ziekteverzuim.
Morgen dus maar weer werken van 12 tot 19, lekker de boel regelen![]()
Dat ga ik na 19 uur niet meer doenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
ik van 8:30 tot 13:00, daarna weer me nest in![]()
Watvoor beeld heb jij van de Hoogvliet?quote:Deze winkel behoort tot de grootste van Nederland, en kan concurreren met AH XL's, Konmars en Hoogvliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |