Op ma tot wo en op za niet te doen...quote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef CryptoKnight het volgende:
De BCD uren van 29 april kun je nog niet op je loonstrook hebben staan, die perops volgt nog.
Wat wel kan, is volgens bij BCD van pasen.. als je van de 12 weken 4 maandagen gewerkt hebt, krijg je dus bcd.
Of een VM heeft je uren als bd gezet om een gunstigere loonsom te krijgen
En over het langer blijven, als het bij ons later wordt dat 21.15 gaan we de uren aanpassen, zowel voor kassa als voor houdbaar.
Wel zitten we eraan te denken pas iedereen de deur uit te laten gaan, als iedereen klaar is. Oftwel kassa helpt HB/vers tot het af is. Vele handen maken immers licht werk
mja mij boeit het niet genoeg om voor elk kwartiertje een briefje te schrijven, omdat ik haast niet meer sluit tegenwoordig.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist!
En het leuke is.
We mogen 15 min overwerken onbetaald.
zit jullie kassa afdeling dan niet vol met 16jarigen waarvan de ouders gaan zeuren dat ze veeeeel te laat thuis komen??quote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons ligt het even anders. Houdbaar wordt normaliter zo gepland dat ze ook om 21.00/21.15 wegkunnen, echter wil het wel eens uitlopen.
Idee is dus om elkaar te helpen zodat het uiterlijk 21.30 wordt voor iedereen en niet 22.00 voor een aantal.
Velen werken op mijn afdeling al 17-21 dus die pauze hebben ze toch al.
Maar we zijn er nog niet uit wat we gaan doen, opzich sta ik er niet negatief tegenover, HB helpt ons ook als er rijen zijn dus mogen we wat voor terug doen. Alleen vind ik niet dat deze regel gebruikt moet worden als iets stuctureels..
No problemo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons ligt het even anders. Houdbaar wordt normaliter zo gepland dat ze ook om 21.00/21.15 wegkunnen, echter wil het wel eens uitlopen.
Idee is dus om elkaar te helpen zodat het uiterlijk 21.30 wordt voor iedereen en niet 22.00 voor een aantal.
Velen werken op mijn afdeling al 17-21 dus die pauze hebben ze toch al.
Maar we zijn er nog niet uit wat we gaan doen, opzich sta ik er niet negatief tegenover, HB helpt ons ook als er rijen zijn dus mogen we wat voor terug doen. Alleen vind ik niet dat deze regel gebruikt moet worden als iets stuctureels..
groot gelijk heeft ze, ik laat me geen 20 euro aannaaien door AHOLDquote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mja mij boeit het niet genoeg om voor elk kwartiertje een briefje te schrijven, omdat ik haast niet meer sluit tegenwoordig.
maar toen ik 1 a 2 keer per week sloot was er altijd zown zeikmens van bijna 40 die wel wilde dat ik elke avond een briefje ging schrijven.
zij werkte dan 3 keer per week van 18u tot 20u15 en als het dan 3 keer per week 20u25 werd, schoot ze er 3x10 minuten dus 30 minuten per week bij in.
en omdat zij dan meer verdiende (omdat ze ouder is dan wij dus bijna 10 euro per uur) moest IK maar steeds een briefje gaan schrijven omdat het voor haar bijna 5 euro in de week scheelde...
*zucht*... en dat verhaal moest je dan elke week aanhoren...
dan zeg je vanzelf wel 'jaaaaaaaaaaaa hoorrrr'
terwijl je doeeeeeeeeeeeeeibedoelt
260 euro per jaar, kom opquote:Op zondag 14 mei 2006 20:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
groot gelijk heeft ze, ik laat me geen 20 euro aannaaien door AHOLD![]()
maar als je een kwartier onbetaald mag overwerken (hoe kom je daar eigenlijk aan? ) dan heeft t dus geen nut om een briefje te schrijven toch?quote:
Klopt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maar als je een kwartier onbetaald mag overwerken (hoe kom je daar eigenlijk aan? ) dan heeft t dus geen nut om een briefje te schrijven toch?
Valt heel erg mee, de jonkies laat ik altijd tussen 16-19 werken, op de avond werken de oudere jongeren zeg maar. Maar in ieder geval nog nooit problemen met ouders gehad.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
zit jullie kassa afdeling dan niet vol met 16jarigen waarvan de ouders gaan zeuren dat ze veeeeel te laat thuis komen??
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:14 schreef o-fiel het volgende:
Voor het eerst sinds 4 jaar ben ik door iemand anders uitbetaald dan mijn VM. Mijn (nieuwe) SM heeft mij uitbetaald volgens contracturen. Dat houd dus in dat ik exact 48 uur krijg in plaats van de 104 die ik heb gewerkt.
"Ja, ik weet de afspraak tussen jou en je vorige manager en de OM niet, maar ik mag niet meer dan je contracturen uitkeren"
Wat een naaistreek zeg...
Nu moet ik er weer bij mijn VM achteraan om die uren alsnog uitbetaald te krijgen.
Wij ook in principe, maar die nieuwe SM was even de weg kwijt en heeft een aantal mensen enkel hun contracturen gegeven. Vaag verhaal, volgende maand wordt alles alsnog netjes uitbetaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef CryptoKnight het volgende:
huh? wij betalen 19 jarigen gewoon nog volledig uit hoor...
Okayquote:Op maandag 15 mei 2006 23:32 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij ook in principe, maar die nieuwe SM was even de weg kwijt en heeft een aantal mensen enkel hun contracturen gegeven. Vaag verhaal, volgende maand wordt alles alsnog netjes uitbetaald.
4 weken wachten op 64 uur is best lang. Best een redelijk bedrag ook nog wat ik zou moeten krijgen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Er zijn filialen die door te hoge loonsom ook 19-jarige niet meer uitbetalen, kan zijn dat hij uit zo'n filiaal kwam en daardoor de weg wat kwijt was.
Alleen jammer dat je zo lang op je geld moet wachten...
Ik was afgelopen zondag niet aanwezig, toen heeft het aanwezige MT-lid dus zegmaar vergeten dat er ook nog AGF en deli besteld moest worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef highway101 het volgende:
Afgelopen 1000+ ananassen verkocht. En dan te bedenken dat we die de hele zaterdag niet hadden. 10% hogere omzet dan normaal ook![]()
Best wel, de rest van de winkel ook. Maar komende zondag ga ik dat weer helemaal goedmakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef tazman89 het volgende:
Tering O-Fiel dat is slordig ook !
Wij kregen 2 containers 's ochtends daarvan binnen, en 's middags nog 1. Ik denk; dat verkopen we nóóít! Wel dus, voor 3 uur 3 containers ananassen erdoorheen (allerhande merken en herkomsten, zelfs Chiquita Ananassen, die heb ik nog nooit gezien)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hadden gister avond nog 2/3 container.
volgens mij is er zaterdag een complete container verkocht als ik goed heb opgelet.
Naaldwijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:58 schreef GotC het volgende:
De AH in Naaldwijk is helemaal verbouwdHeb het zelf nog niet gezien (ARGH! frustration! damn Scotland haha), maar mn collega's zeggen dat het er net zo uitziet als een XL, maar het er geen is
ONWIJS veel nieuwe producten, winkel lijkt 4x groter etc etc..ik ben benieuwd. Wie gaat er even langs?
![]()
En zodra ik foto's heb post ik ze
Nog geen tijd gehad, maar ik ga het zeker daar ff checkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef highway101 het volgende:
hmmm 170km. Das me toch nét wat te ver
ik ga binnenkort wel kijken bij die nieuwe Jumbo in Euroborg (Groningen).
dat is zeker interessant jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:10 schreef CryptoKnight het volgende:
Misschien intressant voor _Sum:
Wij zijn in onze regio begonnen met het werven van "toppers"
Parttimers die 8 uur werken (en 2 keer per week) van HBO of universitairnivo.
Zij kunnen zich opgeven voor een cv te sturen en moeten ook een opdracht maken. Als je wordt "aangenomen" wordt je direct benoemd tot VS/VSK. Misschien dat jouw sm hier ook iets van weet maar zo kan je wellicht wel meer gaan verdienen en gaan plannen als je dat leuk lijkt.
heel interessant jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:10 schreef CryptoKnight het volgende:
Misschien intressant voor _Sum:
Wij zijn in onze regio begonnen met het werven van "toppers"
Parttimers die 8 uur werken (en 2 keer per week) van HBO of universitairnivo.
Zij kunnen zich opgeven voor een cv te sturen en moeten ook een opdracht maken. Als je wordt "aangenomen" wordt je direct benoemd tot VS/VSK. Misschien dat jouw sm hier ook iets van weet maar zo kan je wellicht wel meer gaan verdienen en gaan plannen als je dat leuk lijkt.
Zelfde vraagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
heel interessant ja
zou het in Leidschendam ook gelden? of moet je afgestudeerd zijn
Ooh maak foto's als t magquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Naaldwijk?
ff kijken naar m'n reistijd..
-edit-
20 minuutjes.
Misschien dat ik binnenkort wel ff langs ga.
Ehm nee, we hebben denk ik zelf folders aangemaakt en die liggen in de kantine. Maar ik neem aan dat wij niet de enige regio zijn die dit hebben, gister zijn de folders pas verspreid...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat is zeker interessant ja
heb je daar misschien een url van of een tekstbestandje?
*2e jaars HBO Facility Management studente isquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
En je hoeft trouwens niet afgestudeerd te zijn, de opleiding is voor AH alleen maar een nivo eis. Wordt overigens wel getest.. Dus HBO eerste jaar zou al kunnen.
Interessant, laat het ons alstublieft weten als je meer informatie hebt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
En je hoeft trouwens niet afgestudeerd te zijn, de opleiding is voor AH alleen maar een nivo eis. Wordt overigens wel getest.. Dus HBO eerste jaar zou al kunnen.
*4e jaars Commercieel Econoom is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef CryptoKnight het volgende:
Ja klasse I, maar erg slechte kwaliteit. Dat is al zo sinds een paar maand. Ik adviseer de klanten dan ook om Hollandse Aardbeien te kopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Radjesh het volgende:
omg... Spaanse aardbeien waren echt verrot... Groter deel moeten weggooien, zondag ook al .
Tevens sherry tomaten enzo ook, 8 bakkies van de 12 rot ofzo :S
1e jaars CEquote:
lolquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je CE doet.
Nope.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
lol
op InHolland
Nog nooit verteld in de bus dan?
Teamleider komt qua niveau toch tussen VS en VM in te liggen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef CryptoKnight het volgende:
Kan, maar de functie teamleider wordt straks een officiele, vergelijkbaar aan het VS nivo.
Als je VS bent, ga je zo over naar die functie, ben je dat niet, moet je worden getest.
Partime teamleider wel toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Teamleider kun je ook worden als je geen VS bent......
*ook inholland slachtoffers isquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef kmaestro het volgende:
[..]
lol
op InHolland
Nog nooit verteld in de bus dan?
Haha, en gisteren ging ik die Spaanse aardbeien proeven, maar ze waren vet zuurquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja klasse I, maar erg slechte kwaliteit. Dat is al zo sinds een paar maand. Ik adviseer de klanten dan ook om Hollandse Aardbeien te kopen.
Cherry tomaten zijn idd ook vaak slecht. Misschien een slechte oogst ofzo, ik weet het niet.
Die Max Havelaarbananen zijn vaak ook van bedenkelijke kwaliteit (komen geel-met-zwart binnen). Gelukkig verkopen we ze nog wel een beetje, anders konden we zeker alles weggooien.
Zoete Puntaardappelen zijn ook vaak snel verrot.
Buiten de cell gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef highway101 het volgende:
staan ze op de tocht? Of heb je ze in de koelcel bewaard. [afbeelding]
In principe is het mogelijk... wij hebben ook mensen uit andere filialen overgenomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je contract bij een ander filiaal voort te zetten? Ik ga namelijk (als ik slaag) op kamers en kan hier dus niet meer werken, maar ik heb nog wel een contract tot en met januari 2008 of 2009. En het zou mooi zijn als ik meteen een baantje heb als ik op kamers ga.
Ok, het kan dus wel, das mooi. Vanavond ff vragen dan maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Overplaatsing aanvragen in je huidige filiaal.
Ja toch.quote:
dus over 4 weken begint de wk actie pas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Nee, over 2 weken. Dat staat er tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:17 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dus over 4 weken begint de wk actie pas?
dan is Nederland misschien al uitgeschakeld
-Sum- wordt ook wakker hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ooowja![]()
NA deze 2 wekenniet 2 weken daarna
![]()
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK aktiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja toch.
Er wordt 2 weken aandacht besteed aan de nieuwe verlagingen. Na deze 2 weken begint de WK-actie.
Onze acties zijn toch beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Terwijl Super de Boer deze week al begint met Hun WK akties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |