Weggegooid.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:54 schreef CryptoKnight het volgende:
2446 euro
Vraagje; heeft iemand het adres voor de personeelsenquete (tevredenheid) ben de antwoordenvelop kwijt...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:00 schreef CryptoKnight het volgende:
Heb ik waarschijnlijk inderdaad, maar wil hem toch wel graag opsturen... jij niet dan?
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
misschien omdat er bijvoorbeeld tijdens de kwartfinale ongeveer 9 miljoen mensen kijken .. dan kost het waarschijnlijk meer om de winkel open te houden tijdens de wedstrijd dan dat ze hem dicht gooien..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?
3 mans kassaploeg?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit hoe dat duurder zou zijn
wat maak je nou voor kosten? ja kassa-ploeg maar meer niet toch
althans bij ons dan, wij hebben altijd s avonds pas vers levering dus er is zowiezo personeel op de vloer. en de kosten voor een 3-mans (vrouws) kassaploeg haal je er heus wel uit
en daarnaast vindt ik het een stomme reden. er zijn zat mensen die niks om voetbal geven en gewoon boodschappen doen en die service zal je toch echt moeten leveren vind ik
Bij ons was de winkel gewoon open, was wel superrustig op de speelavonden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
Zijn ze zo traag bij de counter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 mans kassaploeg?
Wij staan op drukke avonden met 6/7 op de vloer.
Dinsdags met 3 kassa 2 counter
Nee, bloemen, sigaretten enzo.quote:
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, bloemen, sigaretten enzo.
Wij zijn echt een buurtwinkel met veel mensen die eemkes veur un sigaretje komen
idd als er maar 3 mensen bij de kassa zitten is het echt belachelijk om met zn 2en op de balie te staan. alleen op zaterdag, als alle kassa's volzitten krijgen we een 2e persoon op counter. en dan komen er pas veel mensen ffkes een sigaretje halenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.
nee ik bestel vaak bloemen als mijn VS er niet is. (counter dus)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef highway101 het volgende:
Zit bij iedereen bloemen bij de Groente-afdeling? Wij vergeten ze altijd te bestellen
Nope, kassa bestelt bloemen bij ons.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef highway101 het volgende:
Zit bij iedereen bloemen bij de Groente-afdeling? Wij vergeten ze altijd te bestellen
Bij ons is het bij de sigaretten altijd druk savonds, ondertussen rammen we de sigaretten er in en 3 karren bloemen tussen 7 en 8..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je gewoon met 1 persoon afkunnen vind ik.
als je zorgt dat je kassa bezetting goed is, kan degene die op de balie staat die klusjes van sigaretten en bloemen delegeren aan een kassa persoon die tussen 7 en 8 vaak wel wat anders kan doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons is het bij de sigaretten altijd druk savonds, ondertussen rammen we de sigaretten er in en 3 karren bloemen tussen 7 en 8..
uhuh
3 kassa 2 counter,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef -Sum- het volgende:
[..]
als je zorgt dat je kassa bezetting goed is, kan degene die op de balie staat die klusjes van sigaretten en bloemen delegeren aan een kassa persoon die tussen 7 en 8 vaak wel wat anders kan doen
En daarom besteed albert heijn het uit aan andere bedrijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef tazman89 het volgende:
onze verswagen heeft gister 1 auto geschept, laatste bocht.
1 auto total-loss en 2 beschadigd, kunnen ook niet rijden die polen![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef Brammie1 het volgende:
zwarte fusten zijn toch iets van ¤3,65 per stuk?
Voorburg toevallig?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef tazman89 het volgende:
onze verswagen heeft gister 1 auto geschept, laatste bocht.
1 auto total-loss en 2 beschadigd, kunnen ook niet rijden die polen![]()
Dat wordt momenteel nog angstvallig geheim gehouden. Concurrentie enzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:23 schreef waterreus23 het volgende:
De bekende Panini Voetbalplaatjes worden erg goed verkocht![]()
Weet trouwens iemand wat Albert Heyn gaat doen omtrend het WK voetbal. Tijdens het EK 2004 kwam AH met de bekende Koppiez en Lijffies. Maar dit jaar![]()
Terwijl Super de Boer al uitgebreidt bezig is![]()
ORLY?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel nog angstvallig geheim gehouden. Concurrentie enzo.
Ik heb zo'n idee dat ze na volgende week (=de laatste hamsterweek) van start zullen gaan.
ow bij ons is het zo dat de kassa gewoon geen bier krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef kmaestro het volgende:
Gisteren tot half 12 bezig geweest....
Beetje jammer altijd: wij komen de hele dag / avond bij draaien bij kassa, wat vooral savonds als gevolg heeft dat Kassa een beetje op tijd klaar is. Het gevolg hiervan is dat we vaak we een half uur / 3 kwartier langer bezig zijn. Dan komen de mensen van Kassa niet even helpen, maar gaan ze of aan de kant zitten wachten tot we klaar zijn om bier te drinken, of na het vragen hoe lang het nog wel niet gaat duren voor ze aan het bier kunnen haken ze af en gaan ze maar weg
Dan is het aan de VSK/VM om die uren over te boeken naar de afdeling waar je hebt geholpen natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow bij ons is het zo dat de kassa gewoon geen bier krijgtdus dan staan ze helemaal 20/25 minuten na sluit buiten. denk ook niet dat er anders veel zouden blijven hoor...
maar bij houdbaar krijg je toch doorbetaald wat je aan het werk bent? bij kassa dus niet. als we 8 uur dicht gaan, krijgen we tot kwart over 8 uitbetaald ook al ben je elke avond tot half 9 bezig. dat motiveert ook niet echt, om als je zelf al in je eigen tijd door moet werken, daarna ook nog andere afdelingen te helpen
gebeurt niet. maar het moet gewoon een natuurlijke wisselwerking zijn. wij hadden gister 2 kapotte kassa's. heel slecht ivm met de rijen klanten maar je hebt wel 2 cassieres over dus die sturen we dan naar vers, die hadden mensen te kort.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan is het aan de VSK/VM om die uren over te boeken naar de afdeling waar je hebt geholpen natuurlijk.
die roze moederdagtaart zag er ook wel echt HEUL erg chemisch uitquote:Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben gister zo'n beetje de hele dag al het gebak met 35% korting verkocht.
Ik moest om 12 uur beginnen en heb om 11.55 nog een doos merci gekocht.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die roze moederdagtaart zag er ook wel echt HEUL erg chemisch uit![]()
maar ik heb wel mn steentje bijgedragen, ik heb een chocolademousetaartje voor mn moeder gekocht
herkenbaarquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef kmaestro het volgende:
Gisteren tot half 12 bezig geweest....
Beetje jammer altijd: wij komen de hele dag / avond bij draaien bij kassa, wat vooral savonds als gevolg heeft dat Kassa een beetje op tijd klaar is. Het gevolg hiervan is dat we vaak we een half uur / 3 kwartier langer bezig zijn. Dan komen de mensen van Kassa niet even helpen, maar gaan ze of aan de kant zitten wachten tot we klaar zijn om bier te drinken, of na het vragen hoe lang het nog wel niet gaat duren voor ze aan het bier kunnen haken ze af en gaan ze maar weg
True.quote:
ligt eraan of je normaal wel op zaterdag werkt, dan krijg je die uren doorbetaaldquote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef SHERMAN het volgende:
Toen ik heb ik niet gewerkt... hoe kom ik dan aan dei uren?
daar geloof ik niks van. dan zit er gewoon iets mis bij jullie want de VM/SM moet die uren gewoon invoeren dat jullie nog werkenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Maar wij krijgen(kassa) geen cent meer als we helpen of om half 9 de deur uit gaan (of half 11)
Moet ik wachten op Houdbaar zowiezo wil ik wel eens helpen, maar als ze vragen "Help je mee tot half 10" en het is 20 over 8 dan loop ik net zo lief naar buiten
het is toch echt zoquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van. dan zit er gewoon iets mis bij jullie want de VM/SM moet die uren gewoon invoeren dat jullie nog werken
oftewel doe je mond open![]()
Juist!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
het is toch echt zokassa krijgt maar tot een kwartiertje na sluit doorbetaald
![]()
we hebben er nog wel eens wat van gezegd dat je dat bijna nooit red binnen die tijd en dan zeggen ze dat je per geval een briefje moet schrijven dat je langer hebt gewerkt :S dus per persoon per avond, dus dat doet niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |