ja denk t niet hequote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
Volgens mij krijg je bij AH altijd gewoon 'een gewogen gemiddeld salaris'. Dus stel dat je op dag 4 van periode 8 jarig ben, dan krijg je als salaris 3/28 * oud salaris + 25/28 nieuw salaris. Anders zou het wel erg lullig zijn als je op de eerste dag van de nieuwe periode jarig bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
bananen. die maken de grootste omzetquote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
Delicata chocolade.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bananen. die maken de grootste omzet
Nou... bij ons zitten we op 0.8% van de totaal omzet. ik zou zo geen artikel kunnen noemen die meer haalt. Wij zitten niet in een speciaal biergebied (veel van het zelfde dus niet), dus in bier zit het ook niet echt. Misschien melk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jawel, dat was trowuens een serieuze vraag bij de Winkelwedstrijd in de 2de rondequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jah ik baal ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
ja man. Ik had 1205 bruto, netto 907... stelletje graaiers bij de lage-inkomens...
Komt vanmiddag, als ik weer terug ben van stage.quote:
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
sum en camoth moet ah5 HILVERSUM zijn en niet AMSTERDAM
Weggegooid.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:54 schreef CryptoKnight het volgende:
2446 euro
Vraagje; heeft iemand het adres voor de personeelsenquete (tevredenheid) ben de antwoordenvelop kwijt...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:00 schreef CryptoKnight het volgende:
Heb ik waarschijnlijk inderdaad, maar wil hem toch wel graag opsturen... jij niet dan?
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
misschien omdat er bijvoorbeeld tijdens de kwartfinale ongeveer 9 miljoen mensen kijken .. dan kost het waarschijnlijk meer om de winkel open te houden tijdens de wedstrijd dan dat ze hem dicht gooien..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in hemelsnaam dicht doen?
3 mans kassaploeg?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit hoe dat duurder zou zijn
wat maak je nou voor kosten? ja kassa-ploeg maar meer niet toch
althans bij ons dan, wij hebben altijd s avonds pas vers levering dus er is zowiezo personeel op de vloer. en de kosten voor een 3-mans (vrouws) kassaploeg haal je er heus wel uit
en daarnaast vindt ik het een stomme reden. er zijn zat mensen die niks om voetbal geven en gewoon boodschappen doen en die service zal je toch echt moeten leveren vind ik
Bij ons was de winkel gewoon open, was wel superrustig op de speelavonden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Sandersson het volgende:
Binnenkort is het WK voetbal.. Hoe doen ze dat tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal? Misschien weet iemand dat nog van het EK 2 jaar geleden?
Houden ze gewoon de winkel open, want dan ga ik echt vrij vragen, aangezien ik misschien met een paar vrienden naar Duitsland wil..
Zijn ze zo traag bij de counter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 mans kassaploeg?
Wij staan op drukke avonden met 6/7 op de vloer.
Dinsdags met 3 kassa 2 counter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |