quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:18 schreef Neuk het volgende:
Effe lekker wezen fietsen. Kom ik langs de C&A... C&A heeft 40% korting op de positiemode. Helaas is de positiemode die zij hebben voor 60+ers.
Hahaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
Neuk, ik heb vandaag nog wat dingen gekocht bij Promiss en Miss Etam, is op zich te doen wat ze daar hebben. Ik ben iig blij dat ik weer dingen aan kan die passen
Het is ook wel allemaal een beetje truttig idd, maar ik heb er een redelijke korte broek vandaan en een retro-jurkje en een rok, dus ik ben tevredenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:56 schreef Neuk het volgende:
[..]
HahaMisschien ben ik te veeleisend want ook daar vind/vond ik het allemaal erg truttig.
(Niet dat ik smaak heb ofzo, hoor....)
Nou hè! En de eerste in 2007 alweer!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
wanneer is dat van ET en swets erin gekomen?wat stoer!!
Nou, de korte broek van je man paste toch nog?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
wanneer is dat van ET en swets erin gekomen?wat stoer!!
Neuk, ik heb vandaag nog wat dingen gekocht bij Promiss en Miss Etam, is op zich te doen wat ze daar hebben. Ik ben iig blij dat ik weer dingen aan kan die passen
Ik heb bij numero twee een errug mooie positiejeans gescoord bij C&A nochtans, in het oosten des lands nog wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:20 schreef PM-girl het volgende:
Volgesn mij is hier bij C&A geen positiemode te krijgen?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef Neuk het volgende:
Ik ben vannacht juist zo ziek geweest dat ik niet zo goed wist wat ik met mezelf aan moest. Ik heb nu ook meer buikpijn dan 'normaal'. Zal ook wel normaal zijn. Gisteren voelde ik me juist zo toppie! Dus dat was een raar contrast...
Vreselijk. De uren kropen voorbij... Ik vraag me nog steeds af wat het was. Misschien een groeispurt ofzo? Of iets verkeerds gegeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wat duurt zo'n nacht dan lang heh?!
Ierland zegt zijn profielquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Troma, ken de term show niet, maar ja ik heb toch nog veel te leren!!
Woon je in de VS?
Sorrie, je hebt helemaal gelijk de vliezen breken, ik heb teveel engels in m'n hoofdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef Githa het volgende:
slijmprop ? ... <---dat ja
of was het werkelijk al vruchtwater maaruh pssst, het zijn de vliezen die breken niet het water zelf...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef troma78 het volgende:
Ik had het al eerder gemeld (Als je naar de OP kijk sta ik er al tussen, zal dus geen 100% nieuw zijn)
, maar ben rustig aan het Fok!ken. Ben een tijdje weg geweest, en daardoor moet ik er weer even inkomen.
Iig bedankt voor iedereen z'n feli's
Ik begin nu pas wakker te worden merk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef nanalune het volgende:
ik schreef Tajno. Jou heb ik wel eens gezien hoor
![]()
Ja, dat heb ik hier op Fok ook gelezen. Mijn gyn echter vroeg uit haarzelf of ik al leven voelde (met 16 weken). Toen begon het dus net. Ook mijn lief kon het kindje goed voelen en we zagen mijn buik bewegen. Nu dus niet...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef bixister het volgende:
moonah, 17 weken is op zich nog heel vroeg om je kindje goed te kunnen voelen,
Iiieeeh, dat woordje 'nog' maakt het toch een beetje akelig. Maar jij bedoelt ws als ik met bv 25 weken een poos niets zou voelen dat het dán alarmerend zou kunnen zijn?quote:ik denk echt dat je je nog geen zorgen hoeft te maken als je 't nu en dan een tijdje niet voelt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:45 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hahah voor mij de komende tijd geen fotos meer in het buikentopic. Ik ben bevallen![]()
![]()
owlet, bij mij zat in het kraampakket alleen maar die knuffelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:48 schreef owlet het volgende:
Hier is zojuist het kraampakket bezorgd. Trias is tcoh best gul, vergeleken met de kraampakketten die ik van andere verzekeraars heb gezien. Naast de standaard medische spullen zat er ook een knuffel, een badcape en een luiertas bij.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:17 schreef beefcake het volgende:
Gefeliciteerd met Ryan!!Op de foto lijkt hij trouwens veel langer dan 48 cm
Woohooo....!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:23 schreef pinquit het volgende:
ohja, kwipsel, misselijkheid kan betekenen dat de bevalling eraan komt he?![]()
![]()
Nou.... Da's lekker geruststellend!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:43 schreef Neuk het volgende:
Ik heb net de verloskundige gebeld omdat ik me zorgen maakte over afgelopen nacht en de buikpijnen van vandaag... Ze vond mijn verhaal nogal 'buikgriepachtig' aanhoren (maar verder voel ik me best ok op die buikpijn na dan) en zei dat misschien mijn darmen wat geirriteerd waren en dat dat ook effect kan hebben op de baarmoeder. Ik moest me maar geen zorgen maken, zei ze, en als ik maandag nog last had kon ik wel bellen voor een afspraakje tussendoor...![]()
@Neuk, ik ben het met vamperotica eens hoor. Als je je ongerust blijft maken, bellen! Het is zo'n opluchting als je echt gerustgesteld wordt. En blijkbaar zijn er veel meer stresskipjes onder aanstaande moeders. De arts die ik vandaag trof, zei letterlijk: "Liever een keertje te vaak dan een keertje te weinig langskomen."quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou.... Da's lekker geruststellend!
![]()
gewoon blijven bellen hoor, als je je zorgen blijft maken.
Waarmee ik niet wil beweren dat jij er een zou zijn...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef Moonah het volgende:
En blijkbaar zijn er veel meer stresskipjes onder aanstaande moeders.
Hehe, we zijn dan beiden een beer aan het bouwen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:
Maar we krijgen een groot kind, wellicht ligt het daaraan. Volgens de echo-computerberekening heeft het kindje een grootte van 19 weken. Terwijl ik echt zeker weet dat ik pas 17 weken ben (dmv ovulatietestjes).
Mag het ook een baby zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hehe, we zijn dan beiden een beer aan het bouwen.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:45 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hahah voor mij de komende tijd geen fotos meer in het buikentopic. Ik ben bevallen![]()
![]()
Op 04-05-06 (mooie datum hè) om 09.55 uur is onze 2e zoon Ryan geborenHij is 'maar' 48 cm groot en weegt 3290 gram
.
Ik heb 3 dagen ervoor nog paardgereden ....smiddags sta ik mn ramen te lappen en vitrage te wassen (jaja nesteldrang) en snachts om 01.15 uur breken mn vliezen. Om 07.30 komt de vk en heb ik 7 cm ontsluiting...om 08.00 uur komen we aan in het ziekenhuis en om 09.55 uur weet Ryan de uitgang te vinden dmv het prachtige zonnetje wat buiten schijnt![]()
Sja..het is geen lang verhaal, maar dat is wel zo fijn voor een bevalling![]()
[afbeelding]
Toen wij de 20 weken echo hadden had die van ons ook een groot hoofd. Ook 2 weken verder dan dat ie is. Nu de vlos weet dat het een jongentje word zei ze wel dat jongentjes rond die tijd vaak een iets groter hoofd hebben dan meisjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:
Maar we krijgen een groot kind, wellicht ligt het daaraan. Volgens de echo-computerberekening heeft het kindje een grootte van 19 weken. Terwijl ik echt zeker weet dat ik pas 17 weken ben (dmv ovulatietestjes).
Ik 1.68 en hij 1.82, niet echt heel groot maar wel beiden breed gebouwd. Ik woog over de vier kilo bij mn geboorte.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
Waar zou bij jouw kindje die grootte vandaan komen?
dat verwacht ik wel inderdaad! maar t wordt spannend!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef Tamea het volgende:
Jeetje, spannend baloetjuh. Je zal wel een termijnecho krijgen dan via de dokter of verloskundige.
Volgens mij zijn alle zwangere bijna hetzelfde de laatste weken.. nesteldrang, schoonmaak woede... ALLES moet ineens super netjes zijn. De wasmachine draait over uren... Mijn vrouw is weer driftig aan het poetsen geweest dit weekend (en ik erachteraan met de stofzuiger..).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft schoonmaak/opruimwoede. Gelukkig is manlief ook thuis en die loopt dus nu te sjouwen met alles dat volgensmij naar de berging kan of helemaal weg kan.
Kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, kan WEL kwaad bij kleine babies, het is toch een herpes soort.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:02 schreef MeNicole het volgende:
Een koortsblaar tijdens zwangerschap kan geen kwaad toch?
Niet alleen bij kleine babies , gewoon in het algemeen bij kleine kinderen. Bij babies kan het dodelijk zijn meen ik en bij kleine kinderen (onder de 2 jaar meen ik) is het niet meer dodelijk maar kan het wel ernstige gevolgen hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Belana het volgende:
[..]
Kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, kan WEL kwaad bij kleine babies, het is toch een herpes soort.
Beetje herkenbare situatie...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef Baloetjuh het volgende:
okeej, misschien weer een nieuwe mam er bij!
Vrijdag een test gedaan, die erg positief was!
Morgen weer een test, en dan naar de dokter.
Spannend hoor!
Probleem is alleen dat iedereen om me heen er erg op tegen is.
Omdat we nu eigelijk in een nare situatie zitten,
Net uit elkaar, Nog wel heel veel houden van elkaar, Maar er is zo veel gebeurd dat dit eigelijk het verkeerde moment is om te horen te krijgen dat ik zwanger ben.
Maar goed morgen dan maar nog een test doen, en dan naar de dok.
Want hoelang ik dan zwanger ben zou ik echt niet weten door de pillen die ik slikte voor mn uitslag.
Die zorgen ervoor dat je menstruatie anders verloopt, nou ben ik dus 3 maanden niet ongi geweest door die pillen en nu 2 maanden niet maar wist niet hoe het kwam, ik maar denken dat het kwam door die pillen nog.
Dus of ik ben 2 maanden zwanger of al 5 maanden.
Spannende dag dus morgen!!!
Heftig....quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef Baloetjuh het volgende:
Dus of ik ben 2 maanden zwanger of al 5 maanden.
Spannende dag dus morgen!!!
Ja het is een koortslip, die ik altijd standaard bij mijn hooikoorts krijg. Maar meestal helpt hier smeren met Purol zalf wel heel goed.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:25 schreef Xanthe het volgende:
MeNicole bedoel je een koortsblaar in de zin van koortsuitslag / koortslip? Dan kan het geen kwaad hoor , alleen kun je niet alle medicatie ervoor gebruiken tijdens de zwangerschap. Iets dat je zonder gevaar kunt gebruiken is akolip dit is op basis van zink.
Ja ivm. listeria net zoals milkshakes. Maar die laatste kun je prima zelf makenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef poemojn het volgende:
En, wisten jullie al dat je geen softijs mag als je zwanger bent?
Pfff zeg dat wel, ze trapte me vanmorgen om 4 uur het bed uit dat we maar eens een lift moesten regelen; mijn antwoord: Nog vijf minuutjesquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Githa het volgende:
Troma en vrouwdat is nog snel gegaan zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon Kai
![]()
Ohw gossie
Ik zat me ook groot te houden, helemaal toen het er even op leek in het verhaal dat het niet goed ging komen met de kleine....oei...dat wil je nóóit meemaken...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:29 schreef Lishe het volgende:
Mammietje, ik heb gehuild om je verhaal. Wat een ellende... Maar nu: Van harte gefeliciteerd met Tinka. Ik vind het een geweldige naam.![]()
![]()
Kai, welkom klein mooi mannetje!Gefeliciteerd trotse ouders!
Dat vraag ik me dus ook hard af. Herken ik het wel als het gaat beginnen... Echt pijnlijke harde buiken heb ik nl ook amper gehad. Wel dat m'n buik keihard aanvoelt, maar dat voelt hoogstens oncomfortabel en niet pijnlijk.quote:
Uhhh, niet altijd dus..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef Belana het volgende:
Tamea en Icicle, ik snap wel wat jullie bedoelen, ik vroeg me dat ook af. Nou begint het bij iedereen anders natuurlijk... bij mij braken de vliezen en een uur later begonnen de weeën. En om die weeën kan je echt niet heen. In het begin is het prima uit te houden meestal, vaak bouwt het op, dus steeds langer en heftiger. Op die manier kan je er een beetje "ingroeien" Ik vond dat heel goed te doen. Je herkent ze, echt!
Same here, de ontsluiting in een uurtje, maar mijn vliezen waren gebroken en dat maakt het allemaal wat duidelijker...dan is het toch echt begonnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:27 schreef Igraine het volgende:
[..]
Uhhh, niet altijd dus..
Ik heb de hele tijd (vanaf een uurtje of half tien 's morgens) een beetje rondgelopen met "krampjes" waarvan ik dacht dat dat ECHT geen weeën konden zijn. Zelfs in het ziekenhuis dachten ze dat het geen weeën waren (ook omdat dat meetding op de verkeerde plaats zat) maar toch bleek ik rond een uur of half 2 al ruim 5 cm ontsluiting te hebben.
Pas rond 2 uur werden ze vrij pijnlijk en om 16:17 is mijn dochter geboren. Ik heb een uur lang persweeën gehad, dus eigenlijk maar 1 uurtje pijnlijke ontsluitingsweeën. Goed te doen dus.
Omdat de punctie in Maastricht is geweest (en die kon niet in Eindhoven omdat de gyn toen op vakantie was daar die week) willen ze me daar terugzien.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef Githa het volgende:
Moet je daarvoor helemaal naar maastricht. Jeetje, succes vanmiddag![]()
Zal het doorgeven aan de vrouw, die denkt af en toe dat ze misschien wat voelt... (wat het blijkbaar dus niet is).quote:Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef Belana het volgende:
Tamea en Icicle, ik snap wel wat jullie bedoelen, ik vroeg me dat ook af. Nou begint het bij iedereen anders natuurlijk... bij mij braken de vliezen en een uur later begonnen de weeën. En om die weeën kan je echt niet heen. In het begin is het prima uit te houden meestal, vaak bouwt het op, dus steeds langer en heftiger. Op die manier kan je er een beetje "ingroeien" Ik vond dat heel goed te doen. Je herkent ze, echt!
Dat begrijp ik, is ook heel fijn, maar wat ik verwonderlijk vind is dat dat nergens dichterbij kan gebeuren. Maastricht is toch een eindje rijden vanuit Brabant.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Omdat de punctie in Maastricht is geweest (en die kon niet in Eindhoven omdat de gyn toen op vakantie was daar die week) willen ze me daar terugzien.
Het is dus geen gewone 20 weken echo, nog steeds vanwege die verdikte nekplooi.
Alle organen worden goed doorgelicht maar vooral het hartje, daarom is de kindercardioloog er ook bij, wat niet gebruikelijk is bij 20 weken echo's.
Vind het ook wel prettig, goed te worden nagekeken. Als dit nu straks goed is, zijn we weer helemaal normaal! Zo niet, dat zien we dan wel weer.
Het is pas sinds een week ongeveer. Af en toe. Beetje gelijk begonnen met het voelen van het kindje. Ik dacht eerst dat hij/zij zich dan draaide en dat ik het ruggetje voelde. Maar als het gebeurde voelde ik verder geen typische beweginkjes. Toen ik zaterdag in het ziekenhuis was vroeg de arts ook of ik al wel eens harde buiken had, maar ik had ze niet als zodanig geïnterpreteerd. Tot ik het gisteren weer voelde en toen ben ik eens gaan googlen. Het kan dus wel degelijk in 'ons' stadium van de zwangerschap al. Vannacht ook wel 3 keer.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, jij hebt dus ook al harde buiken. Ik dacht ze ook te hebben, gewoon omdat mijn buik hard voelt maar ook nu weer, alsof je gigantisch naar de wc moet maar het niet zo is. MAar nu lees is dat het dus al wel kan? Dan meld ik me bij deze!![]()
Ook voelde ik net Ieniemienie weer, als een stroomschokje.
Nou, succes! Hoewel dat een beetje gek klinkt.quote:Vanmiddag rijden we weer naar Maastricht voor de echo, spannend hoor. Ben benieuwd wat de kindercardioloog allemaal gaat vertellen.... Ben dus vanavond later terug,
Het gaat bij iedereen andersquote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Lishe het volgende:
Ik heb ook een paar dagen met krampen rondgelopen. En dat voor wel 3 hele centimeters ontsluiting.Bij een tweede zou ik proberen die krampen voor lief te nemen. Nu was ik zo bezig met 'Ik ben aan het bevallen!!!" terwijl het echte werk dus nog moest komen. Het is niet uit te leggen, maar verblijd je niet met elk krampje,het kan dan zo nog tijden duren. Maar het kindje komt er echt een keer uit, heus!!
![]()
Ben al lang blij dat ik nu niet naar het Radboud hoef! (wat het meest dichtbije AZ is).quote:Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, is ook heel fijn, maar wat ik verwonderlijk vind is dat dat nergens dichterbij kan gebeuren. Maastricht is toch een eindje rijden vanuit Brabant.
Maar het belangrijkste van alles is dat jullie niks dan goede berichten krijgen en jullie prachtige beebje kunnen horen en zien.... en 20 weken alweer
Dat schreeuwt om een buik up-date
En nu dus weerquote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het gaat bij iedereen anders: na een nacht met soms wat krampjes en een halve dag toch maar eens de vlos gebeld destijds. Toen had ik 2 centimeter. Met nog minder krampjes naar het ziekenhuis gereden en...6 cm....met welgeteld één wee waarvan ik dacht van "ah, dus dit is nu een Heuse Wee".
En ik vond echte weeën iets weghebben van menstruatiekrampen (from hell that is) gecombineerd met het gevoel van een flinke voedselvergiftiging waarbij je weet dat er straks iets met grote kracht uitgeperst gaat worden (iedereen heeft zijn ontbijt al op? fijn! ).
Weet wel dat ik de pijn snel niet meer voor de geest kon halen (en bij de tweede letterlijk dacht: "Dat ik hier wéér ingetrapt ben, zeg!")
Dat vind ik dus echt om van te schuimbekken: niet naar de bevallende vrouw luisteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Githa het volgende:
Zo raar, bij mij zei de VK ook dat ik nog niet aan persen toe kon zijn, ik was immers net begonnen met de weeën en ik pufte nog niet hard genoeg naar haar zin.
Ze ging dus zonder te toucheren weer weg en zou na 4 uur wel weer even komen kijken. De paniek sloeg toen een beetje toe want ik had echt het gevoel dat ik moest persen en Jordy onderweg was "hoe moest ik dat nog 4 uur volhouden" vriendlief pikte dat goed op en belde haar direct terug dus nog geen 5 min later stond de VK weer terug in de kamer en kon ik gaan persenik had dus idd volledige ontsluiting.
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef troma78 het volgende:
Wat een lieve felicitaties allemaal
Het ging idd allemaal erg snel, en mama was erg goed bezig. Ze deed precies wat ze moest doen, en ik heb geen enkele doodbedreiging van d'r ontvangen tijdens de bevalling.
Ze moest wel uitgeknipt worden, maar voor de rest ging het allemaal goedIk ben zelfs niet flauw gevallen
Nu maar weer een beetje wakker worden en dan zo naar het kraamziekenhuis
Whoohooquote:Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef kwipsel het volgende:
Ik weet niet of het doorzet, hoop van wel... maar hier volop weeën sinds vanochtend, zo om de 5 a 6 minuten. Denk dat ik inmiddels een wee kan herkennen.... sjees...Nou hopen dat het doorzet!
Oe die vind ik erg slim bedacht!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Even voor Baloetjuh, met 5 maanden zwangerschap zou je volgens mij weer negatief moeten testen, na 16 weken verdwijnt namelijk het HCG uit je urine. Daarom hoef je ook na 16 weken niet meer mee te doen met moeders voor moeders, je maakt dan weinig HCG meer aan. Als jij nog vette plusjes plast zou ik er dus van uit gaan dat je geen 5 maanden bent.
Hey Tamea! Succes alvast he!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Tamea het volgende:
* Tamea zag net met schrik dat als kwipsel bevallen is, zij bovenaan staat in het lijstje![]()
okeej! dan weet ik dat ook weer!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Even voor Baloetjuh, met 5 maanden zwangerschap zou je volgens mij weer negatief moeten testen, na 16 weken verdwijnt namelijk het HCG uit je urine. Daarom hoef je ook na 16 weken niet meer mee te doen met moeders voor moeders, je maakt dan weinig HCG meer aan. Als jij nog vette plusjes plast zou ik er dus van uit gaan dat je geen 5 maanden bent.
Ik denk dat dat is omdat wel duidelijk is dat ze zwanger is, maar alleen niet hoelang. En om te bepalen hoever iemand is, heb je veel meer aan een echo dan aan een bloedtest.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Baloetjuh, waarom heeft de HA geen bloedtest gedaan?
Veel succes morgen iig
Geen idee waarom niet eigelijk,quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Baloetjuh, waarom heeft de HA geen bloedtest gedaan?
Veel succes morgen iig
Jahquote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef Tamea het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat wel duidelijk is dat ze zwanger is, maar alleen niet hoelang. En om te bepalen hoever iemand is, heb je veel meer aan een echo dan aan een bloedtest.
Nee hoor, de mama's zijn geweldigquote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef lcicle het volgende:
Haha! Jullie zijn echt gewéldig
Ik heb vanaf vanmorgen 7 uur ongeveer een regelmatig opkomend 'menstruatiekramp' gevoel. Het wordt nog niet erger, of korter op elkaar.. Maar ik denk wel dat dit 'het begin' is. Verder nog geen slijmprop verloren, of vliezen gebroken.
Manlief vanmorgen ook gewoon naar het werk gestuurd. Net nog wat schoongemaakt en wasje gedraaid enzo. We shall see!
*Snel naar iemand anders wijst.*quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Yoni het volgende:
Icicle![]()
![]()
![]()
![]()
't lijkt wel estafette bevallen zo ongeveer hier, who's next!?
Lees even mee:quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Ik heb Troma78 er even uit gehaald in het lijstje. Troma als je dat wilt kun je je aanmelden in het lijstje van Het grote kleine babietjes topic deel 77
Buikgriepje had ik twee dagen voor ze me gingen inleiden, (met 39+6) achteraf gezien was dat voor mij juist het begin van de cm ontsluiting.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog gewoon ziek kan zijn he, tijdens een zwangerschap.Buikgriepje of zo.
Succes Iciclequote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef lcicle het volgende:
Dan denk ik dat ik zondag toch echt mijn eerste moederdag vier..
Nee hoor. Tenminste, wij wilden geen nekplooimeting en hebben gewoon de 12 weken echo gehad. Plus dus eentje met 8 weken. Maar ik zit bij de gyn, mss krijg je bij de vk niet twee keer een echo vlak na elkaar...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:26 schreef Bass-Miss het volgende:
De twaalf weken echo is voor de nekplooimeting dacht ik?
Klopt niet helemaal.... HCG waarden kunnen bij 5 maanden nog aardig hoog zijn , zie hiervoor de tabel op http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.phpquote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Ik was alleen vandaag maar weg met hetzelfde resultaatquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef E.T. het volgende:
Ik was toch maar drie dagen weg???
Babietjes!![]()
![]()
Papa's en mama's gefelcitieerd!!
En beginnende bevallingen![]()
Succes voor de a.s. papa's en mama's
Hmzz dan zou 5 maanden toch best kunnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.... HCG waarden kunnen bij 5 maanden nog aardig hoog zijn , zie hiervoor de tabel op http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |