Vreselijk. De uren kropen voorbij... Ik vraag me nog steeds af wat het was. Misschien een groeispurt ofzo? Of iets verkeerds gegeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wat duurt zo'n nacht dan lang heh?!
Ierland zegt zijn profielquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Troma, ken de term show niet, maar ja ik heb toch nog veel te leren!!
Woon je in de VS?
Sorrie, je hebt helemaal gelijk de vliezen breken, ik heb teveel engels in m'n hoofdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef Githa het volgende:
slijmprop ? ... <---dat ja
of was het werkelijk al vruchtwater maaruh pssst, het zijn de vliezen die breken niet het water zelf...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef troma78 het volgende:
Ik had het al eerder gemeld (Als je naar de OP kijk sta ik er al tussen, zal dus geen 100% nieuw zijn)
, maar ben rustig aan het Fok!ken. Ben een tijdje weg geweest, en daardoor moet ik er weer even inkomen.
Iig bedankt voor iedereen z'n feli's
Ik begin nu pas wakker te worden merk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef nanalune het volgende:
ik schreef Tajno. Jou heb ik wel eens gezien hoor
![]()
Ja, dat heb ik hier op Fok ook gelezen. Mijn gyn echter vroeg uit haarzelf of ik al leven voelde (met 16 weken). Toen begon het dus net. Ook mijn lief kon het kindje goed voelen en we zagen mijn buik bewegen. Nu dus niet...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef bixister het volgende:
moonah, 17 weken is op zich nog heel vroeg om je kindje goed te kunnen voelen,
Iiieeeh, dat woordje 'nog' maakt het toch een beetje akelig. Maar jij bedoelt ws als ik met bv 25 weken een poos niets zou voelen dat het dán alarmerend zou kunnen zijn?quote:ik denk echt dat je je nog geen zorgen hoeft te maken als je 't nu en dan een tijdje niet voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |