abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37598733
Hier vannacht ook ziek geweest dat ik niet wist waar ik met mezelf heen moest. Bahahhh... misselijk, overgeven... errrrug warm en onrustig. Misselijkheid zit er nog steeds helaas dus ik doe ook maar niet teveel vandaag
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:57:04 #27
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37598872
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat duurt zo'n nacht dan lang heh?!
Vreselijk. De uren kropen voorbij... Ik vraag me nog steeds af wat het was. Misschien een groeispurt ofzo? Of iets verkeerds gegeten?
Naja, vandaag werken dus iig wat afleiding.

toedels!

p.s. Kwipsel doe jij maar lekker rustig aan en snel opknappen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37599010
Jij ook snel opknappen! en werkse...

Ik duik m'n hangmatje in
pi_37600250
okay update: vanacht heeft m'n vriendin de show gehad (ik weet niet of het ook zo heet in NL of hoe je het spelt, maar het beetje spul dat eruit komt voordat je water breekt). Wordt nu wel erg spannend
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 12:59:12 #30
81992 Githa
pi_37600386
slijmprop ? ...
of was het werkelijk al vruchtwater maaruh pssst, het zijn de vliezen die breken niet het water zelf ...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:07:27 #31
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37600583
Spannend Troma, ken de term show niet, maar ja ik heb toch nog veel te leren!!
Woon je in de VS?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 13:10:01 #32
81992 Githa
pi_37600642
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Troma, ken de term show niet, maar ja ik heb toch nog veel te leren!!
Woon je in de VS?
Ierland zegt zijn profiel
maar spannend is het wel wens jullie vast heel veel sterkte ...
pi_37600957
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:59 schreef Githa het volgende:
slijmprop ? ... <---dat ja
of was het werkelijk al vruchtwater maaruh pssst, het zijn de vliezen die breken niet het water zelf ...
Sorrie, je hebt helemaal gelijk de vliezen breken, ik heb teveel engels in m'n hoofd
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:53 #34
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37601685
ooooo spannend troma!

Tajno, ik heb helemaal niet meegekregen dat je zwanger was, of dat je eerder gepost had ligt het aan mij, of kom je zo stiekumpjes binnensluipen?, in het geval van het laatste: Gefeliciteerd!

en in het geval van het eerste ook natuurlijk

Hier gaat alles goed, mijn humeur is in ieder geval nog nooit zo stabiel gebleven als de laatste weken. Ik heb werkelijk engelengeduld waar ik eerder iemand in de haren vloog. Ik geloof dat ik mii in de beruchte 'roze wolk'bevind. Ik vind zelfs mijn waterballonnen ( voeten) niet eens zo erg..
I.i.g doet de ziekmelding door zwnagerschap mij erg veel goed.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:58:20 #35
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37601786
spannend troma nu hopen dat het doorzet.

hier word het echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ben morgen alweer 35 weken onderweg
onmens veel last van mijn rechterheup (erg ironisch, met maxim was het links) vooral als ik smorgens mijn bedje uit kom. nog niet te spreken over snachts als ik naar de wc moet, en me eigen overal aan vast moet klampen om maar niet door mijn benen te zakken (ik noem het zelf zonder haar belachelijk te maken de Lucille werner imitatie)..
moet echt om het half uur ff gaan zitten als ik ff bezig ben geweest.
en dan die hormonsters minste of geringste en ik sta te janken, en dan kan ik ook niet ophouden met janken wat mij nog kwader maakt, omdat ik niet van janken hou ik ben normaal gesproken geen jankert, nou nu wel! grrrr

maar goed ff geklaagd en we gaan weer vrolijk verder, nog maar 3 1/2 week
pi_37601913
Ik had het al eerder gemeld (Als je naar de OP kijk sta ik er al tussen, zal dus geen 100% nieuw zijn ) , maar ben rustig aan het Fok!ken. Ben een tijdje weg geweest, en daardoor moet ik er weer even inkomen.

Iig bedankt voor iedereen z'n feli's
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:05:32 #37
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37601946
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef troma78 het volgende:
Ik had het al eerder gemeld (Als je naar de OP kijk sta ik er al tussen, zal dus geen 100% nieuw zijn ) , maar ben rustig aan het Fok!ken. Ben een tijdje weg geweest, en daardoor moet ik er weer even inkomen.

Iig bedankt voor iedereen z'n feli's
ik schreef Tajno. Jou heb ik wel eens gezien hoor
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:14:41 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37602138
Dames, even een vraagje, voel me niet helemaal gerust...

Sinds een week voel ik mijn kindje dus bewegen. Ben nu 17 weken.
Tot eergisteren ging het bewegen in 'vlagen': 10 á 15 minuutjes vrij intensief en dat een keer of 3 per etmaal.
Gisteren, vannacht en tot nu toe vandaag gaat het heel anders. Zo af en toe één of twee trapjes en dat eigenlijk gedurende de hele dag. Ik heb er vannacht zelfs slecht van geslapen omdat ik gisteravond het trapkwartiertje miste. Voelde me niet gerust omdat mijn kindje zich nog niet had 'gemeld'.

Is dit normaal, herkenbaar, te verklaren?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37602276
moonah, 17 weken is op zich nog heel vroeg om je kindje goed te kunnen voelen, ik denk echt dat je je nog geen zorgen hoeft te maken als je 't nu en dan een tijdje niet voelt.
pi_37602335
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef nanalune het volgende:

ik schreef Tajno. Jou heb ik wel eens gezien hoor
Ik begin nu pas wakker te worden merk ik Ikke niet goed meer leesen sgrijfen in neederlandsch
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:26:55 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37602382
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef bixister het volgende:
moonah, 17 weken is op zich nog heel vroeg om je kindje goed te kunnen voelen,
Ja, dat heb ik hier op Fok ook gelezen. Mijn gyn echter vroeg uit haarzelf of ik al leven voelde (met 16 weken). Toen begon het dus net. Ook mijn lief kon het kindje goed voelen en we zagen mijn buik bewegen. Nu dus niet...
quote:
ik denk echt dat je je nog geen zorgen hoeft te maken als je 't nu en dan een tijdje niet voelt.
Iiieeeh, dat woordje 'nog' maakt het toch een beetje akelig. Maar jij bedoelt ws als ik met bv 25 weken een poos niets zou voelen dat het dán alarmerend zou kunnen zijn?
pi_37602414
Moonah
Wat Bix zegt...
En misschien houdt hij/zij zich ook wel gewoon ff rustig met t warme weer!
Ik geloof dat volgens de verloskundige "pas" bij een week of 23 wat regelmaat in het getrappel verwacht wordt...

Maar daar kan ik me iets in vergissen.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37602421
ja, ik geloof dat het vanaf ergens die termijn wat belangrijker wordt om erop te letten dat je het kindje regelmatig voelt bewegen, misschien nog wel later. weet niet meer precies bij hoeveel weken dat is, maar echt veel later dan dit.
pi_37602887
Hee Moonah, dat prulleke is nog haske mobiel in jouw buik nu en kan echt alle kanten op. Dikke kans dat het gewoon een paar dagen achter elkaar net die plek heeft geraakt dat jij het wel voelt ondanks het vroege tijdstip, en dat hij daar op dit moment gewoon naast zit te trappen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 15:07:14 #45
81992 Githa
pi_37603157
En misschien heeft je beebje gewoon besloten om eens de wisselen van positie en nu dus trapt op een plek die jij minder voelt.
Ik ben het met Bix eens maar als jij denkt dat je het gevoel niet kwijt kunt raken, dan is er toch ook niks mis met even de VK bellen. Als dat je zorgen weg kan nemen dan lekker bellen hoor.
pi_37603460
Over het bewegen.. Tussen de 12 en 15 week voelde ik Uk ook af en toe , met name dat vlinderige kriebelige gevoel in mijn buik. Vanaf dat moment eigenlijk niet meer. Heel soms voel ik iets wat ik thuis kan brengen als zijnde een (mini) trapje van de Uk. Heel anders dan bij Isis , die ik vanaf een week of 15 met zeer grote regelmaat voelde en ook behoorlijk intens. Het is dat ik een dopler in huis heb , maar anders zou ik er zelf ook niet gerust onder zijn.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:38:34 #47
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37603670
Moonah, misschien een geruststellling, ik ben nu 19w4d en voel Ieniemienie bij lange na niet elke dag. Soms twee dagen niet, soms 5 keer op een dag.

Ok, Troma komt uit Ierland, ik dacht vs door zijn onderschrift over amrikaans bier.

Net nog even gecheckt, maar C&A hier heeft geen positiekleding. (de verkoper wees me de grote maten hoek, nee dan heb je verstand van zaken!! )
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:20:16 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_37604509
Ook ik voel horlepiepje vanaf 15/16 weken, maar pas vanaf 20 weken voel ik hem echt regelmatig. Ik heb diezelfde ongerustheid gehad, dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt moonah, maar geen zorgen! Je "moet" pas echt iedere dag wat voelen vanaf 25 weken ofzo idd.

Mijn buik heeft geloof ik weer een groeispurt gemaakt, hij zit me echt in de weg...
Ik weet dat ik bog 2 maanden moet, maar ik beschouw die helemaal als laatste loodjes...
Het is gelukkig heerlijk weer, daar geniet ik enorm van!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:25:22 #49
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37604635
Pfffiiieuw!
Alles is goed!

Op advies van mijn moeder toch maar even afdeling verloskunde gebeld. Ik mocht meteen voor een echo komen. Op de echo bleek dat ons kindje gewoon lekker aan het bewegen was. Het verschil in 'voelen' kon de arts niet verklaren. Wel vond ze het (net als jullie!) erg vroeg dat ik al zo veel beweging kon voelen en zelfs al zíen (aan mijn buik).
Maar we krijgen een groot kind, wellicht ligt het daaraan. Volgens de echo-computerberekening heeft het kindje een grootte van 19 weken. Terwijl ik echt zeker weet dat ik pas 17 weken ben (dmv ovulatietestjes).

Wat zijn die mensen in het ziekenhuis lief en begripvol! We kregen koffie en thee. En als ik me volgende week weer ongerust zou maken, mocht ik gewoon weer voor een extra controle komen. Fantastisch! Ik had al alle vertrouwen in mijn gyn, maar nu heb ik dat ook in de afdeling waar ik ga bevallen.

Nou, hartelijk dank voor het meeleven en de geruststellende woorden.
De dokter hebben we nog een bos bloemen gebracht, jullie krijgen een virtuele .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:27:23 #50
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37604689
fijn moonah
Ik wilde net het zelfde gaan vertellen als alle anderen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')