Dank je wel voor de reacties van iedereen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef nanalune het volgende:
Skyhigh Gefeliciteerd met je dochter!! Mooie naam trouwens.ben benieuwd naar de foto's!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
Die foto met grote broer is lief zegHij kijkt echt super vertederd op die foto
Ah, jij wordt ook al zo'n supergezellige partner?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:18 schreef cattie het volgende:
Zo, even klagen hoor:
Ik heb vannacht heel slecht geslapen omdat ik de hele nacht van binnen rot geschopt ben.Het leek wel een volksverhuizing. Echt keiharde trappen, ik werd er telkens wakker van. Op een gegeven moment lag beepje zelfs overdwars. Deze bewegingen waren niet lief, leuk en schattig meer...
(Volgens mij zou ik aangifte van mishandeling kunnen gaan doen!
) Misschien dat beepje zich weer om wilde draaien om braaf met zijn/haar kopje naar beneden te gaan liggen, maar wat ik nu voel is dat niet gelukt. En nu voelt mijn buik beurs aan en ben ik chagerijnig door te weinig slaap, waardoor ik 10 min. nadat ik wakker werd om op te staan al laaiende ruzie met mijn man had.
Zucht...
Gelukkig is het lekker weer en ik hoop dat de zon mijn wolkjes ook doet smelten.
PM-girl, veel plezier met shoppen!
Niet alles mag gebruikt worden. Voor mijn ogen had ik al druppels voorgeschreven gekregen en het niezen viel tot gisteren nog redelijk mee. Het was vol te houden...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:13 schreef sweaty het volgende:
Mijn hooikoorts is nu ook veel erger dan normaal, mijn ogen jeuken verschrikkelijk en prikken ook. Ik nies en snotter de hele dag, heb er hoofdpijn van. Belde vanmorgen de huisarts want ik moest er iets tegen hebben, zijn ze pas maandag weer open :-(, weet iemand trouwens of hooikoorts medicijnen gebruikt mogen worden tijdens de zwangerschap? Dit hou ik echt niet lang meer vol.
Helpt hier helaas tot nu toe niet, maar de imker zit ook wel een behoorlijk stukje bij me vandaan zoals ik geloof ik al gemeld had.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:39 schreef dutchie het volgende:
Sweaty, heb diverse andere hooikoortsdames hier aangeraden om honing te eten van de imker uit jullie buurt. Dus geen supermarkthoning maar van de imker. Poemojn had nog ergens een linkje staan, volgens mij in het vorige topic.
Cattie, jammer dat ukkie niet gedraaid is dan. Al die moeite 's nachts en dan zonder resultaat.
Ik loop idd heel erg achter. Normaal heb ik eind februari t/m max. begin april enorm last hiervan. Nu begon het eind maart met lichte niesbuien , waren vervelend maar nog dragelijk en super jeukerige ogen waarvoor ik dus iets heb gekregen omdat het oogvlies anders "los" laat (weet niet goed hoe ik het beschrijven moet , maar dan zit er een verdikking in die je kunt bewegen). En nu sinds een weekje heftigere niesbuien die nog steeds dragelijk waren tot gisteren. Normaal heb ik in mei geen last , heel soms zeer lichte klachten waarvoor ik geen medicatie in hoef te nemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:41 schreef Tamea het volgende:
Hebben jullie trouwens last op hetzelfde tijdstip van het jaar als vorig jaar? Want volgens m'n huisarts liep de natuur erg achter dit jaar waardoor veel mensen later dan voor hen gewoon was pas last kregen van hooikoorts.
Mijn huisarts geeft ze ook liever niet , maar het kan ook te ondragelijk worden en dan wil hij wel op zoek gaan naar medicatie die ik wel gebruiken mag. Maar komt misschien ook omdat hij weet dat ik zowiezo niet zo graag medicatie gebruik en ik ook buiten mijn zwangerschap om mediactie alleen gebruik als het echt echt nodig is. Hooikoorts middelen die ik normaal gebruik , gebruik ik ook alleen als ik echt last heb en niet preventief.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef Belana het volgende:
Sweaty, zo zie je maar weer wat een tegenstrijdige info overalMijn huisarts geeft mij absoluut geen anti allergie medicijnen tijdens de zwangerschap
Dat helpen met draaien lijkt mij ook helemaal niets... Dan is dit denk ik toch nog wel fijner. Ik zou er zelf trouwens ook geen probleem mee hebben als het een ks wordt. Beepje moet er toch uit en geen van beide opties zijn leuk of spreken mij echt aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef Belana het volgende:
Cattie, tis misschien niet prettig, maar wel prettiger dan dat ze gaan helpen met draaien geloof ik.
Ik ben benieuwd wat horlepiepje gaat doen, die lag vandeweek dus ook in stuit, maar op zich heb ik nog ruimte zat in de buik dus ik maak me er niet druk om. Maak me er uberhaupt niet druk om trouwens, want desnoods wordt het een KS. Niet leuk, maar bevallen vind ik ook niet leuk
Sweaty, zo zie je maar weer wat een tegenstrijdige info overalMijn huisarts geeft mij absoluut geen anti allergie medicijnen tijdens de zwangerschap
Groeien en hartjes zijn altijd goed hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef MeNicole het volgende:
Hier weer een checkup gehad. Bloeddruk was netjes, urine was goed, hartje klopte ook nog. Mijn buik is in de afgelopen 3 weken heel erg hard gegroeid vandaar ook telkens die gigantische buikpijn. Eigenwijs ligt nu eens voor de verandering met zijn hoofd naar boven en met kontje na beneden. Maar dat had ik zelf al wel gemerkt aan mijn blaas
![]()
Nu kan ik over 19 dagen weer. Een paar dagen van te voren bloedprikken en dan krijg ik bij de vlos de resus spuitBen ik beetje bang voor maar ja hoort erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |