Nee hoor, de mama's zijn geweldigquote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef lcicle het volgende:
Haha! Jullie zijn echt gewéldig
Ik heb vanaf vanmorgen 7 uur ongeveer een regelmatig opkomend 'menstruatiekramp' gevoel. Het wordt nog niet erger, of korter op elkaar.. Maar ik denk wel dat dit 'het begin' is. Verder nog geen slijmprop verloren, of vliezen gebroken.
Manlief vanmorgen ook gewoon naar het werk gestuurd. Net nog wat schoongemaakt en wasje gedraaid enzo. We shall see!
*Snel naar iemand anders wijst.*quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Yoni het volgende:
Icicle![]()
![]()
![]()
![]()
't lijkt wel estafette bevallen zo ongeveer hier, who's next!?
Lees even mee:quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Ik heb Troma78 er even uit gehaald in het lijstje. Troma als je dat wilt kun je je aanmelden in het lijstje van Het grote kleine babietjes topic deel 77
Buikgriepje had ik twee dagen voor ze me gingen inleiden, (met 39+6) achteraf gezien was dat voor mij juist het begin van de cm ontsluiting.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog gewoon ziek kan zijn he, tijdens een zwangerschap.Buikgriepje of zo.
Succes Iciclequote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef lcicle het volgende:
Dan denk ik dat ik zondag toch echt mijn eerste moederdag vier..
Nee hoor. Tenminste, wij wilden geen nekplooimeting en hebben gewoon de 12 weken echo gehad. Plus dus eentje met 8 weken. Maar ik zit bij de gyn, mss krijg je bij de vk niet twee keer een echo vlak na elkaar...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:26 schreef Bass-Miss het volgende:
De twaalf weken echo is voor de nekplooimeting dacht ik?
Klopt niet helemaal.... HCG waarden kunnen bij 5 maanden nog aardig hoog zijn , zie hiervoor de tabel op http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.phpquote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Even voor Baloetjuh, met 5 maanden zwangerschap zou je volgens mij weer negatief moeten testen, na 16 weken verdwijnt namelijk het HCG uit je urine. Daarom hoef je ook na 16 weken niet meer mee te doen met moeders voor moeders, je maakt dan weinig HCG meer aan. Als jij nog vette plusjes plast zou ik er dus van uit gaan dat je geen 5 maanden bent.
Ik was alleen vandaag maar weg met hetzelfde resultaatquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef E.T. het volgende:
Ik was toch maar drie dagen weg???
Babietjes!![]()
![]()
Papa's en mama's gefelcitieerd!!
En beginnende bevallingen![]()
Succes voor de a.s. papa's en mama's
Hmzz dan zou 5 maanden toch best kunnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.... HCG waarden kunnen bij 5 maanden nog aardig hoog zijn , zie hiervoor de tabel op http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |