quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef Jose81 het volgende:
He hoi!
Door Brighteyes ben ik naar jullie gestuurd, want jullie schijnen de experts te zijn... ik ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed, daar gaan we:
Ik zit even met het volgende... ik en mijn man zijn in december getrouwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en proberen sindsdien zwanger te raken. Nu denken we dat het misschien nu wel raak kan zijn, omdat mijn borsten aan het veranderen zijn. Soms zijn ze gevoelig (dit heb ik vrijwel nooit, ook niet tijden mijn menstruatie), maar vooral doordat er de steeds meer kliertjes te zien zijn (Montgomery kliertjes). Ik vroeg aan mijn man of hij vond dat mijn borsten er anders uitzagen, hij zei van wel. Ikzelf spreek echt alles tegen om maar geen teleurstelling te krijgen, als je soms toch niet zwanger bent... Ik had zelf het volgende smoesje: "ik heb ze vast altijd al gehad, maar het is me nooit opgevallen, omdat ik mijn bril niet ophad als ik ernaar keek", haha.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het nu zo dat deze kliertjes in het begin veel meer aanwezig zijn en dat het er meer worden?
quote:
http://www.babyplein.nl/signalen.aspquote:De eerste 10 signalen die kunnen wijzen op zwangerschap
[...]
3. Donker wordende tepels: Heel vroeg in de zwangerschap, rond de tijd dat je verwacht ongesteld te worden, kan je opmerken dat je tepels, (of liever het gebied daaromheen) donkerder wordt en dat de diameter groter wordt. Er wordt gedacht dat het donkerder worden van het gebied rond de tepel, de baby helpt om de tepel gemakkelijker te vinden bij borstvoeden. Je zal op opmerken dat de aderen in je borsten meer zichtbaar worden en dat de kleine bobbeltjes die voorkomen rond te tepels groter worden en dat er meer komen, gemiddeld 4-28 per tepel.
[...]
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef EminemRulezz het volgende:
Wij hebben 18 april onze 20 weken echo gehad : ) Hieronder zie je hem
Het wordt een jongetje
[afbeelding]
Ik weet het niet zeker , maar ik geloof met 11 of 12 wekenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Neuk het volgende:
Alle babies zijn zo lief!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alweer zo'n mooie echo. Die eerste, met hoeveel weken is die gemaakt?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht trouwens nog steeds op de dag dat mijn tepels bruin & groter gaan worden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo beter ?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:52 schreef E.T. het volgende:
EminemRulezz, mooie, duidelijke echo's maar wil je alsjeblieft je echo-foto's wat kleiner maken? Ze zijn echt absurd groot.
Ik was vergeten hoe eng het in het begin ook al weer isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De gedachtes in mijn hoofd in random volgorde en na de laatste begint 't gewoon weer opnieuw: "shit, voel ik m'n borsten nog wel? volgens mij niet meer" "hmz, wat is die steek in m'n lies?" "ow, dat is menstruatie-kramp, dat hoort erbij" "hmz, weer die steek in m'n lies" "o gelukkig, als ik Saskia optil en ze leunt tegen m'n borsten voel ik ze nog wel" "en toch lijken ze minder opgezet.."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wordt gek van mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik begrijp ook niet precies waarom 'moeder natuur' die eerste zoveel weken zo spannend heeft gemaaktquote:Op maandag 1 mei 2006 18:52 schreef E.T. het volgende:
Ik wordt gek van mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop