quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef Jose81 het volgende:
He hoi!
Door Brighteyes ben ik naar jullie gestuurd, want jullie schijnen de experts te zijn... ik ben benieuwd
Goed, daar gaan we:
Ik zit even met het volgende... ik en mijn man zijn in december getrouwden proberen sindsdien zwanger te raken. Nu denken we dat het misschien nu wel raak kan zijn, omdat mijn borsten aan het veranderen zijn. Soms zijn ze gevoelig (dit heb ik vrijwel nooit, ook niet tijden mijn menstruatie), maar vooral doordat er de steeds meer kliertjes te zien zijn (Montgomery kliertjes). Ik vroeg aan mijn man of hij vond dat mijn borsten er anders uitzagen, hij zei van wel. Ikzelf spreek echt alles tegen om maar geen teleurstelling te krijgen, als je soms toch niet zwanger bent... Ik had zelf het volgende smoesje: "ik heb ze vast altijd al gehad, maar het is me nooit opgevallen, omdat ik mijn bril niet ophad als ik ernaar keek", haha.
![]()
Is het nu zo dat deze kliertjes in het begin veel meer aanwezig zijn en dat het er meer worden?
quote:
http://www.babyplein.nl/signalen.aspquote:De eerste 10 signalen die kunnen wijzen op zwangerschap
[...]
3. Donker wordende tepels: Heel vroeg in de zwangerschap, rond de tijd dat je verwacht ongesteld te worden, kan je opmerken dat je tepels, (of liever het gebied daaromheen) donkerder wordt en dat de diameter groter wordt. Er wordt gedacht dat het donkerder worden van het gebied rond de tepel, de baby helpt om de tepel gemakkelijker te vinden bij borstvoeden. Je zal op opmerken dat de aderen in je borsten meer zichtbaar worden en dat de kleine bobbeltjes die voorkomen rond te tepels groter worden en dat er meer komen, gemiddeld 4-28 per tepel.
[...]
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef EminemRulezz het volgende:
Wij hebben 18 april onze 20 weken echo gehad : ) Hieronder zie je hem
Het wordt een jongetje
[afbeelding]
Ik weet het niet zeker , maar ik geloof met 11 of 12 wekenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Neuk het volgende:
Alle babies zijn zo lief!Alweer zo'n mooie echo. Die eerste, met hoeveel weken is die gemaakt?
Ik wacht trouwens nog steeds op de dag dat mijn tepels bruin & groter gaan worden...![]()
Zo beter ?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:52 schreef E.T. het volgende:
EminemRulezz, mooie, duidelijke echo's maar wil je alsjeblieft je echo-foto's wat kleiner maken? Ze zijn echt absurd groot.
Ik was vergeten hoe eng het in het begin ook al weer isDe gedachtes in mijn hoofd in random volgorde en na de laatste begint 't gewoon weer opnieuw: "shit, voel ik m'n borsten nog wel? volgens mij niet meer" "hmz, wat is die steek in m'n lies?" "ow, dat is menstruatie-kramp, dat hoort erbij" "hmz, weer die steek in m'n lies" "o gelukkig, als ik Saskia optil en ze leunt tegen m'n borsten voel ik ze nog wel" "en toch lijken ze minder opgezet.."
Ik wordt gek van mezelf![]()
quote:
Ik begrijp ook niet precies waarom 'moeder natuur' die eerste zoveel weken zo spannend heeft gemaaktquote:
quote:
Met 19 wk is idd vrij vroeg. Dat had ik zelfs niet, en als iemand een supermelkfabriek was, dan was ik het. Als ik maar aan een baby dácht dan spoot ik een volwassen vent van z'n brommer. Maar dit alles alleen ná de bevallingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:12 schreef PM-girl het volgende:
Skyhigh, proficiat!! Een meisje!! Leuk!
![]()
Na al jullie gepraat over borstvoeding enzo heeft mijn lijf besloten melk te gaan lekken vannacht, of iets wat er voor door moet gaan?
Is dat zo vroeg al normaal? (19 weken) En gaat dit ook overdag gebeuren?
Ik moet zeggen dat ik er nogal door verbouwereerd ben, ik voel me nu even echt een fabriekje, niet leuk.
Wat ik me afvraag, of dit ook overdag gaat gebeuren? Leuk op je werk enzo! Nouja, ik neem aan dat die pads ook nu al hun werk kunnen doen als het nodig is?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met 19 wk is idd vrij vroeg. Dat had ik zelfs niet, en als iemand een supermelkfabriek was, dan was ik het. Als ik maar aan een baby dácht dan spoot ik een volwassen vent van z'n brommer. Maar dit alles alleen ná de bevalling![]()
Um...ik heb er geen ervaring mee vóór de bevalling, maar overdag schoot de melk regelmatig toe erna idd. Als je net in de buurtsuper staat af te rekenen ofzo. SPLET.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, of dit ook overdag gaat gebeuren? Leuk op je werk enzo! Nouja, ik neem aan dat die pads ook nu al hun werk kunnen doen als het nodig is?
Maar ik heb gewoon even een paar slechte dagen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |