Oe die vind ik erg slim bedacht!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Even voor Baloetjuh, met 5 maanden zwangerschap zou je volgens mij weer negatief moeten testen, na 16 weken verdwijnt namelijk het HCG uit je urine. Daarom hoef je ook na 16 weken niet meer mee te doen met moeders voor moeders, je maakt dan weinig HCG meer aan. Als jij nog vette plusjes plast zou ik er dus van uit gaan dat je geen 5 maanden bent.
Hey Tamea! Succes alvast he!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Tamea het volgende:
* Tamea zag net met schrik dat als kwipsel bevallen is, zij bovenaan staat in het lijstje![]()
okeej! dan weet ik dat ook weer!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef Leah het volgende:
Even voor Baloetjuh, met 5 maanden zwangerschap zou je volgens mij weer negatief moeten testen, na 16 weken verdwijnt namelijk het HCG uit je urine. Daarom hoef je ook na 16 weken niet meer mee te doen met moeders voor moeders, je maakt dan weinig HCG meer aan. Als jij nog vette plusjes plast zou ik er dus van uit gaan dat je geen 5 maanden bent.
Ik denk dat dat is omdat wel duidelijk is dat ze zwanger is, maar alleen niet hoelang. En om te bepalen hoever iemand is, heb je veel meer aan een echo dan aan een bloedtest.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Baloetjuh, waarom heeft de HA geen bloedtest gedaan?
Veel succes morgen iig
Geen idee waarom niet eigelijk,quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Baloetjuh, waarom heeft de HA geen bloedtest gedaan?
Veel succes morgen iig
Jahquote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef Tamea het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat wel duidelijk is dat ze zwanger is, maar alleen niet hoelang. En om te bepalen hoever iemand is, heb je veel meer aan een echo dan aan een bloedtest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |