Mag het ook een baby zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hehe, we zijn dan beiden een beer aan het bouwen.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:45 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hahah voor mij de komende tijd geen fotos meer in het buikentopic. Ik ben bevallen![]()
![]()
Op 04-05-06 (mooie datum hè) om 09.55 uur is onze 2e zoon Ryan geborenHij is 'maar' 48 cm groot en weegt 3290 gram
.
Ik heb 3 dagen ervoor nog paardgereden ....smiddags sta ik mn ramen te lappen en vitrage te wassen (jaja nesteldrang) en snachts om 01.15 uur breken mn vliezen. Om 07.30 komt de vk en heb ik 7 cm ontsluiting...om 08.00 uur komen we aan in het ziekenhuis en om 09.55 uur weet Ryan de uitgang te vinden dmv het prachtige zonnetje wat buiten schijnt![]()
Sja..het is geen lang verhaal, maar dat is wel zo fijn voor een bevalling![]()
[afbeelding]
Toen wij de 20 weken echo hadden had die van ons ook een groot hoofd. Ook 2 weken verder dan dat ie is. Nu de vlos weet dat het een jongentje word zei ze wel dat jongentjes rond die tijd vaak een iets groter hoofd hebben dan meisjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:
Maar we krijgen een groot kind, wellicht ligt het daaraan. Volgens de echo-computerberekening heeft het kindje een grootte van 19 weken. Terwijl ik echt zeker weet dat ik pas 17 weken ben (dmv ovulatietestjes).
Ik 1.68 en hij 1.82, niet echt heel groot maar wel beiden breed gebouwd. Ik woog over de vier kilo bij mn geboorte.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
Waar zou bij jouw kindje die grootte vandaan komen?
dat verwacht ik wel inderdaad! maar t wordt spannend!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef Tamea het volgende:
Jeetje, spannend baloetjuh. Je zal wel een termijnecho krijgen dan via de dokter of verloskundige.
Volgens mij zijn alle zwangere bijna hetzelfde de laatste weken.. nesteldrang, schoonmaak woede... ALLES moet ineens super netjes zijn. De wasmachine draait over uren... Mijn vrouw is weer driftig aan het poetsen geweest dit weekend (en ik erachteraan met de stofzuiger..).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft schoonmaak/opruimwoede. Gelukkig is manlief ook thuis en die loopt dus nu te sjouwen met alles dat volgensmij naar de berging kan of helemaal weg kan.
Kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, kan WEL kwaad bij kleine babies, het is toch een herpes soort.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:02 schreef MeNicole het volgende:
Een koortsblaar tijdens zwangerschap kan geen kwaad toch?
Niet alleen bij kleine babies , gewoon in het algemeen bij kleine kinderen. Bij babies kan het dodelijk zijn meen ik en bij kleine kinderen (onder de 2 jaar meen ik) is het niet meer dodelijk maar kan het wel ernstige gevolgen hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Belana het volgende:
[..]
Kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, kan WEL kwaad bij kleine babies, het is toch een herpes soort.
Beetje herkenbare situatie...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef Baloetjuh het volgende:
okeej, misschien weer een nieuwe mam er bij!
Vrijdag een test gedaan, die erg positief was!
Morgen weer een test, en dan naar de dokter.
Spannend hoor!
Probleem is alleen dat iedereen om me heen er erg op tegen is.
Omdat we nu eigelijk in een nare situatie zitten,
Net uit elkaar, Nog wel heel veel houden van elkaar, Maar er is zo veel gebeurd dat dit eigelijk het verkeerde moment is om te horen te krijgen dat ik zwanger ben.
Maar goed morgen dan maar nog een test doen, en dan naar de dok.
Want hoelang ik dan zwanger ben zou ik echt niet weten door de pillen die ik slikte voor mn uitslag.
Die zorgen ervoor dat je menstruatie anders verloopt, nou ben ik dus 3 maanden niet ongi geweest door die pillen en nu 2 maanden niet maar wist niet hoe het kwam, ik maar denken dat het kwam door die pillen nog.
Dus of ik ben 2 maanden zwanger of al 5 maanden.
Spannende dag dus morgen!!!
Heftig....quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef Baloetjuh het volgende:
Dus of ik ben 2 maanden zwanger of al 5 maanden.
Spannende dag dus morgen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |