Woohooo....!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:23 schreef pinquit het volgende:
ohja, kwipsel, misselijkheid kan betekenen dat de bevalling eraan komt he?![]()
![]()
Nou.... Da's lekker geruststellend!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:43 schreef Neuk het volgende:
Ik heb net de verloskundige gebeld omdat ik me zorgen maakte over afgelopen nacht en de buikpijnen van vandaag... Ze vond mijn verhaal nogal 'buikgriepachtig' aanhoren (maar verder voel ik me best ok op die buikpijn na dan) en zei dat misschien mijn darmen wat geirriteerd waren en dat dat ook effect kan hebben op de baarmoeder. Ik moest me maar geen zorgen maken, zei ze, en als ik maandag nog last had kon ik wel bellen voor een afspraakje tussendoor...![]()
@Neuk, ik ben het met vamperotica eens hoor. Als je je ongerust blijft maken, bellen! Het is zo'n opluchting als je echt gerustgesteld wordt. En blijkbaar zijn er veel meer stresskipjes onder aanstaande moeders. De arts die ik vandaag trof, zei letterlijk: "Liever een keertje te vaak dan een keertje te weinig langskomen."quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou.... Da's lekker geruststellend!
![]()
gewoon blijven bellen hoor, als je je zorgen blijft maken.
Waarmee ik niet wil beweren dat jij er een zou zijn...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef Moonah het volgende:
En blijkbaar zijn er veel meer stresskipjes onder aanstaande moeders.
Hehe, we zijn dan beiden een beer aan het bouwen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:
Maar we krijgen een groot kind, wellicht ligt het daaraan. Volgens de echo-computerberekening heeft het kindje een grootte van 19 weken. Terwijl ik echt zeker weet dat ik pas 17 weken ben (dmv ovulatietestjes).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |