abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 22:36:29 #151
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37643484
Miss_take, Mister-Take en jeremy van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ryan

Mammietje en man van harte gefeli met de geboorte van Tinka

Mammietje wat een verhaal hopelijk voel je je gauw weer wat beter
  zondag 7 mei 2006 @ 22:39:13 #152
16245 CarOnline
met lange O
pi_37643575
Oh mammietje, het lijkt zó op mijn horror verhaal! Ik kan zó goed de onmacht, het ongeloof en de wanhoop voorstellen! Jeetje dat ze zulke dingen toch steeds laten gebeuren!
Heel veel sterkte met het verwerkingsproces en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je meisje!
Vind het een èrg leuke vrolijke naam!
Screw them.
We're going home.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:39:57 #153
16245 CarOnline
met lange O
pi_37643603
MissTake ook van harte met je zoon! Wat leuk zo onverwachts
Heel veel geluk samen!
Screw them.
We're going home.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:48:56 #154
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37643937
owja sowwie...

Van Harte Gefelciteerd met jullie dochter !!!
  zondag 7 mei 2006 @ 22:53:08 #155
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37644083
Mammietje, je krijgt van ons een dikke kus en knuffel!!
Want die heb je wel goed nodig denk ik!

Rust lekker uit, en geniet met alle liefde van jullie dochter Tinka
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_37644140
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef poemojn het volgende:

En, wisten jullie al dat je geen softijs mag als je zwanger bent?
Ja ivm. listeria net zoals milkshakes. Maar die laatste kun je prima zelf maken
En als ik nou gewoon eerst even verder lees zou ik zien dat er een linkje stond

Mamietje wat een horror verhaal. Sterkte bij het verwerken van dat stuk en uiteraard gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

[ Bericht 27% gewijzigd door Xanthe op 07-05-2006 23:10:51 ]
  zondag 7 mei 2006 @ 23:27:18 #157
1139 bixister
moeist!
pi_37645109
mammietje, wat een nachtmerrie-bevalling. gelukkig wel met goede afloop, pfoeh. maar aiaiai dat je er zo van overtuigd was dat je 't niet zou halen lijkt me genoeg voor een flink trauma. veel succes met aansterken en verwerken/bijkomen hiervan. en natuurlijk héél hartelijk gefeliciteerd met Tinka!!!! ook voor je man & Randy natuurlijk.
pi_37645167
Het is een jongetje geworden

Is ie niet lief? Hij heek Kai en is om 19.08 Ierse tijd geboren, weegt 2980gram en is 50cm lang.
En het persen duurde maar 13 minuten hulde aan mamma
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  zondag 7 mei 2006 @ 23:30:27 #159
1139 bixister
moeist!
pi_37645186
gefeliciteerd troma!
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 23:41:59 #160
81992 Githa
pi_37645503
Troma en vrouw dat is nog snel gegaan zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon Kai
Ohw gossie
pi_37645559
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Githa het volgende:
Troma en vrouw dat is nog snel gegaan zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon Kai
Ohw gossie
Pfff zeg dat wel, ze trapte me vanmorgen om 4 uur het bed uit dat we maar eens een lift moesten regelen; mijn antwoord: Nog vijf minuutjes daarna stond ik wel helemaal klaar

[ Bericht 2% gewijzigd door troma78 op 07-05-2006 23:44:47 (typo, ik moet maar wat gaan drinken) ]
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_37648661

Gefeliciteerd met Kai, troma78!

Klinkt als een hele snelle bevalling.
pi_37648799
Wauw, ben ik dr een avond niet, ploppen er overal kinderen en updates vandaan
Ryan, Tinka en Kai, welkom en feliciteer jullie ouders even!
En mammietje, wát een verhaal, waren alle zorgen hier dus toch terecht...sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 08:18:59 #164
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37648861
Allemaal verse babietjes!!!

Ryan, Tinka en Kai welkom op de wereld!

Kersverse ouders en brusjes: van harte gefeliciteerd

Mammietje, héél veel sterkte met opknappen en met het verwerken van het hele gebeuren. Wat een horrorverhaal zeg...vreselijk
  maandag 8 mei 2006 @ 08:23:03 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37648895
Mammietje, ik heb met je te doen, joh! Wat een hel heb je doorstaan! Maar onwijs gefeliciteerd met je dochter Tinka. Lieve naam ja!!!

Troma, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Jippie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 mei 2006 @ 08:29:29 #166
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37648940
Mammietje, ik heb gehuild om je verhaal. Wat een ellende... Maar nu: Van harte gefeliciteerd met Tinka. Ik vind het een geweldige naam.

Kai, welkom klein mooi mannetje! Gefeliciteerd trotse ouders!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 8 mei 2006 @ 08:41:20 #167
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37649051
Mammietje en Troma!

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!

Mijn buikpijn is nog niet helemaal weg. Ik had gister echt geen zin dat te posten... Dus ik denk dat ik straks toch de vk even bel om een afspraak te maken voor een hartcontrole
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 8 mei 2006 @ 08:47:56 #168
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37649130
Oe ja, ik vergeet door de heftigheid van het verhaal van Mammietje haast Miss_Take en Troma! Jullie ook heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van deze twee heerlijke mannetjes!
pi_37649141
Gefeliciteerd Troma!
pi_37649152
Ik wil oohoook
  maandag 8 mei 2006 @ 08:50:40 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_37649163
Troma, van harte gefeliciteerd met Kai

De baby-wave is echt begonnen
stormy waters...
sailin'
pi_37649467
Mammietje.. Ik ben d'r helemaal stil van! Zit hier te huilen.. wat heb ik met je te doen!
Maar wat een geluk lees ik tussendoor, een meisje na een jongen!
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel gaat genieten van jullie wondertje en je lichamelijk en geestelijk goed herstelt.

Troma78, jullie uiteraard ook van harte en met dezelfde wensen als die voor Tinka, met de geboorte van jullie zoontje. Het is een bjoetie!

ps. Hoe voelen weeën..?

[ Bericht 18% gewijzigd door lcicle op 08-05-2006 09:32:17 (Troma78 óók gefeliciteerd ;)) ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_37649478
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:29 schreef Lishe het volgende:
Mammietje, ik heb gehuild om je verhaal. Wat een ellende... Maar nu: Van harte gefeliciteerd met Tinka. Ik vind het een geweldige naam.

Kai, welkom klein mooi mannetje! Gefeliciteerd trotse ouders!
Ik zat me ook groot te houden, helemaal toen het er even op leek in het verhaal dat het niet goed ging komen met de kleine....oei...dat wil je nóóit meemaken...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37649504
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:10 schreef lcicle het volgende:

ps. Hoe voelen weeën..?
Dat vraag ik me dus ook hard af. Herken ik het wel als het gaat beginnen... Echt pijnlijke harde buiken heb ik nl ook amper gehad. Wel dat m'n buik keihard aanvoelt, maar dat voelt hoogstens oncomfortabel en niet pijnlijk.
pi_37649524
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:10 schreef lcicle het volgende:

ps. Hoe voelen weeën..?
Is er iets aan de gang?
  maandag 8 mei 2006 @ 09:16:47 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_37649554
Tamea en Icicle, ik snap wel wat jullie bedoelen, ik vroeg me dat ook af. Nou begint het bij iedereen anders natuurlijk... bij mij braken de vliezen en een uur later begonnen de weeën. En om die weeën kan je echt niet heen. In het begin is het prima uit te houden meestal, vaak bouwt het op, dus steeds langer en heftiger. Op die manier kan je er een beetje "ingroeien" Ik vond dat heel goed te doen. Je herkent ze, echt!
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 mei 2006 @ 09:24:19 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37649694
Mammietje, wat heb jij veel doorgemaakt zeg... dat zoiets bij een tweede kindje toch gebeurt zeg! Niet te geloven dat je dit ook in het ziekenhuis hebt moeten meemaken. Daar zouden ze het moeten kunnen voorkomen zou je denken....

Maar van harte gefeliciteerd met TINKA! Wat een leuke naam! Heel veel geluk gewenst en nu... opknappen maar!

Miss-Take: ik ben helemaal vergeten jou nog te feliciteren!! Hartelijk gefeliciteerd!

Troma, jij ook van harte met je zoontje!
  maandag 8 mei 2006 @ 09:27:53 #178
102760 Igraine
Headache
pi_37649766
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef Belana het volgende:
Tamea en Icicle, ik snap wel wat jullie bedoelen, ik vroeg me dat ook af. Nou begint het bij iedereen anders natuurlijk... bij mij braken de vliezen en een uur later begonnen de weeën. En om die weeën kan je echt niet heen. In het begin is het prima uit te houden meestal, vaak bouwt het op, dus steeds langer en heftiger. Op die manier kan je er een beetje "ingroeien" Ik vond dat heel goed te doen. Je herkent ze, echt!
Uhhh, niet altijd dus..

Ik heb de hele tijd (vanaf een uurtje of half tien 's morgens) een beetje rondgelopen met "krampjes" waarvan ik dacht dat dat ECHT geen weeën konden zijn. Zelfs in het ziekenhuis dachten ze dat het geen weeën waren (ook omdat dat meetding op de verkeerde plaats zat) maar toch bleek ik rond een uur of half 2 al ruim 5 cm ontsluiting te hebben.

Pas rond 2 uur werden ze vrij pijnlijk en om 16:17 is mijn dochter geboren. Ik heb een uur lang persweeën gehad, dus eigenlijk maar 1 uurtje pijnlijke ontsluitingsweeën. Goed te doen dus.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 8 mei 2006 @ 09:28:47 #179
640 snoopy
peanuts
pi_37649787
Troma, van harte met Kai
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37649809
Igraine, zoiets had m'n schoonmoeder dus ook. Die herkende ze ook niet. En een collega bleek ook bij de gyneacoloog ineens al 7 cm ontsluiting te hebben terwijl ze alleen voor controle kwam.

Ik heb weeën trouwens ook wel eens horen vergelijken met ongesteldheidskrampen, maar aangezien ik die (gelukkig) nooit heb/had, zegt dat me ook helemaal niks.
pi_37649856
nieuwe babietjes
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 09:33:33 #182
81992 Githa
pi_37649883
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:27 schreef Igraine het volgende:

[..]

Uhhh, niet altijd dus..

Ik heb de hele tijd (vanaf een uurtje of half tien 's morgens) een beetje rondgelopen met "krampjes" waarvan ik dacht dat dat ECHT geen weeën konden zijn. Zelfs in het ziekenhuis dachten ze dat het geen weeën waren (ook omdat dat meetding op de verkeerde plaats zat) maar toch bleek ik rond een uur of half 2 al ruim 5 cm ontsluiting te hebben.

Pas rond 2 uur werden ze vrij pijnlijk en om 16:17 is mijn dochter geboren. Ik heb een uur lang persweeën gehad, dus eigenlijk maar 1 uurtje pijnlijke ontsluitingsweeën. Goed te doen dus.
Same here, de ontsluiting in een uurtje, maar mijn vliezen waren gebroken en dat maakt het allemaal wat duidelijker...dan is het toch echt begonnen.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:37:55 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_37649971
ja dames, er zijn altijd uitzonderingen Ik zei expres al dat het bij iedereen anders is
Maar als je zo aan het einde de hele dag met krampjes loopt bel je toch ook de vk? Ten minste ik wel. Laat ze maar ff kijken hoe het ervoor staat. Heb ik toen een paar dagen voor de echte bevalling ook gedaan. Ik heb een paar dagen lang iedere 10 minuten ofzo harde buiken gehad.
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 mei 2006 @ 09:39:07 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37649999
Baloetjuh, toch maar een felicitatie! Wanneer weet je meer? Spannend hoor!

Mammietje, wat heb ik vaak aan je gedacht!! Gelukkig is alles goed gekomen, ik was er bang voor. Heftig allemaal hoor! Ik zelf ben geboren na het loslaten van de placenta (met 34 weken) daarna is het bij mijn moeder misgegaan met een jongetje. Ik heb die angst voormezelf dus wel, vk heeft het overlegd met gyn. Schijnbaar zijn dat toevalstreffers en is het haast onmogelijk dat het twee keer gebeurt bij een vrouw (bj mijn mdr dus wel!).
Ook is het niet erfelijk. Inmiddels maak ik me er niet meer druk om, maar zit he in mijn achterhoofd.
Maar om even kort te zijn: gefeliciteerd met Katinka!!!

Troma, Kai! Gefeliiciteerd!! Mooie naam!!

Moonah, jij hebt dus ook al harde buiken. Ik dacht ze ook te hebben, gewoon omdat mijn buik hard voelt maar ook nu weer, alsof je gigantisch naar de wc moet maar het niet zo is. MAar nu lees is dat het dus al wel kan? Dan meld ik me bij deze!
Ook voelde ik net Ieniemienie weer, als een stroomschokje.

Vanmiddag rijden we weer naar Maastricht voor de echo, spannend hoor. Ben benieuwd wat de kindercardioloog allemaal gaat vertellen.... Ben dus vanavond later terug,
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37650087
Drie kleine mensenkindertjes in de wereld, welkom allemaal en mama's en papa's gefeliciteerd
Variety is the spice of life
  maandag 8 mei 2006 @ 09:43:37 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37650093
Mammietje gefeliciteerd met de geboorte van Tinka!

Troma gefeliciteerd met de geboorte van Kai!

En welkom voor Baloetjuh!
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 09:45:06 #187
81992 Githa
pi_37650120
Moet je daarvoor helemaal naar maastricht. Jeetje, succes vanmiddag
  maandag 8 mei 2006 @ 09:54:01 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37650324
Ik heb ook een paar dagen met krampen rondgelopen. En dat voor wel 3 hele centimeters ontsluiting. Bij een tweede zou ik proberen die krampen voor lief te nemen. Nu was ik zo bezig met 'Ik ben aan het bevallen!!!" terwijl het echte werk dus nog moest komen. Het is niet uit te leggen, maar verblijd je niet met elk krampje,het kan dan zo nog tijden duren. Maar het kindje komt er echt een keer uit, heus!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 8 mei 2006 @ 09:59:27 #189
94046 PM-girl
pi_37650438
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef Githa het volgende:
Moet je daarvoor helemaal naar maastricht. Jeetje, succes vanmiddag
Omdat de punctie in Maastricht is geweest (en die kon niet in Eindhoven omdat de gyn toen op vakantie was daar die week) willen ze me daar terugzien.
Het is dus geen gewone 20 weken echo, nog steeds vanwege die verdikte nekplooi.
Alle organen worden goed doorgelicht maar vooral het hartje, daarom is de kindercardioloog er ook bij, wat niet gebruikelijk is bij 20 weken echo's.
Vind het ook wel prettig, goed te worden nagekeken. Als dit nu straks goed is, zijn we weer helemaal normaal! Zo niet, dat zien we dan wel weer.
*
  maandag 8 mei 2006 @ 10:02:17 #190
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37650500
Mammietje, wat een ongelofelijk verhaal. Sterkte met herstellen en bijkomen!
Ik hoop wel dat dit echt een uitzondering is
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 8 mei 2006 @ 10:02:32 #191
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37650509
Troma gefeliciteerd met jullie Kai !

Icicle, ik hoor dat het meerdere malen zeer doet als menstruatiepijnen !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:03:29 #192
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37650546
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef Belana het volgende:
Zal het doorgeven aan de vrouw, die denkt af en toe dat ze misschien wat voelt... (wat het blijkbaar dus niet is).
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 10:05:58 #193
81992 Githa
pi_37650598
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Omdat de punctie in Maastricht is geweest (en die kon niet in Eindhoven omdat de gyn toen op vakantie was daar die week) willen ze me daar terugzien.
Het is dus geen gewone 20 weken echo, nog steeds vanwege die verdikte nekplooi.
Alle organen worden goed doorgelicht maar vooral het hartje, daarom is de kindercardioloog er ook bij, wat niet gebruikelijk is bij 20 weken echo's.
Vind het ook wel prettig, goed te worden nagekeken. Als dit nu straks goed is, zijn we weer helemaal normaal! Zo niet, dat zien we dan wel weer.
Dat begrijp ik, is ook heel fijn, maar wat ik verwonderlijk vind is dat dat nergens dichterbij kan gebeuren. Maastricht is toch een eindje rijden vanuit Brabant.
Maar het belangrijkste van alles is dat jullie niks dan goede berichten krijgen en jullie prachtige beebje kunnen horen en zien .... en 20 weken alweer Dat schreeuwt om een buik up-date
  maandag 8 mei 2006 @ 10:06:17 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37650605
Wow Troma, dat is écht snel gegaan zo te lezen!
Veel geluk met Kai!
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, jij hebt dus ook al harde buiken. Ik dacht ze ook te hebben, gewoon omdat mijn buik hard voelt maar ook nu weer, alsof je gigantisch naar de wc moet maar het niet zo is. MAar nu lees is dat het dus al wel kan? Dan meld ik me bij deze!
Ook voelde ik net Ieniemienie weer, als een stroomschokje.
Het is pas sinds een week ongeveer. Af en toe. Beetje gelijk begonnen met het voelen van het kindje. Ik dacht eerst dat hij/zij zich dan draaide en dat ik het ruggetje voelde. Maar als het gebeurde voelde ik verder geen typische beweginkjes. Toen ik zaterdag in het ziekenhuis was vroeg de arts ook of ik al wel eens harde buiken had, maar ik had ze niet als zodanig geïnterpreteerd. Tot ik het gisteren weer voelde en toen ben ik eens gaan googlen. Het kan dus wel degelijk in 'ons' stadium van de zwangerschap al. Vannacht ook wel 3 keer.
quote:
Vanmiddag rijden we weer naar Maastricht voor de echo, spannend hoor. Ben benieuwd wat de kindercardioloog allemaal gaat vertellen.... Ben dus vanavond later terug,
Nou, succes! Hoewel dat een beetje gek klinkt.
Op zich prima om eens goed 'doorgelicht' te worden (ook al is de oorspronkelijke aanleiding natuurlijk wat minder). Geniet er maar lekker van dat je Ieniemienie zo goed en zo lang zult zien!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37650608
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Lishe het volgende:
Ik heb ook een paar dagen met krampen rondgelopen. En dat voor wel 3 hele centimeters ontsluiting. Bij een tweede zou ik proberen die krampen voor lief te nemen. Nu was ik zo bezig met 'Ik ben aan het bevallen!!!" terwijl het echte werk dus nog moest komen. Het is niet uit te leggen, maar verblijd je niet met elk krampje,het kan dan zo nog tijden duren. Maar het kindje komt er echt een keer uit, heus!!
Het gaat bij iedereen anders : na een nacht met soms wat krampjes en een halve dag toch maar eens de vlos gebeld destijds. Toen had ik 2 centimeter. Met nog minder krampjes naar het ziekenhuis gereden en...6 cm....met welgeteld één wee waarvan ik dacht van "ah, dus dit is nu een Heuse Wee".
En ik vond echte weeën iets weghebben van menstruatiekrampen (from hell that is) gecombineerd met het gevoel van een flinke voedselvergiftiging waarbij je weet dat er straks iets met grote kracht uitgeperst gaat worden (iedereen heeft zijn ontbijt al op? fijn! ).

Weet wel dat ik de pijn snel niet meer voor de geest kon halen (en bij de tweede letterlijk dacht: "Dat ik hier wéér ingetrapt ben, zeg!" )
pi_37650687
Wat een spannende, ontroerende, pijnlijke, mooie verjhalen weer....
Sterkete en veel babygeluk voor alle nieuwe papa's en mama's!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 mei 2006 @ 10:10:23 #197
94046 PM-girl
pi_37650697
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef Githa het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, is ook heel fijn, maar wat ik verwonderlijk vind is dat dat nergens dichterbij kan gebeuren. Maastricht is toch een eindje rijden vanuit Brabant.
Maar het belangrijkste van alles is dat jullie niks dan goede berichten krijgen en jullie prachtige beebje kunnen horen en zien .... en 20 weken alweer Dat schreeuwt om een buik up-date
Ben al lang blij dat ik nu niet naar het Radboud hoef! (wat het meest dichtbije AZ is).
Onze vk (Uden) stuurt door naar Eindhhoven, diagnostisch centrum. En dat is weer een dependance van het AZ in Maastricht. Dus zodoende ben ik daarheen gestuurd (arnhem was ook dichterbij geweest bijvoorbeeld, maar valt er niet onder).
Kan me inmiddels ook niet meer uitmaken, als het maar goed is inderdaad!!

En jaja, die buikenfoto volgt vanavond!! (maak er trouw elke week een!)
*
  maandag 8 mei 2006 @ 10:11:01 #198
102760 Igraine
Headache
pi_37650711
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het gaat bij iedereen anders : na een nacht met soms wat krampjes en een halve dag toch maar eens de vlos gebeld destijds. Toen had ik 2 centimeter. Met nog minder krampjes naar het ziekenhuis gereden en...6 cm....met welgeteld één wee waarvan ik dacht van "ah, dus dit is nu een Heuse Wee".
En ik vond echte weeën iets weghebben van menstruatiekrampen (from hell that is) gecombineerd met het gevoel van een flinke voedselvergiftiging waarbij je weet dat er straks iets met grote kracht uitgeperst gaat worden (iedereen heeft zijn ontbijt al op? fijn! ).

Weet wel dat ik de pijn snel niet meer voor de geest kon halen (en bij de tweede letterlijk dacht: "Dat ik hier wéér ingetrapt ben, zeg!" )
En nu dus weer mwuahahaaa

Ja die persweeën waren wel heel..uhm.. apart zeg maar idd. Maar die deden dan weer niet echt pijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:13:11 #199
94046 PM-girl
pi_37650756
Weeën, wat zijn dat?
*
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 10:13:59 #200
81992 Githa
pi_37650772
Neej idd, die persweeen vond ik eigenlijk wel fijn. Ik had het idee dat ik wat kon doen ipv 'alleen maar' opvangen.

PM_girl, dat klinkt dan wel weer logisch. Dat gaat gewoon een lekker terrasje worden in mastricht nadien, om het goede nieuws te vieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')