abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 mei 2006 @ 13:49:42 #1
16743 hp22
Bagger.
pi_37453048
quote:
Signum is the combination of two talented producers in the European music industry. They are Pascal Minnaard, ( age 29) and Ronald Hagen (also age 29).
Both live in Zoetermeer, a little city nearby The Hague, there home base in The Netherlands.
Pascal & Ron first met each other in high school. This was the place were they found out that they had the same interest in making music, and started to do some work together. Although they lost contact, they both continued making there music.
During that time, Pascal got a record contract at the Dutch label/agency BPM Dance. Here he made his first track, under his own name on the label 4-Play (Inside a Rainbow).For his second release ("Flow of Knowledge”,” The Other Side”,” Adapter"), he started working under the name Signum, on the label Jinx from former company BPM Dance.
At this time Pascal met up with Ron again. Ron also signed up with BPM Dance and they started producing together again. Not knowing that this turned out to be a huge success. Because when they released their first track together, in 1997 on the JINX label, called "What you got for me", the record became a huge club anthem. And with it's re-release in 2001 (on TidyTrax) it even got the nr.36 position in the UK Top40 !!!!

"What ya got 4 me" turned out to be, what you now a days call a true "Trance Classic".

In de mean time they did a remix for "Travel" called "Bulgarian”, which also did well in the club charts and was well received by a lot of Dj's.
Under their own names, Ron Hagen & Pascal M.. they did other releases. Such as: "Forever"," Take U There" and "On Stream".

British producer/DJ Scott Mac was interested in working with Signum. So they teamed up and out of that collaboration came "Coming On Strong" which also became a huge clubhit.This established their name as Trance producers.

After that they were frequently asked for a lot of remixes, such as:

Lost Tribe- " Game Master"(Hooj Choons )
Blank & Jones - "After Love"
ATB - " 9pm (Till i come)" (Ministery of Sound)
KayCee - " Escape " (Additive)
Straydog (Dj Tiesto) - " Mirror " (Black Hole)
Alice Deejay & DJ Jurgen - "Better of Alone" (Violent Records)
Yves the Ruyter - "To the Rythem" (Bonzai)
Spacebrothers - " Shine " (Manifesto)

And many more............

After finishing all these remixes they started focussing on their own productions. They came back with "Solar Level " and after that even stronger with "First Strike", which received support from many leading DJ's/producers including, Armin van Buuren, Ferry Corsten , Dj Tiesto, Marco V, John 00'Flemming and many more!
This hit was soon followed by some more,"Cura Me", "Second Wave" & "Third Dimension" , which where all released on Jinx.
(All tracks were frequently played in sets of the worlds leading Trance Dj's!! ).
They also produced another massive track called "The Wrong Shake" under the alias "D-Factor" Which was also being hammered by all the Top DJ's.

Pascal & Ron a.k.a. Signum thought that the time was right to play their own tunes in front of crowds, and started focussing on a DJ career.
In July 2001 they made their U.K. debut with a three hour set at Gatecrasher. Since this impressive debut they've played in U.K.'s best clubs, such as, "Godskitchen", "Gatecrasher", "Passion", "Slinky" and of course not forgetting the great festivals, "Global Gathering", "Homelands", & "Summer Sound System”. Since this debut they've visited and set crowds on fire in many countries, such as: Australia, Spain, Japan, Ibiza, UK, Ireland, Canada, Africa, Swiss, Germany, Mallorca and Malaysia.

2003 was the year that BPM Dance stopped existing as a record company, and Ron & Pascal needed to find a new record company. They didn't need to search for long, because a new company was founded in June 2003: ARMADA MUSIC. Armin van Buuren, Maykel Piron and David Lewis joined their forces to combine label management, publishing and artist management.
"Push Through" was the first release of Signum, on the new label called "A State Of Trance" named after Armin's immense popular radio show, and the beginning of a new period. "Push Through" was very well received by the public as well as the DJ's, and has reached a couple of nr.1 positions in Dance Charts worldwide!!

In 2004 Signum teamed up with vocalist Anita Kelsey, and out of that collaboration came "Come Around Again", a beautiful vocal trancer, Ron & Pascal described it as the track they've always wanted to make, Shortly after that release "The Timelord” saw the light of day and again they had done it, a massive trancer that was played by almost every trance DJ, "The Timelord” was selected as Future Favourite on Armin's radio show, again reached several nr.1 position in Dance Charts worldwide and even ended at the nr.14 spot in the Dutch Year board, being one of the best tracks that year!
Remixing wise, they've given Delerium - "Truly", Laura Turner - "Soul Deep", Misja Helsloot - "First Second", Dj Danjo & Rob Styles - "Duende" the Signum makeover, and with a lot of success....
2004 was also the year that Ron & Pascal decided to re-release "First Strike & "Second Wave”. There still was a really big demand for the original tracks, but to release them again without something extra wasn't an option, so the invented the "Signum Signal" guise, which was more tech-trance orientated.

The year 2005, is already a promising year for Pascal & Ron, they’ve visited Australia and New Zealand, for the Two Tribes Tour 2005 (along with The Prodigy, Armand van Helden, Rank 1, MIKE and many more), with a massive success and response….
They remixed the track “Serenity” of the nr.3 DJ in the world, none other then Armin van Buuren, which will also be the official anthem for the Sensation White 2005 party!!!!
A brand new Signum Signal will be released and or the second time they’re teaming up with vocalist Anita Kelsey….!!
And last but not least: Ron & Pascal are selecting tracks at the moment for their first double mix compilation, to be released on ARMADA

Signum's sound of Trance, Techno, Tech-Trance, and Progressive have won many admirers up & down the World!
We can say that Signum are becoming one of the most favourite DJ’s of the Trance crowd. And you'll be seeing and hearing a lot of them and so their rise to the top is just beginning !!!!!!
----------------------

Na een succesvolle editie van Playground vorige maand in de Poema is het weer tijd voor een feestje! CTT'ers Tomaz en jackson organiseren Incredible!



Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Op dinsdagavond is er vanaf 9 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com Luister naar GDJB, TATW en ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Draai je zelf trance en wil je een keer met je sounds op de radio? Check dan Dance Attack of spreek user Tomaz aan. Hij is één van de presentatoren van dit locale dance programma in de Betuwe en altijd bereid talenten te laten draaien in z'n show.

Handige links

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Laurent Vérronez
Marco V
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Ralph Barendse
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiesto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Sites om legaal mp3 te kopen
Audiojelly
Beatport
Trackitdown

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
Centraal Trance Topic (43): Phynn
Centraal Trance Topic (44): Solarstone
Centraal Trance Topic (45): Brian Transeau
Centraal Trance Topic (46): Joni Ljungqvist

*openingspost*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 1 mei 2006 @ 13:58:36 #2
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37453321
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef hp22 het volgende:
Na een succesvolle editie van Playground vorige maand in de Poema is het weer tijd voor een feestje! CTT'ers Tomaz en jackson organiseren Incredible!
Op 27 mei. En we zien graag de mensen die in het CTT posten terug die avond.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 14:22:22 #3
87148 Stupide
Stompzinnig
  maandag 1 mei 2006 @ 15:24:09 #4
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37455905
tvp
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_37456242
Vind de gasten van Signum de laatste tijd erg tegenvallen, Back @ Ya was nog wel leuk. Maar de rest...
  maandag 1 mei 2006 @ 15:35:11 #6
16743 hp22
Bagger.
pi_37456305
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Urvin het volgende:
Vind de gasten van Signum de laatste tijd erg tegenvallen, Back @ Ya was nog wel leuk. Maar de rest...
Ja ik ook, de laatste tijd is het niet veel meer. Laatste echt goede Signum plaat vind ik The Timelord
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 1 mei 2006 @ 15:35:29 #7
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37456316
trance vind post
Let the beat control your body!
  maandag 1 mei 2006 @ 15:56:01 #8
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37456988
hoi
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37457735
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:24 schreef DreamAway het volgende:
tvp
pi_37458131
Signum... aardige kerels. Maar ze maken een beetje crap muziek tegenwoordig .
pi_37458158
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:58 schreef jackson het volgende:

[..]

Op 27 mei. En we zien graag de mensen die in het CTT posten terug die avond.
Mijn oma wordt 100 op die dag. En ik moet eigenlijk naar haar verjaardagsfeest.

"Fuck it, oma". Wist ik haar net via de telefoon te melden, "ik ga naar de Poema".

En zo geschiedde.
  maandag 1 mei 2006 @ 16:34:32 #12
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37458222
Ben er ook bij in de Poema!!! Whoohoo!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 1 mei 2006 @ 16:39:47 #13
16743 hp22
Bagger.
pi_37458371
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:32 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Mijn oma wordt 100 op die dag. En ik moet eigenlijk naar haar verjaardagsfeest.

"Fuck it, oma". Wist ik haar net via de telefoon te melden, "ik ga naar de Poema".

En zo geschiedde.
Holy, ga ik MarkzMan_X voor de 2e keer in 1,5 maand meeten? Het moet niet gekker worden!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 1 mei 2006 @ 16:44:57 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37458514
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:32 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Mijn oma wordt 100 op die dag. En ik moet eigenlijk naar haar verjaardagsfeest.

"Fuck it, oma". Wist ik haar net via de telefoon te melden, "ik ga naar de Poema".

En zo geschiedde.
Kom je een dag later en zeg je:"Joh wat is het rustig"
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:39 schreef hp22 het volgende:

[..]

Holy, ga ik MarkzMan_X voor de 2e keer in 1,5 maand meeten? Het moet niet gekker worden!
MMX meeten is overrated
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37459349
In die tracklist van Armin in het vorige topic ontbreekt trouwens

Out of The Past - Mystery (Fred Baker vs. Vincent Gozack Mix)

die heb ik vrijwel zeker gehoord

(zo lekker makkelijke tvp )
  maandag 1 mei 2006 @ 18:18:16 #16
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37461001
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Signum... aardige kerels. Maar ze maken een beetje crap muziek tegenwoordig .
Ben ik het deels wel mee eens, maar toch respect voor de rest van hun oeuvre.

Ook een goedkope tvp.
pi_37461139
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:44 schreef jackson het volgende:

MMX meeten is overrated
Ik krijg er anders wel een harde van.
  maandag 1 mei 2006 @ 18:30:43 #18
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37461284
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:24 schreef swopfile het volgende:

[..]

Ik krijg er anders wel een harde van.
zekers, die gast is supersexxxy
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37461505
Ik ga waarschijnlijk naar Sander Kleinenberg in de Asta...ga het dus weer missen
  maandag 1 mei 2006 @ 18:44:44 #20
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37461658
Ik zit nou een setje van Eelke Kleijn te beluisteren, lekker chille muziek wel

wat een slechte tvp
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_37462438
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zit nou een setje van Eelke Kleijn te beluisteren, lekker chille muziek wel

wat een slechte tvp
Ik ook
Tri State. Tri State. !
  maandag 1 mei 2006 @ 19:22:35 #22
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37462861
Progcast021_Eelke_Kleijn.mp3 zo heet het, en meer info heb ik er niet van, maar het is wel een lekker setje
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 1 mei 2006 @ 19:57:52 #23
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37464061
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Veersesmurf het volgende:
Progcast021_Eelke_Kleijn.mp3 zo heet het, en meer info heb ik er niet van, maar het is wel een lekker setje
Eelke is gewoon goed!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37469228
Zeg heren.. de [HOMO]GeileOpa's deel #241 serie is verderop! Maar desalniettemin ben ik gevleid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2006 22:18:55 ]
  maandag 1 mei 2006 @ 22:18:55 #25
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37469241
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Xantra het volgende:

[..]

Eelke is gewoon goed!
Zo is het! Ik ben blij met de opener die avond !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 22:21:58 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37469413
Zijn er sets van Armada night? (Ik vind AvB nog wel gewoon tof namelijk )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37472360
Zo staat Tiësto in Amsterdam voor 200.000 mensen te draaien en 2 dagen later zwaait ie naar je!

Vandaag in een klein stukje file bij Breda, schiet Tijs opeens voorbij in z'n Audi Ik uiteraard uit 't raam hangen en zwaaien! Tijs lachen en terugzwaaien en het peace-teken naar me maken! Hoe gelukkig was ik

Oh ja, Tijs, volgende keer mag je zonnebril af als 't buiten regent hoor
pi_37472394
Tering rij ik een andere Vroemvroem in de Prak vanavond
pi_37473127
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Zo staat Tiësto in Amsterdam voor 200.000 mensen te draaien en 2 dagen later zwaait ie naar je!

Vandaag in een klein stukje file bij Breda, schiet Tijs opeens voorbij in z'n Audi Ik uiteraard uit 't raam hangen en zwaaien! Tijs lachen en terugzwaaien en het peace-teken naar me maken! Hoe gelukkig was ik

Oh ja, Tijs, volgende keer mag je zonnebril af als 't buiten regent hoor
  maandag 1 mei 2006 @ 23:59:12 #30
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37474139
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Zo staat Tiësto in Amsterdam voor 200.000 mensen te draaien en 2 dagen later zwaait ie naar je!

Vandaag in een klein stukje file bij Breda, schiet Tijs opeens voorbij in z'n Audi Ik uiteraard uit 't raam hangen en zwaaien! Tijs lachen en terugzwaaien en het peace-teken naar me maken! Hoe gelukkig was ik

Oh ja, Tijs, volgende keer mag je zonnebril af als 't buiten regent hoor
Tom, je bent een held
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37474718
Cool Tom, Ik vraag me af waar hij naartoe gaat in Breda. Of waar hij vroeger heeft gewoond . Ik woon in Breda en soms vraag ik me wel eens af: 'zou Tijs hier vroeger elke dag hebben gefietst op weg naar school?'
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:13:17 #32
16743 hp22
Bagger.
pi_37478669
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Zo staat Tiësto in Amsterdam voor 200.000 mensen te draaien en 2 dagen later zwaait ie naar je!

Vandaag in een klein stukje file bij Breda, schiet Tijs opeens voorbij in z'n Audi Ik uiteraard uit 't raam hangen en zwaaien! Tijs lachen en terugzwaaien en het peace-teken naar me maken! Hoe gelukkig was ik

Oh ja, Tijs, volgende keer mag je zonnebril af als 't buiten regent hoor
! En Tijs natuurlijk helemaal verbaasd dat ie gewoon even Tom S tegenkomt op een stukje snelweg bij Breda!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37480953
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef _Supreme het volgende:
Cool Tom, Ik vraag me af waar hij naartoe gaat in Breda. Of waar hij vroeger heeft gewoond . Ik woon in Breda en soms vraag ik me wel eens af: 'zou Tijs hier vroeger elke dag hebben gefietst op weg naar school?'
Hij heeft in Prinsenbeek gewoond, maar hij reed door naar Breda. Ik denk dat ie naar z'n Magik store ging, want die gaat binnenkort dicht. Hij zal dus wel 't een en ander te regelen hebben daar.
pi_37480995
Magik Store dicht? Waarom?
pi_37481003
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef hp22 het volgende:

[..]

! En Tijs natuurlijk helemaal verbaasd dat ie gewoon even Tom S tegenkomt op een stukje snelweg bij Breda!
Dus ik even m'n thumbs up voor die knaap
pi_37481109
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Magik Store dicht? Waarom?
Weet ik ook niet precies, de zaken zullen wel slecht gaan.
pi_37481195
Tja, zo'n Cor Fijneman achter de toonbank schrikt ook wel potentiële kopers af .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:52:02 #38
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37482665
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tja, zo'n Cor Fijneman achter de toonbank schrikt ook wel potentiële kopers af .
en het schijnt ook niet echt een hele beste shop te zijn, wat ze vooral verkopen zijn de bekendere labels schijnt...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37482674
Dat zou ik wel zonde vinden als die zaak dicht gaat, daar heb ik toch voor vele euro's aan platen gekocht
pi_37482707
Ik heb er ooit 3 platen gekocht .
pi_37484841
Ik ben er laatst ook even binnen gestapt. Er waren enkele jongens aan het luisteren naar wat platen daar. Verder kon ik niet echt veel platen vinden die ik kende, maar dat zal wel aan mij liggen.
Tri State. Tri State. !
pi_37484857
Hij is er:

Gabriel_And_Dresden-Gabriel_And_Dresden-CD-2006

Snel even beluisterd en het klonk wel aardig alleen wel veel aparte vocalen waar ik nog even aan moet wennen Straks maar eens grondiger luisteren!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:49:19 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37485154
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Tomaz het volgende:
Zo staat Tiësto in Amsterdam voor 200.000 mensen te draaien en 2 dagen later zwaait ie naar je!

Vandaag in een klein stukje file bij Breda, schiet Tijs opeens voorbij in z'n Audi Ik uiteraard uit 't raam hangen en zwaaien! Tijs lachen en terugzwaaien en het peace-teken naar me maken! Hoe gelukkig was ik

Oh ja, Tijs, volgende keer mag je zonnebril af als 't buiten regent hoor
Tofheid!!! Tis al toeval dattie in Nederland is
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37486225
Hoei. Complete videomontage van Tiesto @ Museumplein, 29-5.

http://www.getlogged.com/(...)esto_video_all_parts

Enjoy.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:57:01 #45
16743 hp22
Bagger.
pi_37486363
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:19 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij is er:

Gabriel_And_Dresden-Gabriel_And_Dresden-CD-2006

Snel even beluisterd en het klonk wel aardig alleen wel veel aparte vocalen waar ik nog even aan moet wennen Straks maar eens grondiger luisteren!
Hij kan wat mij betreft in het rijtje Shivers, Without You Near en Tri-State. Leuk om een keer te horen, paar hele goede platen maar verder niet veel bijzonders.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37486602
Zoals alle trance ariestenalbums eigenlijk? De enige waarvan alle nummers goed zijn - vind ik- , is die van Tiesto's "Parade of the Athletes".
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:56:24 #47
16743 hp22
Bagger.
pi_37487628
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zoals alle trance ariestenalbums eigenlijk? De enige waarvan alle nummers goed zijn - vind ik- , is die van Tiesto's "Parade of the Athletes".
Veel dance albums vallen tegen, alleen Shiloh - Bleed Red Cells vind ik waanzinnig

Incl. remixen van David West, Furry Nipples en Luke Chable
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37487896
Het album van M.I.K.E. gaat wel flink heerschen vrees ik.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:52:40 #49
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37488951
* ISOS 5 luistert
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_37489662
https://www.beatport.com/default.php?area=content&event=GetItem&itemParentId=91807&itemTypeId=1&entityId=10799

Leuk. Je kan 10 gratis (voorgeselecteerde) nummers downloaden van Beatport.

Nog meer gratis:
Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix).

Ha, ik zie dat Airbase van zijn motor is gedonderd (zie Airbase.nu). Niets ernstig gelukkig.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2006 17:23:47 ]
pi_37489804
Dit zijn overigens wat nieuwe nummers van de heren uit de OT die nog uitgebracht moeten worden:
Above & Beyond - Can't Sleep (Signum Remix)
BT feat JC Chasez - Force Of Gravity (Signum Remix)
Signum Signal - Roll the Drums
Signum Signal - Harmonic
Signum Signal - SuperSonic

Ik ken ze overigens geen van allen .
pi_37489876
Die BT remix zal toch nooit beter zijn dan die van Ferry, die is gewoon te goed
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:41:24 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37490051
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zoals alle trance ariestenalbums eigenlijk? De enige waarvan alle nummers goed zijn - vind ik- , is die van Tiesto's "Parade of the Athletes".
In My Memory blijft één van de beste trance-albums ooit
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37491406
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dit zijn overigens wat nieuwe nummers van de heren uit de OT die nog uitgebracht moeten worden:
Above & Beyond - Can't Sleep (Signum Remix)
BT feat JC Chasez - Force Of Gravity (Signum Remix)
Signum Signal - Roll the Drums
Signum Signal - Harmonic
Signum Signal - SuperSonic

Ik ken ze overigens geen van allen .
supersonic is niet zo goed, een beetje een mix van signum meets katana imo
pi_37492737
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:56 schreef hp22 het volgende:

[..]

Veel dance albums vallen tegen, alleen Shiloh - Bleed Red Cells vind ik waanzinnig

Incl. remixen van David West, Furry Nipples en Luke Chable
Die Cd is nog niet gemasterd, en shiloh kan echt véél beter..

Vind die Gabriel and Dresden cd wel erg sterk.. kan eigk geen slechte plaat ontdekken
pi_37502543
Hey menschen!
Weet niet of ik hier terecht kan met deze vraag, maar ik probeer het gewoon
Ik ben op zoek naar de artiest & titel van het tweede nummer dat Tiesto draaide op Koninginnedag. Op de mp3 die ik ervan heb gedownload gaat het om minuut 5 t/m 10 ongeveer. Ik heb em vaker gehoord, en het nummer is te herkennen aan de hoge vrouwenstem die je af en toe even hoort.
Please help! bedankt
pi_37502955
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:03 schreef ploppie het volgende:
Hey menschen!
Weet niet of ik hier terecht kan met deze vraag, maar ik probeer het gewoon
Ik ben op zoek naar de artiest & titel van het tweede nummer dat Tiesto draaide op Koninginnedag. Op de mp3 die ik ervan heb gedownload gaat het om minuut 5 t/m 10 ongeveer. Ik heb em vaker gehoord, en het nummer is te herkennen aan de hoge vrouwenstem die je af en toe even hoort.
Please help! bedankt
Dat is Super8 vs. Tab - Helsinki Scorchin'
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:39:29 #58
16743 hp22
Bagger.
pi_37503174
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:03 schreef ploppie het volgende:
Hey menschen!
Weet niet of ik hier terecht kan met deze vraag, maar ik probeer het gewoon
Ik ben op zoek naar de artiest & titel van het tweede nummer dat Tiesto draaide op Koninginnedag. Op de mp3 die ik ervan heb gedownload gaat het om minuut 5 t/m 10 ongeveer. Ik heb em vaker gehoord, en het nummer is te herkennen aan de hoge vrouwenstem die je af en toe even hoort.
Please help! bedankt
Op tranceaddict.com kan je een tracklist forum vinden, zo ook van die set van tiesto:

01. Joint Operations Centre - Elevator Dance-Off [Discover]
02. Super8 Vs. Tab - Helsinki Scorchin' [Anjunabeats]
03. Fonzerelli - Moonlight Party [Mena Music]
04. Tiesto - Lethal Industry (2006 Mix) [Magik Muzik]
05. Ekon vs. E-Craig & Coldcut - The Existence Of Autumn Leaves For The First Time [Bootleg]
06. Jochen Miller - Chromatic (Dub) [High Contrast]
07. Grooveyard - Mary Go Wild (Krzysztof Choclow Remix) [N/A]
08. ID [N/A]
09. John O'Callaghan & Brian Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix) [Discover Digital]
10. Tiesto - Flight 643 [Magik Muzik]

En idd Helsinki Scorchin' zoek je
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:47:36 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37503323
quote:
Hier baal ik van aangezien ik die heb en verwacht had dat deze nooit uit zal komen. Erg kut want het is een uber dikke tune
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:27 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Dat is Super8 vs. Tab - Helsinki Scorchin'
Blijft een super gave plaat, elke keer weer

[ Bericht 26% gewijzigd door jackson op 03-05-2006 09:54:48 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37503549
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Hier baal ik van aangezien ik die heb en verwacht had dat deze nooit uit zal komen. Erg kut want het is een uber dikke tune
Ach, nu kunnen meer mensen er van genieten! Ik vind 'm ook echt fantastisch. Sowieso vind ik Imogen Heap toffe, aparte muziek maken en vooral deze Airbase mix is heilig! Ik ging helemaal los toen ie 'm draaide in de Asta!
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:09:15 #61
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37503735
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:59 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ach, nu kunnen meer mensen er van genieten! Ik vind 'm ook echt fantastisch. Sowieso vind ik Imogen Heap toffe, aparte muziek maken en vooral deze Airbase mix is heilig! Ik ging helemaal los toen ie 'm draaide in de Asta!
Oohja.... Toen was ik zeiken
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37505841
AHHHHHHHHHH HET IS LENTE / ZOMER ...!
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:29:49 #63
16743 hp22
Bagger.
pi_37505886
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
AHHHHHHHHHH HET IS LENTE / ZOMER ...!
Lente

Zomer

Stage
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37506256
4 maanden vakantie
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:52:03 #65
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37506598
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:29 schreef hp22 het volgende:

[..]

Lente

Zomer

Stage
bikini in de tuin op vrije dag! (en nog op de pc moeten voor school, maar das maar voor n uurtje... ) Hooray!

je zal maar ziek op bed liggen zeg
en moeten zeiken tijdens The moment I said it
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:56:51 #66
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37506735
Morgen lekker naar het strand! Iemand nog een ghettoblaster gevuld met trance-muziek voor me? .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:01:39 #67
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37506868
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:56 schreef m-kay het volgende:
Morgen lekker naar het strand! Iemand nog een ghettoblaster gevuld met trance-muziek voor me? .
wel erg offtopic, maar is t morgen ook zulk weer?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:04:56 #68
16743 hp22
Bagger.
pi_37506958
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef DreamAway het volgende:

[..]

bikini in de tuin op vrije dag!
Pics!
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef DreamAway het volgende:

[..]

wel erg offtopic, maar is t morgen ook zulk weer?


[ Bericht 4% gewijzigd door hp22 op 03-05-2006 12:16:12 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:07:58 #69
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37507038
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef hp22 het volgende:

Pics!

[afbeelding]
get lost
plaatje doet t niet
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:08:06 #70
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37507040
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef DreamAway het volgende:

je zal maar ziek op bed liggen zeg
en moeten zeiken tijdens The moment I said it

Zoals ik dus... erg kut dat ziek zijn als het eens lekker weer is. Maargoed... het is niet anders.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:08:45 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37507070
En ja... tieten in dit topic zouden het goed doen!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:11:28 #72
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37507146
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
En ja... tieten in dit topic zouden het goed doen!
niet de mijne
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:14:40 #73
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37507219
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:11 schreef DreamAway het volgende:

[..]

niet de mijne
Ook die zouden het best aardig doen denk ik . Maar ik snap wat je er tegen hebt
now playing: DJ Tiesto - Live At Duplex Prague
Blijft een heerlijke set met je zieke treiterkop in bed
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:16:38 #74
16743 hp22
Bagger.
pi_37507279
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:07 schreef DreamAway het volgende:

[..]

get lost
plaatje doet t niet


En fixed!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:20:29 #75
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37507397
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Ook die zouden het best aardig doen denk ik . Maar ik snap wat je er tegen hebt
bedankt voor het begrip
trouwens...jij hebt al foto van mij in bikini
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:21:45 #76
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37507435
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

En fixed!
super! merci
vrijdag ook nog best lekker, iemand nog een tip voor een of ander bevrijdingsfestival?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:25:08 #77
16743 hp22
Bagger.
pi_37507545
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef DreamAway het volgende:

[..]

super! merci
vrijdag ook nog best lekker, iemand nog een tip voor een of ander bevrijdingsfestival?!
freESOT
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:33:13 #78
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37507772
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef DreamAway het volgende:

[..]

super! merci
vrijdag ook nog best lekker, iemand nog een tip voor een of ander bevrijdingsfestival?!
Ik loop vrijdag met een pilsje in de hand vrolijck rond in Wageningen! Hoezeee 5 mei!!! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:40:22 #79
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37507970
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:25 schreef hp22 het volgende:

[..]

freESOT

Ik ga dit weekend verder niks doen dus ben er graag als guest DJ, als ik me beter voel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:11:05 #80
16743 hp22
Bagger.
pi_37508869
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef jackson het volgende:

[..]


Ik ga dit weekend verder niks doen dus ben er graag als guest DJ, als ik me beter voel
Ik weet niet of ik er vrijdag ben maar anders graag
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37510600
Als het goed is heb ik dit weekend mn nieuwe mixer binnen, dan draai ik wel even een plaatje mee.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:21:39 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37511035
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef swopfile het volgende:
Als het goed is heb ik dit weekend mn nieuwe mixer binnen, dan draai ik wel even een plaatje mee.
Dan weet je al wat voor vraag we gaan stellen ! Gaarne antwoord
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37513833
Over goeie dance-albums gesproken:
Hed Kandi pres. Late Night Alumni - Empty Streets

Nagenoeg alle nummers zijn tof, en passen helemaal bij dit zomerse weer.
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:07:51 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37515750
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over goeie dance-albums gesproken:
Hed Kandi pres. Late Night Alumni - Empty Streets

Nagenoeg alle nummers zijn tof, en passen helemaal bij dit zomerse weer.
Hed Kandi is gewoon goed!!!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:48:55 #85
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37516717
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Hed Kandi is gewoon goed!!!
nou... niet alles, soms zit er veel gay-shit in

die airbase remix is trouwens wel heel bruut
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37523576
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Hed Kandi is gewoon goed!!!
*eens vooral met dit weer man, heerlijk
overigens draai ik nu Mischa Daniels - April 2006 Mix op Armada Music, ook best lekker.

ik zit met 5 mei bij Liberty Dance (Vlissingen)
Line-up:
17:00 - 18:00: Shapeshifter
18:00 - 19:00: Freshadelik
19:00 - 20:00: Jesse Voorn
20:00 - 21:00: D'Julz
21:00 - 22:00: Marcello
22:00 - 23:00: Miss Monica
23:00 - 00:00: Steve Rachmad
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:05:38 #87
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37528097
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*eens vooral met dit weer man, heerlijk
overigens draai ik nu Mischa Daniels - April 2006 Mix op Armada Music, ook best lekker.

ik zit met 5 mei bij Liberty Dance (Vlissingen)
Line-up:
17:00 - 18:00: Shapeshifter
18:00 - 19:00: Freshadelik
19:00 - 20:00: Jesse Voorn
20:00 - 21:00: D'Julz
21:00 - 22:00: Marcello
22:00 - 23:00: Miss Monica
23:00 - 00:00: Steve Rachmad
Best coole line-up zeg . Weer eens wat anders zou het voor mij zijn
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37528431
maarja vlissingen of all places
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:17:32 #89
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37528607
MarkzMan_X et moi gaan een kijkje nemen in Wageningen (as usual)...

Freedome
13.00 – 14.00: Nakato
14.00 – 15.00: Chahir Bali
15.00 – 16.05: Sandrien
Defilé
17.30 – 18.15: Remark
18.15 – 19.15: Future Groove
19.15 – 19.45: Perpetual – live on stage
19.45 – 21.00: Bas & Ram
21.00 – 22.00: DJ Spider
22.00 – 24.00: DJ Jurgen

Ken er weinig van...maar ben benieuwd.

[insider]En Joost maar schreeuwen tegen Bas&Ram: "HEEEUUJ, jullie zijn heul geen JvdB!!!"[/insider]

[ Bericht 4% gewijzigd door m-kay op 03-05-2006 23:29:46 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:26:06 #90
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37528965
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef marciemarcs het volgende:
maarja vlissingen of all places
Ben er wel eens geweest.... niets mis mee. Heb nog wel bekende wonen daar ook
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37534916
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:27 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Dat is Super8 vs. Tab - Helsinki Scorchin'
Bedankt Tomaz en hp22! Ook voor de site, erg handig
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:32:34 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37539125
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 08:33 schreef ploppie het volgende:

[..]

Bedankt Tomaz en hp22! Ook voor de site, erg handig
2Posts... en alle 2 in het Centrale Trance Topic
*held van de maand sticker pakt*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:59:18 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37545711
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oVhfJcGmav8&eurl=

Niet echt heel boeiend, maar kan iemand mij vertellen hoe dat nummer op de achtergrond heet?
Ik kan er maar niet opkomen. Hier weten mensen het vast meteen uit hun hoofd.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37545890
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik kan er maar niet opkomen. Hier weten mensen het vast meteen uit hun hoofd.
Ja duh. System F - Dancevalley 2001 Theme

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2006 15:04:48 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:12:12 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37546084
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:04 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ja duh. System F - Dancevalley 2001 Theme
Dank je . Ik kwam er niet op.... dat heb je (lees: ik) nog wel eens
Wacht eens.... heb ik die niet op vinyl . Zou best eens kunnen... altijd lachen met mij
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:38:04 #96
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37546736
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:12 schreef jackson het volgende:

[..]

Dank je . Ik kwam er niet op.... dat heb je (lees: ik) nog wel eens
Wacht eens.... heb ik die niet op vinyl . Zou best eens kunnen... altijd lachen met mij
Ach, volgens mij had ik ooit ergens een anekdote gelezen van Misja Helsloot die zijn eigen plaat in eerste instantie niet eens herkende
Let the beat control your body!
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:46:44 #97
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37547036
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ach, volgens mij had ik ooit ergens een anekdote gelezen van Misja Helsloot die zijn eigen plaat in eerste instantie niet eens herkende
Nou lust hij ook wel een drankje moet ik zeggen
Ik daarintegen drink nooit alcohol....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37547398
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ach, volgens mij had ik ooit ergens een anekdote gelezen van Misja Helsloot die zijn eigen plaat in eerste instantie niet eens herkende
Ja klopt! Hij schreef in een column dat hij in een hotel beelden van een bepaald feest zag en er maar niet op kon komen welke plaat er draaide !
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Nou lust hij ook wel een drankje moet ik zeggen
Ik daarintegen drink nooit alcohol....


"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37551268
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
2Posts... en alle 2 in het Centrale Trance Topic
*held van de maand sticker pakt*
haha thanks! ben best wel een trancefanaatje. 25 mei --> State of Trance #250 hier in den haag
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:57:11 #100
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37552218
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef ploppie het volgende:

[..]

haha thanks! ben best wel een trancefanaatje. 25 mei --> State of Trance #250 hier in den haag
nu heb je het weer verpest!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:07:12 #101
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37552478
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef ploppie het volgende:

[..]

haha thanks! ben best wel een trancefanaatje. 25 mei --> State of Trance #250 hier in den haag
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef Xantra het volgende:

[..]

nu heb je het weer verpest!
!

Ik sluit niet uit dat ik er bij ben. Heb namelijk die donderdag en vrijdag vrij. Ik weet niet hoe andere mensen erover denken en of ze vrij hebben ?! Anders kunnen we ff een hapje eten in The Hague en daarna gratis naar ASOT 250. Ik ben 1 keer bij een ASOT geweest in Panama en dat was heilig. Ok, dat was dan ook met Matthew Dekay maar toch .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37554709
Dag eerder Digweed in 't Paard is een betere optie
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:30:34 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37555049
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef marciemarcs het volgende:
Dag eerder Digweed in 't Paard is een betere optie
Had ik eerst ook in mijn PF agenda staan ja. Erg tof maar zie er toch vanaf
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:07:17 #104
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37556385
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef jackson het volgende:

[..]


[..]

!

Ik sluit niet uit dat ik er bij ben. Heb namelijk die donderdag en vrijdag vrij. Ik weet niet hoe andere mensen erover denken en of ze vrij hebben ?! Anders kunnen we ff een hapje eten in The Hague en daarna gratis naar ASOT 250. Ik ben 1 keer bij een ASOT geweest in Panama en dat was heilig. Ok, dat was dan ook met Matthew Dekay maar toch .
Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:11:44 #105
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37556519
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.
Ik zet ook m'n joker in voor ASOT 250. Vervoer-technisch gezien erg lastig, als het om 04.00 is afgelopen. .

Trouwens, FreshFM is geniaal!! ASOT begint daar pas om 22.00! Dus ik kan nu van 21.00 tot 22.00 uur 2 luisteren via di.fm (het kut-uur), en daarna afsluiten met uur 1 via FreshFM!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:14:48 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37556614
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik zet ook m'n joker in voor ASOT 250. Vervoer-technisch gezien erg lastig, als het om 04.00 is afgelopen. .

Trouwens, FreshFM is geniaal!! ASOT begint daar pas om 22.00! Dus ik kan nu van 21.00 tot 22.00 uur 2 luisteren via di.fm (het kut-uur), en daarna afsluiten met uur 1 via FreshFM!
Jah, helemaal in The Hague . En Marco V is in Utrecht. Even wat mensen lief aankijken en kan ik misschien pitten daar. 2 dagen later Incredible
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:26:18 #107
16743 hp22
Bagger.
pi_37557036
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.
*meldt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:31:28 #108
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37557228
dan zal ik wel weer CTT gaan representeren

[ Bericht 3% gewijzigd door DreamAway op 04-05-2006 21:40:05 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:34:54 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37557355
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef DreamAway het volgende:
representateren
Wat ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:38:46 #110
16743 hp22
Bagger.
pi_37557503
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef DreamAway het volgende:
dan zal ik wel weer CTT gaan representateren
Ja doe jij dat maar

Armin, Markus, Rank 1 etc. geloof ik wel, Jonas zien we 2 dagen later al in de Poema. Het is ook nog eens om 4 uur afgelopen dus OV is haast geen optie. Komt met Marco V allemaal veel beter uit, en lange Marco V set =
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:52:11 #111
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37558015
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef jackson het volgende:

[..]

Best coole line-up zeg . Weer eens wat anders zou het voor mij zijn
Voor mij is het totaal anders dan normaal, maar op bevrijdingsdag is het altijd techno naast het hoofdpodium. Ik ga er heen omdat het gratis is en niet minder dan 14 km. fietsen

ASOT 250 is voor mij ook geen optie omdat het om 4 uur al klaar is. Na het Trance.nu WDE ook al is een uur op een trein gewacht, en dat was geen pretje in de kou

CD van G&D vind ik trouwens ontzettend lekker, zit een lekkere sound in!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:22:02 #112
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37559195
Ik heb een geniaal idee! Ik ga eerst ff bij ASOT 250 kijken (begint toch om 8 uur), en pak dan de (1-na)laatste trein naar Utrecht!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:38:36 #113
16743 hp22
Bagger.
pi_37559787
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:39:33 #114
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37576724
gaat er hier niemand naar Emporium???
http://partyflock.nl/party/57629.html
T ziet er goed uit met vette line-up!! Met name The Pyramid en Valley Of The Pharao’s

zou best willen, als ik de week daarna niet al 2 keer weg ging!!!
de flyer is ook erg tof!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:03:03 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37577536
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef DreamAway het volgende:
gaat er hier niemand naar Emporium???
http://partyflock.nl/party/57629.html
T ziet er goed uit met vette line-up!! Met name The Pyramid en Valley Of The Pharao’s

zou best willen, als ik de week daarna niet al 2 keer weg ging!!!
de flyer is ook erg tof!
Ziet er inderdaad erg goed uit. Vriendin van me gaat er wel heen. Ikzelf heb een gig van 21.00-22.00 dus ga er niet heen. Overdag moet ik "ook" werken
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:33:26 #116
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37581498
Ik zou naar Emporium gaan, maar ik ga naar Defqon en toen kwam Tiesto er nog tussen dus zie ik maar af van de reis naar Gelderland ondanks de sterke line-up (niet alleen op trancegebied )
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:48:49 #117
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37581781
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:03 schreef jackson het volgende:

[..]
Ikzelf heb een gig van 21.00-22.00 dus ga er niet heen. Overdag moet ik "ook" werken
owja is waar!
gig klinkt ook zo heerlijk he...lekker groot woord
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:51:48 #118
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37581845
Wat is jullie tune of the moment?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:12:16 #119
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37582251
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Wat is jullie tune of the moment?
lastige vraag, ik kan je wel een lijstje van een stuk of 10 nummers geven
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:28:24 #120
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37582598
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:12 schreef DreamAway het volgende:

[..]

lastige vraag, ik kan je wel een lijstje van een stuk of 10 nummers geven
Doe eens?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:56:48 #121
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37583244
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Wat is jullie tune of the moment?
Hmm, ik denk hierbij aan:

Anthony Dean & Starlet - In a Trance (Chamberin Remix)
Fedde le Grand - Put Your Hands Up for Detroit
Esteura - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow Mix) Jonas op zijn best weer
Stalker - Magic Crayons (Original Mix)

Om wat verschillende genres te noemen heb ik er maar meerdere neergezet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:04:03 #122
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37583431
Zal ik trouwens eens dit topic centraal maken?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:17:51 #123
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37583751
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
Zal ik trouwens eens dit topic centraal maken?
Dat moet je helemaal zelf weten
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:18:53 #124
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37583768
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat moet je helemaal zelf weten
Overigens ben ik helemaal fan van dat nummer na Helsinki Sorchin van Tiesto op et museumplein
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:28:37 #125
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37583960
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:

[..]

Overigens ben ik helemaal fan van dat nummer na Helsinki Sorchin van Tiesto op et museumplein
Ik zette alleen platen neer die ik al in mijn bezit heb . Klonk inderdaad ergggg goed toen ja die tune
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37584448
Sander Kleinenberg - This is (not) Miami
Kenneth Thomas - Orange Room (Nick Warren remix)
Switch - A Bit Patchy (Eric Prydz remix)
Fedde le Grant - Put your hands up 4 detroit
Noir - My MTV (T. Raminez remix)
Jody Wisternoff - Hot Girls, Cold Drinks
Julien Jabre - Swimming places (Jerome Sydenham Remix)
Paolo Mojo - 1983
Evermore - It's Too Late (Dirty South Remix)
Supermodels From Paris - Keep On
16 Bit Lolita’s Ft. Jennifer Home - Passing Lights
Way Out West - Wonka
Derek Howell - Cram It Up Your Cram Hole
Editors - Camera (Junkie Xl remix)

Mijn favo platen van het moment
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:50:47 #127
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37584493
Cold drink hot girl

Nitrous Oxide - Northpole
Basic Perspective - Small step on the other side
David west - Suffering island
Fonzerelli - Moonlight party
Envio - For you
Mr. Sam ft Kirsty Hawkshaw - Insight (aira force remix)
Kyau vs Albert - walk down
Matthew dekay - Timeless/Digifruitella
Niyaz - Dilruba (junkie xl remix)
Jody Wisternoff- Cold drink Hot girl
FLG - Put you hands up for detroit (bedankt voor de verslaving jongens... )
Leama and Moor - Everything matters (Matthew Dekay remix)

en deze blijven gewoon super:
Super 8 vs Dj Tab - Helsinki Scorchin'
Nic Chagall - Monday barr

n hoop asot nummers, ik weet t...

[ Bericht 66% gewijzigd door DreamAway op 05-05-2006 20:11:36 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:28:08 #128
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37585440
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef DreamAway het volgende:
Basic Perspective - Small step on the other side
Kyau vs Albert - walk down
Jody Wisternoff- Cold drink Hot girl
Leama and Moor - Everything matters (Matthew Dekay remix) (Op vinyl , niklas remix ook goed )
Super 8 vs Dj Tab - Helsinki Scorchin'
Matthew dekay - Timeless/Digifruitella (beetje oud al maar erg lekker ja )
Hier ben ik het ook zeker mee eens !!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37585936
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef DreamAway het volgende:
David west - Suffering island
hey.. ik download dat nummer net, en het is gewoon hetzelfde nummer als Pete Lazonby - Sacred Cycles (David West Remix) ! hoe kan dat nou? Of heeft een van de twee bij mij nou een bogus filename? Beide iig tegengekomen in ASOT.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:52:25 #130
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37597170
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef marciemarcs het volgende:
Sander Kleinenberg - This is (not) Miami
Paolo Mojo - 1983
zijn heel stoer jah
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37599949
T
V
P
wie het kleine niet eert is ambitieus
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:17:55 #132
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37600832
Damn, gister in Wageningen naar het Bevrijdingsfestival geweest. In plaats van gare goa-trance dit jaar gewoon lekker beuken! O.a. Jonas Steur - Nightshift en Fedde le Grand - Put your hands up for Detroit gehoord!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:30:37 #133
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37606347
aan het genieten is: lekker zonnetje + de gitaren van Balance 009
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37612805
En natuurlijk Selu Vibra - Stargazing, en nog veel meer goeie trancers. Vond het gister de leukste 5 mei tot nu toe!
pi_37614228
Die Hands Up For Detroit is idd echt geniaal, dat die in het trance topic genoemd wordt, niet echt trance te noemen! Maar wel erg lekker
pi_37624493
We moeten eigenlijk een Centraal Alles Kapot topic hebben...
  zondag 7 mei 2006 @ 12:56:41 #137
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37625563
Now playing » Full Blown - Hot Cheerleader Sex (Original) [Hot Cheerleader Sex Vinyl] [08:14m | 219kbps | 12,94MB] «

Tune!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_37625868
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Wat is jullie tune of the moment?
Arksun - Arisen
John O'Callaghan & Brian Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix)
Deep Skies - Little Bird (Mike Koglin Remix)
Puma White - Copenhagen
Jochen Miller - Chromatic
Envio - For You
Alex Morph vs Talla - Full Prelude (Re:locate vs. Solid Globe Remix)
Selu Vibra - Divine
Under Sun Feat. Mark Otten - Capoeira
Ekon vs. E-Craig & Coldcut - The Existence Of Autumn Leaves For The First Time (Tiesto Bootleg)
Gabriel & Dresden - Enemy
Tom Cloud - Told You So
pi_37626416
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Wat is jullie tune of the moment?
Benz & MD - Visceral
Bakke & Joni - Bali (Original Mix)
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts (Stel Remix)
Space Manoeuvres - Zone Two (Benz & MD Aurium Remix)

Best wel proggy dus
pi_37626765
Line-up Extrema Outdoor al gechecked??
  zondag 7 mei 2006 @ 14:19:36 #141
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37627442
Bevrijdingsfestival in Vlissingen was gaaf! Zeer lekkere techno gehoord en Perry O'Neil nog gesproken over de Armada Night Jammer genoeg wist hij natuurlijk niet meer welk nummer hij om 10 voor 11 draaide, wat een plaat was dat
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 7 mei 2006 @ 20:28:30 #142
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37639060
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:36 schreef Urvin het volgende:
Bakke & Joni - Bali (Original Mix)
Space Manoeuvres - Zone Two (Benz & MD Aurium Remix)

Best wel proggy dus
Beide inderdaad heilig maar ik ga dan toch voor de LNQ remix van Bali, net een tandje vetter nog
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:50 schreef marciemarcs het volgende:
Line-up Extrema Outdoor al gechecked??
Nope, altijd dik voor de liefhebber dus zal dit keer ook wel goed zitten
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 8 mei 2006 @ 09:38:29 #143
16743 hp22
Bagger.
pi_37649981
Er zijn kaarten te winnen voor Marco V in de Winkel op de FP
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:50 schreef marciemarcs het volgende:
Line-up Extrema Outdoor al gechecked??
Zeker goed ja

Favoriete deunen:

Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Sander Kleinenberg - This Is Not Miami
Daniel Lindeberg - Song For Max (Özgür's Extended Mix)
Charles & King - Parallel Realities (Habersham Git Er Dun Remix)
Roel H - The Dancing Bears
Buy Now - For Sale (Minimal Chic Hyper Mix)
Dark Mountain Group - Lose Control
Dada Life - Big Time (Linus Loves Remix)
Nacka Boys - Our Toys

16 Bit Lolita's - Sedna
Fonzerelli - Moonlight Party
Shiloh - Reaction (David West Remix)
Gabriel & Dresden - Dangerous Power
Johan Gielen - Physical Overdrive
Nitrous Oxide - North Pole
Nitrous Oxide - Frozen Dreams
Selu Vibra - Divine
Six Senses pres. Xposure - From The Heart (Activa Remix)
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again
Wellenrausch - Carry On (Edin Bosnjak Remix)
Danjo & Styles vs. Dj Governor - Red Woods
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 8 mei 2006 @ 12:02:47 #144
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37653320
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:38 schreef hp22 het volgende:
Fonzerelli - Moonlight Party
doe mij die maar
hoorde dat u em had, klopt dat?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 8 mei 2006 @ 12:04:29 #145
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37653369
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef DreamAway het volgende:

[..]

doe mij die maar
hoorde dat u em had, klopt dat?
Schopje naar MSN
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 8 mei 2006 @ 12:18:00 #146
16743 hp22
Bagger.
pi_37653676
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef DreamAway het volgende:

[..]

doe mij die maar
hoorde dat u em had, klopt dat?
Ja, ik heb 'm! Helaas zit ik op stage, maar er is vast wel iets te regelen bij iemand anders
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 8 mei 2006 @ 15:46:17 #147
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37659259
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ja, ik heb 'm! Helaas zit ik op stage, maar er is vast wel iets te regelen bij iemand anders
ik wacht wel
niemand anders heeft hem
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 8 mei 2006 @ 15:47:35 #148
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37659293
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:46 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik wacht wel
niemand anders heeft hem
ik heb hem ook ghehe
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 8 mei 2006 @ 15:50:34 #149
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37659386
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:47 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik heb hem ook ghehe
ja lul, jij staat niet in mn msn heh

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 8 mei 2006 @ 16:46:27 #150
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37661304
MSN



een paar fijne platen van dit moment voor mij:
Simon and Shaker - Zero
Gabriel and Dresden - Enemy
G&D - Let Go
Karen Overton - Your Loving Arms
Envio - For You
Jochen Miller - Chromatic
Stefan Cambridge - Heaven's Gate
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 8 mei 2006 @ 16:47:34 #151
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37661352
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja lul, jij staat niet in mn msn heh

[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 8 mei 2006 @ 20:04:04 #152
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37667984
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:50 schreef marciemarcs het volgende:
Line-up Extrema Outdoor al gechecked??
alle jezus zeg!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:21:12 #153
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_37678016
quote:
Now playing:
02-basic_perspective_-_small_step_on_the_other_side_(elevation_remix)-zzzz.mp3
lekker hoor
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_37682110
Above & Beyond - Can't Sleep (Signum Remix) \o/ \o/
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:12:13 #155
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682141
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

lekker hoor
Holy shit! Wat een ubertune. Die moet moet moet moet ik hebben en dan wel op zo'n zwarte pannekoek!
Een heerlijke meeslepende deun
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:22:25 #156
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682317
Krijg nu toch alles. Die release van: Basic Perspective - Small Step on the Other Side is me totaal ontschoten. De MP3 release was vorige maand gewoon al . Heb ik ff goed hard niet op zitten letten
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37682454
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
Krijg nu toch alles. Die release van: Basic Perspective - Small Step on the Other Side is me totaal ontschoten. De MP3 release was vorige maand gewoon al . Heb ik ff goed hard niet op zitten letten
wanneer precies? kan em niet vinden :/
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:30:05 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682466
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wanneer precies? kan em niet vinden :/
Stuur mij even een mail anders naar mijn xs4all account. Regelen we het op die manier even .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37682492
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Stuur mij even een mail anders naar mijn xs4all account. Regelen we het op die manier even .
geef me maar gewoon een datum, dan vind ik em wel
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:33:54 #160
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682536
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

geef me maar gewoon een datum, dan vind ik em wel
31-03-2006
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37682625
gevonden
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:41:45 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682703
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef Incolumis het volgende:
gevonden Gekocht
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37682762
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:45:17 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37682783
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:44 schreef Incolumis het volgende:
Que ?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37682979
(ik weet van niks)
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:18:46 #166
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37687226
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
Krijg nu toch alles. Die release van: Basic Perspective - Small Step on the Other Side is me totaal ontschoten. De MP3 release was vorige maand gewoon al . Heb ik ff goed hard niet op zitten letten
Goh. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:22:36 #167
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37687330
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef m-kay het volgende:

[..]

Goh. .
Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:52:55 #168
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37693363
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellen
ik voel me aangesproken, ik heb em ook al zo'n 3 weken
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:55:53 #169
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37693456
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik voel me aangesproken, ik heb em ook al zo'n 3 weken
Terecht! Die tune moet ik in elke mix van me de aankomende 4 weken/maanden/jaren/dagen/uren/min... ach what the fuck... ik draai em niet meer ook
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:01:45 #170
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37695143
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef jackson het volgende:

[..]

Terecht! Die tune moet ik in elke mix van me de aankomende 4 weken/maanden/jaren/dagen/uren/min... ach what the fuck... ik draai em niet meer ook
ahhhh don't blame it on the tune!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:32:21 #171
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37697500
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellen
Daar hebben we zo'n mooie website voor... .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:33:53 #172
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37697519
wat is er zo goed aan die tune... vind het maar een rottune...

zal de a-kant ook eens checken
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37703101
JA! Megadeun! Vaak gehoord, release gemist! Bedankt voor de info, nu kan ik eindelijk slapen...
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:11:54 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37704480
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 03:34 schreef Tomaz het volgende:
JA! Megadeun! Vaak gehoord, release gemist! Bedankt voor de info, nu kan ik eindelijk slapen...
Een PI en vet gedrukte tekst

Ik pak overigens geen Ozgur Can dit weekend denk ik, eerst maar eens wat herstellen... teh horror
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:32:32 #175
16743 hp22
Bagger.
pi_37704936
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef jackson het volgende:

[..]


Ik pak overigens geen Ozgur Can dit weekend denk ik, eerst maar eens wat herstellen... teh horror
Jammer maar goed, m-kay en ik gaan even namens het CTT alles kapot hakken daar!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:39:31 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37705082
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

Jammer maar goed, m-kay en ik gaan even namens het CTT alles kapot hakken daar!
Graag!!! en doe die fantastische dame (Marijke) de groetjes.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:50:43 #177
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37705348
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Graag!!! en doe die fantastische dame (Marijke) de groetjes.
Oi, dat is mij nog niet verteld! Kan ze een beetje 'de drilboor' etc?
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:54:19 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37705438
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef m-kay het volgende:

[..]

Oi, dat is mij nog niet verteld! Kan ze een beetje 'de drilboor' etc?
Geen idee.... geweldige uitstraling en erg tof . Voor de rest ken ik haar niet zo, sprak haar laatst wel even in de Melkweg & Asta toen ze met een bekende mee was. Doe haar maar gewoon even gedag zeggen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:03:56 #179
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37705684
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:54 schreef jackson het volgende:

[..]

Geen idee.... geweldige uitstraling en erg tof . Voor de rest ken ik haar niet zo, sprak haar laatst wel even in de Melkweg & Asta toen ze met een bekende mee was. Doe haar maar gewoon even gedag zeggen
Doe maar even een foto dan... .

Now playing: Kenneth Thomas Feat Colleen Riley - Ghost In The Machine (Elevation Remix) [08m47s | 224 kbps | 13,92 MB]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:42:20 #180
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37713267
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:03 schreef m-kay het volgende:

[..]

Doe maar even een foto dan... .
zeg... Centraal Trance Topic toch?!

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:57:48 #181
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37713644
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef DreamAway het volgende:

[..]

zeg... Centraal Trance Topic toch?!

Dat meisje houdt toch van Trance. .

Owja, gaan er behalve hp22 et moi nog mensen naar de Doornroosje a.s. zaterdag?? Ozgur Can + Habersham + hp22 + m-kay = feest. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:03:28 #182
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37713761
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef m-kay het volgende:

[..]

Dat meisje houdt toch van Trance. .
nou en? Als we iedereen moesten gaan bespreken die van trance houdt, zijn we wel ff bezig...

maarja...je moet ergens over zeuren heh...
*verkapt jaloers enzo
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:08:08 #183
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37713888
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef DreamAway het volgende:

[..]

nou en? Als we iedereen moesten gaan bespreken die van trance houdt, zijn we wel ff bezig...

maarja...je moet ergens over zeuren heh...
*verkapt jaloers enzo
Wil je aandacht? .

Ontopic: Iemand enig idee wanneer Sassot - Where It All Begun uitkomt? IK WIL DIE PLAAT!!!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:14:35 #184
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37714071
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef m-kay het volgende:

[..]

Wil je aandacht? .

Ontopic: Iemand enig idee wanneer Sassot - Where It All Begun uitkomt? IK WIL DIE PLAAT!!!
ja en nee.
en ik weet t niet!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:37:56 #185
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37714609
http://releases.mp3-tunes.nl/tracklist.php?r_id=8105

Drie heerlijke gratis zomertracks. .

[/spam]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:49:19 #186
16743 hp22
Bagger.
pi_37714864
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef DreamAway het volgende:

[..]


*verkapt jaloers enzo
Dan moet je ook komen zaterdag!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:13:02 #187
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37715447
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:49 schreef hp22 het volgende:

[..]

Dan moet je ook komen zaterdag!
kom me maar halen!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:06:58 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37716705
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef DreamAway het volgende:

[..]

kom me maar halen!
Ja, ga DreamAway eens halen ofzo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:07:08 #189
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37716708
-edit-

Dubbelpost... dikke vingers enzo... En fok!

[ Bericht 66% gewijzigd door jackson op 10-05-2006 20:16:35 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37717158
t v p
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:49:08 #191
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37718009
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef DreamAway het volgende:

[..]

kom me maar halen!
Kom met de trein uit dat gare plaatsje van je naar Ede-Wageningen of Nijmegen en je kan meerijden. Terugweg gaat taxi m-kay naar Gangstervoort en weer terug naar Ede-Wageningen.

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:16:02 #192
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37718917
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:49 schreef m-kay het volgende:

[..]

Kom met de trein uit dat gare plaatsje van je
ja nu heb je t verpest!
er gaat niet eens een trein vanuit dit plaatsje
nee ik ben er zaterdag niet bij, sorry! maar veel plezier!

Fok is traag vandaag!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_37720036
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef m-kay het volgende:

[..]

Wil je aandacht? .

Ontopic: Iemand enig idee wanneer Sassot - Where It All Begun uitkomt? IK WIL DIE PLAAT!!!
Voor de zomer. Aldus Sassot himself.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:42:04 #194
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37731896
Nieuw mixie van mijn kant:

natuurlijk wat hoessies ghehe:





De mix kan je downloaden op mijn site
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:48:35 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37732040
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef Xantra het volgende:
Nieuw mixie van mijn kant:

natuurlijk wat hoessies ghehe:

[afbeelding]

[afbeelding]

De mix kan je downloaden op mijn site
Puike voorkant dit maal. Goeie tracklist ook. Ik ga hem zeker luisteren zoals altijd
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:02:25 #196
16743 hp22
Bagger.
pi_37732416
Leuke tl idd. Die tribal edit
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37732514
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef Xantra het volgende:
Nieuw mixie van mijn kant:
* luistert *

Clipt af en toe wel flink zeg!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:13:13 #198
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37734076
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef swopfile het volgende:

[..]

* luistert *

Clipt af en toe wel flink zeg!
loopt die te clippen hmz...

bij mij nl niet..
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37741520
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Xantra het volgende:

[..]

loopt die te clippen hmz...

bij mij nl niet..
De mp3 niet, maar de opname zelf wel.

Maareh, puike mix, heb ervan genoten tijdens 't werk.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:55:16 #200
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37742140
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:30 schreef swopfile het volgende:

[..]

De mp3 niet, maar de opname zelf wel.

Maareh, puike mix, heb ervan genoten tijdens 't werk.
begrijp ik, heb wel een track tussen zitten die nog niet goed afgemasterd is, die Depeche Mode remix bijv.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:39:20 #201
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37761186
Gabriel and Dresden - Eleven ( US Tour mix )
Shena - Electrosexual ( Michael Gray Mix )

[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:25:51 #202
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37782773
kan iemand deze track id-en?

http://www.sendspace.com/file/50dpgm

" I need to speak up...louder"
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:55:37 #203
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37789608
2 Divine - Black is the colour

wat een geweldige drive zit er in dat nummer zeg whoei dit is het nummer dat Perry draaide op de Armada Night waarvan ik de naam wilde weten.

*blij is
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:10:34 #204
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37789978
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef Veersesmurf het volgende:
2 Divine - Black is the colour

wat een geweldige drive zit er in dat nummer zeg whoei dit is het nummer dat Perry draaide op de Armada Night waarvan ik de naam wilde weten.

*blij is
is dat de id?

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:43:32 #205
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37790725
Als je het mij vraagt wel ik hoorde het nummer in 2006-5-6 Matt Darey Nocturnal with guest Gabriel & Dresden (hele goeie shows overigens van Matt) en ik herkende hem min of meer geloof ik.

Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:00:32 #206
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37796038
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat
je zal t vast wel goed hebben!!
dankjewel!! nu nog weten wanneer ie te downloaden is...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:08:17 #207
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37796286
This is not Miami
Let the beat control your body!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:11:28 #208
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37796385
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:08 schreef Joppy het volgende:
This is not Miami
Brilliant
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:25:31 #209
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37796879
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:11 schreef Xantra het volgende:

[..]

Brilliant
Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafd
Overigens dankzij jouw mix, die voor de rest ook heel prima is
Let the beat control your body!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:28:55 #210
16743 hp22
Bagger.
pi_37796997
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:08 schreef Joppy het volgende:
This is not Miami
This Is Not Detroit
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:33:28 #211
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37797126
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafd
Overigens dankzij jouw mix, die voor de rest ook heel prima is
ok thnx

heb hem op me nieuwe nokia gezet ghehe, wat een plaat
niet als ringtone, want dat is natuurlijk het AJAX-clublied
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 14 mei 2006 @ 15:20:19 #212
16743 hp22
Bagger.
pi_37815722
Was een top feestje gister in Doornroosje! Habersham draaide lekker veel vage plaatjes en kon er 1 id'en, Cirez D - Teaser !

Özgür natuurlijk weer knallen zoals verwacht met hoogtepunten Lostep - Because We Can (!) en Ame - Rej

De vooraf genuttigde Habershamburger en McFurry maakten het geheel af
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 14 mei 2006 @ 21:46:53 #213
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37827373
Ik zit even een video van armin te kijken .... met de volgende (gedeeltelijke tracklist)

1. Arksun - Arisen
2. Kyau vs Albert - Walk Down
3. Karen Overton - Your Loving Arms (? Remix)
4. Armin van Buuren - Who Is Watching (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
5. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)

Ik vraag me toch af wat voor pillen of andere soorten dingen je inneemt om na Walk Down stug prog-trance te gaan draaien. De playlist opzich van het hele verhaal is echt erg tof zonder echt slechte platen, hier en daar wat lomp geweld misschien imo. Het moet ook echt een wereldavond geweest zijn maar hoe kan je nu zo openen. Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.

Oohja... in de categorie enorme dikke nieuwe trancer met een beetje de oude sound: Nitrous Oxide - North Pole. (5 sterren dus, de maixmale score )
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 mei 2006 @ 00:05:58 #214
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37833086
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.
maar toch doet hij het weer
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37835332
Woohooo!

www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaakt Bugs graag melden

*trots is, blij is, slapen gaat.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:29:44 #216
16743 hp22
Bagger.
pi_37836655
quote:
Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!

www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaakt Bugs graag melden

*trots is, blij is, slapen gaat.
Netjes hoor
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 15 mei 2006 @ 10:52:34 #217
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37838460
quote:
Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!

www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaakt Bugs graag melden

*trots is, blij is, slapen gaat.
Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!
Check trouwens echt die plaat even die ik hierboven neer zette
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 mei 2006 @ 10:54:01 #218
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37838489
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:20 schreef hp22 het volgende:
Was een top feestje gister in Doornroosje! Habersham draaide lekker veel vage plaatjes en kon er 1 id'en, Cirez D - Teaser !

Özgür natuurlijk weer knallen zoals verwacht met hoogtepunten Lostep - Because We Can (!) en Ame - Rej

De vooraf genuttigde Habershamburger en McFurry maakten het geheel af
Dikke shit HP. Volgende keer ben ik er weer bij
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

maar toch doet hij het weer
Hmmjah... dat als nr3 DJ lijkt me niet helemaal in de haak
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37838596
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:29 schreef hp22 het volgende:

[..]

Netjes hoor
quote:
Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!
Thanx boys! Heb m'n best gedaan voor jullie!
  maandag 15 mei 2006 @ 11:22:54 #220
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37839246
quote:
Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!

www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaakt Bugs graag melden

*trots is, blij is, slapen gaat.
ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!
en mooie quotes!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 15 mei 2006 @ 11:32:27 #221
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37839514
quote:
Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!

www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaakt Bugs graag melden

*trots is, blij is, slapen gaat.
nette site tom lekker duidelijk
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_37841044
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!
en mooie quotes!
Thanx Daan!
pi_37841108
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:32 schreef Xantra het volgende:

[..]

nette site tom lekker duidelijk
Link switch!
pi_37841627
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Ik zit even een video van armin te kijken .... met de volgende (gedeeltelijke tracklist)

1. Arksun - Arisen
2. Kyau vs Albert - Walk Down
3. Karen Overton - Your Loving Arms (? Remix)
4. Armin van Buuren - Who Is Watching (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
5. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)

Ik vraag me toch af wat voor pillen of andere soorten dingen je inneemt om na Walk Down stug prog-trance te gaan draaien. De playlist opzich van het hele verhaal is echt erg tof zonder echt slechte platen, hier en daar wat lomp geweld misschien imo. Het moet ook echt een wereldavond geweest zijn maar hoe kan je nu zo openen. Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.

Oohja... in de categorie enorme dikke nieuwe trancer met een beetje de oude sound: Nitrous Oxide - North Pole. (5 sterren dus, de maixmale score )
Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).
  maandag 15 mei 2006 @ 12:48:40 #225
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37841723
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).
Zo kan je het natuurlijk ook zien .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 mei 2006 @ 15:35:54 #226
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37846436
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Als je het mij vraagt wel ik hoorde het nummer in 2006-5-6 Matt Darey Nocturnal with guest Gabriel & Dresden (hele goeie shows overigens van Matt) en ik herkende hem min of meer geloof ik.

Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat
Het is dus niet 2 divine - black is the colour!
dees wel: http://www.sendspace.com/file/wwlgtv erg mooi hoor
maar ik wil wel erg graag weten hoe die id nou wel heet
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 15 mei 2006 @ 17:23:52 #227
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37849916
Gister ff een ruim uur gemixt:

01. Ame - Rej
02. Union Jack - Two Full Moons and a Trout 2006 (Luke Chable remix)
03. Ozgur Can - Dim the lights
04. Sultan ft. Zara - Whatever
05. Benz & MD - Underoath
06. Elektro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. remix)
07. Boom Jinx - Come play perfect
08. Sander Kleinenberg - This is not Miami
09. Supermodels from Paris - Keep on (JC1 remix)
10. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
11. DJ Shah pres. Sunlounger - White sand
12. HKN - Cantus
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 15 mei 2006 @ 17:30:23 #228
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37850101
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Het is dus niet 2 divine - black is the colour!
dees wel: http://www.sendspace.com/file/wwlgtv erg mooi hoor
maar ik wil wel erg graag weten hoe die id nou wel heet
Jammer dat het dat nummer niet is, nou wil ik nog steeds weten hoe dat nummer dan wel heet dat hij om 10 voor 11 draaide

Dat orgineel vind ik trouwens stukken minder klinken dan de remix uit Nocturnal van Matt Darey (klik hier voor een link, op 31 minuten)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_37850481
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef m-kay het volgende:
Gister ff een ruim uur gemixt:

01. Ame - Rej
02. Union Jack - Two Full Moons and a Trout 2006 (Luke Chable remix)
03. Ozgur Can - Dim the lights
04. Sultan ft. Zara - Whatever
05. Benz & MD - Underoath
06. Elektro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. remix)
07. Boom Jinx - Come play perfect
08. Sander Kleinenberg - This is not Miami
09. Supermodels from Paris - Keep on (JC1 remix)
10. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
11. DJ Shah pres. Sunlounger - White sand
12. HKN - Cantus
Nice one m-kay! Gooi 't gerust online!
  maandag 15 mei 2006 @ 22:13:00 #230
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37859964
Gaan er mensen uit dit topic naar Tomorrowland?

Een lekkere line-up vind ik, vooral Perfecto:

Liam Shachar
Ronald van Gelderen
Emjay
Phynn vs. Fred Baker
Menno de Jong vs. Estuera
Mark Norman vs. Cor Fijneman
Markus Schulz
Paul Oakenfold
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 15 mei 2006 @ 22:52:02 #231
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37861831
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef m-kay het volgende:
Gister ff een ruim uur gemixt:

01. Ame - Rej
02. Union Jack - Two Full Moons and a Trout 2006 (Luke Chable remix)
03. Ozgur Can - Dim the lights
04. Sultan ft. Zara - Whatever
05. Benz & MD - Underoath
06. Elektro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. remix)
07. Boom Jinx - Come play perfect
08. Sander Kleinenberg - This is not Miami
09. Supermodels from Paris - Keep on (JC1 remix)
10. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
11. DJ Shah pres. Sunlounger - White sand
12. HKN - Cantus
Wat Tomaz zegt... ik hoor em graag. Blijft een wereldplaat ook die eerste
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 mei 2006 @ 23:51:01 #232
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37864262
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
pi_37868285
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
Jeetje!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:00:09 #234
16743 hp22
Bagger.
pi_37868543
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
Wat kut zeg als je daar kaarten voor hebt! Beetje vreemd excuus ook, zonder artiesten kan Ferry het ook wel. Maar als het aan de kaartverkoop ligt is het begrijpelijk, met bijv. 1000 man in die HMH is niks..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:14:42 #235
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37869262
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
Sjees... wat kut zeg. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik me wel eens ongelukkiger heb gevoeld aangezien dit niet heel slecht uitkomt. Toch vreemd zeg, en erg zuur. HMH is altijd dik en Ferry is .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:37:25 #236
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37880962
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
Ai, jammer. Hier zou ik nog heen gaan, maar ik had nog geen kaartje gehaald. Dat scheelt dan weer.
Let the beat control your body!
pi_37885371
Jullie kunnen mij vast wel uitleggen waarom Paul Oakenfold's Southern Sun twee verschillende teksten heeft

De Tiësto live versie die ik heb heeft een heel ander refrein dan het origineel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:09:49 #238
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37885648
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
dat was wel t laatste wat te verwachten was zeg
al die mensjes uit t buitenland vluchten annuleren... dacht dat de kaartverkoop wel goed zou zitten!
Klote voor Ferry zelf ook trouwens!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:15:44 #239
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37885828
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel uitleggen waarom Paul Oakenfold's Southern Sun twee verschillende teksten heeft

De Tiësto live versie die ik heb heeft een heel ander refrein dan het origineel
klopt, maar dat is alleen bij de live-versie, niet bij de originele uitgebrachte versie... misshcien had de zangeres op dat moment zin om er eens wat anders van te maken
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_37885842
Als ze nou live had gezongen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:20:38 #241
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37885971
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze nou live had gezongen...
dit is toch een live-versie of niet?
ik heb em van Tiësto's set op Dutch Dimension, weet niet welk jaar, ik gok 2002... wat voor een zogenaamde niet-live versie heb jij dan?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:26:39 #242
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37886156
trouwens... de cancel van LEF kun je ook als iets positiefs zien (hoe cru dat nu ook klinkt) want mensen die daarnaartoe gingen gaan nu misschien wel op zoek naar een ander feestje...en er schijnt die zaterdag in Utrecht best wel een goed feestje te zijn...Incredible ofzo?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_37886942
Die SOuthern Sun uit de Dutch Dimension set is idd anders dan de uitgebrachte versie. Paul Oakenfold heeft nadat Tiesto een remix had gemaakt de tekst veranderd en daarna heeft Tiesto dus een nieuwe remix gemaakt. Er zijn dus 2 versies, de niet gereleasde versie met andere tekst die tiesto draaide op dd 02-02-02 (en die die zelf nu ook nog draait, logisch want die versie is veel beter imo) en de gereleasde versie.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:56:52 #244
16743 hp22
Bagger.
pi_37886955
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef DreamAway het volgende:
trouwens... de cancel van LEF kun je ook als iets positiefs zien (hoe cru dat nu ook klinkt) want mensen die daarnaartoe gingen gaan nu misschien wel op zoek naar een ander feestje...en er schijnt die zaterdag in Utrecht best wel een goed feestje te zijn...Incredible ofzo?!
Ja precies! Het is heel kut voor de mensen die naar Ferry zouden gaan maar je moet toch vooruit denken hè
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:44:49 #245
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37890639
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef DreamAway het volgende:
trouwens... de cancel van LEF kun je ook als iets positiefs zien (hoe cru dat nu ook klinkt) want mensen die daarnaartoe gingen gaan nu misschien wel op zoek naar een ander feestje...en er schijnt die zaterdag in Utrecht best wel een goed feestje te zijn...Incredible ofzo?!
Zoals ik zei ! Maar het blijft kut !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:00:55 #246
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37891299
Wel vreemd dat al die artiesten opeens afzeggen. Waar halen ze het lef vandaan?
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:15:54 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37905703
Wat is de vorige ASOT trouwens onzettend goed! Doet het erg leuk bij mij in de auto op de heen terugreis naar stage met mooi weer . Lekker mixwerk ook voor zover ik erop gelet heb....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:27:43 #248
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37913961
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
Wat is de vorige ASOT trouwens onzettend goed! Doet het erg leuk bij mij in de auto op de heen terugreis naar stage met mooi weer . Lekker mixwerk ook voor zover ik erop gelet heb....
luister laatse tijd veel naar John Digweed's KISS, dat is pas feest gastmix van Jody Wisternoff was erg geil paar weken geleden
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 18 mei 2006 @ 07:59:27 #249
16743 hp22
Bagger.
pi_37940865
Op Mysteryland dit jaar:

ECLIPSE

MARCEL WOODS
EDDIE HALLIWELL
MARKUS SCHULZ
NIC CHAGALL
M.I.K.E.
MARK NORMAN
SANDER VAN DOORN

Dat zegt wel weer genoeg over hoe gaat Markus z'n set gaat worden
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 mei 2006 @ 12:27:07 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37946951
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef DreamAway het volgende:

[..]

dit is toch een live-versie of niet?
ik heb em van Tiësto's set op Dutch Dimension, weet niet welk jaar, ik gok 2002... wat voor een zogenaamde niet-live versie heb jij dan?
Dutch Dimenson

lekker op Emporium zeg, zetten ze Rank1 om 12.00u neer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:09:57 #251
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37950618
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 07:59 schreef hp22 het volgende:
Op Mysteryland dit jaar:

ECLIPSE

MARCEL WOODS
EDDIE HALLIWELL
MARKUS SCHULZ
NIC CHAGALL
M.I.K.E.
MARK NORMAN
SANDER VAN DOORN

Dat zegt wel weer genoeg over hoe gaat Markus z'n set gaat worden
je kan beter die andere stages gaan bekijken
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:14:59 #252
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37950780
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Xantra het volgende:

[..]

je kan beter die andere stages gaan bekijken
Ze hadden schulz beter op een andere stage neer kunnen zetten
Maar inderdaad... andere stages brengen wel wat vernieuwing (voor mij dan)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37956657
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 07:59 schreef hp22 het volgende:
Op Mysteryland dit jaar:

ECLIPSE

MARCEL WOODS
EDDIE HALLIWELL

MARKUS SCHULZ
NIC CHAGALL
M.I.K.E.
MARK NORMAN
SANDER VAN DOORN

Dat zegt wel weer genoeg over hoe gaat Markus z'n set gaat worden
Oeh, helft komt van Gigadance
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2006 @ 18:26:41 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37958799
tijd voor markus op de met de Global dj broadcast
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:34:50 #256
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37963332
now playing in asot: 04. Mark Otten & Perry O'Neil - ID
mooi!!!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:37:08 #257
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37963420
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef DreamAway het volgende:
now playing in asot: 04. Mark Otten & Perry O'Neil - ID
mooi!!!!!
ASOT is sowieso goddelijk tot nu toe . Echt heeeeeel dik weer... die Carpe Diem track is ook echt goud!!!!!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37963869
Heerlijke ASOT tot nu toe! Echt genieten
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:16:19 #259
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37964879
even een ander vraagje trouwens... op slam fm werd Kyau vs Albert - Walk down gedraaid...was een geheel andere versie dan ik tot nu toe gehoord heb, maar erg goed... weet iemand of dit gewoon t origineel is en waar ik em kan krijgen... ??? want ik wil em hebbe....
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:01:22 #260
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37967262
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef DreamAway het volgende:
even een ander vraagje trouwens... op slam fm werd Kyau vs Albert - Walk down gedraaid...was een geheel andere versie dan ik tot nu toe gehoord heb, maar erg goed... weet iemand of dit gewoon t origineel is en waar ik em kan krijgen... ??? want ik wil em hebbe....
01-kyau_vs._albert_-_walk_down_(original_radio_edit).mp3
02-kyau_vs._albert_-_walk_down_(kva_club_radio_edit).mp3
04-kyau_vs._albert_-_walk_down_(original_extended_mix).mp3
05-kyau_vs._albert_-_walk_down_(kva_club_mix).mp3

Kies maar. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_37967417
ASOT was weer heerlijk vooral het eerste uur kon ik zeer waarderen
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:24:23 #262
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37997658
Wat is Airwave - Trilogique eigenlijk geniaal nummers als 8Bitz, Sky Blues (Icarus Mix), Mice, People Just Don't Care etc. etc. Ze knallen de pan uit
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:07:15 #263
16743 hp22
Bagger.
pi_38019151


Extrema - 19-05-06

01. Infusion - Love And Imitation
02. The Knife - Pass This On (Dahlbäck & Dahlbäck Remix)
03. Daniel Lindeberg - Song For Max (Özgür's Extended Mix)
04. A Studio ft. Polina - Sos (M-Factor Vocal Mix)
05. Last Rhythm - Last Rhythm (Martijn Ten Velden Remake)
06. Roger Sanchez - Lost
07. Pete Tong & Chris Cox - The Deep End
08. Goldie Lox - Funktronika
09. Masi & Mello ft. Brittany - Touch Yourself
10. John Dahlbäck - I'm Rave
11. Solid Groove - This Is Sick
12. Mync Project ft. Abigail Bailey - Something On Your Mind (Switch Remix)
13. Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
14. Cirez D - Knock Out
15. Âme - Rej
16. Latigidi - It's Time (Antidote Electrified Mix)
17. Kris O'Neil & Mac - Tears Of Blue (Cressida Remix)
18. Chris Micali - King Of Hearts
19. Matthew Dekay And Doves - Clearing The Mind
20. Schiller ft. Jette Von Roth - Der Tag (Martin Roth Remix)
21. Hammer & Funabashi - Z.I.T.A. (Hammer's Progressive Mix)
22. Benz And Md - Under Oath (Perry O'Neil Remix)
23. Sertac Kaya - Elusive
24. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)
25. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs. Mike Foyle Club Mix)
26. Armin Van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit)
27. Filo & Peri ft. Kathleen Fisher - Ordinary Moment (Main Mix)
28. Laura Turner - Soul Deep (Riva Extended Club Mix)
29. J.L.N.D. - The Sound Of Nothing
30. Pesh - Threshold
31. Peter Dafnous - Face The Change
32. Syndica - Orange Sky
33. Paul Van Dyk ft. Second Sun - Crush (Vandit Dub Mix)
34. Buro pres. Robert Burian - Pasa (Aerodrome Remix)
35. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Midway Remix)
36. System F Meets Orchestre Cyber France De Paris - Out Of The Blue (Version Classique)
37. System F - Out Of The Blue
38. Vodka - Parade (Avion Remix)
39. Estuera - Moon Sugar
40. Sean Tyas - Natural
41. Wellenrausch - Carry On (Edin Bosnjak Remix)
42. Airscape - Sosei (Johan Gielen Remix)
43. Alex Gold - Better Dayz (The Saturday Night Special Mix)
44. Lowell Hales - Move Me (Kaste Remix)
45. Science Deal - Dreams Of Passion
46. Corydalics - After Sun
47. Factoria - The Seven Summits
48. John O'Callaghan And Kearney - Exactly
49. Elude - Purgatory (Ian Betts Remix)
50. A-Force ft. Yahel - Behind Silence (Liquid Love)
51. Alien Skin - Shooting Star (North Mix)
52. Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns Mix)
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_38020068
52 tracks maar liefst

* L-S-M heeft eergisteren ook even een mix gemaakt.

Geen traktorwerk, aangezien ik sinds 4 maanden zelf over een setje TT's beschik... 100% vinyl powerrr

Stijlen: progressive/tribal. Klinkt zeer techy nu en dan. Meeste platen zijn wat gedateerd (er komt immers bijna geen goede prog meer uit ) , maar dat maakt het voor mij niet minder leuk

http://fokcoffeeshop.web-log.nl/log/5653145

Enjoy
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:51:14 #265
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38020267
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef L-S-M het volgende:


Meeste platen zijn wat gedateerd (er komt immers bijna geen goede prog meer uit ) ,
Pardon? zeg dan op z'n minst: ik vind

want er komt de laatste tijd stapels goede prog uit

kan je trouwens ff tracklist plaatsen?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_38020386
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Xantra het volgende:

[..]

Pardon? zeg dan op z'n minst: ik vind

want er komt de laatste tijd stapels goede prog uit
Als ik dat zeg neem ik aan dat men begrijpt dat dat mijn mening is en niet een absolute waarheid waar wetenschappers zonder problemen talloze modellen op los kunnen laten om te laten zien dat die uitspraak de beste benadering tot de waarheid is
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_38020436
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Xantra het volgende:
kan je trouwens ff tracklist plaatsen?
Ik doe niet aan tracklists
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:50:44 #268
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38021807
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:57 schreef L-S-M het volgende:

[..]

Ik doe niet aan tracklists
dj jean under cover?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:27:11 #269
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38022674
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:57 schreef L-S-M het volgende:

[..]

Ik doe niet aan tracklists
wat jij wil, dan weet ik ook niet of die de moeite is om te luisteren voor mij
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_38025259
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef Xantra het volgende:

[..]

wat jij wil, dan weet ik ook niet of die de moeite is om te luisteren voor mij
Dat weet je inderdaad niet

Tracklists zorgen al voor verwachtingen voordat de mix uberhaupt is opgezet. Daarnaast zie je vaak dat er een tracklist neergezet wordt en dat mensen meteen al bepalen hoe goed of niet goed een set is omdat ze zoveel van de tracks al kennen. Het haalt een stukje spanning weg
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_38025298
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:50 schreef DreamAway het volgende:

[..]

dj jean under cover?
Maar niet doorvertellen!
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 mei 2006 @ 03:46:46 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38038489
omdat ik weet dat er hier liefhebbers an de beste man rondlopen;

vandaag was Don Diablo weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38039088
quote:
Op zondag 21 mei 2006 03:46 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik weet dat er hier liefhebbers an de beste man rondlopen;

vandaag was Don Diablo weer
Mijn held!
  zondag 21 mei 2006 @ 14:30:17 #274
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38045342
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:55 schreef L-S-M het volgende:

[..]

Als ik dat zeg neem ik aan dat men begrijpt dat dat mijn mening is en niet een absolute waarheid waar wetenschappers zonder problemen talloze modellen op los kunnen laten om te laten zien dat die uitspraak de beste benadering tot de waarheid is
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 21 mei 2006 @ 14:31:11 #275
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38045365
quote:
Op zondag 21 mei 2006 03:46 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik weet dat er hier liefhebbers an de beste man rondlopen;

vandaag was Don Diablo weer


gelukkig is ie van die hardstyle shizzle afgestapt. (niet dat dit heel actueel is, maar gewoon.. )
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 mei 2006 @ 14:46:30 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_38045749
volgend jaar maar armin van buuren naar het songfestival sturen?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 21 mei 2006 @ 15:00:01 #277
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_38046127
Kun je beter Within Temptation sturen, qua muzieksmaak van de Europeanen

Tiesto Live - Avalon L.A., 2006-05-14 Wat een set ik krijg steeds meer zin in de releaseparty in de HMH
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 21 mei 2006 @ 15:03:13 #278
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38046226
LSM - Let's Go
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 21 mei 2006 @ 15:09:23 #279
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38046404
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef borisz het volgende:
volgend jaar maar armin van buuren naar het songfestival sturen?
gewoon death metal of een of andere barbie die zichzelf geweldig vind, komt vast goed dan!
"I claim worldpeace" yeah right....
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 21 mei 2006 @ 15:10:17 #280
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38046434
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef hp22 het volgende:


Extrema - 19-05-06

- TL met 52 platen -
Wat een idioot (in positieve zin) ben je ook heh
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 21 mei 2006 @ 15:12:37 #281
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38046509
Komen de UVT sc-ers nu dit topic volspammen omdat ik de laatste 20 delen van "jullie" topic heb vol gegooid
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38048450
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
Komen de UVT sc-ers nu dit topic volspammen omdat ik de laatste 20 delen van "jullie" topic heb vol gegooid


Je hebt ons door.

* L-S-M snel weer wegvlucht
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:29:19 #283
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38050438
iemand nog leuke tips?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 21 mei 2006 @ 17:44:27 #284
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_38050943
Ohmna - People Get Lost (Original Mix)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 21 mei 2006 @ 17:48:00 #285
16743 hp22
Bagger.
pi_38051052
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Wat een idioot (in positieve zin) ben je ook heh
Freak, and proud of it
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_38063494
Nog maar een paar daagjes tot Incredible!
pi_38072851
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nog maar een paar daagjes tot Incredible!
Tri State. Tri State. !
  maandag 22 mei 2006 @ 09:24:11 #288
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38074992
Best humor! Zaterdagavond op een feestje gespinned en wat spullen laten liggen die ik later op zou halen. Komt een goeie vriend van me aan de deur...
*hier je jas nog die bij ons lag
*hier je cd's + platentas
*oohja, hier een CDJ1000.... Leen maar ff een tijdje, dan kan je wat cd's draaien

User Tomaz heeft er ook 1 staan van dezelfde persoon begreep ik
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 09:28:50 #289
16743 hp22
Bagger.
pi_38075099
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:24 schreef jackson het volgende:
Best humor! Zaterdagavond op een feestje gespinned en wat spullen laten liggen die ik later op zou halen. Komt een goeie vriend van me aan de deur...
*hier je jas nog die bij ons lag
*hier je cd's + platentas
*oohja, hier een CDJ1000.... Leen maar ff een tijdje, dan kan je wat cd's draaien

User Tomaz heeft er ook 1 staan van dezelfde persoon begreep ik
Draait die Tino er zelf nog weleens mee of leent ie ze steeds uit
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 09:31:42 #290
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38075159
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef hp22 het volgende:

[..]

Draait die Tino er zelf nog weleens mee of leent ie ze steeds uit
Waaom ermee draaien als je ze (gratis) uit kan lenen is zijn motto
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 09:36:43 #291
16743 hp22
Bagger.
pi_38075265
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:31 schreef jackson het volgende:

[..]

Waaom ermee draaien als je ze (gratis) uit kan lenen is zijn motto


Misschien dat we deze week nog een ESOT kunnen houden met een Beat guestmix?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 09:46:31 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38075459
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:36 schreef hp22 het volgende:

[..]



Misschien dat we deze week nog een ESOT kunnen houden met een Beat guestmix?
Ik heb aankomende woensdagavond een Beat solo gepland van een uur of 2-3. Maar een guestmix voor ESOT kan altijd
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 09:52:29 #293
16743 hp22
Bagger.
pi_38075605
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb aankomende woensdagavond een Beat solo gepland van een uur of 2-3. Maar een guestmix voor ESOT kan altijd
Ik zat er al aan te denken om ESOT woensdag te houden, aangezien ik vrijdag wil uitrusten en Peter kan dan toch niet. Misschien een extra lange ofzo? (hij mag vol trouwens!)
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 09:57:05 #294
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38075735
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ik zat er al aan te denken om ESOT woensdag te houden, aangezien ik vrijdag wil uitrusten en Peter kan dan toch niet. Misschien een extra lange ofzo? (hij mag vol trouwens!)
Klinkt goed.... Ik kan wel starten rond een uur of 9 . Dan hebben we er om 12uur al 3uur opzitten . Wil het die woensdag ook niet te laat maken aangezien we donderdag volgas los moeten op 2 feesten . En vrijdag wil ik ook rustig aan doen en wat werken . Klinkt prima dus ESOT op woensdag.. Dan is het een pre-ASOT / Marco V / Incredible
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 09:59:28 #295
16743 hp22
Bagger.
pi_38075793
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Klinkt goed.... Ik kan wel starten rond een uur of 9 . Dan hebben we er om 12uur al 3uur opzitten . Wil het die woensdag ook niet te laat maken aangezien we donderdag volgas los moeten op 2 feesten . En vrijdag wil ik ook rustig aan doen en wat werken . Klinkt prima dus ESOT op woensdag.. Dan is het een pre-ASOT / Marco V / Incredible
Ja dat zou vet zijn! Dan ga ik 12 uur ook nog een uurtje of 2/3 in de mix, pre'en is ok ! Wat een weekend gaat dit worden zeg, damn
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 10:03:25 #296
67464 m-kay
Halloooo!
pi_38075879
Ha! Woensdagavond kan ik wel luisteren geloof ik...mits ik op tijd terug ben uit A'dam. ESOT!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 22 mei 2006 @ 10:08:33 #297
16743 hp22
Bagger.
pi_38075990
AscEnsionSOT 2006 wordt u aanbgeboden door:

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 10:08:42 #298
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38075995
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ja dat zou vet zijn! Dan ga ik 12 uur ook nog een uurtje of 2/3 in de mix, pre'en is ok ! Wat een weekend gaat dit worden zeg, damn
Wellicht kan je iets eerder beginnen dan 12uur. Ik zie mezelf ook niet echt 3uur mixen, alhoewel... als het lekker gaat . En een CDJ1000 kan ik wel waarderen erbij... Ik zal die set dan ook maar weer eens opnemen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 10:11:29 #299
16743 hp22
Bagger.
pi_38076054
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Wellicht kan je iets eerder beginnen dan 12uur. Ik zie mezelf ook niet echt 3uur mixen, alhoewel... als het lekker gaat . En een CDJ1000 kan ik wel waarderen erbij... Ik zal die set dan ook maar weer eens opnemen
Ja dat kan altijd! We zien wel, hopen dat Peter ook kan luisteren
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 22 mei 2006 @ 10:12:12 #300
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38076077
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ja dat kan altijd! We zien wel, hopen dat Peter ook kan luisteren
En wellicht kan Rogier ff een relay verzorgen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 mei 2006 @ 10:12:29 #301
67464 m-kay
Halloooo!
pi_38076085
Toch jammer dat die CDJ1000 pas a.s. woensdag weer opgewarmd is jackson. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')