is dat de id?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef Veersesmurf het volgende:
2 Divine - Black is the colour
wat een geweldige drive zit er in dat nummer zeg whoeidit is het nummer dat Perry draaide op de Armada Night waarvan ik de naam wilde weten.
*blij is![]()
![]()
![]()
je zal t vast wel goed hebben!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat![]()
Brilliantquote:
Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafdquote:
ok thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafd![]()
Overigens dankzij jouw mix, die voor de rest ook heel prima is![]()
maar toch doet hij het weerquote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.
Netjes hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaaktBugs graag melden
![]()
*trots is, blij is, slapen gaat.
Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!quote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
Dikke shit HP. Volgende keer ben ik er weer bijquote:Op zondag 14 mei 2006 15:20 schreef hp22 het volgende:
Was een top feestje gister in Doornroosje! Habersham draaide lekker veel vage plaatjes en kon er 1 id'en, Cirez D - Teaser!
Özgür natuurlijk weer knallen zoals verwacht met hoogtepunten Lostep - Because We Can (!) en Ame - Rej
De vooraf genuttigde Habershamburger en McFurry maakten het geheel af
Hmmjah... dat als nr3 DJ lijkt me niet helemaal in de haakquote:
quote:
Thanx boys! Heb m'n best gedaan voor jullie!quote:Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!
ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!quote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
nette site tomquote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
Thanx Daan!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!
en mooie quotes!![]()
Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).quote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Ik zit even een video van armin te kijken.... met de volgende (gedeeltelijke tracklist)
1. Arksun - Arisen
2. Kyau vs Albert - Walk Down
3. Karen Overton - Your Loving Arms (? Remix)
4. Armin van Buuren - Who Is Watching (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
5. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)
Ik vraag me toch af wat voor pillen of andere soorten dingen je inneemt om na Walk Down stug prog-trance te gaan draaien. De playlist opzich van het hele verhaal is echt erg tof zonder echt slechte platen, hier en daar wat lomp geweld misschien imo. Het moet ook echt een wereldavond geweest zijn maar hoe kan je nu zo openen. Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.
Oohja... in de categorie enorme dikke nieuwe trancer met een beetje de oude sound: Nitrous Oxide - North Pole.![]()
![]()
![]()
![]()
(5 sterren dus, de maixmale score
)
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).
Het is dus niet 2 divine - black is the colour!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Als je het mij vraagt welik hoorde het nummer in 2006-5-6 Matt Darey Nocturnal with guest Gabriel & Dresden (hele goeie shows overigens van Matt) en ik herkende hem min of meer geloof ik.
Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat![]()
Jammer dat het dat nummer niet is, nou wil ik nog steeds weten hoe dat nummer dan wel heet dat hij om 10 voor 11 draaidequote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Het is dus niet 2 divine - black is the colour!![]()
dees wel: http://www.sendspace.com/file/wwlgtv erg mooi hoor![]()
maar ik wil wel erg graag weten hoe die id nou wel heet![]()
Nice one m-kay! Gooi 't gerust online!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef m-kay het volgende:
Gister ff een ruim uur gemixt:
01. Ame - Rej
02. Union Jack - Two Full Moons and a Trout 2006 (Luke Chable remix)
03. Ozgur Can - Dim the lights
04. Sultan ft. Zara - Whatever
05. Benz & MD - Underoath
06. Elektro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. remix)
07. Boom Jinx - Come play perfect
08. Sander Kleinenberg - This is not Miami
09. Supermodels from Paris - Keep on (JC1 remix)
10. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
11. DJ Shah pres. Sunlounger - White sand
12. HKN - Cantus
Wat Tomaz zegt... ik hoor em graag. Blijft een wereldplaat ook die eerstequote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef m-kay het volgende:
Gister ff een ruim uur gemixt:
01. Ame - Rej
02. Union Jack - Two Full Moons and a Trout 2006 (Luke Chable remix)
03. Ozgur Can - Dim the lights
04. Sultan ft. Zara - Whatever
05. Benz & MD - Underoath
06. Elektro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. remix)
07. Boom Jinx - Come play perfect
08. Sander Kleinenberg - This is not Miami
09. Supermodels from Paris - Keep on (JC1 remix)
10. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
11. DJ Shah pres. Sunlounger - White sand
12. HKN - Cantus
Jeetje!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Feestje van Ferry in de HMH is helaas afgeblazen
![]()
Wat kut zeg als je daar kaarten voor hebt! Beetje vreemd excuus ook, zonder artiesten kan Ferry het ook wel. Maar als het aan de kaartverkoop ligt is het begrijpelijk, met bijv. 1000 man in die HMH is niks..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
Sjees... wat kut zeg. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik me wel eens ongelukkiger heb gevoeld aangezien dit niet heel slecht uitkomt. Toch vreemd zeg, en erg zuur. HMH is altijd dik en Ferry isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
Ai, jammer. Hier zou ik nog heen gaan, maar ik had nog geen kaartje gehaald. Dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
klopt, maar dat is alleen bij de live-versie, niet bij de originele uitgebrachte versie... misshcien had de zangeres op dat moment zin om er eens wat anders van te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel uitleggen waarom Paul Oakenfold's Southern Sun twee verschillende teksten heeft
De Tiësto live versie die ik heb heeft een heel ander refrein dan het origineel
dit is toch een live-versie of niet?quote:
Ja precies! Het is heel kut voor de mensen die naar Ferry zouden gaan maar je moet toch vooruit denken hèquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef DreamAway het volgende:
trouwens... de cancel van LEF kun je ook als iets positiefs zien (hoe cru dat nu ook klinkt) want mensen die daarnaartoe gingen gaan nu misschien wel op zoek naar een ander feestje...en er schijnt die zaterdag in Utrecht best wel een goed feestje te zijn...Incredible ofzo?!![]()
Zoals ik zeiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef DreamAway het volgende:
trouwens... de cancel van LEF kun je ook als iets positiefs zien (hoe cru dat nu ook klinkt) want mensen die daarnaartoe gingen gaan nu misschien wel op zoek naar een ander feestje...en er schijnt die zaterdag in Utrecht best wel een goed feestje te zijn...Incredible ofzo?!![]()
luister laatse tijd veel naar John Digweed's KISS, dat is pas feestquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
Wat is de vorige ASOT trouwens onzettend goed! Doet het erg leuk bij mij in de auto op de heen terugreis naar stage met mooi weer. Lekker mixwerk ook voor zover ik erop gelet heb....
![]()
Dutch Dimensonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dit is toch een live-versie of niet?
ik heb em van Tiësto's set op Dutch Dimension, weet niet welk jaar, ik gok 2002... wat voor een zogenaamde niet-live versie heb jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |