is dat de id?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:55 schreef Veersesmurf het volgende:
2 Divine - Black is the colour
wat een geweldige drive zit er in dat nummer zeg whoeidit is het nummer dat Perry draaide op de Armada Night waarvan ik de naam wilde weten.
*blij is![]()
![]()
![]()
je zal t vast wel goed hebben!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik weet het niet zeker maar als het hem niet is is het ook een goeie plaat![]()
Brilliantquote:
Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafdquote:
ok thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik ben sinds tijden weer echt aan een nummer verslaafd![]()
Overigens dankzij jouw mix, die voor de rest ook heel prima is![]()
maar toch doet hij het weerquote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.
Netjes hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
www.tom-s.nl !!! Hij is er! Bijna helemaal zelf gemaaktBugs graag melden
![]()
*trots is, blij is, slapen gaat.
Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!quote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
Dikke shit HP. Volgende keer ben ik er weer bijquote:Op zondag 14 mei 2006 15:20 schreef hp22 het volgende:
Was een top feestje gister in Doornroosje! Habersham draaide lekker veel vage plaatjes en kon er 1 id'en, Cirez D - Teaser!
Özgür natuurlijk weer knallen zoals verwacht met hoogtepunten Lostep - Because We Can (!) en Ame - Rej
De vooraf genuttigde Habershamburger en McFurry maakten het geheel af
Hmmjah... dat als nr3 DJ lijkt me niet helemaal in de haakquote:
quote:
Thanx boys! Heb m'n best gedaan voor jullie!quote:Puike site. Leuk design. Alles lijkt te werken. Geen gekke dingen op de site, ik hou ervan!
ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!quote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
nette site tomquote:Op maandag 15 mei 2006 03:53 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo!
![]()
Thanx Daan!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ziet er erg goed uit!!! leuk design, netjes gedaan!
en mooie quotes!![]()
Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).quote:Op zondag 14 mei 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Ik zit even een video van armin te kijken.... met de volgende (gedeeltelijke tracklist)
1. Arksun - Arisen
2. Kyau vs Albert - Walk Down
3. Karen Overton - Your Loving Arms (? Remix)
4. Armin van Buuren - Who Is Watching (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
5. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)
Ik vraag me toch af wat voor pillen of andere soorten dingen je inneemt om na Walk Down stug prog-trance te gaan draaien. De playlist opzich van het hele verhaal is echt erg tof zonder echt slechte platen, hier en daar wat lomp geweld misschien imo. Het moet ook echt een wereldavond geweest zijn maar hoe kan je nu zo openen. Niet om Armin af te zeiken maar ik had het van elke DJ opmerkelijk gevonden.
Oohja... in de categorie enorme dikke nieuwe trancer met een beetje de oude sound: Nitrous Oxide - North Pole.![]()
![]()
![]()
![]()
(5 sterren dus, de maixmale score
)
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet raar, gewoon knallend open en dan inzakken om weer op te bouwen. Tiësto deed dat ook bij TiC 1 (Open met adagio en daarna weer wat inzakken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |