quote:
alle jezus zeg!quote:
quote:Now playing:
02-basic_perspective_-_small_step_on_the_other_side_(elevation_remix)-zzzz.mp3
Holy shit! Wat een ubertune. Die moet moet moet moet ik hebben en dan wel op zo'n zwarte pannekoek!quote:
wanneer precies? kan em niet vinden :/quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
Krijg nu toch alles. Die release van: Basic Perspective - Small Step on the Other Side is me totaal ontschoten. De MP3 release was vorige maand gewoon al. Heb ik ff goed hard niet op zitten letten
![]()
Stuur mij even een mail anders naar mijn xs4all account. Regelen we het op die manier evenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wanneer precies? kan em niet vinden :/
geef me maar gewoon een datum, dan vind ik em welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Stuur mij even een mail anders naar mijn xs4all account. Regelen we het op die manier even.
31-03-2006quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geef me maar gewoon een datum, dan vind ik em wel
quote:
Que ?!quote:
Goh.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
Krijg nu toch alles. Die release van: Basic Perspective - Small Step on the Other Side is me totaal ontschoten. De MP3 release was vorige maand gewoon al. Heb ik ff goed hard niet op zitten letten
![]()
Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellenquote:
ik voel me aangesproken, ik heb em ook al zo'n 3 wekenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellen![]()
Terecht! Die tune moet ik in elke mix van me de aankomende 4 weken/maanden/jaren/dagen/uren/min... ach what the fuck... ik draai em niet meer ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken, ik heb em ook al zo'n 3 weken![]()
![]()
ahhhh don't blame it on the tune!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht! Die tune moet ik in elke mix van me de aankomende 4 weken/maanden/jaren/dagen/uren/min... ach what the fuck... ik draai em niet meer ook![]()
Daar hebben we zo'n mooie website voor...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat komt door hufters als jij die mij nooit wat vertellen![]()
Een PI en vet gedrukte tekstquote:Op woensdag 10 mei 2006 03:34 schreef Tomaz het volgende:
JA! Megadeun! Vaak gehoord, release gemist! Bedankt voor de info, nu kan ik eindelijk slapen...
Jammer maar goed, m-kay en ik gaan even namens het CTT alles kapot hakken daar!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik pak overigens geen Ozgur Can dit weekend denk ik, eerst maar eens wat herstellen... teh horror
Graag!!! en doe die fantastische dame (Marijke) de groetjes.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Jammer maar goed, m-kay en ik gaan even namens het CTT alles kapot hakken daar!
Oi, dat is mij nog niet verteld! Kan ze een beetje 'de drilboor' etc?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Graag!!! en doe die fantastische dame (Marijke) de groetjes.![]()
Geen idee.... geweldige uitstraling en erg tofquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef m-kay het volgende:
[..]
Oi, dat is mij nog niet verteld! Kan ze een beetje 'de drilboor' etc?
Doe maar even een foto dan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee.... geweldige uitstraling en erg tof. Voor de rest ken ik haar niet zo, sprak haar laatst wel even in de Melkweg & Asta toen ze met een bekende mee was. Doe haar maar gewoon even gedag zeggen
![]()
zeg...quote:
Dat meisje houdt toch van Trance.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zeg...Centraal Trance Topic toch?!
![]()
nou en? Als we iedereen moesten gaan bespreken die van trance houdt, zijn we wel ff bezig...quote:
Wil je aandacht?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
nou en? Als we iedereen moesten gaan bespreken die van trance houdt, zijn we wel ff bezig...![]()
maarja...je moet ergens over zeuren heh...![]()
*verkapt jaloers enzo![]()
ja en nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Wil je aandacht?.
Ontopic: Iemand enig idee wanneer Sassot - Where It All Begun uitkomt? IK WIL DIE PLAAT!!!
Dan moet je ook komen zaterdag!quote:
kom me maar halen!quote:
Ja, ga DreamAway eens halen ofzoquote:
Kom met de trein uit dat gare plaatsje van je naar Ede-Wageningen of Nijmegen en je kan meerijden. Terugweg gaat taxi m-kay naar Gangstervoort en weer terug naar Ede-Wageningen.quote:
ja nu heb je t verpest!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:49 schreef m-kay het volgende:
[..]
Kom met de trein uit dat gare plaatsje van je
Voor de zomer. Aldus Sassot himself.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Wil je aandacht?.
Ontopic: Iemand enig idee wanneer Sassot - Where It All Begun uitkomt? IK WIL DIE PLAAT!!!
Puike voorkant dit maal. Goeie tracklist ook. Ik ga hem zeker luisteren zoals altijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef Xantra het volgende:
Nieuw mixie van mijn kant:
natuurlijk wat hoessies ghehe:
[afbeelding]
[afbeelding]
De mix kan je downloaden op mijn site![]()
loopt die te clippen hmz...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef swopfile het volgende:
[..]
* luistert *
Clipt af en toe wel flink zeg!![]()
De mp3 niet, maar de opname zelf wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
loopt die te clippen hmz...
bij mij nl niet..
begrijp ik, heb wel een track tussen zitten die nog niet goed afgemasterd is, die Depeche Mode remix bijv.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
De mp3 niet, maar de opname zelf wel.
Maareh, puike mix, heb ervan genoten tijdens 't werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |