quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef ploppie het volgende:
[..]
haha thanks! ben best wel een trancefanaatje. 25 mei --> State of Trance #250 hier in den haag![]()
quote:
Had ik eerst ook in mijn PF agenda staan ja. Erg tofquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef marciemarcs het volgende:
Dag eerder Digweed in 't Paard is een betere optie
Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
!
Ik sluit niet uit dat ik er bij ben. Heb namelijk die donderdag en vrijdag vrij. Ik weet niet hoe andere mensen erover denken en of ze vrij hebben ?! Anders kunnen we ff een hapje eten in The Hague en daarna gratis naar ASOT 250. Ik ben 1 keer bij een ASOT geweest in Panama en dat was heilig. Ok, dat was dan ook met Matthew Dekay maar toch.
Ik zet ook m'n joker in voor ASOT 250. Vervoer-technisch gezien erg lastig, als het om 04.00 is afgelopen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.
Jah, helemaal in The Haguequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik zet ook m'n joker in voor ASOT 250. Vervoer-technisch gezien erg lastig, als het om 04.00 is afgelopen..
Trouwens, FreshFM is geniaal!! ASOT begint daar pas om 22.00! Dus ik kan nu van 21.00 tot 22.00 uur 2 luisteren via di.fm (het kut-uur), en daarna afsluiten met uur 1 via FreshFM!
*meldtquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gaat Marco V worden in Utrecht, Winkel van Sinkel.
Wat ?quote:
Ja doe jij dat maarquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:31 schreef DreamAway het volgende:
dan zal ik wel weer CTT gaan representateren![]()
Voor mij is het totaal anders dan normaal, maar op bevrijdingsdag is het altijd techno naast het hoofdpodium. Ik ga er heen omdat het gratis is en niet minder dan 14 km. fietsenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Best coole line-up zeg. Weer eens wat anders zou het voor mij zijn
Ziet er inderdaad erg goed uit. Vriendin van me gaat er wel heen. Ikzelf heb een gigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef DreamAway het volgende:
gaat er hier niemand naar Emporium???
http://partyflock.nl/party/57629.html
T ziet er goed uit met vette line-up!! Met name The Pyramid en Valley Of The Pharao’s![]()
zou best willen, als ik de week daarna niet al 2 keer weg ging!!!![]()
de flyer is ook erg tof!![]()
owja is waar!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ikzelf heb een gigvan 21.00-22.00 dus ga er niet heen. Overdag moet ik "ook" werken
lastige vraag, ik kan je wel een lijstje van een stuk of 10 nummers gevenquote:
Doe eens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
lastige vraag, ik kan je wel een lijstje van een stuk of 10 nummers geven![]()
Hmm, ik denk hierbij aan:quote:
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
Zal ik trouwens eens dit topic centraal maken?
Overigens ben ik helemaal fan van dat nummer na Helsinki Sorchin van Tiesto op et museumpleinquote:
Ik zette alleen platen neer die ik al in mijn bezit hebquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Overigens ben ik helemaal fan van dat nummer na Helsinki Sorchin van Tiesto op et museumplein![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |