je kan beter die andere stages gaan bekijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:59 schreef hp22 het volgende:
Op Mysteryland dit jaar:
ECLIPSE
MARCEL WOODS
EDDIE HALLIWELL
MARKUS SCHULZ
NIC CHAGALL
M.I.K.E.
MARK NORMAN
SANDER VAN DOORN
Dat zegt wel weer genoeg over hoe gaat Markus z'n set gaat worden
Ze hadden schulz beter op een andere stage neer kunnen zettenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
je kan beter die andere stages gaan bekijken![]()
Oeh, helft komt van Gigadancequote:Op donderdag 18 mei 2006 07:59 schreef hp22 het volgende:
Op Mysteryland dit jaar:
ECLIPSE
MARCEL WOODS
EDDIE HALLIWELL
MARKUS SCHULZ
NIC CHAGALL
M.I.K.E.
MARK NORMAN
SANDER VAN DOORN
Dat zegt wel weer genoeg over hoe gaat Markus z'n set gaat worden
ASOT is sowieso goddelijk tot nu toequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef DreamAway het volgende:
now playing in asot: 04. Mark Otten & Perry O'Neil - ID
mooi!!!!!![]()
01-kyau_vs._albert_-_walk_down_(original_radio_edit).mp3quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef DreamAway het volgende:
even een ander vraagje trouwens... op slam fm werd Kyau vs Albert - Walk down gedraaid...was een geheel andere versie dan ik tot nu toe gehoord heb, maar erg goed... weet iemand of dit gewoon t origineel is en waar ik em kan krijgen... ??? want ik wil em hebbe....![]()
Pardon? zeg dan op z'n minst: ik vindquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef L-S-M het volgende:
Meeste platen zijn wat gedateerd (er komt immers bijna geen goede prog meer uit![]()
) ,
Als ik dat zeg neem ik aan dat men begrijpt dat dat mijn mening is en niet een absolute waarheid waar wetenschappers zonder problemen talloze modellen op los kunnen laten om te laten zien dat die uitspraak de beste benadering tot de waarheid isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Xantra het volgende:
[..]
Pardon? zeg dan op z'n minst: ik vind
want er komt de laatste tijd stapels goede prog uit
Ik doe niet aan tracklistsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef Xantra het volgende:
kan je trouwens ff tracklist plaatsen?
dj jean under cover?quote:
wat jij wil, dan weet ik ook niet of die de moeite is om te luisteren voor mijquote:
Dat weet je inderdaad nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef Xantra het volgende:
[..]
wat jij wil, dan weet ik ook niet of die de moeite is om te luisteren voor mij
Maar niet doorvertellen!quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 03:46 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik weet dat er hier liefhebbers an de beste man rondlopen;
vandaag was Don Diablo weer
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:55 schreef L-S-M het volgende:
[..]
Als ik dat zeg neem ik aan dat men begrijpt dat dat mijn mening is en niet een absolute waarheid waar wetenschappers zonder problemen talloze modellen op los kunnen laten om te laten zien dat die uitspraak de beste benadering tot de waarheid is
quote:Op zondag 21 mei 2006 03:46 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik weet dat er hier liefhebbers an de beste man rondlopen;
vandaag was Don Diablo weer
gewoon death metal of een of andere barbie die zichzelf geweldig vind, komt vast goed dan!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef borisz het volgende:
volgend jaar maar armin van buuren naar het songfestival sturen?![]()
Wat een idioot (in positieve zin) ben je ook hehquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
Komen de UVT sc-ers nu dit topic volspammen omdat ik de laatste 20 delen van "jullie" topic heb vol gegooid![]()
Freak, and proud of itquote:Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een idioot (in positieve zin) ben je ook heh
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nog maar een paar daagjes tot Incredible!
Draait die Tino er zelf nog weleens mee of leent ie ze steeds uitquote:Op maandag 22 mei 2006 09:24 schreef jackson het volgende:
Best humor! Zaterdagavond op een feestje gespinned en wat spullen laten liggen die ik later op zou halen. Komt een goeie vriend van me aan de deur...
*hier je jas nog die bij ons lag
*hier je cd's + platentas
*oohja, hier een CDJ1000.... Leen maar ff een tijdje, dan kan je wat cd's draaien
User Tomaz heeft er ook 1 staan van dezelfde persoon begreep ik
Waaom ermee draaien als je ze (gratis) uit kan lenen is zijn mottoquote:Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef hp22 het volgende:
[..]
Draait die Tino er zelf nog weleens mee of leent ie ze steeds uit
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Waaom ermee draaien als je ze (gratis) uit kan lenen is zijn motto
Ik heb aankomende woensdagavond een Beat solo gepland van een uur of 2-3. Maar een guestmix voor ESOT kan altijdquote:Op maandag 22 mei 2006 09:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien dat we deze week nog een ESOT kunnen houden met een Beat guestmix?
Ik zat er al aan te denken om ESOT woensdag te houden, aangezien ik vrijdag wil uitrusten en Peter kan dan toch niet. Misschien een extra lange ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb aankomende woensdagavond een Beat solo gepland van een uur of 2-3. Maar een guestmix voor ESOT kan altijd![]()
Klinkt goed.... Ik kan wel starten rond een uur of 9quote:Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken om ESOT woensdag te houden, aangezien ik vrijdag wil uitrusten en Peter kan dan toch niet. Misschien een extra lange ofzo?(hij mag vol trouwens!)
Ja dat zou vet zijn! Dan ga ik 12 uur ook nog een uurtje of 2/3 in de mix, pre'en is okquote:Op maandag 22 mei 2006 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed.... Ik kan wel starten rond een uur of 9. Dan hebben we er om 12uur al 3uur opzitten
. Wil het die woensdag ook niet te laat maken aangezien we donderdag volgas los moeten op 2 feesten
. En vrijdag wil ik ook rustig aan doen en wat werken
. Klinkt prima dus ESOT op woensdag.. Dan is het een pre-ASOT / Marco V / Incredible
Wellicht kan je iets eerder beginnen dan 12uur. Ik zie mezelf ook niet echt 3uur mixen, alhoewel... als het lekker gaatquote:Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja dat zou vet zijn! Dan ga ik 12 uur ook nog een uurtje of 2/3 in de mix, pre'en is ok! Wat een weekend gaat dit worden zeg, damn
Ja dat kan altijd! We zien wel, hopen dat Peter ook kan luisterenquote:Op maandag 22 mei 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Wellicht kan je iets eerder beginnen dan 12uur. Ik zie mezelf ook niet echt 3uur mixen, alhoewel... als het lekker gaat. En een CDJ1000 kan ik wel waarderen erbij... Ik zal die set dan ook maar weer eens opnemen
En wellicht kan Rogier ff een relay verzorgenquote:Op maandag 22 mei 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja dat kan altijd! We zien wel, hopen dat Peter ook kan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |