Dat is ook de enige hoop denk ik. Kwalitatief gezien kunnen we niet tippen aan Argentinie en Ivoorkust, en Servie is gewoon ontiegelijk lastig te bespelen. Op inzet en teamspirit zullen we het moeten doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef Candera het volgende:
Moeilijke, maar geen ongunstige poule. Nederland is over het algemeen slechter tegen mindere landen die afwachtend spelen. In principe zijn dit 3 tegenstanders die kúnnen voetballen. Ze zullen vanaf wedstrijd 1 vol aan de bak moeten en als ze door deze poule komen, dan zie ik ze nog wel eens ver komen in het toernooi.
Ook niet aan Ivoorkust.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook de enige hoop denk ik. Kwalitatief gezien kunnen we niet tippen aan Argentinie en Ivoorkust, en Servie is gewoon ontiegelijk lastig te bespelen. Op inzet en teamspirit zullen we het moeten doen.
Ik denk dat we qua voorhoede en middenveld ons absoluut kunnen meten met Argentinië & Ivoorkust alleen verdedigend zie ik wat tekortkomingenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook de enige hoop denk ik. Kwalitatief gezien kunnen we niet tippen aan Argentinie en Ivoorkust, en Servie is gewoon ontiegelijk lastig te bespelen. Op inzet en teamspirit zullen we het moeten doen.
Je kunt overdrijvenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien kunnen we niet tippen aan Ivoorkust,
Vind ik niet nee. Misschien verschilt het niveau gemiddeld niet zo, maar dan nog vind ik de ' top' van ivoorkust sterker dan de Nederlandse. Volgens mij leven velen nog in de waan dat we een selectie zoals de afgelopen 15 jaar hebben, maar ons elftal vol Opdammetjes zal het toch echt van andere punten moeten hebben dan puur voetballende kwaliteiten. Hoeveel spelers uit de selectie spelen er wel niet in de Nederlandse competitie?quote:
Nu onderschat je Nederland en overschat je Ivoorkust hoor....quote:Op maandag 1 mei 2006 11:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vind ik niet nee. Misschien verschilt het niveau gemiddeld niet zo, maar dan nog vind ik de ' top' van ivoorkust sterker dan de Nederlandse. Volgens mij leven velen nog in de waan dat we een selectie zoals de afgelopen 15 jaar hebben, maar ons elftal vol Opdammetjes zal het toch echt van andere punten moeten hebben dan puur voetballende kwaliteiten. Hoeveel spelers uit de selectie spelen er wel niet in de Nederlandse competitie?
Ik heb inderdaad geen hoge hoed op van dit Nederlands elftal nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu onderschat je Nederland en overschat je Ivoorkust hoor....
Ja idd daar stond mij ook iets van bij , gelukkig maarquote:Op maandag 1 mei 2006 12:24 schreef VoreG het volgende:
Dei tijd klopt niet meer. Was verplaatst naar later.
37 21-Jun-06 Frankfurt NED:ARG 21:00
Van de fifa site
Dachten we dat ook niet over Tjechie tijdens de kwalificatie?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Nederland kan toch nooit boven Argentinie eindigen.
Daar zit wat in. Daarom gaan ze ook gewoon winnen van Serviëquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef Posdnous het volgende:
Als Nederland de eerste wedstrijd tegen Servie niet wint vliegen ze er uit denk ik.
Niet als Argentinië het laat liggen tegen Ivoorkust, wat ik nog wel zie gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de eerste twee wint ben je er al. Krijg je zo'n wedstrijd als Nederland - Frankrijk in 2000...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet als Argentinië het laat liggen tegen Ivoorkust, wat ik nog wel zie gebeuren.
denk het niet. Ik krijg wel een goed gevoel bij dit Oranje. Zeker geen gevoel dat ze "wel even dit klusje gaan klaren", maar ook niet het idee dat ze tegenstanders onderschatten. Iets wat ik wel had bij eerdere Oranjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
.
En Nederland laat niks liggen denk je?
Daar ging het niet om. Het ging er ALS Nederland de 1e 2 zou winnen, dat ze er dan al zo goed als zeker waren.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
.
En Nederland laat niks liggen denk je?
dat sowieso.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Oranje met de hakken over de sloot deze poule doorkomt. (Dankzij KJ natuurlijk...)
Met andere woorden? Zonder KJ hadden we de poule met gemak gewonnen?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Oranje met de hakken over de sloot deze poule doorkomt. (Dankzij KJ natuurlijk...)
Ik hecht sowieso weinig waarde aan die ranking. VS op vier (zoals ik al had aangekaart in het VS-topic).quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Nederland staat trouwens 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
de 'top' misschien niet, nee...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Servie is natuurlijk ook niet echt top hoor...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat alleen Servië het niet gaat halen. Nederland, Argentinië en Ivoorkust gaan wel door, die zijn te goed. Wel jammer voor Kezman.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Dylan Dog is al een tijdje de weg kwijt in het WK -subforum.
WK 1994 ook nog, want toen deden er 24 ploegen meequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]Bij het WK 1990 was het toch pas voor het laatst dat drie ploegen doorgingen?
Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust overschatten
3e?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Nederland staat trouwens 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
3e?
Dat zou wel héél knap zijn voor een landje van 16 miljoen inwoners, dat grootschalige landen zoals Argentinië, Frankrijk, USA (300 mljoen inwoners) ver achter zich laat. Met andere woorden: een topprestatie van Nederland!!![]()
Precies, die vrees ik minstens zo erg als Ivoorkust.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.
Niet meer dan terecht als Zuid-Amerikaans land, lijkt mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een flauwigheid trouwens dat Argentinie wel alle wedstrijden heeft om 21 uur
Leg mij maar eens uit danquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh?of niet?
Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust overschatten
Ík zal ze niet onderschatten, maar mensen die roepen dat Nederland niet kan tippen aan Ivoorkust vind ik toch lichtjes overdrijven.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ook
OMG! Dit is precies mijn scenario!! (doemscenario wel te verstaan!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:20 schreef RM-rf het volgende:
Mijn gok op de uitslag:
1. Nederland 7 punten (winst ivoorkust en argentinie, gelijkspel servie)
2. Servie 5 punten (winst argentinie, gelijkspel ivoorkust en nederland)
3. Argentinie, 3 punten (verlies nederland, servie, winst ivoorkust)
4. Ivoorkust 1 punt (gelijkspel servie en verlies argentinie, nederland)
Bij argentinie zakt dan Riquelme flink door het ijs, en falen ook de spelers om hem heen:
deels omdat ze overwerkt zijn, te moe na een lang seizoen, het iets te oude spelers zijn (28-30 jarigen herstellen niet meer zo snel na een seizoen, daarvoor kun je beter jongere spelers nemen)
OOk bij Ivoorkust kan drogba zijn team niet meer op sleeptouw nemen ....
De serviers komen weer door, met een knappe prestatie, stevig verdedigend spel, maar ook heel verzorgd, slechts 1 of 2 tegengoals (of misschien zelfs gewoon 0 tegengoals, daartoe acht ik de serviers in staat).
nederland speelt gewoon gedegen, geen opzienbarend spel, maar conditioneel okay en ze prikken er op de juiste momenten de goaltjes in, 3-0 tegen ivoorkust, 0-0 of 1-1 servie, en 3-2 winst van argentinie (vooral die laatste wedstrijd wordt dan een thriller, argentinie moet dan voor de winst gaan, en valt op 2-2 verschrikkelijk aan, waarna Robben, die op zijn tandvlees loopt, maar tegen beter weten in door Van Basten niet gewisseld wordt, de beslissende treffer scoort, een paar minuten voor tijd)
Dan is nu dus de hamvraag...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
knip
Een eitje voor Serviëquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan is nu dus de hamvraag...
Wat wordt het bij Servië - Ivoorkust?
Ik denk het niet. Servië en Ivoorkust worden behoorlijk overschat. Nederland wordt gewoon eerste of tweede. Dat zijn ze ook aan hun stand verplicht met spelers als vd Sar, Cocu, van Bommel, vd Vaart, v Persie, v Nistelrooij en Robben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:59 schreef pietjansnot het volgende:
IK denk dat nederland er in de eerste ronde er uit vliegt
Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Servië [...] worden behoorlijk overschat.
Ik vind Servië helemaal niet zo'n goede ploeg hebben. Als je sterspeler Kezman is, zegt dat toch wel genoeg. Kijk eens naar de spelers die er bij Nederland rondlopen. Dan zou dat voor Nederland toch geen problemen op mogen leveren? Tuurlijk weet ik dat de bal rond is en alle kanten op kan gaan, maar normaal gesproken gaan Nederland en Argentinië gewoon door naar de volgende ronde. Maar wie van die twee landen als groepshoofd door gaat, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?
BIj Ivoorkust zijn er wel argumenten voor genoemd, die presteerden zeer matig bij de afrika cup, hebben een zeer matige verdediging en zijn afhankelijk vane en paar sterren in de aanval, die nu al bij grotere europese clubs spelen (uit het verleden bleek al dat zulke teams tijdens WKs veelal niet hun top konden halen, de sterren mogelijk al vermoeid waren en de zaktes makkelijk uitgenut konden worden) ..
maar bij Servie zie ik niet in waarom je hen als overschat zou betitelen (eerder onderschat als je bedenkt dat ze als laagst geplaatst europees land staan genoteerd, wk-winnaar zullen ze wel niet worden, maar ik zie ze momenteel wel als europese subtop)
Die verdediging van Servië is inderdaad fantastisch. Maar toch ga ik er vanuit dat Nederland die muur moet kunnen slechten. Zoals ik al eerder zei, Nedeland heeft voldoende klasse in huis om een doelpunt te maken. Ik zie niet veel problemen tegen ploegen als Servië en Ivoorkust. Maar we zullen zien. Ik hoop dat ik gelijk krijgquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef RM-rf het volgende:
Servie speelt gewoon een slim counterspel ... met twee snelle, slimme en trefzekere spitsen als Savo Milosecic en Kezman....
Dan heb je geen aanvaller nodig die 'spelmaker' is, omdat je de tegenstander het spel moet maken, maar je kunt gewoon bouwen op je verdediging (en Servie heeft een top-verdediging, die compleet is ingewerkt, de 'Famous Four') en het snelle omschakelen...
Dat zijn verdomd lastige ploegen om tegen te voetballen
Verliezend finalist is een matige prestatie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef RM-rf het volgende:
BIj Ivoorkust zijn er wel argumenten voor genoemd, die presteerden zeer matig bij de afrika cup,
Eboué en Touré zijn toch basisspelers van Arsenal. Ik moet toegeven dat ik ze niet heel intensief volg, maar tegen Villarreal deden ze het toch aardig.quote:hebben een zeer matige verdediging
En een paar hele goeie aanvallers, zoals je zelf al zegt.quote:en zijn afhankelijk vane en paar sterren in de aanval, die nu al bij grotere europese clubs spelen (uit het verleden bleek al dat zulke teams tijdens WKs veelal niet hun top konden halen, de sterren mogelijk al vermoeid waren en de zaktes makkelijk uitgenut konden worden) ..
Ja, het was armoe troef en dan nog geluk dat ze zover kwamen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Verliezend finalist is een matige prestatie?
[..]
Als ze ver komen, dan zal dit eerder aan gebrek aan kwaliteit bij de tegenstanders liggen dan aan een overschot aan kwaliteit bij Ivoorkust.quote:Eboué en Touré zijn toch basisspelers van Arsenal. Ik moet toegeven dat ik ze niet heel intensief volg, maar tegen Villarreal deden ze het toch aardig.
[..]
En een paar hele goeie aanvallers, zoals je zelf al zegt.
Ik zal Ivoorkust ook geen wereldtop noemen, maar het zou me toch niks verbazen als ze ver komen.
Of massale onderschatting, zoals Denemarken en Zuid-Korea wel eens overkomen is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, het was armoe troef en dan nog geluk dat ze zover kwamen.
[..]
Als ze ver komen, dan zal dit eerder aan gebrek aan kwaliteit bij de tegenstanders liggen dan aan een overschot aan kwaliteit bij Ivoorkust.
Idd. Maar ik zie ze als het zwakste team in de poule. Tactisch gezien is het gewoon niet sterk, en de individuele kwaliteiten van dat handjevol zijn niet genoeg om de rest op een hoger plan te tillen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of massale onderschatting, zoals Denemarken en Zuid-Korea wel eens overkomen is.
Je vergeet Vukic, Stankovic en Gavrancic. Servië heeft een sterk team, da's niet te onderschatten. Ik denk dat Nederland een zware dobber heeft aan alle ploegen in deze poule... Ook Ivoorkust is immers sterk. En Argentinië spreekt voor zich, natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Servië is relatief makkelijk uit te schakelen, snij de afvoer naar Kezman en Milosevic af en Servië speelt net zo soepel als een bejaarde met Parkinson. Verdedigend zijn ze ijzersterk, en daar ligt hun kracht ook; blijven verdedigen, op een gegeven moment zal de tegenstander met meer mensen moeten komen, waardoor de aanvoer naar K&M niet meer afgesneden is, en pets boem beng 1-0 voor Servië.
Belangrijk dus om met je verstand te blijven voetbal, creatieve jongens die ineens een bal voor de goal incl spits kunnen zetten zijn heel belangrijk tegen een dergelijke tegenstander. Een scorende spits ook trouwens.
Probleem is dat het vrijwel onmogelijk is 90 minuten geen fout daarin te maken, en die twee spitsen hebben maar een paar kansen nodig, die krijgen echt geen paniek als ze na 70 minuten 1-0 achterstaan, die blijven op een kansje loeren..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Servië is relatief makkelijk uit te schakelen, snij de afvoer naar Kezman en Milosevic af
en daarom moet KJH mee. Die spitsen kunnen loeren wat ze willen, maar als ze met 3-0 achterstaan, maakt dat ene kansje ook niets uitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Probleem is dat het vrijwel onmogelijk is 90 minuten geen fout daarin te maken, en die twee spitsen hebben maar een paar kansen nodig, die krijgen echt geen paniek als ze na 70 minuten 1-0 achterstaan, die blijven op een kansje loeren..
Nederland zelf heeft altijd enorme moeite de eerste wedstrijd, vooral ook met het scoren van de eerste treffer
(EK04 1-1 tegen DLD, EK00 1-0 tegen TSJ, WK98 0-0 BEL, EK96 0-0 SCH, WK94 2-1 S-A, EK92 1-0 SCH, WK90 1-1 EGY, EK88 0-1 RUS)
4x gelijk, 3x gewonnen (tegen saoedie-arabie met moeite, tegen schotland met een redelijke toevallige goal in de laatste minuten en tegen Tsjechie door een kado gegeven strafschop) en 1x verloren ... gemiddeld 6 goals in 8 wedstrijden, dat is een gemiddelde van 0,75 goals per openingswedstrijd...
Nee, NL heeft altijd al moeite de eerste wedstrijd, en S&M is dan nu net dé tegenstander die je dan niet moet willen treffen, een stugge verdedigende ploeg, die er snel kan uitkomen
de laatste keer dat Nederland een openingswedstrijd met 3-0voorstond was in 1978, tegen Iran (en dat was gewoon omdat het een erg zwakke tegensander was.. NL wist de rest van de voorronde geen wedstrijd te winnen 0-0 tegen peru en 2-3 verlies tegen schotland)...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en daarom moet KJH mee. Die spitsen kunnen loeren wat ze willen, maar als ze met 3-0 achterstaan, maakt dat ene kansje ook niets uit
Niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef pietjansnot het volgende:
En nu gaat huntelaar ook nog niet mee:(
Ik betwijfel of Servië van Ivoorkust wint.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
Mijn voorspelling
1. Nederland 9
2. Servie 4
3. Argentinie 4
4 Ivoorkust 0
Positiviteit alom!
Ik kan me hier wel in vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:40 schreef aloa het volgende:
Ik denk als eindstand in de poule:
1. Nederland
2. Ivoorkust
3. Argentinie
4. Servie
Argentinie start ook niet echt goed in een hoofdtoernooi hoor , in 90 en 94 een verliespartij tegen respectievelijk kameroen en bulgarije , en 4 jaar geleden kwamen ze niet eens dooe de poule heen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Cyclopssss het volgende:
Bereid je maar voor op nagelbijten. Het wordt echt niet makkelijk, dat zou me verbazen. Nederland start namelijk NOOIT goed op een wereldtoernooi. En dan is het maar weer de vraag of je het in de overige wedstrijden recht kan breien.
In 82 verloren ze de eerste wedstrijd met 1-0 van Belgiëquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Argentinie start ook niet echt goed in een hoofdtoernooi hoor , in 90 en 94 een verliespartij tegen respectievelijk kameroen en bulgarije , en 4 jaar geleden kwamen ze niet eens dooe de poule heen.
Maar daar zitten niet zoveel Nederlandse pessimisten tussen gelukkig, maar realisten.quote:Poll results
Argentina and the Netherlands - 71 per cent
Argentina and Côte d'Ivoire – 9 per cent
Argentina and Serbia and Montenegro - 7 per cent
Côte d'Ivoire and the Netherlands - 6 per cent
Serbia and Montenegro and the Netherlands - 6 per cent
Côte d'Ivoire and Serbia and Montenegro - 2 per cent
Dat wordt een eitje.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 82 verloren ze de eerste wedstrijd met 1-0 van België
In 1938 ook, maar dat waren geen poulewedstrijden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
In 1934 lagen we er zelfs na één wedstrijd al uit.
belgiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
ik heb ze maar even op alfabetiese volgorde gezet
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De N van Nederland komt in jouw alfabet voor de K van Kameroen?![]()
a) het is "alfabetisch"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
Als België en Kameroen mee zouden doen,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 België
2 Nederland
3 Kameroen
4 Spanje
ik heb ze maar even op alfabetische volgorde gezet
Ik denk dat Argentinie zich verslikt in de messcherpe aanval van Ivoorkust. Voor Nederland wordt het ook erg lastig, maar uiteindelijk zullen ze wel op doelsaldo doorgaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Als België en Kameroen mee zouden doen,
Ik denk dat iedereen in groep C door verdiend te gaan. Alle vier te ploegen hebben hun sterke en zwakke punten, maar Argentinië gaat zeker door.
(Even foutjes verbeterd.)
die score is onmogelijk, in jouw voorbeeld zou ofwel servie ofwel ivoorkust minstens 4 punten moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:02 schreef Sidekick het volgende:
Argentinie 6
Nederland 4
Servie 3
Ivoorkust 3
Inderdaad, ik zat al te klooien met die cijfers.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die score is onmogelijk, in jouw voorbeeld zou ofwel servie ofwel ivoorkust minstens 4 punten moeten hebben
Ik denk overigens wel dat er weer een enorme rel uitbreekt als de score op die manier verloopt, waar Nederland na twee wedstrijden op 1 punt staat en dan tegen het al gekwalificeerde argentinie (dat dan met de tweede keus speelt misschien) alsnog de 8e finale kan bereiken ....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat al te klooien met die cijfers.
Wie durft dat dan te beweren?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zijn er nog mensen die vooraf beweerden dat poule C niet de zwaarste poule is. Ik denk dat ze morgen anders zullen praten.
- Nederland mag je wel beoordelen dan, en dat zal niet positiever uitvallen dan tijdens de WK van 1998. Toen had Oranje een betere selectie. Een team dat Van Persie uitschakelt en het middenveld (Cocu/Sneijder) kraakt, wint van Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zijn er nog mensen die vooraf beweerden dat poule C niet de zwaarste poule is. Ik denk dat ze morgen anders zullen praten.
Kijk jij eens terug naar de odds en vertel dan eens wat Australië, Trinidad en Togo hier komen doen!? Daarbij, twee favorieten maakt de poule alleen maar eenvoudiger. Zowel Nederland als Argentinië weet dat het laatste duel het punt gedeeld zal moeten kunnen worden. Dat risico kun je niet lopen.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:18 schreef Timmehhh het volgende:
poule F heeft 1 topland en poule G 2 favouriten, kijk anders eens naar de odds van de bookmakers dan zie je dat wij veruit de zwaarste poule hebben.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:18 schreef Timmehhh het volgende:
poule F heeft 1 topland en poule G 2 favouriten, kijk anders eens naar de odds van de bookmakers dan zie je dat wij veruit de zwaarste poule hebben.
Jammer. Maar het beste ervan hopen dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:59 schreef Canisfire het volgende:
Nog altijd Mathijsen in plaats van Boula![]()
Via de fifa site las ik dat sommigen nog durfden te beweren dat poule E sterker was met Amerika, Tsjechië, Italië en Ghana.quote:
Kroatië is niet zo sterk als Ivoorkust of Nederland, dat zullen we over een paar dagen zien. Australië komt zoveel voetbalend vermogen te kort dat ze het absurd lijkt om te zeggen dat ze niet voor Nederland onder doen. Japan heeft niet de individuele kwaliteit van Servië, en heeft in de kwalificatie niet zo'n imposante reeks neergezet.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
- Nederland mag je wel beoordelen dan, en dat zal niet positiever uitvallen dan tijdens de WK van 1998. Toen had Oranje een betere selectie. Een team dat Van Persie uitschakelt en het middenveld (Cocu/Sneijder) kraakt, wint van Nederland.
- Ivoorkust hebben we al gezien. Stormt naar voren, immers 's avonds is het niet zo overdreven heet. Maar naarmate een toernooi verloopt, houd je dat niet vol. De ploeg komt net kijken op een groot internationaal toernooi. Dan moet je wel heel sterk zijn, wil je gevestigde ploegen naar huis sturen. Ik heb dat vanavond niet gezien. De aard van Ivoorkust zal tegen Oranje boven moeten komen.
- Servië heeft net als Nederland een prachtige cijferlijst meegebracht, maar hoe gaat zich dat in dit toernooi vertalen? De Serven hebben niet voldoende gif om het echt ver te schoppen. De ploeg scoort moeilijk. Dan wordt het dus link, mocht het tot rekenen komen.
- Argentinië is okee, blijft een favoriet voor de eindzege.
Kijk ik naar poule F: Brazilië doet niet onder voor Argentinië, ik sla het zelfs hoger aan. Kroatië ziet er achterin niet zo hulpeloos uit als Ivoorkust of Nederland. Geen supervedetten, maar ik sla het niet veel minder aan dan Servië. De Kroaten werden al eens derde bij hun debuut, toen waren ze wel beter bezet. Australië onder Hiddink is een naar outsidertje. Fysiek voetbal is niet makkelijk, dat ondervond Oranje al. Ze deden niet voor Nederland onder. Tenslotte Japan, is dat veel minder dan Ivoorkust? Japan speelde kort geleden 2-2 in en tegen Duitsland. Deze poule belooft toch wat.
Tel je de klasseringen van de laatste (wankele) FIFA ranglijst op: 88 om 84, poule F is marginaal sterker bezet
Hij is nergens tegen grote, sterke verdedigers, hij is gewoon niet wendbaar genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel mooie momenten heb gezien, maar ook veel slordigheid. En die Van Nistelrooy kan ik niet zo goed meer tegen, dat kansloze geklooi in de 16.
hij reeg geen fatsoenlije balquote:Op zondag 11 juni 2006 17:45 schreef Arendt het volgende:
[..]
Hij is nergens tegen grote, sterke verdedigers, hij is gewoon niet wendbaar genoeg.
Dat denk ik ook wel. Dit was gewoon een goede prestatie van Oranje.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Servië pakt nog punten tegen Ivoorkust of argentinie
Noem hem inderdaad maar niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja van nistelrooy moest zonodig bewijzen dat hij ook kon voetballen. we wisten toch allang dat ie dat niet kon. dat probleem hadden we met die andere van wie ik de naam maar niet noem, niet gehad
Huntelaar of Kluivert?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja van nistelrooy moest zonodig bewijzen dat hij ook kon voetballen. we wisten toch allang dat ie dat niet kon. dat probleem hadden we met die andere van wie ik de naam maar niet noem, niet gehad
Precies en daarom moet Mathijsen er dus uitquote:Op zondag 11 juni 2006 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is Ooijer of Boula
Mathijsen heeft een vaste stek.
Het centrum zou eigenlijk Ooijer en Boula moeten zijn.
Kluivert daar gaat Van Nistelrooy nu juist op lijkenquote:
Maar hij knalde er wel 4 in tegen dezelfde tegenstanderquote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kluivert daar gaat Van Nistelrooy nu juist op lijken![]()
Niet helemaal precies dezelfde natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:16 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Maar hij knalde er wel 4 in tegen dezelfde tegenstander![]()
idd kon, niet meer praten dus over Kluivert.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet helemaal precies dezelfde natuurlijk
Maargoed, Kluivert kon tenminste ook nog voetballen ja. Let wel: met de nadruk op kon
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:34 schreef Skwish het volgende:
idd kon, niet meer praten dus over Kluivert.
Was het rustig op het strand?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
ik lag op het strand met Jack van Gelder die ons bij praatte.
Door Mike Obiku! Ik zat met hem te praten afgelopen donderdag (na het toernooi van de businessclub van Barendrecht) en hij zei dat iedereen uit de groep, Nederland, Ivoorkust en Argentinië dus, zal winnen van Servië.quote:
In Friesland aan het Ijsselmeer niet echt, der kwamen steeds mensen langs om te vragen wat de tussenstand wasquote:
Idd, vreemd...quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Corksterr het volgende:
Dat gezeur over Ruud vind ik overdreven hoor. Kuyt heeft ook niks kunnen forceren in zijn half uur speeltjid. Ik denk dat het gewoon de verdienste is van de Servische verdediging. Ze kregen niet voor niks 1 tegengoal tijdens de kwalificaties.
Verliezen van Ivoorkust en Argentinie en we zijn niet doorquote:Op maandag 12 juni 2006 07:45 schreef 9christensen het volgende:
Winnen tegen Ivoorkust en Argentinië van S&M en we zijn door
Dat zou wel heel gek zijn. Maar als ik het nu interpreteer dan is met 5-4 winnen dus gunstiger dan met 1-0?quote:Op maandag 12 juni 2006 08:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kan zelfs zijn dat we winnen van argentinie en toch niet door zijn. er kunnen 3 ploegen op 6 punten komen en dan is het doelsaldo doorslaggevend.
Bitte, bitte bitte, jah!quote:
Gebaseerd op wat ik gisteren zag: doe maar Portugalquote:Op maandag 12 juni 2006 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ivoorkust is een sterke tegenstander maar 11 losse spelers, geen collectief. Is dus makkelijk te verdedigen, pets boem beng, NL wint met 2-0. Minstens.
S&M zie ik niet van Argentina winnen, dus Mexico of Portugal kunnen hun borst vast nat maken; de Oranje leeuwen komen eraan!
Nee man! Dat is echt een kloteploeg om tegen te spelen, naar verdedigend en counteren. Veel beter Mexico, die voetballen tenminste! Wordt een leuke wedstrijdquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ik gisteren zag: doe maar Portugal![]()
Heb je eigenlijk ook wel gelijk inquote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee man! Dat is echt een kloteploeg om tegen te spelen, naar verdedigend en counteren. Veel beter Mexico, die voetballen tenminste! Wordt een leuke wedstrijd
Of van Bonaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik vrees voor de stuiptrekkingen van Drogba.
Zolang Boula er maar niet bang voor isquote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik vrees voor de stuiptrekkingen van Drogba.
Ik hoop het niet, Nederland heeft het altijd zo ontzettend moeilijk tegen die duikelaars.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie ons nog wel van Ivoorkust winnen maar niet van Argentinië dus worden we 2de en dan Portugal denk ik.
Als Ivoorkust net zo werelds verdedigt als tegen Argentinië, kan het wel eens op een monsterscore uitlopenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou het gaaf zijn om gewoon met 4-0 van Ivoorkust te winnen, en dan ook nog met geweldig voetbal als de hele wereld kijkt.
En wat een ziekelijk goede aanval heeft Nederland eigenlijk. Ok v Nisterooij was een keertje niet te zien, maar Robben knalt goed door en v Persie speelde uitmuntend.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als Ivoorkust net zo werelds verdedigt als tegen Argentinië, kan het wel eens op een monsterscore uitlopen
Jij laat Matthijsen de opbouw van achteruit verzorgen? De enige die op die positie aan de opbouw kan denken, is Heitinga. En daar ben ik dus niet zo kapot van. Als je Ajaxje '95 wilt spelen, dan zul je de linksachter moeten laten vervullen door iemand anders dan Heitinga, Ooijer laatste man en Gio links.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
met sneijder/vdVaart als schaduwspits wordt het alleen maar beter. Opzouten met die punt naar achter, spelen als Ajax '95! 3 verdedigers (Heitinga, Boula, Gio), 1 daarvoor (Mathijsen), twee bikkelende middenvelders aan de zijkanten (Bommel, Cocu), een schaduwspits (vdVaart/Sneijder), twee vleugels (Robben, vPersie), en een diepe spits (vNistelrooy).
En we roepen "tien tien tien!"
Idd. Als het gaat om de lange bal. Als. Qua verdediging is hij mij te zenuwachtig, verder. Met Ooijer (of Boularouz) in zijn rug durf ik dat misschien nét aanquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef VoreG het volgende:
Heitinga is een goede op die positie als het gaat om de lange bal, want dat kan hij geweldig.
Ooijer eruit latenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
met sneijder/vdVaart als schaduwspits wordt het alleen maar beter. Opzouten met die punt naar achter, spelen als Ajax '95! 3 verdedigers (Heitinga, Boula, Gio), 1 daarvoor (Mathijsen), twee bikkelende middenvelders aan de zijkanten (Bommel, Cocu), een schaduwspits (vdVaart/Sneijder), twee vleugels (Robben, vPersie), en een diepe spits (vNistelrooy).
En we roepen "tien tien tien!"
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
Dan zou je dus moeten beginnen met Sneijder. Dat is één van de weinige spelers die het nog wel eens van afstand probeert. Ik las hierboven ergens een post en daar ben ik het wel mee eens. Gewoon beginnen met Sneijder in de basis en in de tweede helft van der Vaart in laten vallen om ritme op te doen. En dan vanaf de volgende wedstrijd met Rafael in de basis beginnenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.![]()
Ik heb Marco beloofd niet in details te tredenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.
Nou moet ik alleen nog een shirt met "van Persie" kopen....
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Robar het volgende:
Iemand bij mij op de afdeling (een vrouw) heeft twee kaartjes gewonnen voor de wedstrijd Nederland - Argentinie in Frankfurt, inclusief vliegreis business class, inclusief twee hotelovernachtingen, inclusief diner. Was een actie van Mastercard. Wat denkt je wat ze zegt? Ik ga niet, ik hou niet van voetbal
Man, ik heb lopen smeken om die kaartjes
Maar haar familie gaat voor
Als ik niet van voetbal had gehouden had ik dat arrangement of alleen de kaartjes te koop aangeboden, wat moet dat wel niet opleveren?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!quote:
Het geval dat...ze niet besneden is?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!
Overigens verwacht ik voor deze tip wel kaartje #2 dat snap je ook wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
Scheermes op haar keel zetten, je moet wat over hebben voor je kaartjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zat te denken.. Als Servie nou wint van Argentinie en wij winnen van Ivoorkust. Dan zijn we er nog steeds niet!
Doelsaldo lijkt me. Ach, als we met 2 goals verschil winnen komt het met dat doelsaldo ook wel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.
Ik wil niet azijnneuken, maar we zijn er nog lang niet... Ik zit vrijdag ook beduidend gespannener voor de tv, moet ik zeggen. Zware poule, geen jandoedels als tegenstanders, no sir.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Doelsaldo lijkt me. Ach, als we met 2 goals verschil winnen komt het met dat doelsaldo ook wel goed.
Weleens een leeuw met geknepen billen gezien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
er hoeft niet naar doelsaldo gekeken te worden. De stieren en olifanten worden opgerold.
alleen met Gordon en Joling in de buurtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Weleens een leeuw met geknepen billen gezien?
Maar wat als drie ploegen op 6 punten eindigen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.
Niet helemaal, aangezien Argentinië dan tegen ons moet winnen en dus flink de beuk erin zal gooien. En met het aantal blessuregevoelige spelers aan Oranjekant, heb ik liever dat de laatste wedstrijd gewoon een leuke pot voetbal wordt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
Het meeste gunstige is een gelijk spelletje bij Argentinie tegen Servie en natuurlijk een overwinning van ons tegen Elfenbeinkuste
helemaal niet, Argentinie moet winnen en wij ook. Dan staan we beiden op 6 punten en zijn we al door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
Het meeste gunstige is een gelijk spelletje bij Argentinie tegen Servie en natuurlijk een overwinning van ons tegen Elfenbeinkuste
Aan de andere kant zal Argentinië uit de schulp moeten kruipen waardoor er voor Nederland meer kansen zullen ontstaan. Ook zullen de Argentijnen op twee gedachten hinken omdat ze niet mogen verliezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet helemaal, aangezien Argentinië dan tegen ons moet winnen en dus flink de beuk erin zal gooien. En met het aantal blessuregevoelige spelers aan Oranjekant, heb ik liever dat de laatste wedstrijd gewoon een leuke pot voetbal wordt.
Veel van gemerkt die strenge arbitragequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal Argentinië uit de schulp moeten kruipen waardoor er voor Nederland meer kansen zullen ontstaan. Ook zullen de Argentijnen op twee gedachten hinken omdat ze niet mogen verliezen.
En bovendien is de arbitrage over het algemeen strenger geworden.
Nou dan spelen we dus tegen 9 man, vragen om een kaart zit die argentijnen in het bloedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel van gemerkt die strenge arbitrage
Ik heb nu al 6 keer rood geteld, maar niet gezien. Het enige waar meer op gelet wordt is buitenspel en vragen om een een kaart.
En Argentijnen kruipen niet uit de schulp, ook niet als ze moeten winnen. Die gaan op de counter wachten.
Uitzonderingen uiteraard daargelaten. Een cruciale wedstrijd als Ned-Arg zal niet door een koekenbakker gefloten worden, dus echt over de schreef gaan is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel van gemerkt die strenge arbitrage
Ik heb nu al 6 keer rood geteld, maar niet gezien. Het enige waar meer op gelet wordt is buitenspel en vragen om een een kaart.
En Argentijnen kruipen niet uit de schulp, ook niet als ze moeten winnen. Die gaan op de counter wachten.
quote:The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their rankings will be determined as follows:
XVIII. TECHNICAL RULES FOR THE FINAL COMPETITION 41
d) greatest number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams concerned;
g) drawing of lots by the Organising Committee for the FIFA World Cup™.
morgen winnen en we zijn door dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb nog even de gehanteerde methode voor de rangschikking in de poules opgezocht:
[..]
Ik wist dat Robben snel was, maar zó snel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
morgen winnen en we zijn door dus
ik zit met m'n hoofd al bij donderdagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wist dat Robben snel was, maar zó snel?![]()
ze spelen vrijdag pas
Morgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ehmm, nee dus, het gaat om doelsaldo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze weten dat Nederland - Argentinië veel bekeken gaat worden en hebben ze die maar omgedraaid.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
Vreemd trouwens dat de laatste speelronde in Poule D eerder wordt gespeeld (middag) dan die van Poule C (avond).
Dat is toch goed, dan weten welke tegenstander we gaan treffen bij welk resultaat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
Vreemd trouwens dat de laatste speelronde in Poule D eerder wordt gespeeld (middag) dan die van Poule C (avond).
voor Marco gaat de komende wedstrijd zeker nog wel ergens om. Kan-ie weer dingetjes uitproberen, zodat hij er weer van wordt verzekerd dat "de ingeslagen weg de juiste is"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Ergens toch wel jammer dat deze wedstrijd nergens meer om gaat.
Mijn voorspelling kwam uitquote:Op maandag 1 mei 2006 12:45 schreef Falco het volgende:
Interessante poule op het eerste gezicht, maar het kan na 2 speelrondes ook wel weer beslist zijn als zowel Argentinië en Nederland op 6 punten staan.
Je zou nog de tactiek kunnen aanpassen om te proberen te beïnvloeden welke tegenstander je krijgt. Tevens lijkt het me belangrijk voor het zelfvertrouwen als wij niet met 4-0 de boot ingaan. Ik ben igg al blij met een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Ergens toch wel jammer dat deze wedstrijd nergens meer om gaat.
Gio vond ik juist heel goed, heb ik zelden of nooit een slechte wedstrijd van gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:10 schreef Vitalogy het volgende:
Ik denk dat de 6-0 overwinning van Argentinie zwaar geflatteerd is.
Maar, als dat middenveld zo loopt als gisteren gaan we op zeker de boot in.
Khalid Bhoularouz in de verdediging zal het een stuk sterker maken.
Gio mag van mij eruit.
Nee behalve dan dat de goal via zijn verdedigingspositie loopt, het via die kant sowieso al meerdere malen bijna fout ging en hij ook nog een penalty veroorzaakt die dan godzijdank niet gegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gio vond ik juist heel goed, heb ik zelden of nooit een slechte wedstrijd van gezien.
Boulah moet gewoon op de plaats van Mattijssen.
Van wk2006.fok.nl:quote:Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Gelderland het volgende:
is er al bekend of die 6 spelers niet spelen? (met een gele kaart)
quote:De bondscoach van Oranje zei verder dat hij overweegt om spelers die al een gele kaart hebben (Heitinga, Robben, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Van Bommel en Mathijsen) te sparen voor de laatste groepswedstrijd. "Na deze ronde vervallen de enkelvoudige gele kaarten. We willen simpelweg geen risico nemen voor wat betreft de volgende ronde."
Klopt, maar als je weet dat je niet de beste bent, wil je toch zo ver mogelijk komen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:08 schreef Steeven het volgende:
Groot gelijk als hij mensen met een gele kaart langs de kant houdt. Ik denk niet dat Argentinië met haar beste opstelling gaat spelen ook. Zal meer een rustige pot om de eer worden. Als het Mexico of Portugal wordt: als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen winnen.
We zitten nu inderdaad in de makkelijkere toernooi-helft nu we geen last meer hebben van Argentinië.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:00 schreef F_N het volgende:
Da NL bij de bovenste 4 poule's hoort is wel gunstig uitgevallen op zich. Tot en met de kwart finale's heb je met poule A t/m D te maken. Daarna pas met landen die nu in poule E t/m F zitten. Landen als Spanje, Italie, Tsjechie, Frankrijk en Brazilie gaan elkaar uitschakelen voordat wij er last van krijgen. In de halve finale zijn er dus al minimaal 3 van de genoemde landen naar huis.
Noblesse obligequote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Nederland B tegen Argentinië B, gewoon leuke pot voetbal, eerste of tweede worden maakt niet zo gek veel uit, als je wereldkampioen wilt worden, moet je van iedereen winnen.
en daarvoor komen in de plaats; Messi, Teves.... héél erg voordelig jaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:53 schreef Guerra het volgende:
Pekerman overweegt trouwens ook om wat basisspelers die op scherp staan wissel te zetten. Dat zijn oa. Crespo, Saviola, Heinze.
Dus dat zou ook wel voordelig voor Nederland zijn.![]()
Ach, Messi kan niks tegen onze Jaliens!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en daarvoor komen in de plaats; Messi, Teves.... héél erg voordelig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |