Dat wordt een eitje.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 82 verloren ze de eerste wedstrijd met 1-0 van België
In 1938 ook, maar dat waren geen poulewedstrijden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
In 1934 lagen we er zelfs na één wedstrijd al uit.
belgiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
ik heb ze maar even op alfabetiese volgorde gezet
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De N van Nederland komt in jouw alfabet voor de K van Kameroen?![]()
a) het is "alfabetisch"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 belgie
2 nederland
3 kameroen
4 spanje
Als België en Kameroen mee zouden doen,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Viviann het volgende:
1 België
2 Nederland
3 Kameroen
4 Spanje
ik heb ze maar even op alfabetische volgorde gezet
Ik denk dat Argentinie zich verslikt in de messcherpe aanval van Ivoorkust. Voor Nederland wordt het ook erg lastig, maar uiteindelijk zullen ze wel op doelsaldo doorgaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Als België en Kameroen mee zouden doen,
Ik denk dat iedereen in groep C door verdiend te gaan. Alle vier te ploegen hebben hun sterke en zwakke punten, maar Argentinië gaat zeker door.
(Even foutjes verbeterd.)
die score is onmogelijk, in jouw voorbeeld zou ofwel servie ofwel ivoorkust minstens 4 punten moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:02 schreef Sidekick het volgende:
Argentinie 6
Nederland 4
Servie 3
Ivoorkust 3
Inderdaad, ik zat al te klooien met die cijfers.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die score is onmogelijk, in jouw voorbeeld zou ofwel servie ofwel ivoorkust minstens 4 punten moeten hebben
Ik denk overigens wel dat er weer een enorme rel uitbreekt als de score op die manier verloopt, waar Nederland na twee wedstrijden op 1 punt staat en dan tegen het al gekwalificeerde argentinie (dat dan met de tweede keus speelt misschien) alsnog de 8e finale kan bereiken ....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat al te klooien met die cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |