Verliezen van Ivoorkust en Argentinie en we zijn niet doorquote:Op maandag 12 juni 2006 07:45 schreef 9christensen het volgende:
Winnen tegen Ivoorkust en Argentinië van S&M en we zijn door
Dat zou wel heel gek zijn. Maar als ik het nu interpreteer dan is met 5-4 winnen dus gunstiger dan met 1-0?quote:Op maandag 12 juni 2006 08:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kan zelfs zijn dat we winnen van argentinie en toch niet door zijn. er kunnen 3 ploegen op 6 punten komen en dan is het doelsaldo doorslaggevend.
Bitte, bitte bitte, jah!quote:
Gebaseerd op wat ik gisteren zag: doe maar Portugalquote:Op maandag 12 juni 2006 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ivoorkust is een sterke tegenstander maar 11 losse spelers, geen collectief. Is dus makkelijk te verdedigen, pets boem beng, NL wint met 2-0. Minstens.
S&M zie ik niet van Argentina winnen, dus Mexico of Portugal kunnen hun borst vast nat maken; de Oranje leeuwen komen eraan!
Nee man! Dat is echt een kloteploeg om tegen te spelen, naar verdedigend en counteren. Veel beter Mexico, die voetballen tenminste! Wordt een leuke wedstrijdquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ik gisteren zag: doe maar Portugal![]()
Heb je eigenlijk ook wel gelijk inquote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee man! Dat is echt een kloteploeg om tegen te spelen, naar verdedigend en counteren. Veel beter Mexico, die voetballen tenminste! Wordt een leuke wedstrijd
Of van Bonaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik vrees voor de stuiptrekkingen van Drogba.
Zolang Boula er maar niet bang voor isquote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik vrees voor de stuiptrekkingen van Drogba.
Ik hoop het niet, Nederland heeft het altijd zo ontzettend moeilijk tegen die duikelaars.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie ons nog wel van Ivoorkust winnen maar niet van Argentinië dus worden we 2de en dan Portugal denk ik.
Als Ivoorkust net zo werelds verdedigt als tegen Argentinië, kan het wel eens op een monsterscore uitlopenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou het gaaf zijn om gewoon met 4-0 van Ivoorkust te winnen, en dan ook nog met geweldig voetbal als de hele wereld kijkt.
En wat een ziekelijk goede aanval heeft Nederland eigenlijk. Ok v Nisterooij was een keertje niet te zien, maar Robben knalt goed door en v Persie speelde uitmuntend.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als Ivoorkust net zo werelds verdedigt als tegen Argentinië, kan het wel eens op een monsterscore uitlopen
Jij laat Matthijsen de opbouw van achteruit verzorgen? De enige die op die positie aan de opbouw kan denken, is Heitinga. En daar ben ik dus niet zo kapot van. Als je Ajaxje '95 wilt spelen, dan zul je de linksachter moeten laten vervullen door iemand anders dan Heitinga, Ooijer laatste man en Gio links.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
met sneijder/vdVaart als schaduwspits wordt het alleen maar beter. Opzouten met die punt naar achter, spelen als Ajax '95! 3 verdedigers (Heitinga, Boula, Gio), 1 daarvoor (Mathijsen), twee bikkelende middenvelders aan de zijkanten (Bommel, Cocu), een schaduwspits (vdVaart/Sneijder), twee vleugels (Robben, vPersie), en een diepe spits (vNistelrooy).
En we roepen "tien tien tien!"
Idd. Als het gaat om de lange bal. Als. Qua verdediging is hij mij te zenuwachtig, verder. Met Ooijer (of Boularouz) in zijn rug durf ik dat misschien nét aanquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef VoreG het volgende:
Heitinga is een goede op die positie als het gaat om de lange bal, want dat kan hij geweldig.
Ooijer eruit latenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
met sneijder/vdVaart als schaduwspits wordt het alleen maar beter. Opzouten met die punt naar achter, spelen als Ajax '95! 3 verdedigers (Heitinga, Boula, Gio), 1 daarvoor (Mathijsen), twee bikkelende middenvelders aan de zijkanten (Bommel, Cocu), een schaduwspits (vdVaart/Sneijder), twee vleugels (Robben, vPersie), en een diepe spits (vNistelrooy).
En we roepen "tien tien tien!"
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
Dan zou je dus moeten beginnen met Sneijder. Dat is één van de weinige spelers die het nog wel eens van afstand probeert. Ik las hierboven ergens een post en daar ben ik het wel mee eens. Gewoon beginnen met Sneijder in de basis en in de tweede helft van der Vaart in laten vallen om ritme op te doen. En dan vanaf de volgende wedstrijd met Rafael in de basis beginnenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.![]()
Ik heb Marco beloofd niet in details te tredenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.
Nou moet ik alleen nog een shirt met "van Persie" kopen....
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Robar het volgende:
Iemand bij mij op de afdeling (een vrouw) heeft twee kaartjes gewonnen voor de wedstrijd Nederland - Argentinie in Frankfurt, inclusief vliegreis business class, inclusief twee hotelovernachtingen, inclusief diner. Was een actie van Mastercard. Wat denkt je wat ze zegt? Ik ga niet, ik hou niet van voetbal
Man, ik heb lopen smeken om die kaartjes
Maar haar familie gaat voor
Als ik niet van voetbal had gehouden had ik dat arrangement of alleen de kaartjes te koop aangeboden, wat moet dat wel niet opleveren?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!quote:
Het geval dat...ze niet besneden is?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!
Overigens verwacht ik voor deze tip wel kaartje #2 dat snap je ook wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
Scheermes op haar keel zetten, je moet wat over hebben voor je kaartjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |