Dat denk ik ook wel. Dit was gewoon een goede prestatie van Oranje.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Servië pakt nog punten tegen Ivoorkust of argentinie
Noem hem inderdaad maar niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja van nistelrooy moest zonodig bewijzen dat hij ook kon voetballen. we wisten toch allang dat ie dat niet kon. dat probleem hadden we met die andere van wie ik de naam maar niet noem, niet gehad
Huntelaar of Kluivert?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja van nistelrooy moest zonodig bewijzen dat hij ook kon voetballen. we wisten toch allang dat ie dat niet kon. dat probleem hadden we met die andere van wie ik de naam maar niet noem, niet gehad
Precies en daarom moet Mathijsen er dus uitquote:Op zondag 11 juni 2006 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is Ooijer of Boula
Mathijsen heeft een vaste stek.
Het centrum zou eigenlijk Ooijer en Boula moeten zijn.
Kluivert daar gaat Van Nistelrooy nu juist op lijkenquote:
Maar hij knalde er wel 4 in tegen dezelfde tegenstanderquote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kluivert daar gaat Van Nistelrooy nu juist op lijken![]()
Niet helemaal precies dezelfde natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:16 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Maar hij knalde er wel 4 in tegen dezelfde tegenstander![]()
idd kon, niet meer praten dus over Kluivert.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet helemaal precies dezelfde natuurlijk
Maargoed, Kluivert kon tenminste ook nog voetballen ja. Let wel: met de nadruk op kon
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:34 schreef Skwish het volgende:
idd kon, niet meer praten dus over Kluivert.
Was het rustig op het strand?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
ik lag op het strand met Jack van Gelder die ons bij praatte.
Door Mike Obiku! Ik zat met hem te praten afgelopen donderdag (na het toernooi van de businessclub van Barendrecht) en hij zei dat iedereen uit de groep, Nederland, Ivoorkust en Argentinië dus, zal winnen van Servië.quote:
In Friesland aan het Ijsselmeer niet echt, der kwamen steeds mensen langs om te vragen wat de tussenstand wasquote:
Idd, vreemd...quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Corksterr het volgende:
Dat gezeur over Ruud vind ik overdreven hoor. Kuyt heeft ook niks kunnen forceren in zijn half uur speeltjid. Ik denk dat het gewoon de verdienste is van de Servische verdediging. Ze kregen niet voor niks 1 tegengoal tijdens de kwalificaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |